Keresés

Részletes keresés

eksön_ Creative Commons License 2005.03.17 0 0 12073
Már hogy a gumia felnin ballonosabb, nem a felni...:))
Előzmény: eksön_ (12072)
eksön_ Creative Commons License 2005.03.17 0 0 12072
Hát ez azért elég érdekes, és valóban ízlés kérdése, mármint az optikai tuning. Még egy teljesen széri, családi autót is nagyon fel tud dobni az iylesmi, és danikáék stílója sem ízléstelen, az más kérdés, hogy mondjuk a túl sötét fólia nem jön be nekem (meg a stíló se), de pár ízléses spoiler ide-oda feldob egy autót. Vagy más optikai kiegészítők Nekem pl. a króm a gyengém.

Viszont futóművet vagy motort tuningolni, ahogy danika csinálta valóban értelmetlenség, hiszen az autó így már alkalmatlan az eredeti funkciójára, viszont a kiinduló paraméterek miatt soha nem lesz alkalmas arra, amire a tuninngal szeretné.

Én majd megdöglök egy 17"-es sokküllős kerékért a mazdámra, és meg is engedhetném magamnak, de én megyek évente 70k km-t, enyhén szólva változatos útviszonyok között, erre mind a pluszfogyasztás, mind a kényelem miatt a 17" felni alkalmatlan lenne, és sírva, de egy ballonosabb 15"-ös felnivel járok.

Danika megengedhati magának azt a luxust, hogy nem kell a kocsijára munakeszközként gondolnia, neki ez más pénzéből szórakozás
Előzmény: waces (12052)
VDaNi Creative Commons License 2005.03.17 0 0 12071
Ha nem tudom kikerülni a gödröt, akkor megállok, ha kell, hirtelen. Figyeljen a mögöttemjövő, tartsa csak a követési távolságot. Úgyis karcos a hátsó lökös.
És hát figyelj, 15 ezret mentünk eddig a QV-val, abból 10et min. Budapesten.

Dani
Előzmény: Saughassy (12070)
Saughassy Creative Commons License 2005.03.17 0 0 12070
Már a múltkor is mondtad ezt a "azert van kormany hogy hasznaljuk" meg ki lehet kerulni a godroket es amugy is tok jol hasznalhato a 7 centire ultetett auto BPesten. Nno én már tényleg várom amikor napi használatban fogsz karikázni, amikor visz a forgalom es senkit nem erdekel hogy neked a katyukat kellene kerulgetni, tartanod kell a ritmust. NNa az elég vicces lesz:)
VDaNi Creative Commons License 2005.03.17 0 0 12069
Szerintem ha megcsinálsz 1 Suzukit, mondjuk Toora felni, rá új gumi, ültetés, fólia, 2 spoiler, akkor is lesz még vagy 25, ami pont ugyanolyan. :) csak vicc volt. :PP

Dani
Előzmény: waces (12067)
VDaNi Creative Commons License 2005.03.17 0 0 12068
A kipuff vízmértékkel be van állítva, zsír egyenes. A lökhárítót kivágni nem akartuk, ezért feljebb nem lehetett rakni.
És embermagasságból nem látszik az az 1 centi, tehát tökéletes.

Amúgy komplett rendszer van.

Dani
Előzmény: bivanbi (12064)
waces Creative Commons License 2005.03.17 0 0 12067
Miert is? (Felreertesek elkerulese vegett abszolute semmi gondom nincs a 3 ajtos stiloval).
Egy teljesen egyedire megcsinalt suzuki marad tucatauto, egy pontosan ugyan ugy egyedire megcsinalt astra, stilo, akarmi meg hirtelen ko egyedi lesz?
Előzmény: VDaNi (12065)
Fido Dido Creative Commons License 2005.03.17 0 0 12066
Gondolom, ha sportigniszetek lenne, akkor más márka szerepelne a mondatodban! :)
Előzmény: VDaNi (12065)
VDaNi Creative Commons License 2005.03.17 0 0 12065
Ha az nem Suzuki, akkor kb. igen. :)

