Keresés

Részletes keresés

Vendégsín Creative Commons License 2005.04.14 0 0 15
De ebben nem vagyok biztos.

Már mi sem...
Előzmény: Csukacska1991 (14)
Csukacska1991 Creative Commons License 2005.04.13 0 0 14
Először úgy tudom, hogy 30 jön, majd később még 30. De ebben nem vagyok biztos. Amit tudok, hogy ők a Budapest-Tatabánya/-Székesfehérvár/-Pusztaszabolcs vonalakon járnak elővárosi szerelvényként, de a pusztaszabolcsi nem megy le Dunaújvárosig, ha jól tudom.
Előzmény: Axel" (11)
Csukacska1991 Creative Commons License 2005.04.13 0 0 13
Azt hiszem, hogy ez a cikk idevalósi.
scsabi Creative Commons License 2005.04.12 0 0 12
Vicc volt, csak játszom itt a szavakkal. :-))
flinke, leichte, innovative Bremsbestandteile :-)
Előzmény: Vendégsín (10)
Axel" Creative Commons License 2005.04.12 0 0 11
Most akkor ilyen motorvonatokat vesz a máv? Ha igen mikor jönnek, mennyi jön, és hol tervezik őket közlekedtetni?
Előzmény: Vendégsín (-)
Vendégsín Creative Commons License 2005.04.12 0 0 10
Tudatlanságom sötétjében egy vaku villanása nem segíti a környezet megismerését... :-)
Előzmény: scsabi (9)
scsabi Creative Commons License 2005.04.12 0 0 9
Knorr-Kompaktlösung (für Niederflurfahrzeuge) :-))
Előzmény: Vendégsín (5)
braun Creative Commons License 2005.04.12 0 0 8
 Hogy mit tudok és mit nem, abban nem merek semmit sem mondani, inkább csak sejtéseim vannak. Az órákat a MÁV egykori gépészeti dszakigazgatója tartotta, aki később a vasúti tudomány fellegvárában is töltött be vezető szerepet:-))) gondolom így ráismersz a nevére ( segítségül itt a monogrammja K.M. :-)))  ) Ő mesélt nekünk erről-arról. amiből sok mindent össze lehet rakni, de számomra az tűnik ki ebből az egészből, hogy a jó szándékot egy kicsit hanyattb@szták mindenféle hülye kísérőszöveggel.
Előzmény: Vendégsín (7)
Vendégsín Creative Commons License 2005.04.12 0 0 7
Mindenképpen érdekes az, ahogy az eredmény megszületett.

Te akkor tudsz valamit?
Előzmény: braun (2)
seTTebello Creative Commons License 2005.04.12 0 0 6
Én még ott tartok, hogy a Bombi kampányba kezdett, hogy ők milyen jók és hasznosak.
Biztos, hogy Flirt lesz?
Előzmény: Vendégsín (-)
Vendégsín Creative Commons License 2005.04.12 0 0 5
No és a fékberendezés?

"A jármű a Knorr-Bremse KKL jelű kompakt kormányszelepével rendelkezik. Ez egyenértékű a KE-kormányszeleppel, de építési mérete miatt jobban illeszkedik a korlátozott terekkel rendelkező alacsonypadlós járművekhez."

Mi az a KKL?
Előzmény: scsabi (1)
Vendégsín Creative Commons License 2005.04.12 0 0 4
...most akkor ők jönnek...

Vagy a csehszlovákok... :-))
Előzmény: KZsoci (3)
KZsoci Creative Commons License 2005.04.12 0 0 3
hali, most akkor ők jönnek, tuti?
Előzmény: Vendégsín (-)
braun Creative Commons License 2005.04.12 0 0 2

  Örvendek a topichoz!

 

 Mi lett a végeredmény? KDB mit határozott?

 Személy szerint ennek a típusnak szurkoltam, már a kezdettől fogva. Részint a magyar érdekeltség miatt, és mert volt alkalmam az Innotranson közelről is megcsodálni. A konkurrenciákhoz mérten ezt találtam a legkomolyabb járműnek, mind a külső, mind a belső kialakítást tekintve. Talán ebben éreztem a legkevesebb kompromisszumot, és talán ez volt a legalkalmasabb az adott feladatra.

 Voltak megoldások, amik elgondolkoztattak, főleg a vezetőállás mögött elhelyezett villamos berendezéseket tartamazó terek.

 Más szempontból is érdekes ez a jármű. Az egyetemen az egyik tárgy keretében volt alkalmunk végigkövetni, ha csak tájékoztats szintjén a tendereztetés műszaki vonatkozásait. Mindenképpen érdekes az, ahogy az eredmény megszületett.

Előzmény: Vendégsín (-)
scsabi Creative Commons License 2005.04.12 0 0 1
No és a fékberendezés? :-)))
Előzmény: Vendégsín (-)
bindera Creative Commons License 2005.04.12 0 0 0
0k
Vendégsín Creative Commons License 2005.04.12 0 0 topiknyitó
Kezdjük:

Mikor vitázunk ilyenek fékpróbájáról, futásáról, üzemkészségéről, karbantartásáról?

Nyomtáv 1 435 mm
Max. menetsebesség 160 km/h
Tengelyelrendezés Bo’+2'+2'+2'+Bo’
Legkisebb bejárható vágányív sugara
- üzemi forgalomban (csatolt motorvonatok) 150 m
- műhelymozgások során (nem csatolt motorvonatok, üresen) 100 m
- ellenív R150 m - 6 m-es közbenső egyenes szakasszal
Űrszelvény UIC 505-1
Vonó- és ütközőkészülék síkjában mért hosszúság 74 078 mm
Kocsiszekrény szélessége 2 880 mm
Beszállótér magassága a sínkorona felső élétől mérve 600 mm beszállótér-padlómagasság
Kerékkarimán kifejtett maximális teljesítmény 2 600 kW
Kerékkarimán kifejtett állandó teljesítmény 2 000 kW
Legnagyobb indító vonóerő 47 km/h sebességig 200 kN
Az indító gyorsulás legnagyobb értéke 47 km/h sebességig 1.2 m/s²


Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!