Azonban Zalaegerszegen már tudhattak valamit, ugyanis a szerelvény kapott egy szombathelyi illetőségű 20-67 Bp-kocsit. Ami azért érdekes, mert ilyen IC-kocsik Zegen csak a Göcsej IC-ben járnak, de az a szerelvény pécsi!
Utólagos köszönet a MÁV Rt-nek a rugalmasságáért, mert szükség is volt a plusz kocsira!
"Orszagos jelentosegu cegnel (mint pl. minden orszag sajat vasutja is) szerintem sem fordulhat elo olyan, hogy azert ne mukodjon, mert sokan egyszerre akarjak kivenni szabadsagukat."
A gyengébbek kedvéért:
"Felfújsz egy okot,de a probléma sokkal összetettebb.(A jelenlegi törvények szerint van a Munkavállalónak is joga dönteni a szabdsága egy részéről.Neked is havonta 1-5 napos részletben adják ki?)"
"A 19. század utolsó negyedétől Trianonig a Szerencs-Kassa, illetve Szerencs-Csap útvonal felező-, illetve csomópontjának számító sátoraljaújhelyi vasútállomás egykori jelentőségének állított emléket a MÁV és a városvezetés egy csodálatosan renovált épületben. Az illő forgalom azonban hiányzik."
Ha arra gondolsz, ahova most megy nosztalgiavonat szeptember 3-án, akkor azt tudom mondani, hogy az nagyon jó. Nagyon sok gőzös, dízel és villanygép vonul fel erre a napra és szinte egytől egyig mind működőképes és fel szállni mindegyikre.
Hogy hogy lehet eljutni azt nem tudom megmondani, mert mindig a nosztalgiavonattal megyünk, az pedig bevisz a járműkiállításra, tehát nem kell semmilyen más közlekedési eszközt igénybe vennünk.
Amennyiben van valakinek személyes tapasztalata a Pozsonyi Füstiről (pontosan hol van, mennyire tetszett, ajánlanád-e, stb.), azt köszönettel olvasnám.
Meg ez a rendszer is es az osztrakoknal egy hasonlo, de mar jobb mert tobb foldi bazist tartalmaz. De vannak hibai, nem 100% jo. De alapfeladatait ellajta.
Tudtommal ujdonsagkutatasok utan szabadalomnak, talalmanynak vagy mas megfelelo besorolasi kategorianak megfeleloen minositi. Annak teljeskoru nemzetkozi ugyintezeset elvegzi.
A szabadalmi leirasok valoban nem titkosak, de szabadalmi eljaras alatt szabadalmi specialistaknak es kutatoknak kiadott plusz informaciokat nem jo publikalni.
Kivancsi leszek ha visszautalnanak neked valamiert penzt mert pl. Gyekenyesen laknal, hogy azert is az Bp.-ig vezerigre kellene menned? Mert A.G.-nel leirtam mar, hogy budapesti es teruletileg oda illetekes.
Tapasztalatbol mondom a kovetkezoket (dragulasi sorrendben):
0.: ingyenes, mert kaller kedves es megerto (ilyen ugysem lesz) 1.: pont a helyjegy ara, mert esetleg JATT (kallerfuhggo) 2.: 2000 Ft + helyjegy ara, ott helyben 3.: 6000 Ft + helyjegy ara, barhol penztarfokoknel (de ebbol le lehet alkudni, ha minden jol megy) 4.: Tovabb is van, de azt meg nem probaltam. Majd maskor.
Orszagos jelentosegu cegnel (mint pl. minden orszag sajat vasutja is) szerintem sem fordulhat elo olyan, hogy azert ne mukodjon, mert sokan egyszerre akarjak kivenni szabadsagukat. A ceg feladata mindezt VALAHOGYAN megoldani. Hogy hogyan, azt dontsek el a ceg nagyjai.
Gondolj bele, ha a korhazakban nem lenne orvos, mert mindenki aug.-ban akarna szabadsagra menni pl...