Dani
Előzmény: Fido Dido (12063)
bivanbi Creative Commons License 2005.03.17 0 0 12064
hat ahogy a kipufogoja all, sok minden eszembe jut csak az nem hogy igenyes nem sufnis. ez meg az en velemenyem.

egyebkent a haromajtos stilo formajaval nekem sincs semmi bajom. viszont ahogy tobben jol ramutattak, a stilo az egy tucatauto, meg ha optikailag fel van csicsazva akkor is. az alfa egy picivel exkluzivabb.
Előzmény: VDaNi (12038)
Fido Dido Creative Commons License 2005.03.17 0 0 12063
Tehát akkor bármilyen tucatautó egyedivé válik egy kis tuningtól? Ez ilyen egyszerű? :)
Előzmény: VDaNi (12062)
VDaNi Creative Commons License 2005.03.17 0 0 12062
Waces!

Nem örülnék, ha ilyen Stiloból sok lenne. :)

Mitől lesz egyedi?
Hát, hogy nincs belőle még 1 ugyanolyan, 1értelműen felismerhető dolgok ugyanolyanok!

Dani
Előzmény: Fido Dido (12061)
Fido Dido Creative Commons License 2005.03.17 0 0 12061

Erre is válaszolnál?

"En azt kerdeztem csak, hogy szerinted mitol valik egy auto egyedive (hisz azt mondottad volt, hogy a skoda azert nem tetszik neked mert tucatauto)"

Előzmény: VDaNi (12059)
waces Creative Commons License 2005.03.17 0 0 12060
Csak mivel az elozmenynel en szerepeltem ezert valaszoltam.
Es mi lenne, ha hirtelen azt venned eszre, hogy meg n+1 db ugyan igy foliazott, ultetett, szepitett stilo fut az utakon? Tehat mar nem lenne jelenseg hanem kvazi tucatauto lenne? (nem teljesen ertem, hogy a tucatauto miert negativ jelzo)
Előzmény: VDaNi (12059)
VDaNi Creative Commons License 2005.03.17 0 0 12059
Nem sportautót akartam csinálni, hanem egy jól használható, de szebb és jobban autózható autót. A futómű, fék szerintem kurva jó és szerintem nem megy rosszul.

Amúgy nem feltétlen Neked írtam a kérdéseket.

Dani
Előzmény: waces (12058)
waces Creative Commons License 2005.03.17 0 0 12058
Hmmm. Nem emlekszem, hogy valahol is azt irtam volna, hogy zavar az amit a stiloval csinaltal. (Az, hogy en nem tennem az teljesen mas tortenet, de az izlesunk is kulonbozo).
Nekem (hangsuly: szemely szerint) nem tunik ertelmes dolognak az, hogy valaki egy fel auto arat rakolti az autojara, hogy abbol sportauto legyen. Pedig nem az. Es meg az ultetestol, foliatol, spoilertol, se lesz az. Ettol fuggetlenul ha valakinek ez tetszik am legyen, az o dolga.
En azt kerdeztem csak, hogy szerinted mitol valik egy auto egyedive (hisz azt mondottad volt, hogy a skoda azert nem tetszik neked mert tucatauto)
Előzmény: VDaNi (12056)
Fido Dido Creative Commons License 2005.03.17 0 0 12057
Köszi! Akkor értem.
Előzmény: VDaNi (12054)
VDaNi Creative Commons License 2005.03.17 0 0 12056
Mondd meg, konkrétan mi a bajod a Stiloval?

Amit gondolhatok:

1.) túl sötét a fólia. OK, Neked más tetszik, ezt az egyet elismerem, ha nem tecc
2.) a hátsó Abarth spoiler? ne viccelj már, hogy az szerinted sok
3.) 17" felni? gyári méret
4.) 225/45 gumi? 1gyel szélesebb, mint a gyári méret, ha nem mondom, ki nem szúrod.
5.) ültetés? nem túlzó, teljesen normál, kis ültetés
6.) na?

Dani
Előzmény: waces (12052)
VDaNi Creative Commons License 2005.03.17 0 0 12055
Tán égne, de nem ég.

Ez csak a helyzetjelző.
És nem fékez a kocsi, 4ben megy teligázon.

