Keresés

Részletes keresés

Andó Gergely Creative Commons License 2005.08.23 0 0 194691
Kedves érintettek!

Jövőhét kedden, azaz augusztus 30-án 8 óra 30 perckor a MÁV Rt Levéltáránál
újra térkép átadást rendezünk!

Az eddigi 1:500 000-es és 1:300 000 katonai eredetű fali térképek MELLETT
most már a megyénkénti közúti ÉS vasúti térképek is átvehetőek!!!

A térképek nagy számban állnak rendelkezésre, mindenki azt és annyit visz,
amennyit akar, előre jelentkezni NEM kell!

Kérések: gondoljatok arra, hogyan tudjátok szállítani a térképet! Ehhez nem
árt pl. spárgát hozni. 7*70 cm belőle már csodákra képes!!!

A találkozás helye a Lehel téri villamos végállomás volna, az ütközőknél
kedden 8 órakor!

Innen együtt mennénk át a MÁV új levéltárába, ami a Ferdinánd híd mellett
található a sínek mellett Rákosrendező felé. Egy új emeletes épületben...

Aki kocsival jön, az mehet oda egyenesen...

A térképek továbbra is díjmentesek! Gyertek és vigyetek...

Akinek kérdése, kérése, óhaja, sóhaja van az felhívhat: 06/70-527-8836 VAGY
írhat e-mailt!

Üdv:

Andó Gergely
she who Creative Commons License 2005.08.23 0 0 194690

Oldmumus!

 

OFF

 

Emilküldésre vonatkozó utasítást tegnap már nem tudtam olvasni. Sőt! Ma is levélküldéssel kezdtem... Remélem estig nem tűnik el. :)

 

ON

Előzmény: oldmumus (194555)
m61019andras Creative Commons License 2005.08.23 0 0 194689

Mert itt mindenki más a kalleron kívül meg van fizetve...

 

Én azt egy szóval nem mondtam. Sőt. Ebben az országban a munkavállalók nagyon nagy százaléka nincs megfizetve.

 

De azt Te is tudod, hogy a jegyvizsgáló esete abszolút nem egyedi. Az országot járva  folyamatosan szembesülök a zsebredolgozás minden formájával mindenféle téren.

 

Valószínű megdöbbenve hallgatnád a boltos témában, ha leírnám ide részletesen, hogy igenis, ott is előfordult már hasonló eset. Természetesen nem a Tescoban.

 

Sajnos!

 

Ne hidd azt, hogy ezt nekem tetszik, én csak arra szerettem volna rávilágítani, hogy nem azért döglődik a vasút, mert néha előfordul ilyen eset. Én csak azon csodálkozom, hogy a Volán még létezik, mert ami egy időben ott ment...

 

Azzal zárom, hogy természetesen valahogy elejét kellene venni az ilyen zsebredolgozásoknak, de megint csak oda lyukadunk ki, hogy a bérek európai szintre emelésével ez elérhető lenne. Mert az áraink azok már eu-sak. :-(

Előzmény: okqn14 (194683)
Nydqist Creative Commons License 2005.08.23 0 0 194688

Csak nem Te vagy az utazásszervezője az új pápának? -:)) És mikor? Amint elkészül Ács?

Nagyon informált vagy. -:)))))))

Előzmény: Törölt nick (194687)
orangutan Creative Commons License 2005.08.23 0 0 194686

A menetrend szerint 11.10-kor induló 31622-es vonat késéséről szóló
tájékoztatás nem változott. Szerencsére nem mentünk el másfél órára várost
nézni, így láthattuk, amint Átrakóból 11.05-kor kiállt a vonat és 11.10-kor
menetrend szerint elindult velünk Balsára!

