Keresés

Részletes keresés

zjakabfi Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200223
Állítólag Pálkövén idén is volt.
Előzmény: M61-013 (200222)
M61-013 Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200222

Üdv.

Pedig azon jeles három hely egyike, ahol valamikor lehetőség nyílt a közvetlenül  a vizi és vasúti árufuvarozás összekapcsolására a Balatonon.

A három hely (nem fontossági sorrendben):

1. Alsóörs

2. Fonyód

3. Kővágóörs-Pálköve

Valamikor mindhárom helyen volt vagonból uszályba illetve fordítva rakodás:-)) Régi szép idők.

Előzmény: m61019andras (200169)
Fakopi Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200221

Nem baj, boldog emberek... Tudatlanul pedig sokkal izgalmasabb az élet...

 

Ezzel az információval tud kezdeni valaki valamit?

 

Balassagyarmat és Losonc között a szécsényi országgyűlés 300 éves évfordulója alkalmából az önkormányzat által rendelt vonatpár közlekedik, 1000 Ft-os globál díjszabással, kedvezmények nem érvényesek. Csak október 1-ig járnak!

 

Balassagyarmat 5:20

Ipolytarnóc 7:10 / 7:17

Losonc 7:30 / 7:38

Ipolytarnóc 7:53 / 7:55 (ez asszem nem pontos)

Balassagyarmat 9:11

 

H-Szo

Balassagyarmat 17:48

Ipolytarnóc 18:58 / 19:00

Losonc 19:18 / 19:29

Ipolytarnóc 19:43 / 19:45

Balassagyarmat 20:55

 

vasárnap később indul, azt nem tudom, mikor...

 

Előzmény: HG. (200218)
HG. Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200220

Hacsak a parkolóból nem látszott valahogy, akkor valószínűleg nem :-)

Gondolom a Dezsőt nézte annak...

Előzmény: HLP (200219)
HLP Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200219
És vajon TGV-t látott már? Mert ugye azért csak van különbség  a kettő között.
Előzmény: HG. (200218)
HG. Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200218

Ő is csak akkor látott vonatot, amikor a Westend Cicy Center nyitott parkolójába beállt a Bmw-jével.

És hány ilyen fiatalt ismerek...

Előzmény: Fakopi (200197)
HLP Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200217

Ez van az Indexen, de cikk nem jön fel hozzá:

 

  • Túlélte a gázolást a sínen alvó férfi
  • vaskerék Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200216

    Kedves taxxx.

     

    Nem kukacoskodni akarok, de a Vossloh mozdonyok között már van 2700 KW-os is, ami a legnagyobb teljesítményű négytengelyes mozdony a világon. ( ami nem teljesen igaz)

     

    Tervekben szerepel egy 3500 KW körüli teljesítményű hattengelyes diesel-hidraulikus mozdony is...  :-)

    HLP Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200215

    OFF

     

    Hú, ki ne moderáljanak ezért! (Én is bízom azért ebben).ON

    Előzmény: v_peti (200212)
    1047 005-2 Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200214
    "Ja, persze, a piros (igazi) Taurus..."

    Nem feltétlen,kék-sárga,zöld-sárga,ezüst,sárga-fekete,stb szinű testvérek is és akár "drótkaparó" nélküli gépek is lehetnek.


    "(Az EU-s munkák felét a magyar költségvetés fizeti...)"

    Szerintem a magyarok által kispórolt pénz 50 %-át más állja.Persze nem karitatív szándékkal.
    Előzmény: Fakopi (200210)
    kis59 Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200213
    Üdv!
    Ez talán nem is olyan vicc. Az eredeti konstrukció alkalmas volt rá. Nem túl nagy költséggel újra megoldható lenne.
    F.
    Előzmény: 1047 005-2 (200203)
    v_peti Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200212

    Bocs, rosszul fogalmaztam. Gondolataim előre jártak egy évet...

     

    Előzmény: HLP (200209)
    vaskerék Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200211

    Köszönik, megvannak, naponta teljesítik a fordulóikat a 60-as, és a 65-ös vonalon.

    Azt persze nem írhatom, hogy majd kicsattannak az egészségtől, hiszen 31-35 évesek már.

    Előzmény: mavesz (200201)
    Fakopi Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200210

    A tranzittehervonaton lévő gép alkalmas lesz rá.

     

    Ja, persze, a piros (igazi) Taurus...

    Itt csak félig ül a szlogen: "Az Önök pénzéből épült Önöknek..."

    (Az EU-s munkák felét a magyar költségvetés fizeti...)

    Előzmény: 1047 005-2 (200205)
    HLP Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200209

    OFF.

     

    Miért most hatalmon van?

    Előzmény: v_peti (200208)
    v_peti Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200208

    Viktorra én is emlékszem, de akkor éppen nem volt hatalmon, így nem kellettek olyan szintű biztonsági intézkedések.

     

     

    Előzmény: HLP (200206)
    kombi Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200207

    Minden viszonylagos.

     

    És amikor a Rola nem is oyl régen felszántotta Kelenföldet és teleszórta a páratlan váltókörzetet mosógéppel?

    Előzmény: track300 (200173)
    HLP Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200206

    Egy kérdés: Egy-két éve a nagy havazások idején vonattal mentek a politikusok Debrecenbe, IC 1. osztályon, azt hiszem. Ez külön kocsi volt, vagy a normál 1. osztály, a többi utassal együtt?

     

    Erre nem emlékszem. De OV a Nemzeti Konzultációra a nép között utazott IC-n, gyorson, és Héven is. Még egy áramszünetett is kifogott a 30-ason.

