Keresés

Részletes keresés

A RETTEGETT Creative Commons License 2006.01.29 0 0 216159
A Pannoniaval utaztam tegnap este Hhalomba. Volt rajta vagy 20 kilepö utas. A magyar kocsi nagyon fütött, legalabb nemzetközi forgalomba fel kene szerelni a höfokszabalyozot, ami nem az ablak volna...

Hhaholmban a penztar mar 14.15-kor bezar... Ennek ellenere a varoterem es a klotyo meg 22-kor is nyitva van. Mert ott legalabb - a szolnoki Retes Karcsi fele gittegylettel ellentetben - kepesek ertelmezni az Üzletszabalyzatot...

A Kalman Imre EN vonat fülkes masodosztalyu MAV-os kocsijaban az ejszaka közepen hangos csattanas kisereteben levalt a bura a lamparol... Made in MAV ZRt...

München ota csak nemet vonattal utazom. Azota kilatni az ablakon es minden vonaton kb. ugyanolyan klimatikus viszonyok vannak, tipustol, telephelytol függetlenül...
gw Creative Commons License 2006.01.29 0 0 216158
És egyébként megvan az egy hónapos érvényessége?
Előzmény: A RETTEGETT (216157)
A RETTEGETT Creative Commons License 2006.01.29 0 0 216157
Tisztelt MAV ZRt!

Nemetorszagba utazva feltunt, hogy az altalunk valtott egyik EuroDomino vonatjegy ervenytartama - penztarhiba miatt - elter a tobbitöl, illetve a többieketöl (több orszagra valtottunk belöle). A problema az, hogy a "közepsö" nemet szakaszra csak masfel het mulva lesz ervenyes a menetjegy, ami nyilvan roppant kellemetlen, hisz addigra lassan hazaerünk!

Mi a teendö abban az esetben, ha az elövetelben megvaltott Euro Domino menetjegy ervenytartamat korabbra akarom hozni? Erre csak a jegykiado orszagban van lehetöseg, vagy a celorszagban is? Mi a dijszabasi következmenye annak, ha az utas ERVENYTARTAM ELÖTT megkezdi az utazast a jeggyel?

A nyilvanvalo penztarhiba miatt - hatbol öt jegy ervenytartama megegyezik, az egyik ugyanott, ugyanakkor, ugyanoda valtott elterö - lehet kerni a menetjegy cserejet, esetleg "felülbelyegzeset"?

Minden esetre a DB AG munkatarsai nem voltak kepesek erdemben barmit is kezdeni a problemaval. Mondjuk a jegyvizsgalok 100%-a eddig - szerencsere - fel sem ismerte azt! De semmi garancia nincs arra, hogy egyikük sem ismeri fel utazasom alatt a problemat...

Tisztelettel:

Ando Gergely
Nemetorszag, München
_nyunyuka Creative Commons License 2006.01.29 0 0 216156

??????? Nem értelek.

 

Ha nem a személyszállításból élne, akkor miből?

Előzmény: Carpy (216153)
_nyunyuka Creative Commons License 2006.01.29 0 0 216155

Üdv!

 

Pedig ez a cég sem csinál mást, csak és kizárólag személyszállítást végez. És mégis megélnek belőle.

 

Ezért jár Neked a *****!

 

Nem kell magyaráznod a bizonyítványt, akkoris Neked van igazad!

 

 

 

Előzmény: mattil (216020)
Carpy Creative Commons License 2006.01.29 0 0 216154
Köszönöm a válaszodat, a benne foglaltakkal - ahogy beírásaid többségével - egyetértek.

(Látod nyunyuka, így is lehet reagálni...)
Előzmény: mattil (216020)
Carpy Creative Commons License 2006.01.29 0 0 216153
Nyunyuka,
Ha csendben maradtál volna, bölcs maradhattál volna...
Bár soha nem is voltál az...
Előzmény: _nyunyuka (216016)
rutthin Creative Commons License 2006.01.29 0 0 216152
Tegnap én is láttam az egyik Pendolinót Sakvice-ben, bár azt nem tudtam megállapítani, hogy utasokkal ment, vagy üresen.
Előzmény: gw (216149)
radio100jozsi Creative Commons License 2006.01.29 0 0 216151

Tessék menni az IP1825-el, majd az IC815-el, az utóbbiban elég kényelmes kocsik vannak, és Kaposvárról 2 óra 55 perc alatt Bp-Keleti pu.-on lehet lenni.

 

Tudott tény, hogy az IC-k az elsők a MÁV-nál, és nem érdek egy ilyen vonatnak konkurenciát teremteni, mert még nem utaznának vele az emberek.