A kirándulásod miatt lemaradtál a topic szinvonalának múlt heti kicsúcsosodásáról, amikor is illetékesünk kijelentette, hogy az utas feladatai közé tartozik a nyilt pálya sasolása, és annak figyelése, hogy a szomszéd megállóból elindult-e már a vonat:))

 

Előzmény: Andó Gergely (194678)
exmv Creative Commons License 2005.08.23 0 0 194685

Korai óvás időn túl   Népszabadság • Kapitány Szabó Attila  • 2005. augusztus 23.

 

Bíróságon folytatódhat a MÁV gépkocsitendere. A Közbeszerzési Döntőbizottság úgy utasította el a hatmilliárd forint összértékű pályázatot kifogásoló X-Rent Kft. jogorvoslati kérelmét, hogy a flottakezelő érdemi panaszait nem is vizsgálta.

 

A rádiókabaré illetékes elvtársának is komoly fejtörést okozott volna jobb kifogásokat találni a MÁV gépkocsitenderének jogszerűségét firtató panaszok elutasítására, a Közbeszerzési Döntőbiztosság (KD) augusztus 18-i határozatában szereplő indokoknál. A közbeszerzések tisztasága felett őrködő testület az összesen mintegy 900 gépkocsi tartós bérletére és flottarendszerű üzemeltetésére tavaly decemberben megkötött szerződést ért kritikákról első lépésben megállapította, hogy elbírálásuk nem tartozik a hatáskörébe. Kétszeri hosszabbítás, tehát hetven nap után megszületett határozatában ugyanakkor a MÁV tenderén második helyre szorult X-Rent Kft. jogorvoslati kérelmének elutasítását egyszerre magyarázta a kereset elkésettségével, illetve időelőttiségével.

A kissé zavarosnak látszó ítélettel egyelőre holtpontra jutott ügy tavaly nyáron kezdődött, amikor a MÁV közzétette pályázatát személy-, és tehergépjármű-flottájának cseréjére. Mint arról beszámoltunk a vasút eredetileg 394 személy-, és 767 tehergépkocsi - illetve plusz-mínusz 30 százaléknyi jármű - négyéves, flottarendszerű üzemeltetésére kért ajánlatot. A kiírásban emellett olyan követelmények is szerepeltek, mint a MÁV meglévő autóinak megvásárlása, az új járművek menetleveleinek nyilvántartása.

A decemberben lezárult közbeszerzési eljárást a LeasePlane Hungária Rt. nyerte meg. A társaság azonban nem örülhetett sokáig több mint hatmilliárd forintos szerződésének. Az állami vasút korábbi flottakezelője, az X-Rent Kft. ugyanis ellenlábasa teljesíthetetlennek látszó vállalásai miatt azonnal a KD-hez fordult. A második helyre szorult flottakezelő akkor még csak azt kifogásolta, hogy a LeasePlane olyan gépkocsik - például Opel Frontera terepjárók - beszerzését vállalta, amelyeket 2003 óta nem gyártanak. A KD viszont nem osztotta a protestáló cég aggályait, és nem talált kivetnivalót a MÁV és új partnere szerződésében.

Négyszemközti beszélgetéseken ma már a MÁV-nál sem tagadják: az élet az X-Rent félelmeit igazolta. Olyannyira, hogy a vasúttársaság a szerződés szerinti március végi határidőre csak autói harmadát kapta meg. Így például a 31 fehér Opel Frontera helyett május végéig is csupán öt érkezett meg. Más kérdés, hogy a KD-hoz benyújtott iratok szerint átvett ezüstszürke terepjárókat a MÁV-nál látszólag hiába keresik. A történetet színesíti az is, hogy a vasút a beígért Toyota pick-upok helyett Fordokat kapott. Emellett a LeasePlane ajánlata szerint a kért Opel kisteherautók helyett is Fordokkal kellett volna beérnie. A típusmódosítást azonban talán már a MÁV is túlzásnak tartotta. Ezért vagy másért, mindenesetre annyi biztos, hogy a társaság megkezdte az előkészületeket kötbérigénye érvényesítésére. Ezzel párhuzamosan felkérte régi flottakezelőjét, hogy mintegy száz régi gépkocsi szerződését hosszabbítsa meg.

