Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2005.10.10 0 0 12584
Újal is fogja csináni, legalább is nekem ezt mondták anno. Az előbb említett helyen probálkozz...
Előzmény: takanashi (12564)
HDImi Creative Commons License 2005.10.10 0 0 12583

takanashi

Nem vagy egyedül, mert az én 90-esem is megcsuszott a chippelés után, megoldás az uj kuplungtárcsa lett.

Most a 110-es sw-m van amit szintén chippeltek, de ennek birja a kuplungla.

Kevlar:

Hajdu kuplung, fek center

1174 Budapest, Rakoshegy, Zsuzsanna u. 18
30/942-7139 30/933-5030

 

HDImi

Előzmény: takanashi (12564)
FeriT Creative Commons License 2005.10.10 0 0 12582
Sziasztok!

Alu blokkos-hengerfejes, megbízható Td-t gyárt/gyártott vmelyik márka?
kotel Creative Commons License 2005.10.10 0 0 12581

Hello!

 

Én kérdeztem.

és ,ha megeggyezik A löket és a furat ,akkor lehetne használni az 1.6GTD -be.

Nyílván,ha megeggyezik a csapszeg méret is.Ja és Ha a dugó magassága nem nagyobb.Tehát felső holtpontnál nem lóg ki?

 

Ha ez passzolna akkor nagyon egyszerű lenne 1.6TDI-t építeni.

Akkor az 1.6 GTD nem lenne többé szamovár,ami a vizet forralja.

 

 

Előzmény: no_holy_shit (12556)
krezidiesel Creative Commons License 2005.10.09 0 0 12580
Mindent meg lehet csinálni de minek?
Utcára felesleges, gyorsulni meg középmotoros hátsókerekes autó kéne, de ha nincs külön dizel kat, meg minden módositással meg specbe kell nevezni akkor nehéz az ügy.
Sok pénz és szponzor nélkül meg túl drága hobbi. Élmény értéke egy gyorsulásnak meg , nincs arányban a befektetéssel... 3-4 mil alatt nehéz 12 mp alá menni, gondolj bele abból a pénzből hová, meg mennyi időre el lehet menni nyaralni...
Előzmény: TDI-DRAG (12579)
TDI-DRAG Creative Commons License 2005.10.09 0 0 12579
Ha csak 2500-3000-től felfelé kapná a kéjgázt, akkor is letépné a hajtást? Nem lehetne indirekt úton eljárni: ha ki tudod számolni azokat az értékeket, amelyek mellett még valószínűleg nem szakad szét( végnyomás, hő), akkor szép lassú léptekkel be lehetne lőni, nem? Akkor meg kibírhatna tartós terhelést is!?
Előzmény: krezidiesel (12578)
krezidiesel Creative Commons License 2005.10.09 0 0 12578
Mecsi tud egy szlovák csókáról aki nitrózza a dieselt. Ki lehet pontosan számolni mennyi üzemanyagtöbletet kiván,hogy hatékony is legyen. Én inkább metilalkohollal-és vizzel nyomatnám, többlet gázolaj helyett . Aprónként kéne felfelé lépkedni a mennyiséggel,és kipufogógáz hőfokot mérni (loggerezni), meg égési végnyomást, mert igy talán ki lehetne tapasztalni a lehetséges max-ot a motor meghibásodása nélkül. Drága hobbi, egy 200 lovas tdit szerintem könnyen lehetne 300 fölé nyomni, de pár gyorsulásnál többet nemigen birna. Wastegate-s turbóval kéne egyébként szerelni a motort, a geometriásnak elolvadna a bele rögtön, meg a kilépő oldal is szűk lenne.
De igy is állandó hajtáslánc gondja van egy erős tdi-nek, hát még nitróval...
Előzmény: BuliJoe (12557)
SEAT1.9td+i Creative Commons License 2005.10.09 0 0 12577

Eladó!

Passat Intercooler Pdtdi 130 ló- ról. Egyedi két végződés van rá gyártva vasból,  relatíve igényesen. Két 50-es cső a ki és bemeneti nyílás. nincs összeütögetve. Abszotút kifújásmentes. Kérésre küldök képet.