Ha mar Pragerskoig elmesz, akkor annyi hozzafuznivalo, hogy a SuedBahn fele multkori kepek a Sredisce allomasrol lesznek igy sajnos nem lathatoak, csak ha Ormoz allomason leszalsz es egy szemellyel elmesz odaig retourban. A Citadella ugyanis csak Ormoz-nal csatlakozik a regi Deli Vasutba. Amugy a vasut tenyleg regi es muveszi arrafele, ezt en is megerositen!
Akkor viszont el kell kezdeni magasabb peront építeni pl. az Alföldön. Olcsóbb is lenne. Némelyik 63-41 alsó lépcsője le lett vágva, esetleg nem működik/működtetik, pedig azon a részen ritka a sínkoronánál magasabb peron.
De addig is, hogy másszon fel rá, essen le róla a nem éppen akrobata kategóriába tartozó kisnyugdíjas, kismama stb.?
A Pankaszi allomason olyan sok az utas, hogy szep lassan ellepi a gaz.... sajnos! (Na, pl. ilyeneket lehetne a tablaferlako illetoknek kiadni, hogy ha mar nincs kiraknivalo tabla, akkor van rendbeteendo (igaz csakkirakati, de megis) allomasunk.)
Ez a rezso meg amibol, a vonat Oriszentpeter allomas es a kozuti felluljaro elhagyasa utan Bajansenye megallohelyre ereszkedik le, ebben a 60-as lassujel mar a 2. kepen lathato vizatereszre vonatkozik, vagy ez ket kulonbozo dolog/lassujel lenne?
Milyen SEGELY??? Aki nem MAV-os tobbe, annak NEM JAR sem segely, sem ingyen utazas, sem semmi!
A munkahelyek nagyresze olyan, hogy eddig tartott a szerzodes, ekkor lejart, utanna koszonjuk, sok szerencset az eletben...
Nehogy mar ma annak a dolognak az utoizet nyogjuk (marmint a MAV az allam penzen), hogy anno 10-szer ekkora forgalom es elavultabb technologia szint miatt 20-szor ennyi alkalmazott kellett, ma meg mar megy kevesebbel is...
Ha meg igy lenne, akkor meddig, amig egy generacio ki nem orgedeik es ugymod ki nem kopik? De hat miert kene mar joteti intermenynek lennie a MAV-nak? En meg mindig nem ertem, bocs.
Vagy atcsoportositas, ertelmes munkakorbe (pl. fessek le a padokat a MAV allomason, stb.), vagy sajnaljuk, de vege a munkakornek. En az elobbire szavaznak, mert az biztos, hogy van mit kipofozni a MAV allomasokon es rendberakni, felujitani, stb...
Igy megmarad az illeto keresete, boldogabb az utas es tan meg a MAV alkalmazottak is, mert van kulturalt varoterem, WC, stb. az allomasokon, stb., stb...
Irodai megritkitasrol meg annyit, hogy szerintem MAV-nal iktatnak mindent tan 10-szeresen is, megis, ha felelost kell keresni,akkor meg se kep se hang. Ld. pl.: Olajbotranyok annak idejen, es a megtalalt EGY EGESZ SZERELVENY OLAJROL nem lehetett tudni hol lepett be az orszagba, hova tart, ki a felado, ki a megrendelo, stb., csak azt, hogy most epp SZolnokon all, es illegalis olajat tartalmaz, minden egyes kocsi.
Na most ezt nem lehet kimagyarazni, meg en is tudom hogy minden egyes kocsi husszorosan le van iktatva honnan mikor hova ment, jott lepett ki es be, stb...
Nem pont vele kell kezdeni, de ez egy olyan, amit az ember azonnal meglat, MAV-os belso vizsgalodas es szakszeru ralatas nelkul is.
Ugyanilyen peldak vannak meg boven, vegrehajtoi szinttol indulva a felsovezetesig, csak meg kene mar vegre kezdeni a rostalast. Mert ha a MAV annyira meno ceg, hogy a SAJAT penzebol foglalkoztat mindenkit, ha kell ha nem, en orulok ennek a legjobban! (Munkat minden tisztesseges dolgozni akaro embernek!) Na de ha a MAV nagy vesztes minden evben az allam penzen, akkor nem mindegy mennyit kotyavetyel el.
