Keresés

Részletes keresés

oldmumus Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166660
Eleg bator versenyzo az a CAT.
Mi a baj a Nikonos kepekkel? Leirnad hatha tudok segiteni.
Előzmény: radio100jozsi (166643)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166659
Szerintem en mar pedzegettem, de tudom, hogy Sulysap es Mende kozott.
Előzmény: Törölt nick (166646)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166658
Kovetkezot magyarazza el nekem valaki megha masnak mar a konyoken jon ki es profi a dijszabasban.
Kicsit elgondolkodtattak a kovetkezok az Elvira szerint.

Balatonfenyvesrol Jaszberenybe mennek, a tavolsag ugyan az, 257 km.
Balatonfenyves-Bp 164 km, Bp-Hatvan 67 km, Hatvan-Jb 26 km.

Ha egybe megveszem 2. osztalyra akkor 2.376 Ft a jegy.
Ha Balatonfenyves-Bp kulon 1.730 Ft es Bp-Jb. 946 Ft akkor ossz. 2.676 Ft
Ha Balatonfenyves-Bp kulon 1.730 Ft es Bp-Hatvan az 620 Ft, Hatvan-Jb 248 Ft, akkor osszesen 2.595 Ft.

Valaki megmagyarazna miert van ez?

Erdekes akkor lenne racionalis szamomra ha a 3 kulonbozo tav jegyenek osszege lenne a legmagasabb. De nem igy van.
V63 002 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166657

Amice!

Ha informátorhálózatod meglassúdott volna:

20-37 079 és 19-37 018 REV Dk 28.02.05

120!

Előzmény: amicus (166656)
amicus Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166656

Carpy kérésére még az eddigieknél is zagyvább számsorok következnek.

Aki anyázásra kíváncs, annak PageUp.

 

Módszertan: ketten figyeltük a vonatnak annak az oldalát, ahol a szabályos fel-leszállás történhetett. MÁV-egyenruhásokat nem számoltuk bele az utaslétszámokba. A "-" jel arra utal, hogy nem volt utasmozgás.

 

 

38615. sz. vonat, 2005.03.12.

Komló é. 11.25, pontos.

22 leszálló, ebből 8 a 8244 sz. vonathoz igyekezett.

 

38624. sz. vonat, 2005.03.12.

Sásd i. 12.13, Komló é. 12.44, pontos. Bzmot

 

IC802-ről 17-en szálltak le, ebből 10-en át is siettek a komlói vonatra.

Sásd: 37 utas

Bodolyabér: 2 le

Magyarhertelend: 1 le

Magyarszék: -

Mecsekpölöske: 4 le, 3 fel

Mecsekjánosi: 1 le

Komló: 32 leszálló utas.

 

38139. sz. vonat, 2005.03.13.

Barcs - Sellye, é. 6.46, pontos. Bzmot

2 leszálló.

 

38112. sz. vonat, 2005.03.13.

Barcs i. 7.34 - Sellye é. 9.15. (- Villány), pontos.

Barcs: 7 utas

Barcs felső: -

Középrigóc: 1 le

Drávatamási: -

Kastélyosdombó: -

Zádor: 1 fel

Szörény: 1 le

Kétújfalu: -

Teklafalu: -

Vitézipuszta: 1 le

Drávafok: 7 fel

Bogdása: 3 fel

Sellye: 15 leszálló utas, továbbutazó nem volt, felszállókról nincs adat.

 

38217. sz. vonat, 2005.03.13.

Sellye i. 9.52 - Szentlőrinc é. 10.22, pontos. Bzmot

Sellye: 22 utas.

Kákics: 4 le, 1 fel

Okorág-Kárászpuszta: -

Sumony: 1 le 5 fel

Gyöngyfa: 1 le

Királyegyháza: 4 fel

Szentlőrinc: 26 leszálló utas. Átszállás irányairól nincs adat.

 

38214. sz. vonat, 2005.03.13.

Szentlőrinc i. 11.05, Sellye é. 11.35, pontos. Bzmot

Szentlőrinc: 29 felszálló utas

Királyegyháza: 2 le

Gyöngyfa: 1 fel

Sumony: 5 le, 6 fel

Okorág: 2 le

Kákics: 6 le, 2 fel

Sellye: 23 leszálló utas.

 

Folytatása következik.

Andó Gergely Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166655
Azért érdekes, hogy már megint braun van a háttérben! Mi lenne, ha braun információkat is terjesztene e fórumon és nem csak a "sikerült", illetve "túl jól sikerült" dezinformációit publikálná?