Irányár van: 20eft

Tel: 06 20 554 90 70

 

BMW Power Creative Commons License 2005.10.09 0 0 12576
chipelni nem lehet.
a csövecske a szívócsővel párhuzamosan megy a tartálykáig.
mail cim rámkattintasz a nickre és ott van, publikus.
Előzmény: vik87sztec (12575)
vik87sztec Creative Commons License 2005.10.09 0 0 12575
BMW P.

még 1 valami: a légtelenítő ágnak az a vékony kis része az pontosan hol van + hol kapcsolódik a kiegyenlítőhöz?
vik87sztec Creative Commons License 2005.10.09 0 0 12574
akkor a 91es-t nem lehet chippelni / tdi-box? :(
oksa,köszke a tanácsokat,ja és nem tudnál mondani 1 e-mail címet?lehet h majd a későbbiekben is a segítségedet fogom kérni a cromával kapcs...:D
Előzmény: BMW Power (12570)
takanashi Creative Commons License 2005.10.09 0 0 12573
Köszi a választ, bár nem örülök neki.
Címet, telefonszámot egyéb elérhetőséget tudsz mondani a kevlár tárcsához?
Előzmény: TDI-DRAG (12568)
Golf3_TDI_Nyh Creative Commons License 2005.10.09 0 0 12572

Kenderes Tamás tel számát nem tudja vmi véletlen ?

 

Megköszönném ha elmélezné.

Aladár1 Creative Commons License 2005.10.09 0 0 12571

Szevasztok!Egy aaz motoros ventót szeretnék átalakítani tdi-é. A kérdésem az lenne,hogy van-e a blokkban dugattyúfenék hütő fúvóka? Milyen hajtókar és dugó kell hozzá?Minek a hf-e? A turbót feltétlen ki kell-e cserélni?( max 100 lovat szeretnék) Adagolóval kell-e valamit variálni? Es végül mennyiért lehet a cserére szoruló alkatrészeket korrekt áron beszerezni?

Köszönöm!  

BMW Power Creative Commons License 2005.10.09 0 0 12570
96 felé az utolsó évjáratokban létezett már elektronikus adagolós, bár én még nem láttam.
Előzmény: vik87sztec (12567)
BMW Power Creative Commons License 2005.10.09 0 0 12569

nem nem kapcsolódik, csak úgy jótanácsként irtam azért mert ha a hűtéssel minden rendbe van akkor kimegy a világból az a motor egyébként.

Anno jó régen volt nekem is, nemis egy, meg javítottam egypárat.

 

 

 

 

 

Előzmény: vik87sztec (12566)
TDI-DRAG Creative Commons License 2005.10.09 0 0 12568
A francia autók kupplungjai tapasztalatom szerint nem rendelekeznek annyi tűréssel, mint VAG termékei. Valószínűleg csúszni fog az új is, javaslom, csináltass bele kevlár tárcsát erősített szerkezettel!
Előzmény: takanashi (12564)
vik87sztec Creative Commons License 2005.10.09 0 0 12567
ja és kérdés mindenkinek: a cromákban mikor jelent + az elektronika? (mármint a motorvezérlő..)
vik87sztec Creative Commons License 2005.10.09 0 0 12566
BMW power:

köszke az infót,most már világos (nagyjából) :D amúgy miért mondtad el ezt a légtelenítőset és társait?ez vhogy kapcsolódik a coolerhez?
nem mintha zavarna,sőt!!csak +kérdezem már
és télleg nincs coolerem,ki lett szedve,szal beszerzek 1 újat/használtat
Amúgy te honnan ismered ennyire a cromákat??


Előzmény: BMW Power (12565)
BMW Power Creative Commons License 2005.10.09 0 0 12565

vik87

 

szóval, hogy rend legyen:kb. 84-90 ig volt a 2445ccm-es motor 100lóval, coolerral. 90 után jött ki a 2500ccm 115lóval azis coolerral. A tulajok és szerintem is a régebbi klasszisokkal jobban megy. Az ujabb orru cromában csak 115 lovas van (de volt 118 is a vége felé), a régebbiben is volt ez a motor de csak pár darabban.