A MÁV kérését az X-Rent teljesítette is, ám júniusban ismét a KD-hez fordult. Második jogorvoslati kérelme szerint azzal, hogy a MÁV látszólag elfogadta a LeasePlane nem szerződés szerinti teljesítését, lényegében belement a közbeszerzési eljárásban megfogalmazott igényei megváltoztatásába, decemberben aláírt szerződésének módosításába. A KD azonban ismét nem osztotta az X-Rent álláspontját, kérelmét pedig érdemi vizsgálat nélkül elutasította.

Ítéletének indoklásában a döntést a testület részben azzal magyarázta, hogy a MÁV és flottamenedzsereinek ügye polgári jogi kérdés. Márpedig az ilyen ügyek elbírálása bírósági hatáskörbe tartozik, az igények peres úton érvényesíthetők. Emellett határozata szerint az X-Rent jogorvoslati kérelme amúgy is elkésett. Az eljárás során ugyanis a KD arra a következtetésre jutott: a cég már március végén tisztában volt azzal, hogy a MÁV és a LeasePlane közötti szerződés nem teljesül betű szerint. Ez pedig azt jelenti, hogy június elején beadott jogorvoslati kérelmével kicsúszott a rendelkezésére álló 15 napból.

Ugyanakkor a KD indoklásából az is kiderül, az X-Rent beadványa bizonyos szempontból idő előtti is. A közbeszerzési törvény előírásai szerint ugyanis az egy évnél hosszabb, vagy határozatlan időre kötött szerződéseknél, a részteljesítésekről - az esetleges szerződésmódosításokról - évenként kell tájékoztatót készíteni. A MÁV és a LeasePlane négy évre szóló szerződése esetében ennek a beszámolónak december végéig kell megszületnie. Ráadásul a vasúttársaság és a LeasePlane között még nem is jött létre az írásos szerződésmódosítás sem, amelyet a MÁV-nak öt munkanapon belül közzé kellene tennie. Így ezekkel a lépésekkel a MÁV még nincs késésben. A még létre sem jött szerződésmódosítás miatt tehát az X-Rent idő előtt protestál.

A partvonalon kívül rekedt flottamenedzser természetesen a KD határozatát, valamint a szerinte a MÁV és a LeasePlane hallgatólagosan létrejött szerződésmódosítását egyaránt megtámadhatja a bíróságon. Ezen felül az év végére gyűjtheti a puskaport ahhoz is, hogy a legkésőbb januárban írásban is megjelenő szerződésmódosítással a bíróság előtt támadja meg a MÁV tenderét.

Csőkutya Creative Commons License 2005.08.23 0 0 194684

Ez egyértelmű, hiszen a vonat csak akkor megy tovább , ha készleteit feltöltötték .... Ezentúl nem villanyos vonalak lesznek,hanem a technika új vívmánya az ácsi cukorrépával működő vasúti közlekedés :)))))

Előzmény: Nydqist (194681)
okqn14 Creative Commons License 2005.08.23 0 0 194683

Ha Te mindenkit kirúgnál, aki ebben az országban zsebre dolgozik, akkor a fele ország nem dolgozna.

 

 

Mert itt mindenki más a kalleron kívül normálisan meg van fizetve, csak a szegény vasutas, azon belül is csak a kaller nyomorog. Te ezt el is hiszed?

 

Vagy ha nem csak a kaller, akkor a péntáros is dolgozhasson zsebre!

Sőt egy hónapban két napon az fszt-k is felszálhatnak zsebre dolgozni!

Plusz egy hónapban két napon keresztül az mv se vezessen vonatot ameddig nem kalapozza végig a szerelvényt!

