Keresés

Részletes keresés

jogepek Creative Commons License 2005.09.26 0 0 550

Ez lehet a Dongó dekompresszorkarja? Magura gyártmány.

bervas Creative Commons License 2005.09.26 0 0 549
Azt hiszem igen.
Előzmény: jogepek (548)
jogepek Creative Commons License 2005.09.25 0 0 548
A Tünde gyújtásállórésze egyezk a Danuviáéval?
bervas Creative Commons License 2005.09.25 0 0 547
Holnap reggel nyolc a legújabb deadline. Este teszek fel pár képet, ha elégedett leszek a színekkel. Meglehetősen kíváncsi vagyok.
Előzmény: jogepek (546)
jogepek Creative Commons License 2005.09.23 0 0 546
Kiváncsian várom a fotókat és az értékelést!
Előzmény: bervas (545)
bervas Creative Commons License 2005.09.22 0 0 545
Legutóbbi hírek szerint vasárnap lesz kész a fényezés. Húzódik mint a rétestészta. Remélem lesz is annyira jó.
mofe Creative Commons License 2005.09.19 0 0 544

Helló!

Irtam egy másik címről is. Ide próbáld meg elküldeni a válaszodat, légy szíves.

Üdv: mofe

Előzmény: motorkami (543)
motorkami Creative Commons License 2005.09.18 0 0 543
Én válaszoltam, csak valami baj van a netpostás  címedel. Van másik?
Előzmény: mofe (542)
mofe Creative Commons License 2005.09.18 0 0 542

Helló!

A minap küldtem egy mail-t, melyben jeleztem, hogy érdekelne a berva blokk, de választ sajnos azóta sem kaptam. Akkor Itt megismétlem:

Milyen állapotban van a blokk? Működőképes?
Helyileg hol található? (Én pesti vagyok.)
Mennyi lenne az ára?
Üdv: mofe
Ps: Az én blokkom sajnos hiányos (dugattyú, baloldali dekli hiányzik,
gyújtás nem műxik).

Előzmény: motorkami (536)
bervas Creative Commons License 2005.09.16 0 0 541
Elballagtunk festővel színmintát nézni. Az egy korabeli szem színes fényképen távol látható motor alapján nehéz volt a dolgom. Ki tudja, mennyit öregedett a színes film, mennyire lett színhelyes a kép a könyvben, milyenek voltak anno a fényviszonyok. Drukkolok, hogy nagyban, kalapácsosan kékes árnyalatú legyen a szín, ne zöldes. A pici minta alapján nem tudtam pontosan megmondani.

Talán még egy hét és kiderül, hogy néz ki a gép. A gittelés szépen haladt, megtapogattam, megnéztem.
jogepek Creative Commons License 2005.09.13 0 0 540
Szerintem is. :)
Előzmény: Funk (539)
Funk Creative Commons License 2005.09.13 0 0 539
szerintem jól mondod.
Előzmény: jogepek (538)
jogepek Creative Commons License 2005.09.13 0 0 538

Zavaros víz a Panni története, sajnos a könyv szerzője előtt is voltak rejtelmek, és mindig is lesznek. Azért még sok dologra fény derülhet.

A prototípuson lehetett fémházas hátsó lámpa, de a Csepel Panni felirat bizosan csak azon volt, a nullszérián már nem. A beütött szám a mérvadó, az tükrözi a valós gyártási adatokat, a típustáblát utólag látják el a gyártási évvel, ami rendszerint a forgalomba kerülés éve.

A két helyen gyártás pedig pofon egyszerű: a blokk végig Székesfehérváron készült a Vadásztölténygyárban. A kasztni az első években a Csepeli Kerékpárgyárban készült, a gyártás vége felé pedig átadták a csepeliek a gyártást a felnémeti Finomszerelvénygyárnak ('Berva gyár'). A gyártás ott szűnt meg.

Ha jól mondom.

