Több okból: 1: annyival rutinosabb/tehetségesebb pilóta. 2: az autóját jobban sikerült beállítani a hétvégére. Kisebb különbségek itt is vannak az autók között, de közel nem annyira meghatározó mint pl az f1-ben.
Pontozás itt a lap alján Plusz 5 bónusz pont jár annak aki legalább egy kört vezet, és plusz 5 annak aki a legtöbb kört vezeti, így maximálisan 190 pont szerezhető.
Bajnokavatás: akinek az év végére a legtöbb pontja lesz az a bajnok. Illetve a Nextel szériában van még a chase ami annyit jelent, hogy a vége előtt 10 futammal az akkori állás szerinti első 10 új pontokat kap (1=5050, 2=5045 3=5040...) így már csak ők lehetnek bajnokok, a többiek a 11. helyért versenyezhetnek, meg az azzal járó pénz, és egyéb nyereményekért.
Miért ilyen hosszú? Mert ez tetszik a népnek, meg azért százezreket (dollárban) nem adnának egy 70 körös bohóckodásért a versenyzőknek:)
Sárga zászló baleset, vagy egyéb veszély (pl nem odaillő alkatrész a pályán) esetén van érvényben. Nem ugyanaz mint az F1-ben mrt itt ahogy beintik azonnal lassítani kell, és jön is be a Pace Car, ami mögé szépen felsorakozik a mezőny, és "vonatoznak" pár kört amíg takarítanak. Sárga háttérrel kiírt versenyzők lehetnek bajnokok az év végén.
néhány kérdés: mi az a sárga zászló? miért van egyeseknek sárgával kiemelve a nevük mikor kiírják ki hanyadik? mi az a catch? milyen a pontozási rendszer, hogy avatnak bajnokot?
Tegnap láttam a felét :D (szokás szerint horkoltam).
Azon én is csodálkoztam hogy eggyáltalán engették őket,,,,,,,, (és ha v-ki meghal ki válallja a felelősséget? vagy azt mondják "boccs de szórakoztatni akartunk pár száz embert"....)
Ez egyszerűen csak h*lye :) Irvájn-nak is mekkora szája volt hogy ő mekkora szuper sztár azt amikor sumi eltörte a lábát és kiszállt irvike semmit nem tudott megmutatni..........
..hát meglehet, hogy azon a csatornán profik vannak a szakkommentátor helyén is és nem egy rajongó, aki most ismerkedik a közvetítés rejtelmeivel.
Te tudnál bármilyen témában folyamatosan beszélni 20 percnél tovább? Őszintén?
Bármilyen témában...egy mikrofonnal az arcodban? Azzal a tudattal, hogy 2-300.000 ezer ember kritizálhat meg. A kritizálók pedig csak kritizálnak, ahelyett, hogy adnának anyagot a kommentátornak, hogy "Tessék, itt van anyag a témában és ha éppen nem jut eszedbe semmi, akkor ezt felolvasva kitöltheted a helyet."
Könnyű csak kritizálni és semmivel sem hozzájárulni.
Most Gyulai Miki beteg volt elég rendesen, és Tasi se volt jól. Ilyen mindenkivel előfirdulhat. De pl a két, vagy három héttel ezelőtti közvetítést nézed azok már egészen amcsi riporter feeling-ed lesz:D
Palikot? Normális vagy?:D A jó közvetítés nem azt jelenti amit Palik "mindenhez értek" László csinál. Rajta azért nem alszanak el mert egyfolytában ordít mint akinek a farkára léptek ha kell ha nem. Meg állandóan olyan hülyeségeket mond amitől egy F1-hez valamennyire értő néző (rajongó) leesik a székéről. Szóval a jó közvetítés számomra nem az idétlen hülyeségek folyamatos kiabálását jelenti. Inkább hallgatok statisztikákat 4 órán keresztül. Amúgy meg gondolom olvastad a Nascar közvetítéek körülményeit: a hivatásos kommentátorok (néha Matuz Krisztián is szokott lenni) életükben talán először láttak Nascart, a szakkomentátor pedig egy lelkes rajongó aki még életében nem közvetített. Ezekhez képest nagyon színvonalasak a műsorok, sok érdekeséget megtudhatnak a nézők a sorozat múltjáról, ami kell egy ilyen új sportág bevezetéséhez.