    Előzmény: v_peti (200200)
    1047 005-2 Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200205
    A tranzittehervonaton lévő gép alkalmas lesz rá.

    A személyszállítóknál nem sokat jelent az Albertirsa-Cegléd szakaszon.Ráadásul most 120 km/h a max. pályára engdélyezett sebesség.(Menetrendi Segédkönyv)
    Előzmény: Fakopi (200204)
    Fakopi Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200204
    Hát előbb-utóbb erre is gondolni kellene... Végül is Monortól lefelé is kell majd valami, ami 140-nel vontat...
    Előzmény: 1047 005-2 (200203)
    1047 005-2 Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200203
    "Új elektronikai rendszer a budapest-hegyeshalmi vasútvonalon "

    A MÁV honlapon:

    "Az ETCS rendszer telepítése lehetővé teszi a 140/160 km/h vonalsebesség üzembiztos alkalmazását, tovább javítja a közlekedésbiztonságot, a menetrend pontos betarthatóságát."

    Úristen,mi van most?


    "Az Alcatel Austria - mint kivitelező - a beruházás megvalósításának keretében a pályamenti, üzemelő állomási és vonali biztosító-berendezések fejlesztését, ETCS rendszerbe vonását, valamint az ehhez kapcsolódó kiegészítő munkák elvégzését (pl. a bel- és kültéri kábelezéssel, a kezelői felület kiegészítésével stb.) vállalta. Ugyancsak a beruházás részeként a cég 17 darab V63 100 sorozatú vontatójármű fedélzetére szereli fel a jelfogadó berendezéseket. "

    Lesz újabb 7 db 160-ra képes V63-as?(vicc)
    Előzmény: Arthur Dent (200160)
    track300 Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200202

    mintha ez csupán ez ETCS-en mulna  :-D

    Természetesen ezzel tisztában vagyok, de nem ez volt a kérdés...

    A válasszal ne siess :), hétfőig már úgysem tudok idenézni.

    Előzmény: etwg (200188)
    mavesz Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200201

    "Mi van a pécsi Md-kkel, a 154-esen már jó ideje M41-ek húzigálják a Bx-eket. le lettek selejtezve?"

     

    Mi van a pécsi Md-kkel, a 154-esen már jó ideje M41-ek húzigálják a Bx-eket. le lettek selejtezve?

     

    Mi van a pécsi Md-kkel, a 154-esen már jó ideje M41-ek húzigálják a Bx-eket. le lettek selejtezve?

    Előzmény: mavesz (200132)
    v_peti Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200200

    Egy-két ülésboxot lefogalni nekik, oszt jól van! Utazzanak a nép között.

     

    Egy kérdés: Egy-két éve a nagy havazások idején vonattal mentek a politikusok Debrecenbe, IC 1. osztályon, azt hiszem. Ez külön kocsi volt, vagy a normál 1. osztály, a többi utassal együtt?

     

    Előzmény: HLP (200166)
    Arthur Dent Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200199
    Nyert! Tárcsás utca átjáró!
    A kép készítése (2005.09.21. 8:47) előtt a Auchan-járat VOLÁNBUSZ (HOP-158) tele utassal simán átment a fénysorompó vörös jelzésén, a sorompó majdnem rácsukódott a busz hátuljára, tehát nem féktávon belül váltott pirosra...
    Előzmény: HLP (200194)
    Fakopi Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200197

    Harminc alatti pasi mobilozik a Ferdinánd hídon, látja, hogy valami hülye fényképezi fentről a Nyugati motorszín előtt álló vonatokat. Ő is lenéz, biztos valami érdekes:

     

    "Itt van a tézsévé, vazzeg, van a MÁV-nak tézsévé-je?..."

    orangutan Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200196

    ameddig a mindennapon fizetőket és hétvégekén a WC-ben is féllábon nyomorgókat nem tudja leültetni a MÁV addig számomra minden imbolygó Bz, minden nemzetközi csillogó, a szakmai hozzá nem értés, a szakmai butaság élő, minden nap közlekedő bizonyítéka

     

    Árnyaljuk egy kicsit a képet, mert igy sokan beléd fognak kötni.

     

    Elindul egy IC Budapestről 07:05-kor, 7 kocsival (kocsmát leszámitva), kb 75% utassal. Valahol útközben 2 felé osztódik. Megérkezik 3 kocsival egy határ menti kisvárosba, 11:05-kor. Visszaindul Budapestre 12:50-kor. Ahelyett, hogy pihenne az a 3 kocsi egy mellékvágányon, továbbmegy 6 km-t, kb 50 utassal a fedélzetén, akik a belföldi jegy árán felül fejenként 800 Ft-ot fizetnek egy menettérti jegyért. A kocsik valóban csillogónak tűnnek, a határ mindkét oldalán előforduló egyéb személykocsikhoz képest.

     

    Tényleg felesleges lenne minden nemzetközi?

     

    Előzmény: Törölt nick (200163)
    1047 005-2 Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200195
    "Stenka Wagonka"

    Az a testvérem?

    Studenka Vagonka
    Előzmény: Törölt nick (200191)
    HLP Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200194
    akkor a 150-es vonal.
    Előzmény: Arthur Dent (200192)
    v_peti Creative Commons License 2005.09.23 0 0 200193

    Nálunk osztálykirándulásokkor (a 7.-8. évib buszos kirándulásokat nem számítva) esszinte mindig volt kisérő. (A szülői munkaközösségből 1-2 szülő mindig elment segíteni a tanárnőnek. Így már rendet lehetett tartani.)

     

    Előzmény: Törölt nick (200141)

    Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!