Ha pesti v. környéki vagy akkor megvehetnénk közösen. Nekem csak komplett alváz kell belőle (futómű, fékrendszer, kormánymű). Váltó és motor nem kell, kaszni részei megbeszélés kérdése. Bontás nálam megoldható. Kérdés a szállítás. Ha érdekel írj mailt.
Ecsettel valóban nem érdemes. A régi tulaj az ajtók belső részén próbálkozott ecsetes megoldással, hát ritka gusztustalan lett. Ezek a festékek bazi gyorsan száradnak, szerintem szépen csak szórópisztollyal lehet felhordani.
A felület előkészítésről viszont semmit nem tudok. Laikusan úgy gondolom, hogy finom csiszolóval felcsiszolni a sérült felületet, aztán szórópisztollyal felhordani a festéket, száradás után pedig valami polírpasztával összehangolni a régi festékkel az átmentet, mert szerintem tökéleteset nem igen lehet alkotni, mert ugye a régi zománcnak úgyis más lesz kicsit az árnyalata. Persze ezek mind csak feltételezések, ezért kérdeztem a tisztelt társaságot, hátha valaki már csinált ilyen akcíót.
Úgy tudom, hogy az 1.2 6V 55 Le-s Eco "full-mezítlábas" típusba számítják be 500.000,- HUF-ba a Wartburgot. A Chevrolet is "egyes típusok esetén akár 444.000,- HUF" kedvezményt ad Kalos vásárlása esetén. Biztos, hogy nem az 1.99 milliós 1.2 S típus esetén, hanem a majdnem 3 millás 1.4 16V árába számítják be ennyibe a Wartburgot. Ha lenne kombi Kalos (a Fabiának van kombija!), még el is gondolkodnék rajta. De nincs, meg havi 50 ezrem sincs törlesztésre. A jelenlegi 1.2 S-re fizet anyu 31.000 + 10.000 (törlesztés + casco)-et...
Hopp! Ez engem is érdekelne (bár valószínűleg az én járgányom már nem ússza meg a teljes festést.) !
Nekem főleg javítás-nyomok (festés) vannak a járgányon, az eredeti kékes-szürke festékre annó spay-el javítottak. Ami jó is volt, de a két festék különbözőképpen öregszik, így most nagy ezüst foltok vannak a kasznin.. :(
Meglehet úszni a teljes fényezést szerinted ? (ecsettel és vízfestékkel nem akarok azért nekiesni ;)))
(ez 3 pólusó, inkább Golf-ba való, a szerelő azt mondta, hogy ez nem való a Wartbiba. Egyébként, ha valakinek szüksége van ilyen gyertyára, van belőle 4 darab, alig egy hónapig használt)
Beru 14-7 DTU
Champion N7BYC
Legutóbb a szerelő az enyémbe NGK gyertyát tett, állítólag az a legjobb bele. A pontos típust nem tudom.
A járgánnyal azonos színű (törtfehér) festéket hol tudok venni, vagy kevertetni (ha létezik ilyen egyáltalán) Debrecenben ? A festés kisebb sérüléseit hogyan kell kijavítani, hogy esztétikus legyen ?
Sziasztok!
Szombaton beraktam az uj termostatot ,de az auto városi üzemben 20-30km után melegszik 2.zöld világít ventillátor most kivételesen bekapcsolt.
sőt a legszarabb hogy alpjáraton kigyullad az olajnyomás.
szerelő szerint természetes hogy ilyen meleg a motor.
szerintetek lehet hengerfejes ,szerinte nem az.
Mondjuk a szélvédő az nemtéma, nálam elfekvőben kettő is van jelenleg.
Volt bordó Warti, de az nem pont ilyen volt. Az első lökhárító is gyanús, hogy későbbi. A díszrács még eredeti is lehet, merthogy a régiek nem rozsdásodtak, 82-83 körüliek meg már szénné mállottak. A hátsó ajtó is gyanús.
Nem biztos, hogy a gute basis itt keresendő, a motorteret még nem is láttuk..
"Nekem tetszik. Ennyiért. A festés nem eredeti, vagy?"
