Dynoka! Te olyannak ismertél meg, amilyen vagyok! Csak a mostani stresszes hetemben nem bírtam magamma. (Ettől függetlenül nem lopta be magát a szívembe a kollégád.) És én mindig is ki fogok állni, azért, amit én szeretek. Legfeljebb majd mást is meg fogok szeretni...
"PFFFFFFFFFF! Erre nem mondok semmit. JBL!!!!!!!!!!!!!!!"
"Ki gondolta volna, hogy Vete őfelsége megtapasztalhatta a világon legjobb hangú JBL GTI subnak a hangját... De jó neked. Komolyan mondom, csak irigyelni tudlak..."
Ez neked kiállni valamiért, amit szeretsz?! Másmilyennek gondoltalak, de úgy látszik, ez az arcnélküliség mindenkiből ki tudja hozni a legrosszabb formáját:(
Vete nem akart személy szerint téged bántani, de ha figyelmesen elolvasod a hozzászólásait, ennek számodra is ki kellene derülnie.
Amplifier: Phoenix Gold Sapphire SA1.4x (35w x 4 RMS at 12.5 volts) ($370) The amplifier is mounted in the factory location. The only difference is the inclusion of a fan. By the way, this amp would be rated at 480 watts using BMW's methodology.
nem derül ki (számomra legalább is) hogy mennyit tud leadni hídba kötve.
Egy Clioban van benne a cucc, használtan vettem, szépen szól csak technikai adatok nincsenek, meg neten sem találta.
Nem csak viccből írtam azt, hogy kezdő vagyok, hanem tényleg úgy is gondolom. Én nem éreztem, hogy nekiugranék itt bárkinek is. Csak én meg amellett állok ki, amit én kedvelek, szeretek. Majd legközelebb visszaveszek...
Először is engedd meg, hogy - így utólag - én is gratuláljak!
Kamionos téma: A Signatnak volt régebben egy 24V-os verziója, talán a ROC1-ből. Az biztos, hogy nem könnyű ilyet találni (már Signat oldalt sem találtam).
Nem lehet egy kanócot felhúzni csak az egyik aksiról? Tudom, hogy a dönthető fülke miatt kicsit nehézkes, de ez tűnik járható útnak. Egyébként biztos, hogy transzverter van benne, és nem így van gyárilag is kialakítva?
A vége természetesen a tulajnak szólt. Bocs, de elfelejtettem a nicked! :-)
Ezt találtam neked! Anno ez is sztem alul volt specifikálva a versenyek miatt, de az is biztos hogy nem tépi le a fejed a teljesítmény. Tehát fogadd közelítő értéknek! :-)
Íme:
SYSTEM DETAIL:
The goal was produce an excellent, well balanced sounding system looks not different from a factory set-up. The only deviation from stock appearance was the mounting of tweeters on the rear deck. No trunk space was compromised - the only difference from stock is that you see a slightly larger CD changer with Alpine markings rather than one with BMW markings on it. If I ever decide to part with this car, the factory components can be easily re-installed.
Installer: Earmark Car Audio (Dallas, TX) These guys do a top-notch job. I highly recommend them.
Head Unit: Alpine TDA-7558 ($600) This unit is a perfect match for any E36 as it is Alpine's only cassette/tuner with amber illumination and dot-matrix display.
CD Changer: Alpine CHA-1204 (12-Disc) ($400)
Amplifier: Phoenix Gold Sapphire SA1.4x (35w x 4 RMS at 12.5 volts) ($370) The amplifier is mounted in the factory location. The only difference is the inclusion of a fan. By the way, this amp would be rated at 480 watts using BMW's methodology.
Front Speakers: (1) ADS AL4 (4" midrange, 1" tweeter) ($300) These are mounted in the factory door locations with factory speaker grills intact. Note that the ADS tweeters are a tight fit. (2) ADS AL5 (5.25" woofer-only w/ custom passive x-over) ($180) These were a special order item from ADS and were mounted in the factory kick panel location.
Rear Speakers: ADS AL6 (6.5" woofer, 1" tweeter) ($400) The woofers were mounted in the factory location, while the tweeters were mounted on the angled portion of the rear deck.
Lehet nekem is egy mélyláda orvosolná a problémámat. Amúgy redukálódtak. Érdemes volt bejáratni. :-)
A többiben nem tudok nyilatkozni, de úgy érzem akár férfi akár női hangot kell tolmácsolni azt valósághűen teszi. Amúgy nagy hangerőn hajtva mutatja meg amit tud, én halkan nem is szívesen hallgatom. :-)
Szóval sztem sem volt rossz vétel, de ha az embernek vannak elvárásai akkor játszani kell vele. :-) Ha minden komponens jó, akkor a rendszernek is jól kell szólnia. Szóval finomhangolás kérdése!
A helyi kisőrösi TV-ben fog lemenni a műsor jövő héten pénteken. Ez csak 30Km-es körzetben, ill,itt kábeleen fogható.
A Wagon R építési leírás ki fog egészülni hamarosan (a honlapunkon) az idei módosításokkal, eredményekkel. Addig is bárkit szívesen látok hallgatózásra...
-DE valószinüleg az alapszitu megint az,hogyha ilye árkategoriába vesz vki cuccot,akkor inkább bemegy a médiába és megveszi 30ért a crunch-ot,vagy magnatot,aki meg komolyan hifizik az ugyis beleöl nagy pénzeket egy még komolyabba.
Szerintem egy nagyon jó felsöközép kategoriás erösitö,az átlagnál sokkal jobb hanggal.
50amper 50watthoz is elég bizalomgerjsztö,mégsem megy el 25ért sem.
Az uj ára biztos a 100at súrolta...
Altec?
Van amin kurva jól szól van amin viszont nem,a közepe és kickje kurva jó ahhoz képest hogy 13as.
A magasa nem annyira tetszik,lehet hogy még járatódnia kell de valamiért akkor sem tetszik.
Ha lesz egy kis idöm akkor felteszem az a oszlophoz a magasakat,kiváncsi vagyok,hogy ugy milyen.
Egyébként iszonyat jól együtt van a ládával,bár ez inkább a jl érdeme mint az övé.
A közép mindenképp tetszik,idáig a legjobb ami nekem volt,bár volt egy canton szettem ,az is korrektül szolt.
A magasat hallgatom,rakosgatom ide oda,várom hogy bejáródjon.
Aztán ha nem tetszik akkor megint beleölök egy valag pénzt és veszek egy másik magasat meg még egy erösitöt............