Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cocaine baron Creative Commons License 2005.11.21 0 0 707

Hello!

Skoda 120-at szeretnék venni.Itt a használtautó.hu-n találtam is egy pár

-gondolom-egész jó vételt 60-70e.FT körül.

Mindenképp idős bácsitól-aki éjjel nappal fényezgeti és óvja autóját:)- vagy hölgy

tulajdonostól szeretnék beszerzni egy verdát.

Tanácsot szeretnék kérni h mikre érdemes odafigyelni ilyen gépezet vásárlásakor.

Mik a típushibák(ha vannak), érdekelne a fogyasztás is...

Első autónak venném de nem tudom h érdemes e...

Rászorulok egy kis segítségre, remélem nem zavarok és tudsz(tok) segíteni.

a választ(okat) előre is kössz.

üdv.

Előzmény: bojo (702)
k.b. Creative Commons License 2005.11.18 0 0 706
Szakik!

Tanácsot szeretnék kérni. Van egy 105-ös skoda amivel szüleim járkálnak a hétvégi telekre. Bejött a hideg és anyám szerint nehezen indul neki kb. 8.-ra. Nekem 2-3-ra, ac felnyom, gázpedál pumpál szivató és indít. Továbbá csinál olyat már új kora óta nyáron is, hogy a napi első indításnál -ha felpumpálom az ac-t akkor is-, hogy beindul felpörög a szivató miatt majd leáll újraindít és megy.
Tavalyi télen mikor én használtam a kocsit szarabb aksinál mikor épphogy átfodította a motort tök könnyen beindult, viszont ha kicsit gyorsabban tudta pörgetni, mert éppen töltőről vettem le akkor eljátszotta ezt a 2-3 indítást.
Tegnap mértem kompressziót: 6.5; 5; 8; 8 -bar. Nem valami sok. Ettől indulhat nehezen? Vagy máshol is érdemes lenne próbálkozni? Ha viszem zöldkártyára nem nagyon szoktak hozzányúlni. Egyszer volt pár éve, hogy megégtek vele egy KPM ellenőrzésen és azóta nincs piszkálva a karbi bár az is egy dugulás miatti szétszerelés miatt történt.

Röviden ennyi a kórtörténet.
strobo Creative Commons License 2005.10.26 0 0 705

Skodások figyelem!

 

Eladó szüleim csere miatt feleslegessé vált gyönyörű 105-öse, skodaőrültnek.

 

Egy kis izelíő:

 

További infó itt: Skoda 105s

keserugabor Creative Commons License 2005.10.24 0 0 704
JULES Creative Commons License 2005.10.19 0 0 703
Bojo által említett két leeresztő csavart kell kiszedni. Leeresztéskor érdemes a fűtéscsapot és a légtelenítőt is kinyitni. Persze fog maradni benne víz, de nem hinném, hogy a fagy hatására az bármit is szétnyomna... Viszont az biztos, hogy a víztérben lévő vas cuccok (pl. henger külső fala) rozsdásodni fognak. A fagyálló nem csak télen jó/kell nyáron sem árt használni mert korrozió gátló hatású és a vízpumpa tömítése is jobban viseli mint a sima vizet. Szóval a helyedben feltölteném...
Előzmény: szekeres.robert (701)
bojo Creative Commons License 2005.10.19 0 0 702
A kocsi közepe táján van a az előremenő fütéscsöveken leeresztőcsavar.
Előzmény: szekeres.robert (701)
szekeres.robert Creative Commons License 2005.10.19 0 0 701
Sziasztok!

Le lehet ereszteni az _ÖSSZES_ hűtővizet egy Skoda 120-asból?

Mivel többször volt a nyáron újratöltve szimpla desztvízzel, most már biztosan nem állná a fagyokat. Nem tölteném újra fel fagyállóval, ha nem muszály, mert télen úgysem használom. De ha megpróbálom leereszteni a vizet, egy része viszont bentmarad, az csúnya dolgokat művelhet.

Mit tehetek, hogy a kocsi túlélje a telet?



roadhog2 Creative Commons License 2005.10.13 0 0 700

HUUU itt is jo sok hozzászólás ilyenkor!

