Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

TDI-DRAG Creative Commons License 2005.09.13 0 0 11636
Szerény a tudásanyag a fejemben erről, de szerintem ez ellentétes minden fizikai összefüggéssel, ami a dízelmotorok működését jellemzi. Ha nincs anyag, attól nem fog lokálisan felmelegedni az ettől szenvedő terület. Ez egy benzinmotorra igaz lenne, de ez nem az volt.
Előzmény: lusu (11633)
Törölt nick Creative Commons License 2005.09.13 0 0 11635
Egy munkatársam most vett egy új 140LE-s Passat-ot, 1500km van benne most, és kb. már 4x írta ki városi dugók után hogy tele van a részecskeszűrő... Aztán ha 4-5km-en meghajtja akkor "elmúlik". Ezt természetesen hogy ilyen gyorsan telítődik a szűrő?? Vagy a bejáratós időszak miatt?
lusu Creative Commons License 2005.09.13 0 0 11634

de szívesen venném ha a hozzáértők is elmondanák a véleményüket a jelenségről :)

Előzmény: lusu (11633)
lusu Creative Commons License 2005.09.13 0 0 11633

és mégis megtette.....

a csúcsot ellenőrizték, 2 lyuk tömődve volt és a dugattyú maradékán is tisztán látszik hogy azon a részen ahol a 3 lyuk porlasztott nincs gond, de a maradék kettőnél elfolyt az egész

logikusan végiggondolva én is azt mondanám, hogy ha eltömődik max. az adagolót kéne széttörnie

Előzmény: TDI-DRAG (11617)
ALC_A6 Creative Commons License 2005.09.13 0 0 11632

Bocsi mindekitől. Lenne még egy kérdésem.

Ha esetleg nem publikus a válasz akkor magánban is lelkesen várom: kovacs.tamas kukac advisesoft.hu -ra.

Mi a különbség a BTDC és az ATDC között az egyik talán before, a másik pedig talán after? A "T" az esetleg Timing és a D pedig esetleg Degree? És a C?

 

Tehát ezek közül lenne valamelyik az előtöltés? És nekem ez most jó vagy rossz? (nyilván rossz, mert nem az előírt értéken van) Ezt lehet az adagolót a tengelyén való forgatásával állítani?

 

VAG COM

 

Hát nagyon nem látszik (katt rá!): Tehát:

Terhelésen: RPM 1180; Előírt ATDC 5; Mért ATDC 2.7; Mittudoménmi: 4.7%Alapjáraton: RPM 756; Előírt BTDC 1.3; Mért BTDC 1.3; Mittudoménmi: 43.3%

 

Előre is köszi:

   ALC_A6

ALC_A6 Creative Commons License 2005.09.13 0 0 11631

Basszus. Gondoltam. Ezért volt az, amit korábban is írtam, hogy gázadásnál 1500rpm körül elkezd csörögni - kopogni, aztán eltűnik a hang és nem annyira hallani. Persze, ha símogattam akkor nem csörgött...

 

Nagy bajom származhat ebből? Tönkre megy a motor tőle?

Kinek van eladó 046 130 202 F -je? (Kopogásérzékelő)

 

Üdv:

  ALC_A6

 

Előzmény: krezidiesel (11630)
krezidiesel Creative Commons License 2005.09.13 0 0 11630
Rossz a jeladós csúcsod.
Előzmény: ALC_A6 (11628)
atiTDI Creative Commons License 2005.09.13 0 0 11629
A tavalyi GT20 konfiggal tőlem messze állt a zöldkártya..:DDDD16
Előzmény: Mad Max (11607)
ALC_A6 Creative Commons License 2005.09.13 0 0 11628

Tehát a leállító megnes szelep lehet a rossz? Jó, de miért csak terhelésen jelentkezik a probléma? Még soha sem csinálta akkor amikor szép komótosan mentem. A VAG-COM-mal teszteltem a leállító szelep működését és teljesen jól működik. Megnyomom a gombot, hogy "teszt" és azonnal leáll a motor. Ettől függetlenűl lehet, hogy hibás a tekercs és le - le tilt egy pillanatra. Hol találom?