Azért képzeljük el mi volna, ha egy komoly nick, pl rm40, mdbz, vagy Vendégsín kezdene itt szórakozásból dezinformálni! Hova vezetne ez?
Előzmény: Szütyi (166608)
Wolf27 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166654

Hali!

Engem pl. a 64-es vonal adatai érdekelnének (Pécsvárad-Véménd vp). Kiváncsi vagyok hogy ilyen ellehetetlenített helyzetben is utaznak-e arra felé.A megszüntetés utáni évben sokat jártam arra és akkor még meglepően sokan voltak. (Nem is beszélve a megszüntetés elötti teli vonatokról).

Üdv:Wolf27

DJ. Bakter Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166653
Engem is érdekel!
Előzmény: amicus (166650)
amicus Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166652

:-)

Nem teszem be mind a 4 Amx képét, mert kimoderálnak OFFolás miatt; ezért jöjjön a 000, csak mutatóba:

 

 

 

55 11-05 000-5 Amx Pécs, 2005.03.12.
Előzmény: hjvb (166570)
Carpy Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166651
termeszetesen erdekel :)
Előzmény: amicus (166650)
amicus Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166650

Nem láttam, de Nyunyuka tájékoztatott, köszönöm mindkettőtöknek!

 

Hát, szép jó estét a topicnak!

 

Hogy is fogalmazzam finoman... a fotelből internetező vasútbarátok kemény magja újfent egymás virtuális nyakát szorongatta. Jó egészséget hozzá. Mennyivel jobban jártam én, aki az elmúlt négy napban 1011 km-t vonatoztam illetve pótlóbuszoztam! Azt hiszem, egy vasútbarát életéhez hozzátartozik, hogy rajongásának tárgyát közelről is megtekinti, megszaglássza, megtapasztalja: ettől az idegei is helyrejönnek, arcbőre is kisimul, és nem utolsó sorban kicsit többet megtud arról, amiről aztán a szürke hétköznapokon az észt osztja itt, a topicon.

:-)

 

Képek hamarosan.

Hírek hamarosan.

 

Kérdés:

 

Kíváncsi-e valaki a március 12-14 közötti időben a mellékvonal-felfedező brigád által igénybe vett vonatok utasáramlási adataira?

A repertoár:

Sásd - Komló 38624, Barcs - Sellye 38112, Sellye - Szentlőrinc 38217 és vissza 38214, Sellye - Villány 38124, Villány - Mohács 38846, Mohács - Pécs 38811, Pécs - Pécsvárad 38012, Pécsvárad - Erdősmecske (- ...) vp. busz 38032, (... -) Véménd - Pécsvárad vp. busz 38045, Pécsvárad - Pécs 38013.

 

Ha valakit érdekel, beírogatom. Ha nem, hát nem.

 

 

Üdvözlet Véméndről!
Előzmény: FOMA (166564)
m61019andras Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166649
Én nem tudtam, hogy az átszámozásnak az a függvénye.
Előzmény: M61-013 (166648)
M61-013 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166648

Üdv. Mindenkinek.

Miért, volt hivatalos hatósági vizsgájuk?:-)

Előzmény: m61019andras (166633)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166647

Lelőhetem, vagy nekem nem ér?

 

Ha nem lesz megfejtés, akkor igen.

 

Amúgy a haverom pont itt lakik 2 házra, így már régen kinéztem eme helyet, szeretem az ilyen fotóhidakat:-)))

Előzmény: Törölt nick (166646)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166646
Lelőhetem, vagy nekem nem ér?
Előzmény: radio100jozsi (166641)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166645
ecsszerűen->egyszerűen
Előzmény: radio100jozsi (166644)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166644

Vonatokat is fotóztam, de valami nem jön össze ezzel az új NIKON 4600-al, ecsszerűen akár hány beállítással próbáltam, mind pocsék lett, már mindent elolvastam, mindent kipróbáltam (ezért is jöttem ide ki), de a HP 635-el éles képeket tudtam csinálni szágúldó vonatokról.

 

 

 

IC624IC746
radio100jozsi Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166643

Jé, most látom, hogy egy cica is van a vágányon:-)))

Cica a vágányoknál

Előzmény: radio100jozsi (166641)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166642
Beleptel latom a Matiz felsegteruletere:D
Előzmény: radio100jozsi (166641)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166641

Egy kis fotógépróbálás, ha már ilyen szép napos idő volt.

Az IC624 ma extra hosszú volt, benne a szép GOSA kocsikkal az első résznél.

Na de hol lehettem?