üdv mindenkinek.D

 

kachucky11 Creative Commons License 2005.10.11 0 0 699
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9025924&go=48211733

Skodaba való.
S135RR Creative Commons License 2005.10.08 0 0 698
Erre nem tudok Neked hirtelen pontost választ adni, de ha ezt azért kérdezted, mert vacillálsz, akkor go for 5-ös váltó. Én nagyon örülök, hogy benn van. Nem csak a fogyi javul (országúton legalábbis biztos), hanem a kisebb utazó ford.szám miatt a zajszint is csökken és a motor kopása is. Nálam egyes torok koppon nyitva a négyes váltóval azt jelentette, hogy a motor belepörgött a pirosba és így haladtam utamon. Most az ötössel nem éri el ezt a tartományt, ami mindenkinek jobb. Jobb a babának, jobb a mamámank. :-)))
Előzmény: Cansado (697)
Cansado Creative Commons License 2005.10.08 0 0 697
Hi Szkotti1!
Köszönöm a tippeket, megnézem amit mondtál, bár nem vagyok "hardware"-es, azért megpróbálom ellenőrizni, esetleg javítani.
Mellesleg 5 fokozatú váltóval mennyi benzint lehet spórolni?
Zoli
Előzmény: Szkotti1 (694)
roadhog2 Creative Commons License 2005.10.03 0 0 696

Hi JULES kösz majd ha megtom majd megirom mi az eredmény.))

 

Előzmény: JULES (695)
JULES Creative Commons License 2005.10.03 0 0 695
A sajátomat néztem volna meg, mert fényzés előtti felkészítést csinálgatom rajta. A műszerfalat nem akartam lebontani, így csak egy kiszerelt műszert néztem meg amin szines pöttyök jelölik az oda kötendő vezetékek szinét, a jeladót meg nekem is meg kell néznem a másik skodánkból mert a tank ki volt szerelve és a jeladón nincs semmi jelölés...
Szóval a pénteki vizsgálódással nem jutottam előrébb...
Bocsi.
Előzmény: roadhog2 (693)
Szkotti1 Creative Commons License 2005.09.30 0 0 694

Lehet, hogy nem olyan vészes a váltó dolog, nézd meg a következőt: a váltókar gumiharangja alatt találod a 3 csavarral lefogatott kör alakú "csuklót". Ezt lecsavarozod, kihúzod a váltókart. Ha nincs az alján egy kb. 12mm átmérőjű műanyag gömböcske, akkor az a bibi. Annak ugyanis ott kéne lennie, de ez idővel elkopik, elöregszik, és eltörik-kiesik a helyéről. Ezáltal a váltókarnak főleg hosszirányban észrevehető holtjátéka lesz (látni is fogod, hogy a kar egy csőszerű hüvelybe megy bele, ezt tologatva kapcsolod a gangokat). Ami azt is eredményezheti, hogy nem tudod eltolni a kapcsolórudat annyira,, hogy reteszelődjön a fokozat. Ez utóbbi nem 100%, de az igen, hogy ez a golyó hiányozni fog. Bontott váltókarról lehet pótolni, de némi kézügyességgel lehet hasonlót farigcsálni ("esztergálni") fúrógépbe fogott műanyagdarabból is.... 

Az ötös váltó keskenyfutóműves autóba szerelése nem annyira egyszerű, pl. kell hozzá egy szélesfutós tank is. Ezenkívül a kapcsolórúd más, és asszem ennyi. Amúgy fel megy a helyére, de kell vele dolgozni...

Előzmény: Cansado (685)
roadhog2 Creative Commons License 2005.09.29 0 0 693

Hi JULES

előre is köszi, nem kéne haver apjának a skodriját ezé feleslegesen megbojgatni.))

 

 

Addig is türelemmel varok és lemosatom a gépet.)))

