Keresés

Részletes keresés

Csaszi04 Creative Commons License 2005.04.13 0 0 1541
Pilot78:

Én már kétszer is regisztráltam magam, de válasz e-mailt még egyszersem kaptam...
És bejelentkezni sem sikerült...

TamasM:

Nekem is ennyi az áttételem...
Előzmény: pilot78 (1537)
pepula Creative Commons License 2005.04.13 0 0 1540

Soha se bánd, nem kér enni... Lesz időm, már úgyis van százmillió képem (elkezdtem összetenni a 80-ast), majd a javát felrakom. Van pl. széthullott himbarendszer-perselyről fénykép (a két bronz közül csak az egyik volt a helyén, az is félig megevődve... király!), meg váltótengely-széthúzás... Lesz az még használva, az tuti!

 

Előzmény: pilot78 (1537)
TamasM Creative Commons License 2005.04.13 0 0 1539
Hello,
Nekem LC2-m van, volt. A power szelep tenyleg 2 oldalra jon ki, es vigyazni kell a ket resz kozti kis pocokre. Szetszedeskor en a dugattyut felso helyzetbe allitottam, hogy nehogy beleessenek. Osszerakaskor, meg nagyon kell figyelni, hogy tenyleg jol ment ossze.

acsabad:
Addig amig nem forog a szelep, nehogy ratedd a powert, mert egy motor 15 korul van, egy vezerlo, amit szinten tonkretehet, 10..

Ha jol emlekszem annyit lehet segiteni, hogy a motor bal oldalarol egy egeszen kicsit meg lehet nyomni, hogy a szimering kibukjon a masik oldalon.

Amugy ZDoman meg kepet is kuldott es leirt mindent reszletesen, en is az alapjan csinaltam.

Nekem ment a DT-m 90-et, de ahogy nezem, hogy nektek 7000nel van 6ban, a gep a vegsebesseg eleresekor, akkor valszeg az lehetett a gond, hogy jo nagy volt az attetelem, hatul 53, elol 16.

TamasM
Előzmény: Csaszi04 (1538)
Csaszi04 Creative Commons License 2005.04.13 0 0 1538
acsabad:

A 1530-as irományom, hogy hogy kell szétszedni a powert, ROSSZ!!!!!!!!!!!!!


Bocsika acsabad!!! Bocsika mindenki!!

Ahogy múltak a percek úgy lettem egyre bizonytalanabb, úgy hogy lementem és egy kicsit utánnajártam. (Képet a 1101 cikkben láthatsz róla) Szóval nem szettem se akkor se most teljesen szét így addig írom biztosra míg AZ!!!!!! Nekem 84'-es a kicsike. Mindkét oldalt lebontottam. az egyik a bowdenes a fedél két csavar, aztán 10es csavar kicsavar (mert a bowden fogja a powert, különben körbeforog 120x is akár). Bowden kiakaszt, tárcsa szépen lehúz a műanyag háznak a két csavarja közül az egyik nekem nem jött így itt vége.... Másik oldal. A fedél nehezen jött le, mert gumigyűrűs. alatta már csak egy csavar van a lukban. Kicsavarni nem tudtam mert a kulcsommal csak forgatni tudtam az egész szerkezetett. Ha megnézed a képet a többi már adja magát. Állításommal ellentétben nem jobbra csúszik ki szerintem a cucc, hanem azt a hosszú csavart kicsavarva kétfelé.... Szerintem!...

Bocsika mégegyszer.

Ha még érdekel a szavam és még nem oldottad meg írj, és hétvégén szétszedem teljesen.
Előzmény: Csaszi04 (1530)
pilot78 Creative Commons License 2005.04.13 0 0 1537

 

 

Üdv....

 

Na senki nem használja  a képtárat ?

 

Én megcsináltam me mondtátok legyen......

 

Most meg semmi képtár használat????

 

Ha kell http://yamahadt.srv.hu oldalon van....

 

 

ÁKOS

Csaszi04 Creative Commons License 2005.04.12 0 0 1536
Hát ez nem öröm. Azt hiszem szétnézek a bontókban. Estleg nincs valakinek itt a fórumban egy folytatlan rezonátora? KB 10 percre kéne, vagy ha eladó akkor pénzé végleg. HA JÓ!!!

Azért köszi. :)
Előzmény: Ada001 (1535)
Ada001 Creative Commons License 2005.04.12 0 0 1535

 

 

 

Hellaj!