De a lényeg hogy cooler az volt mindegyikben.

 

Ja a csövecske, több fiat is döglött meg úgy hogy a légtelenítő ág be volt dugulva, sajnos ez a csövecske egy részen egy vékony aluminium cső, amit az idők során eldugul, elég nehéz is kitakaritani. És mivel a vizpumpa eléggé a magasan van ezért hamar előfordulhat hogy ha belevegősődik a rendszer akkor a vizpumpa lapátja már csak a levegőben hadonászik, és utána már ég is át a tömités, vetemedik a h.fej, görbül a blokk stb.

 

 

Előzmény: vik87sztec (12545)
takanashi Creative Commons License 2005.10.09 0 0 12564
Tisztelt Szakértők!
Kérdésem lenne: ha chip tuning után (90-ből 110LE, 206-ból 261Nm) egy hónappal gyorsítások közben meg-meg csúszik a kuplung (2,0HDI Picasso 62e km), akkor a csere után várhatóan újra behal a gyári vagy ennyi pluszt bőven bírnia kell(ene) és csak egyedi hibás a mostani?
A topikot visszaolvasva látom, hogy kilógok a HDI-vel a sok TDI-s közül, de talán van valakinek tanácsa erre a hibára.
Köszi
Takanashi
850 Creative Commons License 2005.10.09 0 0 12563

Nem igazán tuning téma, de ez tűnik a legideálisabb fórumnak: G3 TDI nehezen gyorsul, nem akar menni és 1 literrel többet fogyaszt. Mi lehet a gond? Légmennyiségmérő? Mostanában éreztem, h gyengélkedik, ma az M7-en éreztem, h erőtlen, itthon meg kiderült, h nehezen is indul. Vélemények?

vik87sztec Creative Commons License 2005.10.09 0 0 12562
mit köszönsz?
Előzmény: Mracing (12549)
quattrov8 Creative Commons License 2005.10.09 0 0 12561

Szia,téged sem könnyebb felhivni,mint engem:))

Előzmény: BuliJoe (12557)
AndrewTdi Creative Commons License 2005.10.09 0 0 12560

őőőőő.... Lejebb. :))

és nyolccal lejebb. :D

na mindegy. szal nemrég. :)) megtalálod.

Előzmény: AndrewTdi (12558)
AndrewTdi Creative Commons License 2005.10.09 0 0 12559
Én mindíg. :D
Előzmény: TDI-DRAG (12555)
AndrewTdi Creative Commons License 2005.10.09 0 0 12558
Ezt írtam kb 5 hozzászólással feljebb. :))
Előzmény: BuliJoe (12557)
BuliJoe Creative Commons License 2005.10.09 0 0 12557
Sziasztok ! Tegnap nagyon fura dologra történt . Egy régi jó ismerősöm ( Skoda Octavia 1.9 PDTDI GT17 ) begurult hozzám tegnap és kölcsönkért tőlem egy palack nitrot ! Mint kiderült a diesel autót nitrózza (100LE Shot). Milyen hatással lehet ez a motorra (élettartalm,stb) és egyéb alkatrészekre . Lehet-e ez bármilyen megoldás rövid vagy hosszabb távon .... Próbálta-e már valaki és van-e tapasztalat ???? Üdv.Joe
no_holy_shit Creative Commons License 2005.10.09 0 0 12556
vki kerdezte a 1,2 pdtdi lupo dugojat 1,6TD(I)-be es a ket motor lokete ES furata valoban megegyezik. Etka szerint: dugo: 1 meret 76,46 2-s meret 76,48

vki ismeri jobban az 1,2 pdtdi VW-audi motorokat? megbizhatosag, szerelehtoseg etc
kosz
TDI-DRAG Creative Commons License 2005.10.09 0 0 12555
Te is készen vagy rendesen....:)
Előzmény: AndrewTdi (12554)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!