Keresés

Részletes keresés

Fakopi Creative Commons License 2005.09.05 0 0 196861

...oké, lehet hogy éppen ez a cikk most korrekt, ha csak a 2004-es évről szól, viszont akkor nem túl friss, és illett volna szólni arról is, hogy azóta a CER Rt. is beindult...

...hiteles információkat a sajtótól várnánk...

Előzmény: rg7 (196857)
crash__override Creative Commons License 2005.09.05 0 0 196860
A teknő azért vinnyog, mert a vontatómotorok felé menő áramot az alacsony sebességtartományban olyan frekvenciákon vezérli, amelyek a hallható sávba esnek. Ennyi a nagy varázslat.

A non plus ultra számomra az volt, amikor egy okos azt mondta, hogy azért énekel növekvő hangmagasságon, hogy mindenki hallja, hogy indul. Amolyan figyelemfelkeltésképpen.

:-)
Előzmény: Törölt nick (196830)
v_peti Creative Commons License 2005.09.05 0 0 196859

Rezsó kocsi vagy valami hasonló nincs benne?

 

Ha pl. gőzmozdonyt akarnak rákapcsolni, akkor valahonnan kell energia. Ha viszont minden kocsinak van saját energiaforrása (hálókocsik, étkezőkocsik elsősorban), akkor meg milyen gond lett volna a Nohabbal?

 

 

Előzmény: rg7 (196854)
v_peti Creative Commons License 2005.09.05 0 0 196858

10-15 utas?

Nem mindegy, hogy hétköznap, vagy hétvégén mentél vele.

(Péntek ill. vasárnap este.)

 

Előzmény: FOMA (196849)
rg7 Creative Commons License 2005.09.05 0 0 196857

A cikk 2004-es magyar eredményeket taglalja, nem ideieket.

 

Van viszont a CER Rt., amelyik idén MÁV-os gépeket és személyzetet bérelve a Bükkábrány - Visonta lignitvonatokat szervezi.

 

Hiteles információt honnan kaphatunk?

 

Hát tőled sem, lásd a fenti kijelentésed...

 

A CER augusztus végén befejezte a lignites vonatok továbbíttatását, mert elfogyott a kvótája.

Egyéb fuvarokat azóta is bonyolíttat.

 

 

 

Előzmény: Fakopi (196855)
Fakopi Creative Commons License 2005.09.05 0 0 196855

Bocsánat, az ilyen hülye nevű cégeket könnyű összekeverni... van egy MÁV-REC kft, mintha szintén lenne engedélye a vasúti árufuvarozásra, a tavalyi feketebézsenyi kőszállításban is benne voltak, talán ők szervezték, talán saját biznisz, talán ÁFU-s megbízás, nem tudom... Van viszont a CER Rt., amelyik idén MÁV-os gépeket és személyzetet bérelve a Bükkábrány - Visonta lignitvonatokat szervezi.

 

Most akkor mi van? Hiteles információt honnan kaphatunk?

 

Mert a sajtóból sajnos nem... Komolyabb lapok alig foglalkoznak a vasúttal, a képes vasutas bulvárról meg inkább ne beszéljünk...

Előzmény: Törölt nick (196833)
rg7 Creative Commons License 2005.09.05 0 0 196854

Megérdemelt volna egy MTON-t! :-)))))))

 

Kapott is, de csak tolatási célzattal... Ha esetleg tudna 1500 V 50 Hz-et kicsiholni magából talán még esélyes is lenne...

 

Előzmény: m61019andras (196844)
Törölt nick Creative Commons License 2005.09.05 0 0 196853
Magyar szót nem igazán lehetett hallani, még a gázolajat is hozták magukkal tartálykocsiban, a művezetőjük is németül beszélgetett :))
Előzmény: 1047 005-2 (196831)
m61019andras Creative Commons License 2005.09.05 0 0 196852
Köszi az infót. Ha jól látom nem nagyon sérültek a gépek szerencsére.
Előzmény: koller andor (196847)
Infós Creative Commons License 2005.09.05 0 0 196850
Tudom.
Előzmény: 1047 005-2 (196832)
FOMA Creative Commons License 2005.09.05 0 0 196849
Ez '97 tavaszán volt, párszor mentem vele. Bátaszékig nem állt meg, ott volt a csatlakozás. Általában 10-15 utas volt rajta, amikor én mentem, akkor mindig Ik 256-os volt.
Előzmény: v_peti (196842)
v_peti Creative Commons License 2005.09.05 0 0 196848

Az idei év első felében 15 millió euró volt az osztrák államvasutak (ÖBB) üzemi vesztesége a teherfuvarozásban, 8 millióval több a vártnál - közölte az APA hírügynökséggel Martin Huber, a társaság igazgatóságának elnöke. A személyszállításban 10 millió euró volt a hiány - idézte az adatokat az MTI.

Úgy tűnik, hogy a teherszálltás nemcsak nálunk tud veszteséges lenni. :(

 

Amúgy meg 10 000 000 € személyszálltási veszteség, az 2,5 milliárd forint. Nem olyan sok az.