 

Én Komárom mellet lakom egy kis faluban(annyi erdő meg földút meg csapatni való hely van mint állat) szóval nehéz lenne ezt összehozni. Most 3 lehetőség van: vagy eltekeregsz errefelé és akkor megcsináljuk vagy szétbarmolod a rezódat(ezt nem ajánlom) vagy veszel egy használt rezonátort. Olyan 8-10 között tudsz venni akár bontóból is az a lényeg hogy (ha jól tudom) 1996 előtti legyen. Azok folytatlanok. Gondold át mit akarsz aztán írj.  

 

                                                                                csáóó

Előzmény: Csaszi04 (1534)
Csaszi04 Creative Commons License 2005.04.12 0 0 1534
Ada001

Hol laksz? ha BP.-en vagy a közelében Én is kipróbálnám azt a nyitott TDR kipuffogót, ha lehet. Nekem is dadog ha csak egy kicsit húzom neki. Nagy gáznál meg nem. 110-et nekem is megy a 125-öm. Kb 7e-et pörög 6.-ban ekkor.
Előzmény: Ada001 (1533)
Ada001 Creative Commons License 2005.04.12 0 0 1533

 

 

Helo evribádi!

 

 Elég régen írtam már. Mi van veletek? Remélem mindenki megvan. Vigyázzatok a tavaszi időszakban mert nagy burnyálásveszély ilyen sok kihagyás után.

Nekem ugye egy 125-ös DT-m van (2001) és sokat kérdezgettem a folytások ügyében. Most elvittem egy Yamaha szervízbe és ott bütykölik folytatlanná. Azt mondták hogy ezek az újabb gépek már bonyolultabb powerral rendelkeznek hogy ne lehessen könnyen kinyitni. Azt mondta a srác hogy reszelni kell ezért inkább rájuk bíztam. Már nagyon várom.

 

Egyébként nem értem hogy mi a különbség a ti gépeitek meg az enyém között.

Sokan írták hogy 125-ös gépük van és hogy 85-90-et megy!!!  MENNYIT??  Nekem teljesen gyári állapotban ment 115-öt!! 5ezres fordulattól meg rántotta az elejét mint állat. Biztos folytatlan mert éreztem hogy nem ránt a power. Magas fordulaton fuldoklott a motor meg néha dadogott is. Ezt én a kipufogó folytásnak tudtam be.

Ekkor vettem egy régbbi TDR-re való rezót ami ugye gyárilag nyitott. Feldobtam és utána gyönyörűen kipörgött no dadogás és a vége 125 km/h lett. És még nem is cseréltem ki a lánckereket. Várom hogy végezzenek a powerral. Biztos állat lesz.

 

Tud valaki használt vagy új sportvéget rá? Tök mindegy hogy DT re vagy TDR-re mert mindkettő jó lenne. 

 

Bocs hogy szófosásom van!! :)))                                 Csáó Ada

acsabad Creative Commons License 2005.04.12 0 0 1532
Én még ma csinálok róla pár képet, hátha én nem láttam meg egy kósza csavart valahol...
Előzmény: Csaszi04 (1531)
Csaszi04 Creative Commons License 2005.04.12 0 0 1531
Ha ráér biztonság kedvéért hétvégén szétkapom, lefényképezem és ha nem felejtem el felteszem a képeket a fórumra.
Előzmény: acsabad (1529)
Csaszi04 Creative Commons License 2005.04.12 0 0 1530
Jobb oldalt van az állítóbovden. Baloldalt van a bontási lehetőség. Itt szépen kicsavartam mindent és kitoltam az egész szerkezetett a bovden oldal felé. Nekem szépen kicsúszott. Neked, hát.......

Ajánlom idén azt hiszem ZDoman csinált egy szétszedet PVS-ről képet. Nézd meg mielőtt el kezdenéd ütni vagy......

Sok sikert.
Előzmény: acsabad (1529)
acsabad Creative Commons License 2005.04.12 0 0 1529

Kössze a válaszokat. Ezek szerint a bowdengyártás jól sikerült, már csak a szelep pucolás hiányzik. Tehát a kérdés: hogy gyün ki? Mert mint mondtam, úgy be van az oda tokosodva, mint szódás a lovát...

Előzmény: Csaszi04 (1528)
Csaszi04 Creative Commons License 2005.04.12 0 0 1528
Pepula-nak igaza van a YPVS-nek könnyen kell járnia. A másik!! Nekem nem keresztezi egymást a két drót. Viszont ha így bekötöd szerintem is leég a motor...