 

Viszont vannak fejlemények... A rángatás után a következő hibát kaptam:

 

Control Module Part Number: 4A0 907 401 P 

  Component and/or Version: 2,5l R5/2VT EDC  HS D02

           Software Coding: 00000

            Work Shop Code: WSC 00000

2 Faults Found:

00550 - Start of Injection Regulation

        17-10 - Control Difference - Intermittent

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-0-  -

 

Az utolsó elég brutálnak tűnik, de ezt ki tudtam törölni... Asszem. Remélem nem jön vissza. Viszont az 550-est nem tudom értelmezni... (Mint említettem én csak hobbi szinten űzöm a szakmát és a saját kocsimat tesztelem, nem keresek belőle pénzt, és nem is szándékozom...viszont elegem van az átbaszós szerelőkből...)

 

Üdv:

  ALC_A6

Előzmény: Aladár1 (11626)
Mad Max Creative Commons License 2005.09.13 0 0 11627
Szerintem bmelyik kipuffos szinte megcsinálja persze ne a kipuff klinikán probálkozz hanem kisebb mühelyeknél... Nekem egyébként Proexék csinálták...
Előzmény: DAVIDMOLNAR (11621)
Aladár1 Creative Commons License 2005.09.13 0 0 11626
A nevében is benne van (leállítja a motort) Ugy 2 hete csináltam passatot ami rángatott ,ennek az volt a baja ,hogy idönként megszakadt benne a tekercselés!
Előzmény: ALC_A6 (11622)
Törölt nick Creative Commons License 2005.09.13 0 0 11625

Én sem tuning miatt csináltam...

Egyébként bármelyik kipufogós megcsinálja hogy egy csődarabot hegesztenek be, nekem is így indult, csak kb. 1 napos meló lett volna, úgy szét kellet volna szedni a kocsit hogy hozzáférjenek. Így nyitott a manusz az alján egy kis ablakot és kibelezte a tartalmát. A XIII. Ker.-ben a Fáy utcában csinálták meg (a Magnum tuning mellett lévő kasznis műhelyben)... De ennél szerintem bárki megcsinálja olcsóbban...

Előzmény: DAVIDMOLNAR (11621)
trexgumi Creative Commons License 2005.09.13 0 0 11624
Sziasztok! Bocsi ez nem tuning,viszont nekem fontos.Nem tud valaki esetleg 3D motorkódú 2.4D szivar audihoz 5-ös váltót?Esetleg 2.5TD is jó állitólag.Köszi.
TDI pali Creative Commons License 2005.09.13 0 0 11623

 

 

 

Szia Krezi

 

 

Köszönöm a segítséged pórcsúcs ügyben.

 

Üdvözlet.

Előzmény: krezidiesel (11612)
ALC_A6 Creative Commons License 2005.09.13 0 0 11622

A jeladós porlasztócsúcs szerepét ismerem, de a leállító mágnesszelep mit csinál? Mit állít le? a VAG-COM semmilyen hibát nem írt...

 

Igaz az, hogy az ECU automatikusan törli a régi hibákat, amelyek valami oknál fogva egy ideje nem jelentkeznek?

 

Köszi a választ!

 

ALC_A6

Előzmény: krezidiesel (11614)
DAVIDMOLNAR Creative Commons License 2005.09.12 0 0 11621

Podani: megadnád a címet/telt ahol "kibelezték" a katalizátort?