 

Egy öngyilkosjelőlt végig így gyalogolt a pálya között.Egy kis felsővezeték fotózás:-)))Hol vagyok?
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166640
Csabi tudod, hogy nem vagyok kocsis szakember, tapasztaltam a dolgot de elhiszem, hogy ez van leírva amit megosztottál velünk.
Előzmény: scsabi (166638)
Kardfogu Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166639

Taurusnál?

Édekes lenne. De sajna nem láttam elötte vörös üveget.
Még vörösboros üveget sem.:-DDD

Előzmény: etwg (166521)
scsabi Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166638
Vonatba sorozott jármű esetében az első és az utolsó kocsi homlokátjáró-ajtaját négyszögkulccsal (illetve ahol ilyet rendszeresítettek végzárvassal) le kellene zárni, hogy olymértékben sem legyen nyitható, amennyit a felhajtott hídláslemeznek az ajtólapon lévő kulisszákba benyúló reteszelőkörmei* lehetővé tesznek annak érdekében, hogy a felhajtott és reteszelt hídláslemez a kocsi belső teréből** kezelve lenyitható legyen.

* egyes önműködő homlokajtós kocsiknál a reteszelés szerkezeti kialakítása eltér, de a megoldás alapelve ugyanaz
** összekapcsolt kocsik esetében a hídláslemez kívülről (a kocsik közül) történő lehajtása igen nagy valószínűséggel maradandó egészségkárosodást okozhat
Előzmény: Törölt nick (166630)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166637

A TVK IC-nél Miskolcon szépen vannak felszállók, aki Szerencsen túl mennek, köszönhetően a 130 Ft-os helyjegynek.

 

De ha azt megnézitek, hogy  7:00-ás IC Miskolc-Nyíregy, míg a 7:05-ös Debrecen-Záhony, a 10:00-10:05-ös kivétel, de vasárnap ez is Záhonyig fog menni.

13:00-ás Miskolc felé menőnél meg nincs Debrecen felé IC, csak az Ex,  majd 17:00-17:05-ösnél megint az utóbbi Záhonyig megy.

 

Visszafelé reggel aki nem akar Nyíregyről ICR-ezni, az mehet a Tokaj IC-vel Miskolc felé, 11-kor nincs Nyíregyről Debrecen felé IC, csak az Ex, 14-kor megint Záhonyból jön a Debrecen felé menő IC, 17-kor meg megint kakukktojás, kivéve vasárnap, amikor Záhonyból fog jönni a Debrecen felé menő IC.

 

Tehát a rendszer logikusan van felépítve, és így jobban el lehet osztani az utasokat.

 

Aki Kisvárda-Záhony...stb felé megy, az megy a Debrecen felé menővel, aki Nyíregyre, az meg ahova felvér, mert Miskolc felé azért szintén telített az IC.

Bárdos Imre Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166636
Nem tudom.
Előzmény: m61019andras (166633)
Lulu5 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166635
Egy hír a szomszédos CFR-ről.

"Gheorghe Dobre román közlekedésügyi miniszter csütörtökön kijelentette: nem tud eleget tenni a vasúti dolgozók szakszervezete követeléseinek, mert a román vasúttársaság, a CFR a csőd szélén áll.

2005.03.12 23:51 Spicy Press Hírügynökség

A román vasúttársaság, a CFR (Caile Ferate Romane) évente mindössze 16 milliárd lejt (106 millió forintot) termel ki, míg 20 milliárd lejes (133 millió forintos) adóssága van az állami és magánbefektetők felé - nyilatkozta csütörtökön tartott sajtótájékoztatóján Gheorghe Dobre román közlekedésügyi miniszter. Éppen ezért lehetetlen bármit is teljesíteni a vasúti dolgozók szakszervezetének követeléseiből - ők elsősorban a CFR alkalmazottainak béremelését szerették volna elérni."

Szóval nem csak nálunk vannak bajok. De azért az adósság mértékét irigylem tőlük.
Most akkor a románok előttünk járnak vasútügyileg, vagy nem?
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166634
1014-nek a nyilvántartás szerint 1047 hozzászólása volt eddig:-)))
Előzmény: gertam (166623)
m61019andras Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166633
Azért kérdeztem, mert pár hete fotóztam én is és a régi pályaszámmal futott. Ezek szerint lehet, hogy már megkapták a Parkos Nohabok is?
Előzmény: Bárdos Imre (166632)
Bárdos Imre Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166632
2004.10.28-án a hatósági vizsgáján, de azóta sincs rá felfestve.
Előzmény: m61019andras (166631)
m61019andras Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166631
Mikor kapta az új szabványú pályaszámot? :-(
Előzmény: Bárdos Imre (166629)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!