"Tobb jogi vegzettseguvel kosarazom immar 8 eve, meseltek amikor tanitottak oket, "
Ááááá, ez mindent +magyaráz. Oké, ne folytasd. Ha ismét munkába állok, akkor okvetlen konzultálok Veled, mielőtt bármilyen büntető- vagy szabálysértési eljárást indítok. :-)))))
Köszönöm szépen, már sokkal jobban érzem magam, hiába a nevetés gyógyít. Ha esetleg felénk sodor valamilyen vonat, szívesen látlak egy sörözés melletti kötetlen társalgásra.
Túlbonyolítod.Az ilyen állomásfőnökök rendeltek 4-5 gépet a 3 vágányos állomásukra.Általában a rakodóvágányok felett nincs felsővezeték,egyközpontos állomásról beszélhetsz,ott nem nagyon vannak helyi emberek,akik mindenfelé rohangálhatnak.Járjon be az átmenőre a vonat és körbejárás utána a saját gépe vagy a Dácsia állítsa át a rakodóra!
Koszi, jol ertetted a helyzetet. Itt az a lenyeg a vaganyut ugy rendben van mar, hogy a valtok helyes iranyban allnak, KS lent van, VS elott kell megallni, allomason szolgalatot teljesito kezi utasitasara.
Itt azert gondoltam a hivot, hogy tudjuk az 15km/h es barmikor fel kell keszulni a megallasra. Ezt a megallast a fentiekben leirtak szerint adjak.
Specialis rakodas miatt nem tud, ami azt jelenti tegyuk fel a IV. vagany ahova bejarhatna, de ott van egy kitero balra. A kitero utan is rakodnak, a kiterobe bejaro szerelveny elmegy egeszen a lezart VS-ig es ott a helyiek megfelelo eszkozokkel megallitjak (V. vaganyon vagyunk). Megtortenik a rakodas, kozben a IV.-rol az elobb vazolt kiteros irany egyenesbe megy, onnan mondjuk egy Dacia jon, utana kitero az V.-re, felkapcsoljak a vagonokat es megy vissza. A bent ragadt mozdony pedig kijon mar tolato szemelyzettel es raall a IV.-en levore amit masik uton bevisz a VS mogotti reszre (masik ut a kezdoponti valtokorzet felol), a jelzo ami a hivot adja az a Vegponti bejarati lenne.
Tehat az a lenyeg specialis rakodas miatt hivoval behivhatjak szerintem egy irasbeli utan es igy folyhat a rakodas.
Ha ez bizonyitek akkor lekerik. Tobb jogi vegzettseguvel kosarazom immar 8 eve, meseltek amikor tanitottak oket, akkor nem vicckent igazi eset volt, a fazon mulabat foglaltak le mint targyi bizonyitekot.
Azt hittem, hogy lezárhatjuk, erre visszanézek, és azt látom, hogy ezt a mondatot qrvára nem értem.:-) "A MatavPont gepenek vagy gepeinek is van loginja es IP-je. Ott vannak dolgozok es esetleg ipari kamera ami ad jo szemelyleirast rolad vagy barkirol."
Ez biztosan így van (bár egy kamera talán inkább képet adjon, ne személyleírást), de hogy jön ez a konkrét történethez? A munkaügyi bírósággal lekéreted az ország (és a világ) összes távközlési szolgáltatójának és internetkávézójának ipari felvételeit, a képek alapján felkutatod a személyeket és nyilatkoztatod őket, hogy olvasta-e az Index Vasútmániás fórumán az ominózus esetet, majd értesítette-e a magyar VBO-t?
Attól tartok, hogy az egyik egykori kedvenc kriminológia tanárom gyakori mondása illene ide: "belegabalyodott, mint majom a házicérnába.":-)))
Szia! Bár már mással foglakozom, de kezeltem egy két helyen dominót, ezt előrebocsátva annyit tennék hozzá a témához, ha jól értem a kérdésed:
Van átmenő fővágányod, mellette egy, vagy két vonatfogadó vágányod, vonatok keresztezéséhez, és rakodóvágányod, lényegtelen, hogy csonka, vagy mindkét végén be van-e kötve. A vonatfogadó vágányokra vágányutat tudsz beállítani, ezt az asztalon a vágányutat jelző fénycsik kijelzi, anélkül, hogy a váltókat egyenként állítgatnád a helyes irányba. A fehér fénycsik lezárt vágányutat jelez, ide a szabad jelezés és a hívó is kivezérelhető. Ha a rakodó vágányra akarsz vonatot bejáratni, vagy onnan indítani, itt nem tudsz lezárt vágányutat felépíteni, a váltókat egyedileg kell beállítani, ellenőrzött, lezártnak tekinthető vágányutad nem lesz. A KS Vs el ellátott rakodóvágány mellett kijárati jelző nincsen, viszont szerkezeti függőségek vannak a rá vezető váltó és a KS VS között én kulcsszekrényeseket láttam. (Kinyitod a KS-t, kiadja VS kulcsát, kinyitod éz nyitva lezárod a Vs-t, akkor állítható a váltó). Erre való tekintettel a rakodóvágányra "hívót programozni" nem életszagú. A Hívó bármikor, bárhova kivezérelhető. Akkor is, ha a vágány foglalt, a váltónak nincsen végállása, vagy fel van vágva. Ha a Bej jelző utáni (Visszaejtő szig . sin foglalt, akkor is, de ez esetben folyamatosan kell nyomva tartani a hívó gombját. Ha a kérdésed erre vonatkozott, jó építkezést!
Hát ennyit tudtam segiteni , de ha tudok még valamit akkor emil-ben értesitlek. Virtuális vasúttal foglalkozik a megadott honlap,egyik kendvenc hobbim.