Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szelvesz Creative Commons License 2005.04.04 0 0 7933

Szia!

 

Ha pesti v. környéki vagy akkor megvehetnénk közösen. Nekem csak komplett alváz kell belőle (futómű, fékrendszer, kormánymű). Váltó és motor nem kell, kaszni részei megbeszélés kérdése. Bontás nálam megoldható. Kérdés a szállítás. Ha érdekel írj mailt.

 

Üdv, szelvesz

Előzmény: WarbiRunner (7888)
jusy72 Creative Commons License 2005.04.04 0 0 7932

Ecsettel valóban nem érdemes. A régi tulaj az ajtók belső részén próbálkozott ecsetes megoldással, hát ritka gusztustalan lett. Ezek a festékek bazi gyorsan száradnak, szerintem szépen csak szórópisztollyal lehet felhordani.

A felület előkészítésről viszont semmit nem tudok. Laikusan úgy gondolom, hogy finom csiszolóval felcsiszolni a sérült felületet, aztán szórópisztollyal felhordani a festéket, száradás után pedig valami polírpasztával összehangolni a régi festékkel az átmentet, mert szerintem tökéleteset nem igen lehet alkotni, mert ugye a régi zománcnak úgyis más lesz kicsit az árnyalata. Persze ezek mind csak feltételezések, ezért kérdeztem a tisztelt társaságot, hátha valaki már csinált ilyen akcíót.

 

Jusy

Előzmény: F.E.K. (7930)
twk004 Creative Commons License 2005.04.04 0 0 7931
Üdv!

Úgy tudom, hogy az 1.2 6V 55 Le-s Eco "full-mezítlábas" típusba számítják be 500.000,- HUF-ba a Wartburgot. A Chevrolet is "egyes típusok esetén akár 444.000,- HUF" kedvezményt ad Kalos vásárlása esetén. Biztos, hogy nem az 1.99 milliós 1.2 S típus esetén, hanem a majdnem 3 millás 1.4 16V árába számítják be ennyibe a Wartburgot. Ha lenne kombi Kalos (a Fabiának van kombija!), még el is gondolkodnék rajta. De nincs, meg havi 50 ezrem sincs törlesztésre. A jelenlegi 1.2 S-re fizet anyu 31.000 + 10.000 (törlesztés + casco)-et...

twk004
Előzmény: Pitbull (7898)
F.E.K. Creative Commons License 2005.04.04 0 0 7930
Hopp! Ez engem is érdekelne (bár valószínűleg az én járgányom már nem ússza meg a teljes festést.) !

Nekem főleg javítás-nyomok (festés) vannak a járgányon, az eredeti kékes-szürke festékre annó spay-el javítottak. Ami jó is volt, de a két festék különbözőképpen öregszik, így most nagy ezüst foltok vannak a kasznin.. :(

Meglehet úszni a teljes fényezést szerinted ? (ecsettel és vízfestékkel nem akarok azért nekiesni ;)))
Előzmény: jusy72 (7927)
jusy72 Creative Commons License 2005.04.04 0 0 7929

Szia !

 

A Wartburg köny a következőket javasolja :

 

Isolator FM14-175/2

(ilyet már nem hiszem, hogy lehet kapni)

 

Bosch W7 DTC

(ez 3 pólusó, inkább Golf-ba való, a szerelő azt mondta, hogy ez nem való a Wartbiba. Egyébként, ha valakinek szüksége van ilyen gyertyára, van belőle 4 darab, alig egy hónapig használt)

 

Beru 14-7 DTU

 

Champion N7BYC

 

Legutóbb a szerelő az enyémbe NGK gyertyát tett, állítólag az a legjobb bele. A pontos típust nem tudom.

 

 

Ez az elmélet, mert tapasztalatom az nincs :)

 

 

 

 

Előzmény: waresz08 (7928)
waresz08 Creative Commons License 2005.04.04 0 0 7928

Sziasztok !

 

Szeretném a segítségeteket kérni.

 

1,

4T warbiba szeretnék gyertyát cserélni, ki milyet javasol.

Ha lehet tüntessétek fel a darabárát is.

 

2, XVIII-XIX-XX-XXIII kerületben keresek warbi alkatrészboltot, szervízt.

 

 

jusy72 Creative Commons License 2005.04.04 0 0 7927

Sziasztok !

 

2 kérdésem lenne a hozzáértőkhöz.

 

Mit lehet kezdeni egy kattogó kilóméterórával ?

 

A járgánnyal azonos színű (törtfehér) festéket hol tudok venni, vagy kevertetni (ha létezik ilyen egyáltalán) Debrecenben ? A festés kisebb sérüléseit hogyan kell kijavítani, hogy esztétikus legyen ?

 

Előre is köszi : Jusy

warti88 Creative Commons License 2005.04.04 0 0 7926

Helló!