Nekem egy DT125... van. Az első amin elöl már tárcsa dolgozik. 84'-es. 5 napja folyamatosan olvastam a fórumot míg a végéről az elejére jutottam. A kipufogó témát már számtalanszór körülírtátok, de én még nem találtam meg a nekem megfelelőt.
Enyém az x+1 jelenség. Mese......
2hónapja vettem a motort, svájci forgalmival. Megkérdeztem le lehetett volna vizsgáztatni, mert minden papirom meg van hozzá, de mivel egy kicsit öregebb 8 évesnél ezért csá.... (8 évnél öregebb gépjárművet nem lehet forgalomba helyezni. Ez van). Na a moci nekem 6e-ig pörgött és 90 volt a vége 6ban 2e-től szépen húzott egészen 6-6.5e-ig (még hatodikban is), de utána semmi. Karbi, légszűrő, YPVS átnéz. A PVS-en állítottam kb 20°, a többivel minden rendben volt szemileg. Most már 7e-ig kipörög az ereje álatt, egykerék bármikor még akaratom nélkül is a vége meg 110 felett egy kicsivel. Nahát mivel a ford. mutató 10e-nél piros, mért nem pörög a mocim 10e-ig. Az egész kipuff lekap füldugó be és beindít. alpjárat 3e rögtön haláskárosodás 60%, gáz neki...... 11e-ig meg se állt. (halláskárosodás 90% 10 percig).
Na itt a kérdés......

Szerintetek elég, ha az első dobot kipucoltatom? Lángvágó, fém bizbaszok ki, összeheggesztés, festés és kész????????

Irjatok
Előzmény: acsabad (1526)
pepula Creative Commons License 2005.04.12 0 0 1527

Hi!

 

Nincs DT125-öm, de írok erre kicsit. Szóval a resetkor nyitva marad a szelep, ebből ki tudsz indulni. Ha beindítod a motort, a szelep bezár. Ha nem zár be, nem jó a vezérlés, vagy a szervomotor. A resetet akkor is megcsinálja, ha jelet se kap. A szelepet elvileg könnyű kivenni, majd a ZDoman megírja, hogy kell, azt tényleg nem tudom. A bowdeneket úgy kösd be, hogy leveszed a rezonátort, betekered a szelepet úgy, hogy nyitva legyen, aztán odaadod a gyújtást, a szervomotor beáll nyitott állapotra, és akkor meg fogod tudni, hogy kell a bowdeneket bekötni, hogy jó legyen. Csak arra vigyázz, hogy ha nagyon kokszos a szelep, akkor leélghet a motor benne, és akkor az nagyon-nagyon zsebbenyúlós buli, úgyhogy inkább ne kötözgess amíg ki nem takarítod. Annak könnyen kell járni.

 

Remélem segítettem.

 

Üdv: P

 

Előzmény: acsabad (1526)
acsabad Creative Commons License 2005.04.12 0 0 1526
Szevasztok!

 

Nemrégiben szert tettem egy 125-ös DT-re, 90-es évjáratú darab. Átfutottam már szinte az egész fórumot, és sikerrel megbuhertam már apróságokat a mocin, de a power-szeleppel egy kissé megcsüngtem. A lényeg az, hogy akié volt a DT, kikötötte a szelepet, állítólag a fogyasztás csökkentése érdekében. Így százon pontosan 5 litert eszik, de nem is megy többet 85-90-nél, üresben sem pörög 7000 fölé. Én mondjuk nem bánnám, ha többet enne, de jobban menne, úgyis gyakran nyaggatom két személlyel. Itt régebben valaki kérdezte, hogy 2 személlyel hogy birkózik meg, jelentem remekül.

Naszóval. A bowdenek nem voltak bekötve, de gondoltam majd én orvosolom a problémát. Na ja. Le is bontottam mindent egészen a tankig, levettem a power-szelepet takaró lemezt, amit két csavar fog, ott találtam azt a műanyag tekerentyűt, amitre lentebb figyelmeztetett egy kolléga, hogy vigyázzunk, mert törik. Nem, nem törtem el. Hanem inkább megrökönyödve tapasztaltam, hogy csak egy bowden van. (A külső burkok megvannak.) Nem baj, csináltam a hiányzó helyett másikat, de majd erre még visszatérek. Szóval az egyik kínom az, hogy kézzel, sőt fogóval óvatosan, de azért erővel sem sikerült megmozdítanom a szelepet, miután levettem az előbb említett műanyagot. Ez normális dolog? Vagy el van kokszosodva? Megjegyzem elég dzsuva olajat használt benne a volt gazdája… Megpróbáltam kivenni is tisztításra, (a másik oldalon kivettem egy jó hosszú csavart) de nem sikerült. Nem akartam annyira feszegetni, úgyhogy inkább úgy hagytam, hátha csak magas fordulaton mozdul meg, de mint később kipróbáltam, akkor se tette…

Mellesleg a szelep vezérlő motor gyújtás ráadására resetel, tehát csinál egy oda-vissza mozgást.