 

 

koller andor Creative Commons License 2005.09.05 0 0 196847
A Bobó nekiment a Púposnak, ami négy tengellyel siklott.
Előzmény: m61019andras (196846)
m61019andras Creative Commons License 2005.09.05 0 0 196846
Na most ütközés vagy siklás vagy mindkettő? A képekből inkább "csak" siklásnak tűnik.
Előzmény: koller andor (196839)
m61019andras Creative Commons License 2005.09.05 0 0 196844
Megérdemelt volna egy MTON-t! :-)))))))
Előzmény: kis59 (196821)
v_peti Creative Commons License 2005.09.05 0 0 196842

Annakidején, egy évközi menetrendmódosítással beraktak egy Pécs-Bátszék vonatpótló buszt, ami a Pécsről jóval korábban elindult vonathoz csatlakozott. Visszafelé szintén ez volt a helyzet. Ez már a vonalszakasz bezárása előtti hónapokban volt.

 

Előzmény: M40 120 (196810)
oldmumus Creative Commons License 2005.09.05 0 0 196841
Ki volt a ludas?
Előzmény: Törölt nick (196840)
koller andor Creative Commons License 2005.09.05 0 0 196839
Azért van, amiben a GySEV sem különb a MÁV-nál. A képek ezekben a pillanatokban készültek Sopron fűtőház előtt.
oldmumus Creative Commons License 2005.09.05 0 0 196838
;-( Koszi az infokat.
Előzmény: 1047 005-2 (196837)
1047 005-2 Creative Commons License 2005.09.05 0 0 196837
" (2004-es oszi kepek alapjan), azota mi lett a geppel?"

Fradiban vár a selejtezésére.
Előzmény: oldmumus (196643)
1047 005-2 Creative Commons License 2005.09.05 0 0 196836
"SZÜ a megrendelő, GÜ a szolgáltató."

Ha a Megrendelő nem rendel meg?
Előzmény: rg7 (196641)
scraapy Creative Commons License 2005.09.05 0 0 196835
Kettõs vonatgázolás a fõvárosban

Két embert is vonat gázolt halálra vasárnap, a rákoscsabai vasútállomás közelében - értesült a HavariaPress.

Az elsõ baleset délután, háromnegyed négy körül történt, amikor egy, a sínen fekvõ férfit ütött el a Hatvanból Budapestre tartó személyvonat; a 49 éves nagytarcsai lakos a helyszínen elhunyt. Ugyancsak azonnal életét vesztette az az 53 éves budapesti asszony, aki tíz órakor feküdt keresztbe a síneken, egy érkezõ expresszvonat elé. Mindkét esetben feltételezhetõ az öngyilkossági szándék, a pontos körülményeket azonban a rendõrség szakértõk bevonásával megkezdte.

HÍR TV
1047 005-2 Creative Commons License 2005.09.05 0 0 196834
"Jellemző. Ahelyett, hogy dolgoznának, a kritikus észrevételeket tevőket hallgattatnák el."

Állj!Ha jól értelmezem a problémát,akkor egy SzÜ-s jármű műszaki állapota lett kritizálva.Többen tényként kezelték,hogy az adott kocsit a GÜ emberei tartják karban,ahhoz minden alkatrész,javítás meg van rendelve a Tulajdonos részéről,amit ki is fizet.Ez biztos,hogy így van?


" elérte a gépészetet is, csak látványcsinálás, hatékonyságnöveléshez kevés..."

Bizony-bizony.Sőt.

Előzmény: kkalmi (196627)
1047 005-2 Creative Commons License 2005.09.05 0 0 196832
". Érdekes, hogy alépítmény is még alig van, gyakorlatilag fákat írtanak, de a felsővezeték már kész! :)"

A felsővezeték Városföld-Kunszállás mh. között kész 2 hónapja.
Előzmény: Infós (196624)
1047 005-2 Creative Commons License 2005.09.05 0 0 196831
"Mi a véleményetek a Városföld-Kiskunfélegyháza közötti vasútépítésről? "

Tipikus mai,mo-i történet.A másik oldali állomásköz rehabilitálója szerintem precizebb,gyorsabb,minőségibb munkát végzett.
Előzmény: V43-1217 (196621)
Törölt nick Creative Commons License 2005.09.05 0 0 196830

Ha TE leírod az őszintét  a témáról a Tau-dallamról akkor megköszönöm.

Addig marhaságokat tudok csak írni.

Előzmény: crash__override (196829)
crash__override Creative Commons License 2005.09.05 0 0 196829
Regéltek nekem valamit az asszinkron motorokról, meg az emberre gyakorolt hatásáról, amiatt van a dallam , hogy a kellemetlen rezgéseket ellensúlyozza, de zt a szakértők megmondják.

Ki mondta Neked ezt az égbekiáltó marhaságot ?
Előzmény: Törölt nick (196801)
Törölt nick Creative Commons License 2005.09.05 0 0 196828

"Nyereséget csak a negyedik magántársaság, a CER Rt. mutatott fel, amely még nem szállított árut, a tőkéje viszont már kamatozott."'

 

Megoldás: berakni a pénzt a bankba, és kamatozik.

Így lehet vasútnak + eredményt csinálni.

 

Előzmény: oldmumus (196819)
Nydqist Creative Commons License 2005.09.05 0 0 196827
Fotós kolléga kiküldve. Köszi az infót!
Előzmény: nagyger (196825)
HLP Creative Commons License 2005.09.05 0 0 196826
Kicsit sok a baleste mostanában. 1 hét alatt 3. (Cívis IC, Nyugati, Sopron)
Előzmény: Nydqist (196823)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!