 

Központi zár beszerelésével Wartburgba hol foglalkoznak? Lehet valahol kapni ilyen alkatrészeket?

 

Üdvözlet!

etilalkohol Creative Commons License 2005.04.04 0 0 7925
Köszönöm az infókat, sikerült a hátsó csapágyakat kicserélnem.
üdv
Előzmény: Riff-Raff (7849)
F.E.K. Creative Commons License 2005.04.04 0 0 7924
Városban amúgy is szokott melegedni rendesen. Esetleg nem fér rá egy hűtővíz-csere (mosással egybekötve, ha már ott vagy) ?

Addig is próbáld megtisztogatni a hűtőt. (Ha ventillátor, akkor ugye orrhűtős, nekem pl. tele volt mindenféle porral/piszokkal/bogármaradékkal/stb.)
Előzmény: atis29 (7923)
atis29 Creative Commons License 2005.04.04 0 0 7923
Sziasztok! Szombaton beraktam az uj termostatot ,de az auto városi üzemben 20-30km után melegszik 2.zöld világít ventillátor most kivételesen bekapcsolt. sőt a legszarabb hogy alpjáraton kigyullad az olajnyomás. szerelő szerint természetes hogy ilyen meleg a motor. szerintetek lehet hengerfejes ,szerinte nem az.
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.04 0 0 7922

Mondjuk a szélvédő az nemtéma, nálam elfekvőben kettő is van jelenleg.

Volt bordó Warti, de az nem pont ilyen volt. Az első lökhárító is gyanús, hogy későbbi. A díszrács még eredeti is lehet, merthogy a régiek nem rozsdásodtak, 82-83 körüliek meg már szénné mállottak. A hátsó ajtó is gyanús.

Nem biztos, hogy a gute basis itt keresendő, a motorteret még nem is láttuk..

Előzmény: Mopi (7920)
b.lac Creative Commons License 2005.04.03 0 0 7921
én is néztem már, csak ne lenne ilyen messze.
Előzmény: hvik (7919)
Mopi Creative Commons License 2005.04.03 0 0 7920
"Nekem tetszik. Ennyiért. A festés nem eredeti, vagy?"

Ilyen színű Wartot most látok először.
De azt ugye észrevetted, hogy nincs szélvédője? Íves az ablaktörlő lapátja és látszanak a szilánkok a horonyban a belső tükörnél, meg az alsó sarkokban.
Előzmény: hvik (7919)
hvik Creative Commons License 2005.04.03 0 0 7919

 

Nekem tetszik. Ennyiért. A festés nem eredeti, vagy?

 

pizo Creative Commons License 2005.04.03 0 0 7918

Sziasztok,

 

Fekete keretes, 150-ig kalibrált, napi számlálós jó állapotú km-óra 1000 Ft-ért elvihető rögzítőkerettel együtt. 06 20 9535-469 Zoli

ppeet Creative Commons License 2005.04.03 0 0 7917
köszi szépen a tippeket!
megpróbálom felhívni a Csapiékat és megérdeklödni hogy akkor mennyibe is kerülnek az alkatrészek!
a munka díj 25 körül lesz erre jönnek rá az alkatrészek!
legalábbis a szervízben ezt mondták!
pizo Creative Commons License 2005.04.02 0 0 7916
Ha jössz a jövő héten a motorért, megnézheted a gépeket. 
Előzmény: Riderman (7896)
WarbiRunner Creative Commons License 2005.04.02 0 0 7915

Számolj utána, hogy megéri e a sok csapágycsere!

Anyag + munkadíjjal ez elcsúszhat 50000 Ft-ig simán, főleg, hogy szinkrongyűrűket is cserélni kell. Amúgy a két szimmering nem drága, kb 300Ft/db lehet, viszont figyelj, hogy van jobbos, és balos! Ha nem a megfelelőek kerülnek a megfelelő oldalra, hamarosan el fog csöpögni a drága váltóolaj a féltengely kihajtásnál. Valószínűleg diffi csapágyakat kell cserélni, azok szoktak bemaródni. Amit ajánlok bele: Lada Niva első kerékcsapágy. Ha azt a "tankot" elbírja, talán a váltóban is megteszi...nekem az van benne; jó, és olcsó. Csak profi és megbízható szerelőhöz vidd, aki le is tudja tömíteni, olyan pasztát rak oda amit nem mos ki az olaj, és ki is tudja hézagolni a szerkezetet. Szóval sok itt a buktató és a költség. Ha már lent van a váltó, a kinyomócsapágyat is érdemes megvizsgálni, ill. a kupplungot magát.

Alternatívaként tudom javasolni, hogy nézz el a Csapi Bt-hez, nekik volt felújított váltójuk, vagy akár bontóból próbálj szerezni egy jó állapotút.

