Csakhogy Nyiregy es Debrecen kozott nincs IC megallas, mig Miskolc es Nyiregy kozott van tobb is, tehat ha Miskolcon vagjuk el az ICket, akkor tobb utast erintene hatranyosan. Ha viszont Debrecenben, akkor az eljutasi lehetosegek szama a legfontosabb viszonylatokban gyakorlatilag nem csokken.
IC803 speciális összállításban megy majd. Nem tudom Amicus látta-e, mielőtt elhagyta Pécset, de az biztos, hogy +nyalná mind a tíz ujját, ha látná a szerelvényt.:-)))
Ez is lehetne megoldás. Csak Debrecen és Nyíregy között 49 km van, míg Miskolc és Nyíregy között meg 88. Így kicsit logikátlan lehet, az IC-t Debrecenben megállítani.
Az eheti (2005. március 12-i) HVG a már említett ingatlanos ügy mellett tartalmaz egy másik, közvetve a MÁV Rt-ről is szóló cikket. "A lustaság dicsérete" cimmel egy francia szerző a MÁV-hoz hasonló nagy monstrum cégek "irányításán" dolgozók mindennapjait mutatja be. Csupán egyetlen mondat nem igaz a MÁV-ra, mely szerint "részfeladatokra kárhoztatott, sokdiplomás, túlképzett munkaerőt" foglalkoztatna. Az azonban igaz, hogy a kis számú ilyen valóban "részfeladatokra" van kárhoztatva. Erről írtunk már korábban...
Wigyori topictársunk támogatásával elindulhatott az az internetes oldal, ahonnan ingyenesen lehet letölteni azokat a filmeket, amelyek általam ismertek, és vasúti témájuak; egész estések, illetve klippek; napjainkbeli, vagy 80-as évek beli...
Sajnos pontos utasszám adatokkal nem rendelkezem, de elég gyakran utazok Debrecentől/Debrecenig IC-vel. Tapasztalataim szerint nem a nyíregyházi utasok töltik meg a vonatot... (Főleg nem 5 percen belül rögtön kettőt is, az teljesen felesleges.)
Nem akarok túl nagy vitát generálni, de átlapozva a mentrendet kicist furcsállom, hogy a legtöbb IC az összes nagyváros közül Bpről Nyíregyházára megy. Nem furcsa ez egy kicsit? Semmi bajom a várossal, de ezt túlzásnak tartom,főleg annak fényében, hogy sok megyeszékhely vasúti kapcsolat nem csak IC, hanem egyéb vasúti szempontból is elég rossz.