 

Sokszor hozzátok a boltos példát (bemész a boltba kapsz kenyeret ha nem fizetsz), vigyük tovább ezt: Te is elég bután néznél a Tescóban ha a 15628 Ft-s számlád helyett a pénztáros azt mondaná 10000 zsebbe, aztán nem is ismerjük egymást.

 

Nekem érdekes módon 7 éves munkaviszonyom alatt eszembe se jutott hogy zsebre melózzak egyszer se, mert abban a pillanatban kirúgtak volna mikor kiderül.

Csak érdekes módon a MÁV alkalmazottak gondolják úgy, hogy a cég szoc.foglalkoztató (úgyse rúgnak ki minket mert már kevesen vagyunk).

Előzmény: m61019andras (194676)
Nydqist Creative Commons License 2005.08.23 0 0 194682

Következő téma:

 

Az Elvira szerint szeptemberben a Porpác-Csorna vonalon módosított menetrend lesz érvényben. Ennek oka csak nem a villamosítással függ össze?

Nydqist Creative Commons License 2005.08.23 0 0 194681
Tényleg, és ha úgy alakul, akkor az utasok is cukrot fognak zacskózni, meg pakolni? -:)))
Előzmény: Csőkutya (194677)
Nydqist Creative Commons License 2005.08.23 0 0 194680

Húúúú, tényleg! -:)

 

Erre nem gondoltam.

Előzmény: FOMA (194672)
Nydqist Creative Commons License 2005.08.23 0 0 194679

Már ne is haragudj, de a pápa nem járt Ácson!!!!!  -:)))

 

Vagy kezdjek el hinni?

Előzmény: Törölt nick (194673)
Andó Gergely Creative Commons License 2005.08.23 0 0 194678
Variációk egy témára 2. rész



Tisztelt MÁV Rt!

Augusztus 16-án kedden 10.09-kor Nyíregyháza állomásra érkezvén "rögtön"
csatlakozó vonat után néztem! A kijelzőn szerepelt is a Balsa-Tiszapartra
tartó (kis)vonatom. A megjegyzés rovatban már ekkor ki volt írva, hogy 30
percet késik!

A menetrend szerint 11.10-kor induló 31622-es vonat késéséről szóló
tájékoztatás nem változott. Szerencsére nem mentünk el másfél órára várost
nézni, így láthattuk, amint Átrakóból 11.05-kor kiállt a vonat és 11.10-kor
menetrend szerint elindult velünk Balsára!

Mi szükség volt az utasok dezinformálására?
Miért kellett egy "rendes" vonatról azt hazudni, hogy fél órát késik?
Milyen kártérítést kaphat az utas, aki naiv módon hisz a MÁV Rt által
"szolgáltatott" utastájékoztatásban, és emiatt lekési a vonatot?
Miből gondolta az utastájékoztatást végző, hogy a vonat 30 percet késik? Ki
mondta ezt neki?

Tisztelettel:

Andó Gergely



Tisztelt MÁV Rt!

Felháborodásomnak szeretnék hangot adni annak kapcsán, hogy a Nyíregyháza
állomáson elhelyezett érkező és induló vonatok jegyzékéről a Nyírvidéki
Kisvasút valamennyi vonata lemaradt! Mi ennek az oka? Ha ott lemaradt, akkor
a kijelzőn - rosszul - miért szerepelt?

Tisztelettel:

Andó Gergely



Tisztelt MÁV Rt!

Nyíregyháza állomás nemzetközi pénztárában jegyváltás során értesültem
arról, hogy a Latorca és Rétköz IC-k igénybevételének szabályozása csopi
utazás esetén módosult! Így "természetesen" betekintésre kértem az új
szabályozást. Ezt azonban nem kaptam meg! A nemzetközi pénztárban erre
nyílvánvaló módon nincs hely, mód és lehetőség. Ellenben az Utazási
Központban erre lenne ember, hely, lehetőség. Ők azonban ezt a lehetőséget
megtagadták. Nem csak a Latorca/Rétköz szabályozását, hanem a teljes
nemzetközi díjszabási rendszer összes "elemét" nem biztosítják betekintésre.
Ez pedig jogszabályokat sért, és akár bűntetőjogi felelősséget is felvet!