Előzmény: JULES (692)
JULES Creative Commons License 2005.09.29 0 0 692
Jól el(be)szúrtam a linket...
Előzmény: JULES (691)
JULES Creative Commons License 2005.09.29 0 0 691
Télleg, a bibliából nem sokat lehet kihámozni. Na nem baj, holnap <a href="http://www.skodalista.hu/browse.php?kk&root&dirnyit=70" target="_blank">vezetékezem a kocsi elejét</a> és majd jól megvizualizálom a üa műszert és jeladót is...
Előzmény: JULES (690)
JULES Creative Commons License 2005.09.29 0 0 690
Majd megnézem (kis türelem)...
Előzmény: roadhog2 (689)
roadhog2 Creative Commons License 2005.09.28 0 0 689

JULES

csak az a baj, hogy amiket bedobott arra csak anyi van sárga asárgával, kék a kékkel stb, arrol, 15-ös, test, vagy mi semmi.(((

 

Előzmény: roadhog2 (688)
roadhog2 Creative Commons License 2005.09.28 0 0 688

köszi JULES  nem tudtam hogy milyen név alatt keressek ilyet.))))

már meg is van. Királyságos

Előzmény: JULES (686)
JULES Creative Commons License 2005.09.27 0 0 687
A közeli vizsga, a javítandó kaszni és a 105-ös motor erősen árcsökkentő tényezők...
Ha nem akarsz rá költeni és vizsga lejárta előtt el akarod adni (vizsga nélkül felét sem éri...), akkor az 50eFt környékén kellene árulnod...
Előzmény: Csizi PII (684)
JULES Creative Commons License 2005.09.27 0 0 686
A neten van valahol skodabiblia, abban van kapcsolási rajz...
Előzmény: roadhog2 (678)
Cansado Creative Commons License 2005.09.27 0 0 685
Sziasztok!
Tanácsotokat szeretném kérni. Pár hete vizsgáztattuk a '82-es 120-as gépet, de a szerelő a váltóhoz már nem akart nyúlni... Kidobja a rükvercet, és rendellenesen lötyög a váltókar (főleg előre-hátra nagy a holtjáték). Mi lehet a hiba? -illetve, milyen átalakítás kell a szélesebb nyomtávhoz való 5-ös váltó beszereléséhez?
Szeretném használhatóan tartani a vasat, hátha egyszer veterán lesz belőle...
üdv,
Zoli
Csizi PII Creative Commons License 2005.09.23 0 0 684

Motorikusan rendbe van, minden működik rajta, de a karosszéria hagy kívánnivalót maga után, de nem vészes.

 

Néztem hírdetéseket és ott is 50-100 között kérik meg az árát.

Előzmény: JULES (683)
JULES Creative Commons License 2005.09.23 0 0 683
A korának megfelelő állapot sok mindent jelenthet. Ha el is akarja adni, akkor így látatlanban 20..80eFt közöttire saccolom.
Előzmény: Csizi PII (682)
Csizi PII Creative Commons License 2005.09.21 0 0 682

Sziasztok!

 

A keresztapám megválna Margitkától:

Skoda 105L, 1987, műszaki 2006 február-ig, 150000km-el korának megfelelő állapotban.

Szerintetek mit lehet érte kérni?

 

JULES Creative Commons License 2005.09.20 0 0 681
Ez van... :-S
Remélem amit most beraktam féltengi, az tovább bírja. Ráadásul fékdobot is kellett cserélnem, mert lehúzáskor elrepedt az egyik tőcsavar körül... :(
Előzmény: S135RR (675)
S110L Creative Commons License 2005.09.20 0 0 680

Oké, ezt értem, de ettől még ez a baj.

 

Mivel mélyen bemegy a fékpedál, az ezt jelző kapcsoló bekattant és úgy is marad, amíg kézzel ki nem kapcsoljátok!

Viszont pont ez a célja a kapcsolónak, hogy jelezze: valami zűr van a fékrendszerben, mert nem szabad olyan mélyre mennie a pedálnak!

Valószínúleg levegős lett...

Előzmény: LSzilard (679)
LSzilard Creative Commons License 2005.09.20 0 0 679

Ok akkor nem  fogalmaztam tök világosan

a kapott infó szerint nem az enyim + nem is vagyok 1 autós tipus.

(nézd/ kérdezd már meg a neten stb)

a fék stb ok csak a féklámpa állandóan ONba van :)

 

 

Előzmény: S110L (677)
roadhog2 Creative Commons License 2005.09.19 0 0 678

hello mindenkinek!

Én trabis vagyok alapjában, de most skoda 120 as üzemanyagszintmérő órát, és jeladót raktam bele, mivel 4ütemű lett a gép.Kérdésem, tud e valaki segiteni mi a bekötése a műszernek és a jeladónak.

Előre is köszi

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!