Keresés

Részletes keresés

sínbohóc Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7063

OFF

Bár vas, de nem túl nagy :-))

Tud valaki benzines MIA motorról valahol leírást?

ON

division by zero Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7062
Akkor lettek szétvágva a Mafilmes vasúti kocsik is? Meg a villamosuk is...

Most meg már képtelenek egy kicsit is korhű filmet összehozni...
Előzmény: Tector (7050)
rali Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7061
Néztem, fele nem működött tegnap este.
Előzmény: Maz (7060)
Maz Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7060
Egyelőre nincsen újdonság, de pár héten belül várható.
Előzmény: rali (7035)
208D Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7059

Szia Jógépek!

Itt-ott vannak a kocsijai szanaszét ismerösöknél, nekem legalábbis azt mondta, amikor legutóbb beszéltem vele telefonon.

Előzmény: jogepek (7045)
jogepek Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7058
:)
Előzmény: MALWIN (7057)
MALWIN Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7057
Négyen.
Előzmény: jogepek (7056)
jogepek Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7056
hárman vagyunk ha jól számolom, keressük meg! :)
Előzmény: rali (7055)
rali Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7055
Nem is normális az a figura.Nagyon seggbe kéne rugdalni.
Előzmény: Tector (7050)
jogepek Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7054
az ilyen hülyéken nem lehet segíteni, bunkó marad haláláig. Mert ugye ez igazi bunkóság, ha nm tévedek. Valószínüleg jómaga is ugyanígy végzi, legalábbis remélem.
Előzmény: yenoee (7053)
yenoee Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7053
"az új diri kidobatta a telepről az összes "ócskavasat", pedig az ott tárolt "kellékautók" közt volt még B-350 -es Csepel "Fakarusz" is."

A jó édesanyját az ilyennek.
Előzmény: Tector (7050)
jogepek Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7052

Aztán ide kerültek úgy tűnik, egy helyre, a tulajt futólag ismerem (egyszer beszéltem vele), és hallomásból is ismerem.

A fakaruszért kár, azt nem láttam itt, biztos egyből ment a méhbe

Előzmény: Tector (7050)
jogepek Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7051
basszus, a rendszáma azon az ázott kartonpapíron volt a hátán felírva, tudtam, hogy l kéne fényképezni, de egy motorvázzal a hátamon térdig érő sárban erre nem vállalkoztam. Megyek arra a jövő hét elején, akkor megnézem.
Előzmény: Tector (7048)
Tector Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7050
Ezekre a Csepelekre még kezdő filmes koromból a fóti Mafilm udvarán állva emlékszem -volt ott még teljesen egyben lévő Faros is, csak volt egy igazgatóváltás úgy 96-97 körül, és az új diri kidobatta a telepről az összes "ócskavasat", pedig az ott tárolt "kellékautók" közt volt még B-350 -es Csepel "Fakarusz" is.
Előzmény: jogepek (7045)
jogepek Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7049

hüje y :)

mondom, nem értek hozzá, csak úgy fotózok orrba szájba, de most már legalább tudom, mit is ez. Annak viszont nagyon örülök, hogy jó kezekbe került ez a példány, tényleg nagyon frankón néz ki, már többször is jártam a hasában.

Előzmény: Tector (7046)
Tector Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7048
Állhatott, sőt, biztos ez volt, a párja a tévés mendemondák szerint vörösre festve, lángososbódéként végezte valahol a Balaton partján.
Előzmény: yenoee (7039)
Tector Creative Commons License 2006.01.03 0 1 7046

Nem PTE -PYE.

A magyarázat talán annyi, hogy az első két közvetítőkocsi (a PYE-Morris -ok) használtan jöttek Angliából.

Szakmai nevük PYE-1 és PYE-2 volt.

 

Utánuk, ha jól emlékszem újonnan, jött további pár Wauxhall, az ún. EMI széria (szintén a technika elnevezése, amit hordozott).

 

A képen látható Bedford (Wauxhall, mert ugye egy sorhatos benzines Wauxhall motor volt benne) talán az EMI-2 vagy EMI-3 volt valamikor.

Az EMI-1 (Szintén Wauxhall, de egy mérettel nagyobb) kikerült (volna) Vietnamba, adományként, de a hajó, amin szállították, elsüllyedt.

A 2 -es és 3 -as volt ilyen, mint a fotón látható. (Talán még a rendszámaikra is emlékszem, az EMI 1 volt biztosan az FD-47-60, a 2 és 3 közül az egyik az FD-47-62, a másik tán '61?

 

A 4 -es számú egység 2 kocsiból állt  (FJ-42-00 és 42-01), ez olyan szedett-vedett berendezés volt, két darab svájci Berna kocsiba (jobbkormányosak) beépítve, és már akkor érkeztek, mikor javában ment színes élőadás is.