Dani
Előzmény: Törölt nick (12049)
VDaNi Creative Commons License 2005.03.17 0 0 12054
Canon Powershot G5
Másik mozgó autóból lett fotózva, ami mögöttünk jött, nagyjából szintén ennyivel.

Dani
Előzmény: Fido Dido (12047)
VDaNi Creative Commons License 2005.03.17 0 0 12053
Már mondtam, de leírobb megint. A Stilo NEM a világ legjobb autója.

"mert a különbségeket úgysem tudják kihasználni egy családi használatra szánt autón)"

Mondjuk egy 3 ajtós Stilo, ami ugye sportOS autó, szerintetek, az technikailag mivel kevésbé családi autó, mondd már el nekem...
Szerintem semmivel.

Blasius!

A fehérneműt és a csajt ne hasonlítsuk össze 1 autóval, kicsit más kaliber. :)

De nem érzek ekkora különbséget, nem érzem úgy, hogy túlzások lennének a Stilon.
A gödröket kerülgetni kell, de 4 centi nem a világ vége, ráadásul nem is libeg.
Stilo tengelytávja 260centi és 10 centire van a földtől. Az Alfa meg 7 centire.

Moto!

Szerintem simán örülj a 7es BMW-nek, mást nem kell leszólni.

És szerintem ne állítsd be úgy, mintha minden tuningautó szedettvedett, kótvány lenne. Lehet teljesen gyári, jó állapotban 1 autó, picit egyedivé téve, megszépítve. És nyilván, hogy a tulaj nem költ 100ezreket, hogy NE tetszen neki a kocsija. És még ha rajtam kívül senkinek sem tetszene a Stilo, akkor is így maradna, mert nekünk tetszik, s ez a lényeg.
De erről szó sincs, szerintem egymás mellé állítanád a mienket és 1 gyárit, minden ember azt mondaná, hogy ez a szebb.

Dani
Előzmény: Törölt nick (12044)
waces Creative Commons License 2005.03.17 0 0 12052
"De én pl egy régebbi tipusu BMWből is 1000% jobban becsülök egy teljesen eredeti gyárit,amiben még az utolsó üveg is hibátlan,karcmentes,a futómű is tökéletes,de gyári állapotú,stb MINT egy agyyontunningolt,kitudja milyen kotvány,csúnya szedetvedett itt spoiler,ott ültetés gépet"

Igy van. De azert szerintem kulonitsuk el a ket iranyzatot (regi auto korhure visszaallitva illetve a rakjunk minel tobb mentalis loerot egy autora vonalakat). Szamomra is az elso az igazi (de izlesekrol nem erdemes vitatkozni).
Amit en nem ertek es valoszinuleg mar soha nem is fogok, hogy olyan "extrakat" minek rarakni egy autora ami nem oda valo. Tehat ha sportautot akarok (akarnek) akkor olyat veszek es nem egy teljesen mas celra kitalalt (es annak a celnak allitolag eleg jol meg is felelo) autot probalnam a neki nem valo szerepkorbe beszuszakolni. (Tehat Stilobol nem csinalok versenyautot, Carrerabol nem csinalok terepjarot, Shelbybol nem csinalok kisbuszt, stb...) Egy sportauton (hangsuly: szerintem) jol nez ki egy izleses spoiler. Ugyan ez a spoiler egy kisbuszon valoszinuleg felettebb kacagtato lenne.
Sot, azt is elfogadom Dani eseteben, hogy "minden szentnek maga fele hajlik a keze", de ezt is lehet esszel. En is szeretem az automat (es idaig mindegyiket szerettem), de soha egyikrol se allitottam, hogy a vilag legjobb autoja lett volna. Mert ez igy hulyeseg. Egy auto szolgalja ki a gazdajat es kesz. Lehet szeretni, lehet megbecsulni, lehet szepitgetni, csinositgatni, rakolteni nagyobb osszegeket, de ettol meg nem fog kasztot ugrani az auto.
Előzmény: Törölt nick (12046)
Saughassy Creative Commons License 2005.03.17 0 0 12051

Én is megnézném az eredeti képet;)

 

