Lemberg mellet van egy kerek erdő.
Annak közepében egy gyászos temető.
Abban nyugszik százhúsz magyar baka,
eltemette gyászos Galícia.
Kedves szerettem kedvenc nótája volt.
..
A gőzösnek hat kereke sárgára van festve, Azon megyünk katonána messze idegenbe. Gyere kisangyalom, üljél az ölembe, Együtt megyünk a harctérre messze idegenbe.
Segítségre lenne szükségem. Tud esetleg valamelyikőtök küldeni nekem magyarországi TINA illetve TERFN hálózati térképet? A szakdogámhoz kellene, és nem találtam csak közutas térképet. Ha tudtok segíteni, az nmateka@yahoo.com-ra küldjétek a térképeket. Előre is köszi a segítséget, Máté
Akkor itt van két érdekes táblázat, köszönet érte Trafficcnak!
A Személyforgalom és a Járműforgalom 2004. évi megoszlása:
vasút
közút
folyam
légi
összes
személyforgalom
3.938.567
93.917.991
550,479
5.864.740
104.656.971
osztrák
1.727.077
33.418.021
16,767
35.161.865
szlovén
45,762
3.341.104
3.386.866
horvát
259,744
3.498.760
71,889
3.830.393
szerb
218,511
7.268.264
841,000
7.487.616
román
1.001.278
16.755.716
17.756.994
ukrán
164,648
8.737.260
347,000
8.902.318
szlovák
521,617
20.898.866
208,793
21.629.276
repülő és nemzetközi hajó
251,815
5.864.740
6.501.643
Járműforgalom
járműforgalom
1.759.639
36.527.062
26,544
111,954
38.425.199
osztrák
479,146
11.943.027
2,385
12.424.558
szlovén
89,841
1.480.629
1.570.470
horvát
165,106
1.643.794
8,132
1.817.032
szerb
144,230
2.388.375
186,000
2.532.791
román
6.002.129
6.290.432
ukrán
5.289.758
136,000
5.518.962
szlovák
7.779.350
14,017
8.135.116
repülő és nemzetközi hajó
1,688
111,954
135,838
Igen ezzel tisztaban vagyok. Akit havert irtam par hozzaszolassal lejebb, annak a haverja nyugdijas MAV-os (mindketten Nagykanizsaiak) es is probalnak segiteni.
Nos az Ebenfurt-Sopron szakasz a kis 850 ft os menetrendből miért került ki korábban benne volt. Lachenbach-Wien meg ilyen viszonylatok miért vették ki A3 vonalról ha jól hiszen most csak WienerNeudstadt ról szól Ebenfurtról nem...
Ez igy igaz! De most kepzeld el en pl. a 855-el akarok menni (altalaban Gigant viszi), ahol a legkozelebb megall lakohelyemhez Balatonfenyves. Bejar a peronhoz, esetleg mar kesesben van es a vezer szekkel ellentetes helyen meg kopogok az ajton, azt hiszik valami huligan dobalja a gepet, max 1 perc a fel/feszallas es akkor ott mosolyogjak?
Illetve van amikor mar utazik mas, vagy gyakornok van, akkor jobb elore tisztazni mikor jo mindenkinek, foleg a vezernek az ut.
Koszi, de meg ez a vazlatat az egesznek, most kezdem el a valos objektetek fotozni es modellezni.
Fonyod IX. vagany:
IV. ahogy irtad az atmeno, a Vitorlas utcai szakallas sorompo utan a vegpont fele az atmeno IVa lesz. Az atjaro utan kozvetlen kiagazik a IV.-bol a VII., az V.-bol a VIII. vaganyok. Az atjaro elott pedig az V.-bol agazott ki valaha a IX. Illetve ahogy a valosagban is a modell kepen is latszik az atjaron atmegy egy darabja de ott vege a sinnek. Tehat a 27. sz. valto megvan, hasonloak a vegponti valtokorzetnel is megvan egy darabja a IX.-nel csak mar a 11. szamu valto es a csonka nincs!
Akkor semmi akadálya, hogy a Szolnokon keritésnek álló vezérlőket befogva Hatvan felé is ingavonat járjon, és ezzel két körüljárást megsporóljanak. Így kikerül 2 posta Bhv szerelvényenként a hatvani oldalból (2 Bhv+vezérlő)
Kommentár nélkül (tudom, hogy rossz egy kicsit a kép).
Egyébként kellemes húsvéti ünnepeket minden kedves topiklakónak.
1. Oldmumus: gratulálok az MSTS-os munkádhoz. Fenyvesre és Fonyódra rögtön ráismertem a képeken. Viszont egy kérdésem lenne: van egy ilyen című kép, hogy "Fonyód IX. vágány". Melyik vágány ez? Mert van a peronoknál 4 átmenő vágány és 1 csonkavágány. Ez a IX. vágány ott hátul van az útátjáró után?