Keresés

Részletes keresés

B_foki Creative Commons License 2005.12.07 0 0 18613
És csodálatosak a képeid, ha még nem mondtam volna. 8-)
Előzmény: zöld küllő (18606)
B_foki Creative Commons License 2005.12.07 0 0 18612
-> Mellesleg jól látszik rajta a kaszált pincetető-rész és az útmenti telek közötti gondozatlan sáv, a nagy alapzatkővel.

Egy pár héttel késõbbi kép, amikor már összegereblyézték a lekaszált füvet.

Ugyanez nagyban
Előzmény: zöld küllő (18606)
Inner Circle Creative Commons License 2005.12.07 0 0 18611
"Nem kéne a műszaki átvételt esős napra időzíteni? :-)"

Nem kell, létezik árasztásos próba pont a lefolyás vizsgálatára, valamint feltalálták már a vízmértéket; pár hónapja az M0-áson a megrendelőnk (Állami Autópálya Kezelő zRt.) ezeket rigorózusan alkalmazta is a munkánk ellenőrzésére (igaz, az nem útburkolat volt hanem szigetelőréteg).

"A Kamaraerdei utat igencsak megviselte az ide terelt forgalom."

Elképesztő ami ott van, nem egyszerűen huplis az út, hanem cakkos szegélyű kráterek és lyukak vannak benne, elég egyet eltalálni hogy garantáltan futómű- és gumisérüléseket okozzon!
Viszont ma reggel ötletes forgalomszabályzó eszközt telepítettek oda: reggel a csúcsidőben a befelé vezető oldalon állt egy furgon, előtte egy Skoda Liaz, az előtt négy ember egy lapáttal és az avart nézegették az út mellett. Komolyan fogalmam sincs, hogy mit csinálhattak ott (és mire kellett nekik a lapát, valamint ha kellett, akkor miért csak egy).
Előzmény: Zitka (18607)
Zitka Creative Commons License 2005.12.07 0 0 18610
Azon a szakaszon még nem jártam. Szomorú, ha már most ilyen. :-(
Előzmény: zöld küllő (18608)
B_foki Creative Commons License 2005.12.07 0 0 18609
Pedig az jó minõségû aszfaltozásnak tûnt a kerületiekhez képest.
Előzmény: zöld küllő (18608)
zöld küllő Creative Commons License 2005.12.07 0 0 18608
Hehe, a szintén vadiúj aszfaltozású 70-es szakasz bobpálya előtti részén is kiterjedt tengerszemek voltak tegnap este. A hegy felőli oldalon:(  
Előzmény: Zitka (18607)
Zitka Creative Commons License 2005.12.07 0 0 18607

Egy kis közlekedési téma, bár nem bkv... Nem tudom, láttátok-e, a nagy eső milyen jól megmutatta a vadiúj Leányka u-i burkolat egyenetlenségeit. :-(  Nem kéne a műszaki átvételt esős napra időzíteni? :-)

A másik: tegnap át kellett autóznom Budaőrsre. A Kamaraerdei utat igencsak megviselte az ide terelt forgalom. Óvatosan vezessetek, ha erre jártok, mert hatalmas kátyúk vannak (több m2-esek!!!), és mivel víz van bennük, nem látszik a valódi mélységük, ami akár 15-20 cm-es is megvan. :-(  A tavaly felújított szakasz pedig a vízátfolyások miatt életveszélyes. Már 30-40es tempónál is lehet gyakorolni az aquaplaningot. :-(  Nem tudom, hogyan tervezték a vízelvezetést, de az esővíz még csak véletlenül sem a lefelé baloldali útárokban folyik, hanem megtalálja a saját útját.

zöld küllő Creative Commons License 2005.12.07 0 0 18606

Micsoda archív kép:)

 

Mellesleg jól látszik rajta a kaszált pincetető-rész és az útmenti telek közötti gondozatlan sáv, a nagy alapzatkővel.

 

 

x

Rózsakerti napkelte. Most még nincs  liliomparkkal agyoncsapva.

x
Előzmény: B_foki (18600)
sgJános Creative Commons License 2005.12.07 0 0 18605
Ezen még dolgozni kellett volna
Előzmény: sgJános (18604)
sgJános Creative Commons License 2005.12.07 0 0 18604
kentaur
sgJános Creative Commons License 2005.12.07 0 0 18603

A feleségem is küzdött a bkv.val. Odáig jutott, hogy van egy zöld számuk, amin lehet panaszkodni. Állítólag még azért is érdemes szólni, ha dohányzik a sofőr, mert azonnal rászólnak. 