Előzmény: Fido Dido (12047)
Fido Dido Creative Commons License 2005.03.17 0 0 12050
Szerintem az nem féklámpa, mert a pótféklámpa nem világít.
Előzmény: Törölt nick (12049)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.17 0 0 12049
Ráadásul mintha égne a féklámpája. Tán kétszázhúszról fékezett éppen?? :)))
Előzmény: Fido Dido (12047)
waces Creative Commons License 2005.03.17 0 0 12048
Nem itelkezni akarok (a stilorol se mondtam velemenyt azthiszem), csupan kerdes, hogy a te ertekrended szerint mitol lesz kulonos/egyedi egy auto.
(Mondjuk azert smartbol is futkos jopar, legalabb is en ugy ~ napi szinten latok smartokat (es nem mindig ugyan azt), de mondjuk fogjuk ra, hogy kevesebb van belole mint a szeria autok 70%bol). Ettol mar egyedi lesz egy auto?
Előzmény: VDaNi (12038)
Fido Dido Creative Commons License 2005.03.17 0 0 12047
Milyen géppel? 170-180-nál elég kevés rendszer tudja lekövetni.
Előzmény: VDaNi (12043)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.17 0 0 12046

Te is ott vagy képzavarban,mint Danika.De talán téged meg lehet győzni....tehát:

Ezek a mindenféle tuningok csak nevetésegssé teszik az a kis játékautót.A stilo sosem volt sportos autó,és nem is lesz.Csak röhelyes akármit aggatsz rá.De én pl egy régebbi tipusu BMWből is 1000% jobban becsülök egy teljesen eredeti gyárit,amiben még az utolsó üveg is hibátlan,karcmentes,a futómű is tökéletes,de gyári állapotú,stb MINT egy agyyontunningolt,kitudja milyen kotvány,csúnya szedetvedett itt spoiler,ott ültetés gépet.Lehet az optikai és egyéb tuningról vitatkozni,de tény,hogy ilyen relative olcsó(csak itt számít menő dolognak,olaszban kislányok játékautója) kisautón nagyon nevetséges ennyi ráköltés és erőlködés a semmire.

 

Előzmény: Leadfoot (12041)
I.Blasius Creative Commons License 2005.03.17 0 0 12045

Dani, gondolj csak bele. Ráadsz egy tök szép fehérneműt egy bomba csajra és egy tonna-donna háziasszonyra. Szerinted az egyik nem lesz röhejes? Gondolhatod, hogy a Stilo képviseli a dagadt háziasszonyt.:)

 

A Stilotok úgy le van ültetve, és úgy fel van keményítve, hogy egy átlagos bp-i utcán képtelenség vele normálisan menni. Nekem a tök nyárspolgári 8 éves Corollám alja leér a fekvőrendőrök, garázslejárók, földutak középen füves sávval (vagy ugyanez jégbordával) egy jó részén, pedig tuti magasabb mint a Stilo, és a tengelytávja is kisebb.

 

A rugózás feszessége pedig hosszútávon (mackakövön, toldozott foldozott utakon) iszonyúan szar volt egy 16-os kerekű 206 CC-ben is (haverom apja 2 nappal később lerázódott vesekő miatt korházba is került vele:), nemhogy egy extra felkeményített 17-es úthengerrel járó autón.

Előzmény: VDaNi (12038)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.17 0 0 12044

Igen, talán ez a titka, hogy a 145 tetszik az olvasótábornak, a Stilo pedig nem: míg általában a legtöbb 145 így néz ki szolid optikai tuninggal, addig az 5 ajtós Stilókat családi autónak vásárolják a jobb sorsra érdemes halottaskocsival ellentétben, aki tuningolni akarja, mind a 3 ajtóst veszi, mert tényleg sportosabb.

 

Abban viszont egyetértünk, hogy a vasalódeszka, szemöldök, álbeömlő és neon hiánya tényleg nem sufni, hanem igényes jeleket takar. Itt mindössze egy kis túlzással (szerényebb gumi és futóműtuning is elegendő lenne, mert a különbségeket úgysem tudják kihasználni egy családi használatra szánt autón) és a hozzáállással (ez a világ legjobb autója szerintük) van a baj...

Előzmény: Leadfoot (12041)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!