Sajna nekem nem tuning, hanem muszály, mert 120eFt egy új :(

THX: D

Törölt nick Creative Commons License 2005.09.12 0 0 11620
Nem, rosszul látod! Az, hogy ilyen jogcímen újabb ezreseket húzzanak ki a zsebedből... :) :(
Előzmény: TDI-DRAG (11618)
krezidiesel Creative Commons License 2005.09.12 0 0 11619
A Race 520 egy versenycélra gyártott Bosch DSLA 150 P 520 (nem 502!) csúcsnak a nagyobb megfelelője. Az 520-ason 5db 0,205mm-es furaton spriccel, a Race változat 5db 0,26-os furat van. Az 502-es 5*0,23-as.
Előzmény: Golf3_TDI_Nyh (11615)
TDI-DRAG Creative Commons License 2005.09.12 0 0 11618
Pont semmi, jól látod.
Előzmény: Törölt nick (11616)
TDI-DRAG Creative Commons License 2005.09.12 0 0 11617
Mi olvasztotta el? Ha nincs elég üzemanyag, akkor kisebb a hőterhelés. Ez nem benzinmotor!!!
Előzmény: lusu (11606)
Törölt nick Creative Commons License 2005.09.12 0 0 11616
Mi értelme van akkor dízel autót álló helyzetben, terhelés nélkül "zöldkártyáztatni"????
Előzmény: krezidiesel (11611)
Golf3_TDI_Nyh Creative Commons License 2005.09.12 0 0 11615
nekem is elárulod a ami race vagy 520 vagy egy a kettö ?
következö lépésnek ezt gondolnám esetleg, mármint 502 csere nagyobbra
Előzmény: krezidiesel (11612)
krezidiesel Creative Commons License 2005.09.12 0 0 11614
A jelenség alapján jeladós porlasztócsúcs hibája, de lehet a leállitó mágnesszelepé is.
Előzmény: ALC_A6 (11605)
krezidiesel Creative Commons License 2005.09.12 0 0 11613
Durván másfél kört teker rá általában a tulaj a füstre ami durván + 20%, és nagy a turbója ami alul nem tölt...
Előzmény: Törölt nick (11604)
krezidiesel Creative Commons License 2005.09.12 0 0 11612
DSLA 150 P 502 a tipusképlet 0 433 175 087 a Bosch száma
Előzmény: TDI pali (11609)
krezidiesel Creative Commons License 2005.09.12 0 0 11611
NOx-et nem tudnak mérni sehol, talán csak a Műegyetemen... Egyébként egy füsthatáron dolgozó , vagy füstölgő dizelnél elenyésző a mennyisége teljes terhelésen, részterhelésen jelentős (légfelesleggel történő égéskor).
A CO2 kibocsátás nem annyira érdekes, inkább a CO... Kurvára nem mindegy, CO2-őt minden élőlény bocsájt ki, még a növények is... Ezekben jobb a dizel a benzinmotornál.
Alapvetően a CO2 kibocsátás az elégetett üzemanyag mennyiségtől függ, alapjárati ezért full független a tuningtól. A CO a léghiányos égés terméke, csak teljes terhelési üzemmódban lehet számottevő, amit csak retarderes fékpadon lehetne mérni... (szintén Műegyetem, és alapjáraton elenyésző)
Korom és elégetlen szénhidrogén (CH) kibocsátást szintén teljes terhelésen, hasonlo műszaki feltételek mellett lehetne mérni, mert részterhelésen ezek sem jelentősek a légfelesleg miatt.
Előzmény: Törölt nick (11595)
Jolet Creative Commons License 2005.09.12 0 0 11610

sziasztok!

 

tudja valaki, hogy esetleg a lentebb írt cég csinál e cooler beépítést?

 

Karkus Tamas

Auspuff Bt

TDI pali Creative Commons License 2005.09.12 0 0 11609

 

 

 

Sziasztok srácok!

 

Lenne hozzátok egy kérdésem vagy inkább kérésem.

 

Ha valaki tudja akkor elárúlná nekem annak az ominózus 502-es pórcsúcsnak a teljes BOSCH számát????????

 

 

Üdvözlet mindenkinek!

neo xc90 Creative Commons License 2005.09.12 0 0 11608

engem érdekelne a pbox.

2db mennyiért adnál egy volvo xc90 D5-höz

Köszi

fi.fi@freemail.hu

Előzmény: VDaNi (8123)
Mad Max Creative Commons License 2005.09.12 0 0 11607
Nekem zölkártyán még mondták is, hogy nincs semmi füst milyen jó :) Kat kivágva...



Egyébként terheletlenül nincs nyomás igy füst sincs, terhelten pedig :)
Előzmény: TDI-DRAG (11601)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!