Mindent meg lehet csinálni de minek? Utcára felesleges, gyorsulni meg középmotoros hátsókerekes autó kéne, de ha nincs külön dizel kat, meg minden módositással meg specbe kell nevezni akkor nehéz az ügy. Sok pénz és szponzor nélkül meg túl drága hobbi. Élmény értéke egy gyorsulásnak meg , nincs arányban a befektetéssel... 3-4 mil alatt nehéz 12 mp alá menni, gondolj bele abból a pénzből hová, meg mennyi időre el lehet menni nyaralni...
Ha csak 2500-3000-től felfelé kapná a kéjgázt, akkor is letépné a hajtást? Nem lehetne indirekt úton eljárni: ha ki tudod számolni azokat az értékeket, amelyek mellett még valószínűleg nem szakad szét( végnyomás, hő), akkor szép lassú léptekkel be lehetne lőni, nem? Akkor meg kibírhatna tartós terhelést is!?
Mecsi tud egy szlovák csókáról aki nitrózza a dieselt. Ki lehet pontosan számolni mennyi üzemanyagtöbletet kiván,hogy hatékony is legyen. Én inkább metilalkohollal-és vizzel nyomatnám, többlet gázolaj helyett . Aprónként kéne felfelé lépkedni a mennyiséggel,és kipufogógáz hőfokot mérni (loggerezni), meg égési végnyomást, mert igy talán ki lehetne tapasztalni a lehetséges max-ot a motor meghibásodása nélkül. Drága hobbi, egy 200 lovas tdit szerintem könnyen lehetne 300 fölé nyomni, de pár gyorsulásnál többet nemigen birna. Wastegate-s turbóval kéne egyébként szerelni a motort, a geometriásnak elolvadna a bele rögtön, meg a kilépő oldal is szűk lenne. De igy is állandó hajtáslánc gondja van egy erős tdi-nek, hát még nitróval...
Passat Intercooler Pdtdi 130 ló- ról. Egyedi két végződés van rá gyártva vasból, relatíve igényesen. Két 50-es cső a ki és bemeneti nyílás. nincs összeütögetve. Abszotút kifújásmentes. Kérésre küldök képet.
akkor a 91es-t nem lehet chippelni / tdi-box? :( oksa,köszke a tanácsokat,ja és nem tudnál mondani 1 e-mail címet?lehet h majd a későbbiekben is a segítségedet fogom kérni a cromával kapcs...:D
Szevasztok!Egy aaz motoros ventót szeretnék átalakítani tdi-é. A kérdésem az lenne,hogy van-e a blokkban dugattyúfenék hütő fúvóka? Milyen hajtókar és dugó kell hozzá?Minek a hf-e? A turbót feltétlen ki kell-e cserélni?( max 100 lovat szeretnék) Adagolóval kell-e valamit variálni? Es végül mennyiért lehet a cserére szoruló alkatrészeket korrekt áron beszerezni?
A francia autók kupplungjai tapasztalatom szerint nem rendelekeznek annyi tűréssel, mint VAG termékei. Valószínűleg csúszni fog az új is, javaslom, csináltass bele kevlár tárcsát erősített szerkezettel!
köszke az infót,most már világos (nagyjából) :D amúgy miért mondtad el ezt a légtelenítőset és társait?ez vhogy kapcsolódik a coolerhez? nem mintha zavarna,sőt!!csak +kérdezem már és télleg nincs coolerem,ki lett szedve,szal beszerzek 1 újat/használtat Amúgy te honnan ismered ennyire a cromákat??
szóval, hogy rend legyen:kb. 84-90 ig volt a 2445ccm-es motor 100lóval, coolerral. 90 után jött ki a 2500ccm 115lóval azis coolerral. A tulajok és szerintem is a régebbi klasszisokkal jobban megy. Az ujabb orru cromában csak 115 lovas van (de volt 118 is a vége felé), a régebbiben is volt ez a motor de csak pár darabban.
De a lényeg hogy cooler az volt mindegyikben.
Ja a csövecske, több fiat is döglött meg úgy hogy a légtelenítő ág be volt dugulva, sajnos ez a csövecske egy részen egy vékony aluminium cső, amit az idők során eldugul, elég nehéz is kitakaritani. És mivel a vizpumpa eléggé a magasan van ezért hamar előfordulhat hogy ha belevegősődik a rendszer akkor a vizpumpa lapátja már csak a levegőben hadonászik, és utána már ég is át a tömités, vetemedik a h.fej, görbül a blokk stb.
Tisztelt Szakértők! Kérdésem lenne: ha chip tuning után (90-ből 110LE, 206-ból 261Nm) egy hónappal gyorsítások közben meg-meg csúszik a kuplung (2,0HDI Picasso 62e km), akkor a csere után várhatóan újra behal a gyári vagy ennyi pluszt bőven bírnia kell(ene) és csak egyedi hibás a mostani? A topikot visszaolvasva látom, hogy kilógok a HDI-vel a sok TDI-s közül, de talán van valakinek tanácsa erre a hibára. Köszi Takanashi
Nem igazán tuning téma, de ez tűnik a legideálisabb fórumnak: G3 TDI nehezen gyorsul, nem akar menni és 1 literrel többet fogyaszt. Mi lehet a gond? Légmennyiségmérő? Mostanában éreztem, h gyengélkedik, ma az M7-en éreztem, h erőtlen, itthon meg kiderült, h nehezen is indul. Vélemények?
Sziasztok ! Tegnap nagyon fura dologra történt . Egy régi jó ismerősöm ( Skoda Octavia 1.9 PDTDI GT17 ) begurult hozzám tegnap és kölcsönkért tőlem egy palack nitrot ! Mint kiderült a diesel autót nitrózza (100LE Shot). Milyen hatással lehet ez a motorra (élettartalm,stb) és egyéb alkatrészekre . Lehet-e ez bármilyen megoldás rövid vagy hosszabb távon .... Próbálta-e már valaki és van-e tapasztalat ????
Üdv.Joe
vki kerdezte a 1,2 pdtdi lupo dugojat 1,6TD(I)-be es a ket motor lokete ES furata valoban megegyezik. Etka szerint: dugo: 1 meret 76,46 2-s meret 76,48
vki ismeri jobban az 1,2 pdtdi VW-audi motorokat? megbizhatosag, szerelehtoseg etc kosz