Tehát az első kérdés, hogy nem járó motornál mozgatható-e a power-szelep? Ha igen, akkor itt mi lehet a hiba?

Bowden: Ha sikerül, mellékelek egy művészien kidolgozott rajzot, melyben felskicceltem a power-szelep és az őt mozgató motor kapcsolatát. A porblémám az, hogy a szelepnél a bowden kimeneteknél van egy-egy szám, 1 és 2. A mozgató motornál is van egy-egy szám, szintén 1 és 2. Csakhogy ha ennek megfelelően akarom bekötni, akkor keresztezi egymást a két bowden. Hogy kell ezt csinálni? Ha úgy, ahogy felrajzoltam, akkor ennek megfelelően az „a” bogyó a „c” lukba, míg a „b” biszbasz a „d” lukba megy, ha jól sejtem? Vagy keresztezzem? Csak azért kérdezem, mert nem szeretném leégetni a szelep-vezérlő motort… Esetleg ha valaki tudná, hogy pontosan milyen hosszúaknak kellene lennie ezeknek a bowdeneknek, megoszthatná velem…

Bocs, hogy kicsit hosszúra sikeredett, de asziszem így egyértelmű…. Előre is köszi a segítséget!

 

Üdv:

            Csaba
misiservice Creative Commons License 2005.04.12 0 0 1525
aluminium végekkel csinálom. egyszerübb,gyorsabb,olcsóbb..........
Előzmény: pepula (1523)
pilot78 Creative Commons License 2005.04.12 0 0 1524

 

 

http://yamahadt.srv.hu

 

Üdv a csapatnak !!!

 

Létre lett hozva egy képeknek való oldal ! Én csináltam, hogy legyen neten képtár.

 

Regisztrálod magad és má nyomhatod fel a képeket.

 

FIGYELEM !!!!

 

MAX 200 Kilobytes lehet 1 kép , de nem csak 1 képet rakhatsz fel hanem kb 20 db ot

 

 És max 1024 pixel széles.... vagyis  1024 * 768 as képek max...

 

http://yamahadt.srv.hu

 

Személyenként 2 mega /2048 K/ a maximum hely szóval ha 1 képed 100 K akkó 20 képet rakhatsz fel. Ha meg 198 K akkó meg 10 képet....

Általában simán elég ha egy kép 100 kiló vagy 150 kiló

Szóval lehet jönni képekkel , majd még fejlesztek rajta hogy több hely legyen.....

 

Kezelése az oldalnak hamar tanulható..... magyar nyelven van.

 

http://yamahadt.srv.hu

 

Ha valami gáz van írjál.....   pilot001@freemail.hu

 

ÁKOS

pepula Creative Commons License 2005.04.11 0 0 1523

Csá!

 

Úgy néz ki jó lesz az alaplap... Figyu, te hogy csinálod a hangtompítóidat? Van valakid, aki tud 1,5-es saválló lemezt mélyhúzni (lezárásnak a hangtompítóra?). Az olyan, hogy a lemezből kis poharat csinálsz. Vagy te máshogy nyomatod?

 

P

 

Előzmény: misiservice (1518)
pepula Creative Commons License 2005.04.11 0 0 1522

Hello!

 

Mondanám Neked is, meg mindenki másnak, akit érdekel a DT50, DT80, DT125, olajak, fogyasztások, stb. visszatérő témák, azok olvassanak vissza a fórumon. Kis fáradság ugyan, de garantáltan meg fogod tudni, amit szeretnél.

 

Üdv: P

 

Előzmény: Joceee (1519)
pepula Creative Commons License 2005.04.11 0 0 1521

Neked meg vastag pénztárcát meg benzinutalvány-hegyeket az SX-hez. A használtakkal meg azért vigyázz, de sok sikert hozzá!