Előzmény: Funk (537)
Funk Creative Commons License 2005.09.13 0 0 537
tegnap előtúrtam a dongó,berva,panni könyvet,roppant sok ellentmondás van benne,ha minden mondatba belekapaszkodsz.egyik oldalon nullszéria fémlámpával,a következőn nullszéria szerelése műhanyag lámpával,már más felirattal.stb..sztem a számok között is lehet ekkora kavalkád.azt meg nem hinném,hogy '58-ban gyártott motorra '57-es számokat vernének.a széria számozás formája is más.viszont említi hogy két helyen gyártották,igaz más idő intervallumban.a fene sem érti.
Előzmény: jogepek (535)
motorkami Creative Commons License 2005.09.13 0 0 536
Urak, van nálam egy Berva blokk. Ha kell valakinek, dobjon egy mailt: voros.kalman kukac citromail.hu
jogepek Creative Commons License 2005.09.13 0 0 535
Ja, és minden fejleményre kiváncsiak vagyunk és szerintem a másik szaki is mindenben segít, ha kell.
Előzmény: jogepek (534)
jogepek Creative Commons License 2005.09.13 0 0 534
Nem vagyok én olyan okos, csak kiváncsi voltam rá. Az aktuális szaktekintély az ügyben bervas, én csak a 'tanítványa' vagyok.  Mindenesetre én azt javaslom, hogy elöször gyűjts be mindent, aztán tedd rendbe a futóművet, vázat, lemezdarabokat, tehát kívülről, aztán jöhet a blokk. Az már nem akkora ügy. Csapágyak, szimeringek szabványosak, beszerezhetőek, minden van. A lendkereket szvsz nem érdemes delejezni, mert tonnaszámra an börzén jó is. Inkább az agy legyen rendben, az a lelke.
Előzmény: Funk (532)
Funk Creative Commons License 2005.09.12 0 0 533
hát nagyon úgy fest,ezt már sohasem fogom megtunni.pedig érdekőne.
Funk Creative Commons License 2005.09.12 0 0 532

   Háhó Jogepek!

 

van valami levonandó tanulság szoknyailag?oszd meg kérlek!

 

 

 

                         üdv:Funk

Előzmény: jogepek (523)
bervas Creative Commons License 2005.09.11 0 0 531
Na, urak, megen matattam Tündét. Pucoltam karbut meg kormánycsapágy csészéket. A végin meg befűztem a gáz és szivató bowdeneket, és jól beröffintettem. Húztam a gázt a kombinált fogóval kegyetlenül :-) Egy hét múlva talán már lesz benne első villa.

Elégedett vagyok, mert a nagy szét-összeszerelésben nem ment félre sem a gyújtás, sem a karbu durva beállítása.
bervas Creative Commons License 2005.09.09 0 0 530
Vagy meghegesztteted és újrafúrod a menetet, vagy beleteszed a másik blokkot. Te tudod.
Előzmény: Funk (529)
Funk Creative Commons License 2005.09.09 0 0 529

  a váltónál a kerek ,kétirányba forgó nyavaja,ahová a két szál bowden befut,ott az egyik a külsőt tartó szem félig el van pattanva.a másik blokkon nem,de az 58-as és nem akarom az egységet megbontani.egyébként azon már négy számjegy jelzi a motorszámot.

 

 

                       Üdv:Funk

Előzmény: bervas (528)
bervas Creative Commons License 2005.09.09 0 0 528
Először hátsó futómű, aztán sztenderd, aztán első futómű. Bele a vezetékek, bowdenek, tank meg a blokk. Aztán befejezni a burkolatokkal. Kicsiti iteratív dolog, de ez tűnik jó sorrendnek.
Előzmény: Funk (526)
bervas Creative Commons License 2005.09.09 0 0 527
Egy nap alatt simán totál komplettre össze lehet rakni, minimális affinitással. Nekem 4 óra kellett a komplett géphez. A blokk sem több 3 óránál. Feltéve, ha megvannak az alkatrészek, a csavarok és egy alkatrész-katalógus, hogy lássa az ember, mi hova való.
Előzmény: Funk (526)
Funk Creative Commons License 2005.09.09 0 0 526
ha végre erőt veszek magamon,s elkezdem összerakni,hogy fogjak hozzá szerinted?Motor,tank,kipuf fel,beindításig eljutás,azután a sallang?
Előzmény: bervas (525)
bervas Creative Commons License 2005.09.09 0 0 525
Kipróbáltad és nincs szikra? Amíg ki nem próbáltad, nem érdemes matatni...
Előzmény: Funk (524)
Funk Creative Commons License 2005.09.08 0 0 524
van valami levonandó tanulság?delejező embert ismertek a gyújtás mágneshez?
Előzmény: jogepek (523)
jogepek Creative Commons License 2005.09.08 0 0 523
Észre sem vettem, de az 500. az enyém.
Előzmény: jogepek (500)
jogepek Creative Commons License 2005.09.08 0 0 522
Köszi szépen, de jobban meggondolva elég lesz így is. Ezek elég jók. Mégegyszer köszike!
Előzmény: Funk (521)
Funk Creative Commons License 2005.09.08 0 0 521

    Jogepek!

 

   Írd meg,h miről kérsz nagy méretű képet,akkor hétvégén megcsinálom és elküldöm privátba.

 

 

                    Üdv:Funk

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!