Ilyen színű Wartot most látok először. De azt ugye észrevetted, hogy nincs szélvédője? Íves az ablaktörlő lapátja és látszanak a szilánkok a horonyban a belső tükörnél, meg az alsó sarkokban.
köszi szépen a tippeket! megpróbálom felhívni a Csapiékat és megérdeklödni hogy akkor mennyibe is kerülnek az alkatrészek! a munka díj 25 körül lesz erre jönnek rá az alkatrészek! legalábbis a szervízben ezt mondták!
Anyag + munkadíjjal ez elcsúszhat 50000 Ft-ig simán, főleg, hogy szinkrongyűrűket is cserélni kell. Amúgy a két szimmering nem drága, kb 300Ft/db lehet, viszont figyelj, hogy van jobbos, és balos! Ha nem a megfelelőek kerülnek a megfelelő oldalra, hamarosan el fog csöpögni a drága váltóolaj a féltengely kihajtásnál. Valószínűleg diffi csapágyakat kell cserélni, azok szoktak bemaródni. Amit ajánlok bele: Lada Niva első kerékcsapágy. Ha azt a "tankot" elbírja, talán a váltóban is megteszi...nekem az van benne; jó, és olcsó. Csak profi és megbízható szerelőhöz vidd, aki le is tudja tömíteni, olyan pasztát rak oda amit nem mos ki az olaj, és ki is tudja hézagolni a szerkezetet. Szóval sok itt a buktató és a költség. Ha már lent van a váltó, a kinyomócsapágyat is érdemes megvizsgálni, ill. a kupplungot magát.
Alternatívaként tudom javasolni, hogy nézz el a Csapi Bt-hez, nekik volt felújított váltójuk, vagy akár bontóból próbálj szerezni egy jó állapotút.
Nekem szinkronokat nem kellett cserélni, így jött ki 40ezerből egy hasonló mutatvány (leszerelés motor kivétellel, difficsere gyári újra, csapágyazás, kihézagolás, tömítés, szimmeringezés, váltó+motor visszaépítés ). Igaz, hogy hihetetlen jó is lett! És nem kell bele semmi extra olaj, töltsd bele a gyárilag ajánlott olajak valamelyikét, vagy bármi hasonlót.
Eladó 1979-es korallpiros Wartburg 353 limuzin, idén júniusig érvényes műszakival első tulajtól. Garázsban tartott, megkímélt, jó műszaki állapotú kocsi 130 ezer futott kilométerrel. Érd.: 06-20-428-0802 vagy e-mail.
hali szóval nem a kinyomó csapágy szart be hanem a váltóban szól valamelyik csapágy csak nemtom hogy melyik ahozz le kell vetetnem az egészet! mibe kerülnek most a Csapiéknál a szimeringek?asszem abból 3 kell ugye? meg szinkron gyűrűt is kell cserélnem ! a 4 db mibe van? ja meg a csapágy a váltóba? tudtok valami nem gagyi váltó ólajat? nem akarok valami szart beletöltani ha már egyszer össze lesz pakolva! de ha lehet akkor ne valami 10000ft/litereset mondjatok! ja mindez 1.3-as waresz amiről idáig szó volt! kösz a tipeklet előre is! ja lehet kerék csapágyat is cerélnem kell! annak tudtok valami számot mondani hogy hogy keressem? meg ott is több van nem csak 1 ugye? az mibe kerülhet? na remélem mostmár ennyi aztán mást nem találok hali
Egyébként Szegeden a legjobb ár/érték arányú kétütemû olajat a Jenei autósboltban lehet kapni (a Mars téren és Dorozsmán), a Re-cord márkanevû szintetikus kétütemû olaj, ráadásul most csökkent is az ára, 1500 Ft literje. Eddig 1750 volt. Én ilyet használok, kiválóan eltünteti a füstöt. Jobb, mint pl. a Valvoline részszintetikus olaja, ami ráadásul drágább (ezt csak azért tudom, mert egyszer épp kifogytak a Re-cordból, és Valvoline-t vettem).
Mi az a sthill? Nekem a sima beállítós kínlódós nem elektromosos gyújtásos alaplapom van, de most nagyon eltaláltam:) És megy mint egy állat (70km/h-val:) de azé a maxot még nem láttam).
Azt hozzá kell tennem a hűtővízhez, hogy mikot feltöltöttem a rendszert, a hf-en lévő csonknál nagyon vékony vízcsík folydogált ki, de egy idő után elállt. Levegős lehet a rendszer?