A szám a honlapjukról 06-80-40-66-88

Előzmény: Zegzug (18602)
Zegzug Creative Commons License 2005.12.07 0 0 18602
Ez a probléma már régóta nekem is feltünt. És sajnos mindkét irányban ugyanez a helyzet. "Szerencsés" helyzetben egy 3-as is beáll a sorba, így aztán ha az ember lekési fél perccel a teljes konvojt, várhat 20 percet, mire újra jön egy másik konvoj.
Előzmény: nagysana (18601)
nagysana Creative Commons License 2005.12.07 0 0 18601
A buszos témára reagálnék.
Mostanában (kb. fél éve) rendszeresen előfordul, hogy a 14-es, 114-es buszok konvojban járnak. Írtam a BKV-nak egy e-mail-t, melyben felhívtam a figyelmüket a problémára. Kb. egy hónapra rá válaszoltak, hogy nem ők üzemeltetik az említett járatokat, de írjam meg a pontos időt, megállót és rendszámokat és akkor tudnak lépni az ügyeben (ez nem tudom, náluk mit jelent).
Azóta kétszer már beküldtem rendszámokat és a többi adatot, de azokra a levelekre választ már nem kaptam, és a buszok sokszor hasonló módon járnak.
Véleményem szerint a soförök okolhatók a dologért, mert akkor is előfordul a konvojban járás, amikor nincs csúcsforgalom. Egyszer előfordult, hogy a buszmegállóban vártam egy ismerősőmre, és késett cirka 45 percet. Figyeltem a buszokat és a 14-est mindig követte egy 114-es szorosan, mint egy autóversenyen. A soförök szerintem beszélgetnek, kártyáznak, csajoznak (és remélem nem isznak), aztán együtt útra kellnek.
Nem tudom, mit lehetne tenni az ügyben. Olyanra is volt példa, hogy egy idős hölgy faggatta a sofört - nem sértő módon -, hogy mi az oka a konvojban haladásnak. Erre a soför leszállt, hogy addig nem megyünk tovább, amíg a "némber békén nem hagyja".
Előzmény: monic (18499)
B_foki Creative Commons License 2005.12.07 0 0 18600
Bár most éppen süt a nap, de az utóbbi napok nyirkos idõjárását felejtendõ, küldök nektek egy nyár eleji panorámaképet, amikor még gazos volt a Wolf kripta kertje is.



Ugyanez nagyban
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.07 0 0 18599

Meghallgatni még nem tudtam, mert akkor éppen dolgoztam, de felvettem a műsort. Ezúttal nem tudtam foglalkozni a beállításokkal, ezért kicsit dobozhangja van a felvételnek, de azért élvezhető. Az első pár másodperc kivételével felvettem az egész két órás műsort, így azt is meghallgathatjátok, hogy milyen környezetben hangzott el a riport. A teljes anyag 150 megabyte MP3-ban. Ebből kivágtam a Veled készített riportot, az külön is elérhető, tizedakkora méretben. Felírom Neked egy CD-re, és alkalomadtán átadom.

Előzmény: dobka (18597)
FuLeS Creative Commons License 2005.12.06 0 0 18598
Ezek régiek
Kentaur1Kentaur2
dobka Creative Commons License 2005.12.06 0 0 18597

Kedves Slr!

Köszönöm, hogy meghallgattad. Fel is tudtad esetleg venni?

Milyen volt?

Előzmény: Törölt nick (18593)
chapelle Creative Commons License 2005.12.06 0 0 18596
Húú basszus. Csak állok (ülök) és bámulok.
Előzmény: zöld küllő (18592)
504LACI Creative Commons License 2005.12.06 0 0 18595
Stimmel, meg Steyr-Puch is.
Előzmény: Inner Circle (18588)
zöld küllő Creative Commons License 2005.12.06 0 0 18594

kentaur

És egy esős-felhős kép a KGT által is örökbe fogadott kentaurról. Ppapa javaslata volt, hogy különféle évszakokban (és meteorológiai viszonyok között:) készítsünk róla képeket, ha arra járunk.

 

A karácsonyi kiállítás a Kastélymúzeumban tényleg érdekes és szép, még ha nem is minden díszítési stílus áll közel az ember szívéhez. 

Törölt nick Creative Commons License 2005.12.06 0 0 18593
A Dobka-val készített interjú most megy a pozsonyi rádióban.
zöld küllő Creative Commons License 2005.12.06 0 0 18592
esik
B_foki Creative Commons License 2005.12.06 0 0 18591

-> a betömendő kvt-hiány kisebb...

 

Neámmár Te viseld a hiányt. Szólj, és összeadjuk.

Előzmény: najsebva (18590)
najsebva Creative Commons License 2005.12.06 0 0 18590
A leszámolás holnap lesz, a betömendő kvt-hiány kisebb, mint a társaság felé fennálló tartozásom, így minden rendben, tényleg,
:)
Előzmény: villa (18583)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.06 0 0 18589
Utánaolvastam, Sebesjelöltnek igaza volt, itt válaszoltam neki.
Előzmény: Törölt nick (18555)
Inner Circle Creative Commons License 2005.12.06 0 0 18588
OFF

"Kerületben telephelyen őrzött fedett zárt helyen van lehetőség autók tárolására ha érdekel."