Előzmény: gabeszg (216150)
gabeszg Creative Commons License 2006.01.29 0 0 216150

Emberek le vagyok döbbenve, hogy hová süllyed a vasút. Ma Kaposvárról utaztam Budapestre a közvetlen 8205-el, amelynek 3:52 percre nőtt a menetideje a tavalyi 3:11-ről. Ez a plusz 41 perc nem más mint várakozás az állomásokon. ELindultunk 13:06-kor Kaposvárról. Dombóvárra -4-gyel 13:39-re beért.Itt összezárás ami megvan 10 perc alatt. 13:50-től 14:00-ig még azért ki kell várni a plusz tíz percet. Végre elindulunk, haladunk is, de nem sokáig Kurdon ismét kb 15 perc várakozás egy személyre, meg a pécsi IC-re. Ezután viszonylag normális utazás rövid megállásokkal Sárbogárdig. Ahol hajszál híján újabb 20 perces várakozás következik. A szintén Bp-re közlekedő IC-t bevárjuk. Persze, mondhatná a MÁV, hogy fogjam be a pofám, mert a vonat menetrend szerint beért a Délibe, sőt az a vicc, hogy -3-mal, de könyörgöm üljön már föl erre a vonatra az a vadbarom aki megnyújtotta a menetrendjét!!! Komolyan mondom ez vicc-járat lett.  Arról nem is beszélek (bocs ha a kocsiismeretem nem túl precíz), hogy eddig volt legalább egy plüsspárnás By besorozva, de most már az sincs, csak a régi-üléses szakadt, koszos graffitis By-ok voltak körülbelül 18 fokos hőmérséklettel. 21. század, EU, gyorsvonat. Hajrá MÁV! Alig várom, hogy bejöhessenek a külföldi vasutak és el tűnik a föld színéről ez a társaság. Gyerek korom óta vasútmániás vagyok, de esküszöm egy csepp könnyet nem ejtenék!

 

UI.: aki tudja, hogy személy szerint ki a felelős ezért, írja meg nekem és én írok neki egy olyan levelet, hogy nem teszi zsebre!

gw Creative Commons License 2006.01.29 0 0 216149

Ki is mondta, hogy nem járnak a cseh Pendolinok? :)

Járnak, csak február 1-ig utas nélkül...

ma, Breclav
amicus Creative Commons License 2006.01.29 0 0 216148

Én Tata-Hegyeshalom közöttről hallottam 160 km/h-t.

 

Egészen biztos vagyok abban, hogy a pályasebesség nem hallomás és szájhagyomány útján terjed.

 

Tata bez. - Hegyeshalom bez. között 160 km/h a pályasebesség. A monotonitás ártalmait az alábbi állandó lassújelek küszöbölik ki:

Tatán 2100 m 100, 200 m 120 km/h

Almásfüzitőnél kb. 2000 m 140 km/h

Komárom környékén 1700 m 100, 1200 m 80 km/h

Győrben 2800 m 80 km/h, 900 m 100 km/h

Kimlénél 700 m 150 km/h

Hegyeshalomban 1100 m 100 km/h.

Az ideiglenes lassújeleről meséljenek a környéken járatosak.

Nyakamat teszem rá, hogy ezeket az adatokat már leírtam egyszer, talán épp neked.

 

Előzmény: Törölt nick (216146)
Törölt nick Creative Commons License 2006.01.29 0 0 216146

Én is pontosítok: A 140 km/ó sebességű szakaszon (Budaörs - Komárom),

 

Lassan el kéne dönteni, honnan 160-as a sín:

a) Tatától

b) Komáromtól

 

Én Tata-Hegyeshalom közöttről hallottam 160 km/h-t.

A pálya 160-as, a sín 60 kg/fm (Diósgyőri?) volt amiről halottam, mióta importáljuk a vasúti síneket azóta talán a 62 kg/fm is előfordulhat.

 

Ha valaki pontosabbat tud köszi.

 

 

Előzmény: bj13 (216093)
kombi Creative Commons License 2006.01.29 0 0 216144

Jelző, ahogyan már nem fogjuk látni (50 nap):

 

 

És az unokáknak majd mesélhetjük, hogy egyszer volt, hol nem volt egy zölddel kijárat, Köfelsőn Józsipu. felé...

:o((

 

 

 

Előzmény: Vendégsín (216127)
kod Creative Commons License 2006.01.29 0 0 216142

"Ilyen magas labdát feladni... Bár kod úriember, így gondolom nem él vissza vele. :-)))"

 

Megjelölt ismerősként, de én nem igazoltam vissza! :-D

Előzmény: scsabi (215929)
V63 026 Creative Commons License 2006.01.29 0 0 216141

"A V63 meg már szerintem csak a lazább menetidőt tudta tartani."

 

 Persze, az már 2000-es buli volt. A legrövidebbet a Sissy is húzósan.

Előzmény: v_peti (216139)
v_peti Creative Commons License 2006.01.29 0 0 216140

Belefér a menetrendbe a pluszvonat? Igaz, mivel nincsenek IC-k, csak Szeged felé, azért akad némi hely.

 

Szemeretelep áthelyezése ha április 9-ig nem is, de D:G. újbóli megmérettetéséig (október körül szokott lenni az ilyesmi) elvileg elkészíthető lenne...