Volt még két darab, együtt egy egységet képző német "szökevény", a "Fernseh" -ként aposztrofált berendezés, Mercedes alvázon. (FG-53-61 és 62)

Az 5-ös (FK-07-90) úgy nézett ki, mint az 1 -es, de jobbkormányos verzió volt.

Természetesen ezen angol kocsikban mérföldben számlálódott a sebesség és a megtett út a műszeren. :o)

 

A színes technika bevezetése hozta be a francia Berliet kocsikat -hiszen a technika -akkor még SECAM rendszerű- Thomson berendezés volt.

 

1980 -tól viszont Mercedesbe "építkezett" a Televízió, Sony technikával. (kivéve a "10" -es számú közvetítőkocsit, amiben eredetileg Thomson berendezés volt, Rába F26 alvázon).

 

Hopp, egy jó nagyot sikerült offolni, de a kérdésre lényegileg válaszoltam. :o)

Előzmény: jogepek (7040)
jogepek Creative Commons License 2006.01.03 0 0 7045

Mindenesetre kár ezért, szét fogják hordani a cigányok előbb-utóbb, mint például a gazdagrét fölött lerakott Csepeleket. Azokból semmi nem maradt basszus, pedig eleinte még eléggé egyben voltak. Most már építkezés van a helyén, nem tudom hova kerültek, de azt kételm, hogy a tulaj hazavitte volna őket, mert az utcáról nézve nem tűnt nagynak a ház mögötti telke, ráadásul már ott is volt ez+az. De tuti képen van innen valaki a kédésben, hogy hová vitték őket. Mindent ami mozdítható volt elvittek róluk.

 

 

És egy évvel később (látható, hogy a fehér Csepel felépítményének már csak a váza maradt):

 

 

 

gyakran járok méhtelepre és találkoztam valószínüleg innen származó cuccokkal ott. :(((((( Pedig a Garant állítólag még saját lábon került ide.

Előzmény: jogepek (7044)
jogepek Creative Commons License 2006.01.03 0 0 7044
valahogy sosem vetem a fáradtságot, hogy alaposan megnézzem, pedig volt, hogy napjában többszö9r is elmentem mellette. MAjd ha még ott van, amit kétlek, akkor jól lefotózom. De mintha az nagyobb lett volna, és inkább olyan Aviás eleje volt.
Előzmény: yenoee (7043)
yenoee Creative Commons License 2006.01.03 0 0 7043
Ha nem ez, akkor egy harmadik:-)
De úgy emlékszem, az is Bedford volt.
Előzmény: jogepek (7041)
jogepek Creative Commons License 2006.01.03 0 0 7042

Találtam még képet erről a vinyó rejtett zúgaiban:

 

 

Előzmény: jogepek (7040)
jogepek Creative Commons License 2006.01.03 0 0 7041
mondasz valamit, én is láttam ott valami kékséget a mol székházzal szemben. Szerintem nem ez volt, és tán egy éve is ott volt még. Majd megnézem ott van-e.
Előzmény: yenoee (7039)
jogepek Creative Commons License 2006.01.03 0 0 7040

Arra rájöttem, hogy egy Bedford közvetítőkocsi. Nem vagyok teljesn képben a kérdésben, de arra mi a magyarázat, hogy angol képeket használtak erre (ezen kívül még egyet ismerek)?

Ezt a PTE Morrist:

 

 

Előzmény: Tector (7038)
yenoee Creative Commons License 2006.01.03 0 0 7039
Állhatott ez a kékség vajon kb. két éve Budán, a MOL székház környékén?
Előzmény: jogepek (7037)
Tector Creative Commons License 2006.01.03 0 0 7038
Ezt a kékséget hol lelted?
(Valaha, a régi időkben ez a kocsi a Magyar Televízió egyik -fekete-fehér technikával működő- közvetítőkocsija volt...)
Előzmény: jogepek (7037)
jogepek Creative Commons License 2006.01.03 0 0 7037

Mai termés:

 

tatrafan Creative Commons License 2006.01.03 0 0 7036
Penge. A Praga Vs3 léghűtéses motorja hathengeres, nem?
Előzmény: Maz (7033)
rali Creative Commons License 2006.01.03 0 0 7035
Máris nézem.Van valami újdonság is?
Előzmény: Maz (7033)
Maz Creative Commons License 2006.01.03 0 0 7033
Szolgálati közlemény!

A honlap a mai naptól kezdve elérhető a www.nagyvasak.hu címen.
csecsaba2 Creative Commons License 2006.01.03 0 0 7032

Üdv!

Most így hirtelen 1 ratrac képem van a Dachstein glecserről, tavalyi.

meg 1 munka közben

 

 

ez nem havon, hanem kötélen jár, igaz, h aluminium.

     

 

üdv

Előzmény: jogepek (6688)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!