Kérdés: Mikor fogja a MÁV Rt betartani végre a hatályos nemzetközi, magyar
jogszabályokat?

Tisztelettel:

Andó Gergely


Tisztelt MÁV Rt!

Szeretnék elégedettségemnek hangot adni annak kapcsán, hogy augusztus 16-án
kedden Nyíregyháza állomás nemzetközi pénztárában egy olyan kollégájuk
teljesített szolgálatot, aki nagy pontossággal és szakmai alázattal végezte
munkáját a MÁV Rt Személyszállítási Üzletág Marketing Főosztályának minden
aknamunkája ellenére! Sajnos fényévente egyszer találkozom a végrehajtásban
ilyen jól felkészült, az utasokkal valóban törődő munkavállalóval...

Kérem tolmácsolják neki köszönetemet!

Tisztelettel:

Andó Gergely

Folyt. köv...
Előzmény: Andó Gergely (194670)
Csőkutya Creative Commons License 2005.08.23 0 0 194677
Ne legyél már ilyen kishitű, merjünk nagyok lenni..... :))) Arra nem gondoltál,hogy áxon újra működni fog a cukorgyár a legszebb napjait idéző kapacitással és akkor már a személy peronoknál is cukrot fognak rakodni, így megfosztva szegény utasokat a fejlődő metropolisznál való leszállásra és városnézésre :))))
Előzmény: Nydqist (194671)
m61019andras Creative Commons License 2005.08.23 0 0 194676
Ha Te mindenkit kirúgnál, aki ebben az országban zsebre dolgozik, akkor a fele ország nem dolgozna. Valószínű, ha normálisan meg lenne fizetve, akkor eszébe sem jutna.
Előzmény: okqn14 (194674)
Maz Creative Commons License 2005.08.23 0 0 194675
Dehogy koronázzák, a szomszédban már a katonai puccsot szervezgetjük éppen, úgyhogy utasperon helyett mindenhol oldalrakodó lesz a harcjárműveknek. Úgyse fog senki utazni, mert kijárási tilalom lesz:-))))))))))))))))

Csak hogy olyan reális legyek, mint itt sokan:-(
Előzmény: FOMA (194672)
okqn14 Creative Commons License 2005.08.23 0 0 194674

egy dolgozót megint meghurcolhatnak emiatt.

 

Hurcolják is meg, nem azért van oda beosztva szolgálatra hogy zsebre dolgozzon!

De én inkább kirúgnám úgy hogy a sínek környékére se mehessen többet!

Előzmény: m61019andras (194656)
FOMA Creative Commons License 2005.08.23 0 0 194672
Nem értem, hogy mit nem értesz. A peron a jövőnek épült. Hamarosan eljön egy szebb kor, amikor I. v_petit a Duna jegén +koronázzák, utána pedig betiltásra kerül a közúti-, vizi- és légi közlekedés, valamint a csővezetékes szállítás. Akkor lesz majd szükség az extra peronokra, az ácsi csak az első.:-)))
Előzmény: Nydqist (194671)
Nydqist Creative Commons License 2005.08.23 0 0 194671

Sziasztok!

 

Lenne olyan kérdésem, hogy mi a fészkes fenének kell Ácson olyan nagy peron, mint ami épült? Vasútbarát szempontból örvendetes, hogy 2-3 hétig volt ott mindig valami érdekes vontatójármű, de hogy 2 hosszú peront minek kellett odahúzni????? A Győr-Tatabány inga 4, vagy 5 kocsis, ezen kívül néhány gyorsvonat áll meg. Arról még kevesebb fel-leszálló. Ez azért lényeges kérdés, mert nem olcsó mulatság egy ilyen építkezés.

