Oké,valoszinü nem ismerem az adott utat.Ha nagyon kanyargós és pocsék az út,akkor tényleg az autó van előnyben.De pár lassabb kanyar mit sem számít,ha egyébként a kanyarból kiérve 0,5 sec alatt behozza azt a minimális lemaradást amit ott összeszed.De ez extrém eset,gondolom ebben egyetértünk.
Milyen 3,x ?:)) Mivan? 3sec alatt tudod mi van 100on? a rakéta...vagy még az sem..:)
Ujabb nagyotmondás:))
Az automata meg azért jó mert kényelmes.Az a kéziváltós auto,amit lehagy,minden,csak nem sportos.Lehet kényelmes,vagy gazdaságos,vagy olcsón fenttartható,vagy nagy családnak ideális,bármi.De sportos semmiképp.
750i automata:7,4 alatt száz. 850CSi 6,6 alatt 100.
És még elrontani sem lehet.Ha nagymamát beültetem,becsukja a szemét és padló,az autó magától csinálja,ideálisan,ha jók a gumik.Századra-ezredre mindig ugyanannyit.Ezeken a tunning is jol mérhető,ha sikerült valahol húzni rajta,akkor jobb lesz a 400m-es idő,ahhoz meg csak egy stopper kell.
Miért, a Syntech S2 vagy a KIS Audi az 3.x alatt van 100on, 7.x alatt 160-170 körül és közbe kapcsolgat 1000rel. Azért még nem az automatáké a világ...
BUnker!
6os váltója? hogy jobban menjen, rövidebb fokozatokat lehessen csinálni.
A lepenceihez hasonlo szuk uton nagyon lassuak a sportmotorok: alul nulla nyomatek, nem tudsz eleg melyre donteni, mert szar az ut, és kicsi a sebesseg. Voltam mar kinn versenyzokkel is, ok viszpnylag jol mentek, de egy subaru, utcai gumikkal oda meg vissz amegelozi oket:))) Az atlag sportmotoros a ringen megy 2:30-at, a gyorsak 2:10 korul. Es a ring NAGYON szeles, NAGYON jo minosegu, és sokkal gyorsabbak a kanyar, mint emit egy hegyi szerpentinen talalsz... Nagy sebessegu kanyarban gyorsabbak a mocik, ha az aszfalt is.. Én elsosorban motorosnak tartom magam, nem beszelnek magam ellen:))) Probalj meg 40-el befordulni egy szuk keresztezodesbe motorral: nem fog menni. autoval 50-el beteszem, kezifekkel:)))
"Félgázon is kipörög? Akkor csodásan tapadhat. :))"
Tudod vannak olyan autók, aminek a nyomatékuk háromszor vagy négyszer akkora, mint az űrsztílónak, és bármilyen hihetetlen de indulásnál kikapar még félgáz alatt is, sőt még a kettest is végigforgatja, úgy, hogy elég jó gumi van rajta.
De, hogy elcsodálkozz, nekem a gyári méretet vizes úton ötösben is eltekerte. Igaz ez elsőkerekes, de a 4x4-es autóm is elkapar a kettes váltásnál szárazon.
És hidd el nemcsak nektek lehet überfasza gumi a "kocsitokon", de azt se hidd, hogy 225/45 R17 olyan nagyon ritka méret lenne, hogy csak döncike családnak van belőle. Persze fóliával...
A félgázas indulás arra volt válasz, hogy te azt állítottad, nem láttál, még olyan autót a ringen ami 4500 alatt indult volna.
Erre válaszoltunk páran, hogy pedig van ilyen.
Erre felhozod CCH kocsiját, hogy milyen király időket megy (ami így is van), és mégis magas fordulatról indul.
Értsd meg döncike, van olyan autó, amivel ha magas fordulaton leugrasz a kuplungról (tudásod csak eddig terjed) egy helyben állsz.
Hmm...valahogy sántít ez nekem,hogy a szimpla utcai autók kanyarsebessége nagyobb,mint egy komoly sportmocinak,versenykerekekkel.Nem salakmotorokrol beszéltem..
A lepencein a legtobb motor elol meglepek a focussal, de egy Subaruval minden motoros elol!!! a motorok csak egyenesben jo, kanyarban, foleg kicsit rosszabb utminosegben sehol nincsenek: a sportmotork szukkanyarokban és rossz uton maradnak le, az SM-ek pedig az egyenesekben. Tavaly egy A-Merci vegig tolt minket, pedig a labtartó többször is lenn volt, és a fektavok és "bazmeg, bazmeg, BAZMEG" alapon mentek:))) MOndjuk varosban, sima orszagton eselye nincs az autonak, mar egy 400-as ellen sem, autopalyan pedig az ezres gepek raknak helyre barkit. 8 sec alatt 200-ig, 300-as vegsebesseg, es elfer az autok kozott:))
Ird hozzá a maximális fordulatot is,akkor már lehet becsülni:)
Azt szemre megmondom,hogy azonos menetteljesítmények (azonosan hajtva rendszeresen a 2-t) mellett,a focus kb 3x tartósabb.Fizikai csodák nincsenek,egy 1,2es motornak a lelkét ki kell tekerni ehhez a teljesítményhez.
=lehetetlenség,inkább. Talán egy ferrarival egy széria kis gsxr elől egyenes úton meg lehet.Vipera meg a többi erős amcsi gép semmit sem érnek,mert nincs végsebességük.A játék sportkocsik (Mes bömös) meg majdnem azt tudja ugy 120ig mint egy kisebb motor,de afelett olyan mint a csigabiga,akárhova forgatja is.És ez még az üres végtelen hosszú nyilegyenes ut esete...
1. Most arról volt szó, te lángész, hogy abban a kanyarban gyengén mentél.
2. Nem vagyok hülye padlóról rajtolni, mikor félgázon is kipörög a kerék. Egyébként nem hiszem, hogy elrajtolnál. Még ha igaz is lenne a 9.4, az is kevéske.
nehez lenne olyan autot mondani aminek a szelvedoje nem dupla ragasztott (az oldtimereket hagyjuk). az oldalso dupla uvegezes opcio volt e32-on, de azt meg nem lattam hogy viselkedik baseball utovel torteno inzultus eseten. Szerintem motoros oldalso rolo nem volt E32-ben, de akar tevedhetek is.
A 2 szélvédő E32ben is dupla,ragasztott:) 750ben láttam már oldalablakra is ugyanezt,plusz motoros árnyékoló.Nem is volt L-es a gép,amiben volt,bár kései volt nagyon,az igaz.
debizony, még egy darabig:) Ulloin kifelé, klinikak utan kezifek, es visszacsorgas a templomig:))) (visszafel baloldalt, utcat inkabb nem irok:))
Ejszaka jobb ahelyzet, akkor a szembol jovoknek piros, igy sokszor lehet balra fordulni:))) vizen kezifekkel az igazi, van hely hova csuszni:)) de meg eddig mindig betalaltam az utcaba:)))