 

Nekem szinkronokat nem kellett cserélni, így jött ki 40ezerből egy hasonló mutatvány (leszerelés motor kivétellel, difficsere gyári újra, csapágyazás, kihézagolás, tömítés, szimmeringezés, váltó+motor visszaépítés ). Igaz, hogy hihetetlen jó is lett! És nem kell bele semmi extra olaj, töltsd bele a gyárilag ajánlott olajak valamelyikét, vagy bármi hasonlót.

 

üdv, 

 

 

WR

Előzmény: ppeet (7911)
deliriousnomad Creative Commons License 2005.04.02 0 0 7914
Eladó 1979-es korallpiros Wartburg 353 limuzin, idén júniusig érvényes műszakival első tulajtól. Garázsban tartott, megkímélt, jó műszaki állapotú kocsi 130 ezer futott kilométerrel.
Érd.: 06-20-428-0802 vagy e-mail.
Postás2 Creative Commons License 2005.04.02 0 0 7913

 

 

Matiz !

 

Kérlek fejtsd ki bővebben, mi lesz Gödöllőn ?

Előzmény: Törölt nick (7900)
Riff-Raff Creative Commons License 2005.04.02 0 0 7912
A kerékcsapágyakról írtam a 7849-ben. Feltételezem, hogy a tengelycsonkok ugyanolyanok, mint a kétütemûben, mert az elmondottak csak akkor igazak.
Előzmény: ppeet (7911)
ppeet Creative Commons License 2005.04.02 0 0 7911
hali
szóval nem a kinyomó csapágy szart be hanem a váltóban szól valamelyik csapágy csak nemtom hogy melyik ahozz le kell vetetnem az egészet!
mibe kerülnek most a Csapiéknál a szimeringek?asszem abból 3 kell ugye?
meg szinkron gyűrűt is kell cserélnem ! a 4 db mibe van?
ja meg a csapágy a váltóba?
tudtok valami nem gagyi váltó ólajat?
nem akarok valami szart beletöltani ha már egyszer össze lesz pakolva!
de ha lehet akkor ne valami 10000ft/litereset mondjatok!
ja mindez 1.3-as waresz amiről idáig szó volt!
kösz a tipeklet előre is!
ja lehet kerék csapágyat is cerélnem kell!
annak tudtok valami számot mondani hogy hogy keressem?
meg ott is több van nem csak 1 ugye?
az mibe kerülhet?
na remélem mostmár ennyi aztán mást nem találok
hali
Riff-Raff Creative Commons License 2005.04.02 0 0 7910

Mi az a sthill?

 

Stihl kétütemû olaj.

Egyébként Szegeden a legjobb ár/érték arányú kétütemû olajat a Jenei autósboltban lehet kapni (a Mars téren és Dorozsmán), a Re-cord márkanevû szintetikus kétütemû olaj, ráadásul most csökkent is az ára, 1500 Ft literje. Eddig 1750 volt. Én ilyet használok, kiválóan eltünteti a füstöt. Jobb, mint pl. a Valvoline részszintetikus olaja, ami ráadásul drágább (ezt csak azért tudom, mert egyszer épp kifogytak a Re-cordból, és Valvoline-t vettem).

Előzmény: hvik (7907)
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.02 0 0 7909
Milyen az a Simson?

Mi most keresünk eladó Simson Enduro S51 E-t, szürke színűt, 1988 vagy 1986-os évjáratút. (Csak EREDETI Enduro érdekel, átalakított, váz nélküli nem!)
Előzmény: wartburgospeti (7908)
wartburgospeti Creative Commons License 2005.04.01 0 0 7908
sziasztok!

Szerintetek reális egy simsont (jó állapotú kevés kilóméterel) elcserélni 4DB irmscherre gumival?

Cső:bacy
hvik Creative Commons License 2005.04.01 0 0 7907

Mi az a sthill? Nekem a sima beállítós kínlódós nem elektromosos gyújtásos alaplapom van, de most nagyon eltaláltam:) És megy mint egy állat (70km/h-val:) de azé a maxot még nem láttam).

Azt hozzá kell tennem a hűtővízhez, hogy mikot feltöltöttem a rendszert, a hf-en lévő csonknál nagyon vékony vízcsík folydogált ki, de egy idő után elállt. Levegős lehet a rendszer?

ÜDV

Előzmény: solct (7905)
solct Creative Commons License 2005.04.01 0 0 7906
Egy kis emlékeztető:
gyújtás
solct Creative Commons License 2005.04.01 0 0 7905
Nekem sem füstöl, amikor Sthill van benne... ;o)
Előzmény: hvik (7901)
solct Creative Commons License 2005.04.01 0 0 7904
Ott testkábelszakadás van 1000%!
A váltót, és kasztnit összekötő alukábel törött valószínüleg!
Előzmény: kt78 (7903)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!