Köszi, én már profilt szűkítettem, eladtam a fölösleget, három autóm van aminek szinte már mindegy (inkább majd hozok Németországból egy szép állapotút), plusz egy aminek nagyon nem, de az már fűtött helyen van :-)

"Az autógyártás meg úgy '85 körül befejeződött, nálam a krómozott lökhárítókkal ér véget..."

Ez igaz, nekem is csak krómos Alfetta GT-im voltak, de a Sud-ot '72-ben kezdték :-) egy haveromnak van is egy eladó a '70-es évek végéről, négyajtós (még a kis hátsó ajtóval), mondjuk a vasoxid ott is erősen játszik, de egészen nevetséges összegbe kerül, halom alkatrésszel. Magam is gondolkodom :-)

"Pár éve még rajta volt a két betű-négy számos rendszám, az inkább érdekelne mint maga az autó."

Na, az egyik Alfetta GT-ről azt megmentettem :-)

"Látom Te Alfázol."

Te meg Pug? Már csak a szám miatt...
Előzmény: 504LACI (18585)
504LACI Creative Commons License 2005.12.06 0 0 18587
Köszönöm a meghívást, meggondolom, érdekes a téma. Mail ment.
Előzmény: Törölt nick (18586)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.06 0 0 18586

Kedves 504LACI! Tisztelettel meghívlak a kamerakiállításra résztvevőnek. A kiállításon szemléltető tablók is lesznek, ezek egyike egy kronológia lesz. A kamerák fejlődésének mérföldköveit fogja feltüntetni a vizsgált időszakban (mondjuk 1960 - 1985). Ezen szeretném feltüntetni más iparágak párhuzamos fejlődését is, első körben az autókra és a HIFI  berendezésekre gondoltam.

 

Ha vállalkozol rá, arra kérnélek, hogy sorold fel képekkel illusztrálva, hogy melyik évben mi volt a "durranás", az a technikai újítás, amit legfontosabbnak tartasz, amit esetleg az élen járó autók modell neve mellett is feltüntettek, mint például az elektronikus befecskendezés, a turbó, az ABS, ehhez Te jobban értesz. Érdekes lenne általánosságban is, egy kontinensre koncentrálva (Európa vagy Amerika), illetve egyetlen márka tükrén keresztül is. Kérlek, gondold meg, vállalkozol-e rá.

 

Az egyes újításoknál azt szeretném feltüntetni, hogy mi volt az igény, ami létre hívta az újítást, ha tudható, hogy ki volt a felfedező, újító vagy első számottevő konstruktőr, akkor az ő neve, rövid ismertetése. A márka, aminél először megjelent a dolog, aztán az elterjedés mértéke, üteme: általánossá vált, egy darabig élt, majd elfelejtették, stb.

Előzmény: 504LACI (18585)
504LACI Creative Commons License 2005.12.05 0 0 18585

Már-már azt hittem, hogy az indulatok elsöprik gyenge hozzászólásomat...

Örülök, hogy vannak itt még a kerületből veteránosok, bár a többség még nem használja a kommunikáció eme formáját.

A Duna utcai roncs egy A Rekord Caravan, és jobbára már inkább vasoxid mint jármű. Pár éve még rajta volt a két betű-négy számos rendszám, az inkább érdekelne mint maga az autó. (Ilyet egyébként tudok Halásztelek előtt is.) 

Az Alfa erősen érdekelne -már csak megtekintésre is- valami háború előtti autóról nekem is regéltek a környéken, érdekes módon én sem találtam meg.

Admirál nem ismerős, de nem is Opelban nyomom, bár volt az is egy pár.

A XI. ker.-ben pedig egy Lancia Apriliáról hallottam, bolond tulajjal. Utána lehetne menni, csak sok az áttétel és kevés a ráfordítani való idő. 

Látom Te Alfázol. Jó is az, Cuore Sportivo, nekem is volt egy Sud. De ez már a modern vonulat.

Az autógyártás meg úgy '85 körül befejeződött, nálam a krómozott lökhárítókkal ér véget...

Kerületben telephelyen őrzött fedett zárt helyen van lehetőség autók tárolására ha érdekel.

Előzmény: Inner Circle (18570)
dobka Creative Commons License 2005.12.05 0 0 18584

Kerub, Drbit!

Köszönet a jobb minőségű szkennelésért. A képet én lefényképezés után szkenneltem be annak idején, de a Kerub által létrehozott minőségben és nagyításban sokkal izgalmasabb volt látni a részleteket is.  

Előzmény: kerub (18576)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!