 

 

Andó Gergely Creative Commons License 2005.08.23 0 0 194670
Tőgy!

Üzenet átadva. Biztos tanul belőle a "kolléga"...

Variációk egy témára 1. rész



Tisztelt MÁV Rt!

Augusztus 16-án kedden a MÁV Rt 5200-as számú vonatával utaztam Miskolcról
Nyíregyházára. A Rákóczi nemzetközi gyorsvonattal érkeztem, mely helyesen az
5200-assal egy peronra futott be. Sajnálatos módon azonban az
utastájékoztatás színvonala panaszra ad okot!

A digitális kijelzőn a "Slovenské Nové Mesto - Budapest-Nyugati" felirat
szerepelt. Ez súlyosan megtévesztő, és sok átszállóban zavart keltett. A
kiírás egyrészt azt sugallja, hogy a vonat Szlovákba közlekedik és onnan
TOVÁBB Budapestre. Másrészt a Miskolcon felszálló, Pest felől érkező utasok
NEM Budapest FELÉ akarnak utazni, hanem Tokaj és Nyíregyháza irányába! Nem
hiszem el, hogy lenne Miskolcon olyan felszálló, aki azzal Debrecenen túl
utazott volna...

Nem lehetne a kötőjel helyett vesszőt kitenni és Budapest helyett Debrecent,
vagy Nyíregyházát kiírni?

A vonaton két jegyvizsgáló volt, egy elől, egy hátul. Az utasok meg középen
álltak értetlenül...

Tisztelettel:

Andó Gergely



Tisztelt MÁV Rt!

Augusztus 16-án kedden a MÁV Rt 5200-as számú vonatával utaztam Miskolcról
Nyíregyházára. Miskolc állomáson sajnálattal tapasztaltam, hogy a vonat
kocsijain nincsennek iránytáblák! Ez pedig egyébként is fontos, nemhogy egy
olyan vonatnál, amelyik közvetlen kocsit továbbít!

A hangosba ugyan bemondták, hogy a vonat eleje és vége máshova közlekedik,
de azt nem mondták mit tesz vonat elejének és mit vonat végének lenni!
Honnan tudja az utas hány kocsi az "eleje" és mennyi a "vége"?

Tisztelettel:

Andó Gergely




Tisztelt MÁV Rt!

Augusztus 16-án kedden a MÁV Rt 5200-as számú vonatával utaztam Miskolcról
Nyíregyházára.

Sajnálattal tapasztaltam, hogy noha két jegyvizsgáló is volt a vonaton
Miskolc és Szerencs közötti idő nem volt nekik elég arra, hogy végig
menjenek a vonaton. Erre Szerencs állomáson sem tettek kísérletet. Mint már
jeleztem, az utastájékoztatás igen alacsony színvonalú Miskolcon ennél a
vonatnál (is). Miért nem lehet legalább a kalauzokat arra kötelezni, hogy a
vonaton - jegyvizsgálattal egybekötve, vagy anélkül - meggyőződjenek arról,
hogy mindenki a helyes kocsiba szállt? Ha az utas rossz helyre ült, akkor
"utolsó esélyként" a kalauztól sem értesülhetett e napon a tévedéséről...

Tisztelettel:

Andó Gergely



Tisztelt MÁV Rt!

Augusztus 16-án kedden a MÁV Rt 5200-as számú vonatával utaztam Miskolcról
Nyíregyházára.

Tanulságos volt a párbeszéd, amely Szerencs állomáson a vonat szétakasztását
végző szakember és a forgalmista között zajlott az akasztás UTÁN!

- Biztosan 4-3 arányban kellett kapcsolni - kérdezte az akasztó ember.
- Biztos, Miskolc így jelentette le... Nem úgy csináltad?
- De, csak az első pesti kocsin szlovákiai iránytábla szerepel...

A vonaton egyetlen iránytábla volt. Slovenské Nové Mesto szerepelt rajta.
Csak az a kocsi a Nyugatiba ment...