 

 

Előzmény: RadiX (216129)
v_peti Creative Commons License 2006.01.29 0 0 216139

Én is s Sissy-re emlékszem, de akkoriban sokan panszkodtak rá a különböző hibák miatt. (A Lehár az elég rövid, de a Bartók az már hosszabb.) A V63 meg már szerintem csak a lazább menetidőt tudta tartani.

 

Előzmény: V63 026 (216132)
she who Creative Commons License 2006.01.29 0 0 216138
"

http://web.interware.hu/hex/surfer/

 

(Hamarosan bővül a tegnapival.)"

 

A bővítés megtörtént.

Előzmény: she who (215828)
Álomvasút Creative Commons License 2006.01.29 0 0 216137
Íme ilyenek.http://imgfrm.index.hu/imgfrm/3/0/4/1/THM_0001203041.jpg
Íme ilyenek. Csak 3 MW.
Előzmény: v_peti (216128)
oldmumus Creative Commons License 2006.01.29 0 0 216136
Szerintem is ez a kezdoponti vege, a backterhouse melett megy el jobbra a Kiralyvagany.
Előzmény: kkalmi (216133)
she who Creative Commons License 2006.01.29 0 0 216135

Szépen csökkent a szám.

Lesz majd 5 jegyű is.

Előzmény: Vendégsín (215880)
Vendégsín Creative Commons License 2006.01.29 0 0 216134
Ez előtt a jelző előtt:

Előzmény: M412192 (216131)
kkalmi Creative Commons License 2006.01.29 0 0 216133
Szerintem Kőbánya-Felsőn.
Előzmény: M412192 (216131)
V63 026 Creative Commons License 2006.01.29 0 0 216132

"A Sissy az közepes nagyságú személy és sebesvonatok továbbítására volt inkább alkalmas"

 

  Pedig Ő volt a hunyó. Lehárral könyedebben ment, de a Bartókot is vitte rendesen, ha hagyták. Liszttel nincs emlékem, csak egy, de az nem ér, mert össze-vissza késett belépőben is.

 

  Érdekes, de tán 2000-ben egy piszkos meleg nyári napon 1xx Gigant hozta a belépő Bartókot +15' körül, már előre az volt a gyanúm, hogy késés lesz, de furcsa mód az akkori menetidőt tartani tudta, amin kellően meglepődtem, tán 1-2 percet be is hoztunk. Persze akkor már hosszabb volt, mint a '97-es.

Előzmény: v_peti (216128)
M412192 Creative Commons License 2006.01.29 0 0 216131
A fénykép hol készült? Elképzelhető, hogy Komárom Győr felőli végén?
Előzmény: Vendégsín (216127)
V63 026 Creative Commons License 2006.01.29 0 0 216130

"...1997: 99'..."

 

  Na, az volt a jó világ, akkoriban forogtam Gr felé is eleget.

  Azért az akkori 72' Su.-Gr. időre inkább azt mondanám, hogy összejött néha.

 

  Emlékeim szerint "leghajlamosabb" a kilépő Lehár volt az ilyesmire, Sissy-vel, mert az rövidebb szerelvény volt, mint a Bartók. A Bartók Su.-Gr. irányba inkább zűrös volt, de az is tudta a 72'-et, ha jó idő volt, és nem késett Db. felől.

  A belépőket viszont gyakran sikerült elverni Kb. Tatabánya és Bp. között, az Orienttel egyszer +30'-et is csináltunk, pedig tkp. sehol sem álltunk feltünően sokat.

Előzmény: Álomvasút (216124)
RadiX Creative Commons License 2006.01.29 0 0 216129
Nem tudom, volt-e már szó róla, de azt hallottam, hogy a reptéri vasút kampánymegoldása egy Nyugati pu. - Vecsés között ingázó Desiro lesz, és Vecsés állomásról busszal viszik majd az utasokat a 2-es terminálra.
v_peti Creative Commons License 2006.01.29 0 0 216128

1997-ben jött be a rövid menetidő. De akkor is ott volt, az általam elített hosszabb, bizonyos időszakokra vonatkozatva. Ami aztán '98-ban már rendes menetidő lett.

 

Mozdony kérdése: Megkreálták a 160-as Gigantot, ami igazából csak 140-es volt...

A Szili az maximum 130-cal mehetett. A Sissy az közepes nagyságú személy és sebesvonatok továbbítására volt inkább alkalmas. Bika meg még nem volt. (Nekünk.) De szerintem sógoréknak sem. Vagy igen?

 

Tényleg? Mi ment akkor tisztességesen 160-nal? Milyen mozdonyok továbbították a 160-as vonatokat?

 

 

 

Előzmény: Álomvasút (216124)
Vendégsín Creative Commons License 2006.01.29 0 0 216127
Jelző, ahogyan már nem fogjuk látni (50 nap):

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!