 

P

Előzmény: TamasM (1520)
TamasM Creative Commons License 2005.04.11 0 0 1520
Hello,

Ugy tunik, mar nem sokaig irok ide, mert a hetvegen beleszerettem egy SX125-be.
A DT-t nem tartom meg, eladosorba kerul.
A talalkozora szeretnek elmenni, remelem lesz idom es valszeg meg olvasgatni fogom neha a forumot.
Mindenesetre Mindenkinek koszonom a segitseget, es baleset nelkuli motorozast!

Udv,
TamasM
Joceee Creative Commons License 2005.04.09 0 0 1519

Sziasztok!

 

Új vagyok itt, és segitséget kérnék motorvásárlással kapcsolatban. DT50et vagy DT80at szeretnék venni későbbiekben, A DT50 azért van első helyen, mert nem tudom, bevezetik-e később ezt a rendszámositást, eredetvizsgát, stb, nem szeretnék befürdeni miatta. Ha DT50est veszek, akkor tennék rá egy 65ccm-e polini hengert. A kérdéseim első körben: Hány lovas a DT50es meg hány lovas a 80as? És mennyit fogyaszt az 50es és mennyit a 80as?

 

köszi!

 

Joc

misiservice Creative Commons License 2005.04.07 0 0 1518
Dorant: Na milyen lett a gép?
egyébként srácok úgy néz ki sikerült összehozni egy tuti végdob-mintát,egyenlöre csak TDR-re van készen de amint módom lesz rá kiprobálom Dt-n is. Ára sajnos még nincsen de amint elkészülnek az első db-ok (és lesz egy kis időm.....) megírom a tapasztalataimat.
Előzmény: dorant (1506)
logon321 Creative Commons License 2005.04.07 0 0 1517

 

 

Képet akartam felrakni de nemsikerült, egy megolvadt dugórol.

logon321 Creative Commons License 2005.04.07 0 0 1516

Hello!

 

 

Kössz pepula! Ezt pedig eddig még nem tudtuk mire vélni! Ez egy 1000km es Prox dugo szépen megolvadva. Szerintetek mitől történik ilyen?!

Előzmény: pepula (1514)
pepula Creative Commons License 2005.04.06 0 0 1515

A DT50R-hez volt 70-es Polini henger, de legalább kibelezett kipufogót használj hozzá, és tegyél rá működő hangtompítót, de inkább tegyél fel valami sportrezonátort hozzá, mert úgy lesz a király. Gányolni nem érdemes, hangtompítót kapsz, vagy tudsz csinálni (jövő hét derekán teszek majd ki egy CAD rajzot az enyémről), a rezót csak akkor vágd szét, ha kibelezed, abba ne nyúlj bele.

 

P

Előzmény: dorant (1506)
pepula Creative Commons License 2005.04.06 0 0 1514

Ja. Szárat kiveszed. Harmonika leugrik. Porvédőt kiveszed. Teleszkóp alján van egy csavar (asszem 6-os vagy 8-as imbusz), azt kiveszed. A felső porvédő alatt van egy seeger-gyűrű, az fogja a szimeringet. Úgy tudod kivenni, hogy a fentiek után (csakis azután!!!!!) kirángatod a becsúszószárat a külsőszárból, majd az egész ki fog jönni szimeringestül-mindenestül. Legalábbis nekem (80-ason) így volt, ha 125-ről van szó, akkor inkább majd a ZDoman írjon ki, mert ő csinálta a 125R-ét. Ha új szimeringet veszel bele, lényeges, hogy mindkét oldalán rugós fajta legyen, mert azért odabent nyomások vannak... Az összeszerelés értelemszerű.

 

P

Előzmény: logon321 (1507)
pepula Creative Commons License 2005.04.06 0 0 1513

2-3 foknál többet ne állíts el, akkor nem lesz baj.

 

Előzmény: TamasM (1512)
TamasM Creative Commons License 2005.04.05 0 0 1512
Hello,
Sufnituning módon arrébbragasztottam pillanatragasztóval:-) egy kör ereéig. A motor alapjellege nem igazán változott, de szerintem erősebb lett valamivel. Bár még így olyan robbanékony, mint a haveromé. Többet csak hétvégén tudok majd tesztelni, mert nem szeretném, ha bedarálná az érzékelőt, ugyhogy valahogy felrögzítem.
Anno a trabinál gyönyörűen lehetett hallani, ha becsörög a rossz a gyújtás miatt. A motoron még nem hallom.
Ha van valakinek valami ötlete hogyan lehet megnézni hogy mikor sok már, ne hallgassa el!
Köszi,TamasM
Előzmény: pepula (1503)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!