Gratulálok MÁV Rt!

Tisztelettel:

Andó Gergely
Előzmény: Törölt nick (194636)
FOMA Creative Commons License 2005.08.23 0 0 194667
"nem szabad a lakosságra bízni a döntést!!!" Helyes, nehogy már az emberek mondják mi nekik a jó, azért vannak a dicső vezetők. Sőt, vezetőből is csak egy kell, nehogy má' összevitatkozzanak azon, hogy mi a jó. Éljen I. v_peti, szeretett abszolút uralkodónk!:-))))
Előzmény: v_peti (194635)
exmv Creative Commons License 2005.08.23 0 0 194666
PR
Előzmény: Törölt nick (194661)
Az igazi elhárítás Creative Commons License 2005.08.23 0 0 194664
Bizonyítani nem tudod, de köszi!
Előzmény: Törölt nick (194636)
m61019andras Creative Commons License 2005.08.23 0 0 194662
Aki megpróbál "látni" is, nem csak "nézni", az ezt a nézetet vallja.
Előzmény: oldmumus (194659)
oldmumus Creative Commons License 2005.08.23 0 0 194660
Tisztelt Vendegsin, exmv es mas szakerto Urakat kernem a felsovezetekes topicot meglatogatni es ha idejuk engedi valaszolni a kerdesemre. Koszonom.
oldmumus Creative Commons License 2005.08.23 0 0 194659
Vegre valaki azt a nezetet vallja amit en itt "predikalok" illetve O is latja a problemak gyokereit!
Előzmény: m61019andras (194657)
oldmumus Creative Commons License 2005.08.23 0 0 194658
Nehany eve velem is megtortent. Edesanyam en, es keresztapam utaztunk valaha az alfoldon. En teljesarut kertem, mama 90%, rokon szinten. Ket nyugdijas nem kapott semmit, en egy 75%-ost....
Előzmény: m61019andras (194656)
m61019andras Creative Commons License 2005.08.23 0 0 194657

Emiatt van ott a vasút, ahol van!

 

Nem. Nem emiatt van ott a vasút, ahol van. A probléma sokkal fentebb, magasabb körökben keresendő. Könnyű azokon elverni a port mindig akik előtérben vannak és szemmel követhető a munkájuk. De amibe nem láthatsz bele vagy mögé, azzal mi van?

Előzmény: Törölt nick (194644)
m61019andras Creative Commons License 2005.08.23 0 0 194656

Valóban csúnya dolog, de azért kár volt megírni. Párszor már ki lett ez tárgyalva, hogy miért nem jó. Ha így is volt bizonyítani nem lehet. Kb annyira volt jó, hogy ez be lett írva ide, hogy esetleg kipattanhat megint egy vita, melynek se eleje se vége és egy dolgozót megint meghurcolhatnak emiatt.

A másik pedig valóban az, amely alant meg lett írva, hogy azért ez a MÁV-nál abszolút nem mindennapos eset, ellentétben a Volánnal. Szerintem a Volán-os topicokon  mindennap több estben tárgyalhatnák ezeket az eseteket. Én magam, mikor fél évig vidéken laktam, minden nap beírhattam volna időponttal, rendszámmal. És mit értem volna el vele? 

Előzmény: Törölt nick (194644)
oldmumus Creative Commons License 2005.08.23 0 0 194655
Hosszu tavon a GPS-re semmilyen kozlekedes vezerlot igy vasutit sem biznek ra. Gondoljunk bele az ev vegi napkitoresekre aminek valos muholdakra gyakorolt hatasairol (amivel a GPS-ek is mukodnek) igen csak elhallgattak.

Vagyis kidobnanak egy beruhazasra egy talicska penzt ami nem hoza ugyan azt a hatast. Maradjunk a fold felszinen es ott is lehet poziciot es mar telemechanikai adatokat meghatarozni, stb.
Előzmény: v_peti (194600)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!