Valahol igen is el kell kezdeni, es alltalaban mindig, mindenhol allulrol szokas elkezdeni, hogy miert, nem tudom, ez jo kerdes.
Szerintem az allam nem jotetin intezmeny, tehat tff es hasonlok erosen csokkentendoek, vagy mas munkakorbe atcsoportositandoak, stb.. Van mit rendberakni a vasuton, az allomasokon, stb., tegyenek inkabb ott valamit, ne pedig napi 10 tabla felrakasaert 60-80-ezer Ft fizetes. Ez nevetseges igy nekem.
Az elbocsajtas nem ertem hol bibelodes? Ha nincs szukseg egy munkakorre mert osszevonhato massal, akkor ez van, es kesz. Mint az eletben is mindenhol, kiveve tan a vasutnal, ahol gondolom ezt is szakszervezet vedi ...
Aki meg vonaton sem ult, ne legyen MAV felsovezeto, rendben, egyetertek. De attol, hogy valaki meg nem tudja hol vannak a lassujelek a 120-as vonalon Lokoshaza es Bp kozt, akkol meg kivallo felsovezeto lehet a MAV-on bellul, es ez vissza is igaz: Tudhatod az osszes lassujelet A es B varos kozt az N szamu vonalon, de attol meg nem leszel feltetlenul jo felsovezeto.
A mai korban az eladas es a termek talalasa az egyik kulcskerdes, ez pedig penzugyi es jogi es marketing/management ralatas nelkul szerintem hatekonyan nem tud menni, hiaba jo szakamber az illeto az adott ceg elen.
Nezz korul vezeto cegeknel, es mindjart meglatod, hogy szin tisztan csak muszaki beallitottsaggal nem lehet jol vezetni egy ceget. Kell oda meg mas is, ami a fentebbi beallitottsagu emberek sajatja.
(Egy igazi MAV magban ugyanugy kene lennie vasuti szakembernek mint penzugyinek.)
Nem jo, ha vki MAV-os de semmi vasuti / muszaki beutese nincs, OK!
De az jobb, ha vki OSMAV-os es felsovezeto, de ezaltal nem ert ahhoz, hogy mi a tarsadalom es a fuvaroztatok elvarasa a vasuttal szemben? Szerintem ezsem jo, egyik sem jo!
Vagy vegyesen kepzett emberek kellenek az elre (de ilyenbol keves van), vagy mindketto tipusbol kell, koztuk OSSZJATEKKAL!
Olvass vissza. Az elmúlt két napban emiatt volt olyan hatalmas a hozzászólásszám, meg a Maestral késése miatt. Ráadásul a kettő még össze is függ egymással.
A 193651-es hozzászólás említendő meg példaként. De úgy rémlik, hogy volt ennek több előzménye si, csak még nem sikerült visszakeresnem az egész történetet.
Nemem q...ra mindegy, hogy a kov. havi dijbollevonjak, vagy visszautaljak. A lenyeg az, hogy NE KELLEJ FEL NAPOS TORTURA azert, hogy az ember visszakapja a kis penzet, mert annyit nem er.
Ez termeszetes elvaras a MAV-val szemben is? Konyorgom, nem i.e. 2005-ben elunk, hanem i.u. 2005-ben!
A kozmuszolgaltatok igy ahogy csinaljak, teljesen jol csinaljak. A MAV reszerol MEG AZ SEM lenne fer, hogy utalvanyt kuld ki nekem, mert ki mondta, hogy akarok megvasuton utazni? Az aram es gazszolgaltatao +viz mas: Azokra szukseged van alapbol, ugyhogy levonhato a kov. havi dijabol, ez igy meg korrekt, ha nem is a legjobb. De az nem, hogy XY faradjon be a MAV Vezerig.-sagra a kis 500 Ft-jaert, de csak fogadoidiban ... Mondom, hogy NEM kozepkortirunk mar... Fel kene mar vegre noni!