Keresés

Részletes keresés

albertbahn.hu Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166503
A magasságadatot lehet, hogy el kell fogadnom, mert én is találtam ilyet az interneten, és lehet, hogy az Eisenbahnatlas Schweiz-ban van elírva, de ott nem ennyi.
Előzmény: albertbahn.hu (166502)
albertbahn.hu Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166502

Rosszul használo! :-D

Hol találtad?

Előzmény: scsabi (166500)
Btx 002 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166501
Köszönöm! Akkor még régebbi volt a feljegyzésem, viszont a REV nem revízió, hanem az átvétel időpontja és helye.
Előzmény: Törölt nick (166410)
scsabi Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166500
198 m és felszíni.

Van internet-hozzáférésem és nem félek használni. :-))))
Előzmény: albertbahn.hu (166499)
albertbahn.hu Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166499

Igen! :-)

 

Akkor ez melyik kategória is? És hány méter? :-D

Előzmény: scsabi (166498)
scsabi Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166498
Gondolom a Centovalli :-))
Előzmény: albertbahn.hu (166497)
albertbahn.hu Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166497
Locarno mi? És melyik? :-)
Előzmény: scsabi (166496)
scsabi Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166496
Locarno?
Előzmény: albertbahn.hu (166495)
albertbahn.hu Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166495

Nem, egész máshol vannak. Mindkettő nagyjából ugyanazon a területen van, a Genfi-tónál is jóval alacsonyabban, és mindkettőt használják. Ha már tudod, hol keresd, az egyik nagyon kézenfekvő.

Előzmény: VitézyDávid (166492)
benbe Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166494
Azt egy 612-es csinálta, de a vezető észnél volt, és nem szálltak ki. A Bombardier-vonat sem fenékig tejfel, akkor azok járta egy jódarabig billegés nélkül, EZT a hibát már kijavították. A többi...
Előzmény: Hernyofan (166333)
benbe Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166493
Van még hol takarékoskodnia a MÁV-nak. A légkondícionálás-célú és az internetezés-célú villamosenergia-felhasználás messze alatta marad az USA-beli aránynak a vontatási célú villamoseneriga-felhasználáshoz képest. :)
Előzmény: Törölt nick (166255)
VitézyDávid Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166492

Felszín alatti legmélyebbre az első gondolatom a zürichi, villamosok által használt felhagyott metrószakasz volt. Emellett eszembe jut még a berni földalatti vasútállomás is. Felszíni legmélyebben fekvő állomásra tippem sincs. Talán a Genfi-tó környékén lehet valahol vagy Bázel környékén, de őszintén szólva tippem sincs. :-)

Üdv.:VD

Előzmény: albertbahn.hu (166490)
benbe Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166491
Üdv! Csatlakoznék radio100Józsi topikellenes hangulatához, sőt, azzal még kiegészíteném, hogy azon túl, hogy sok finomságról így lemaradunk, sokszor van az, hogy belekattintok egy nemrég frissült topikba, és akkor a következő hozzászólással nézek szembe: "Nem pörög a topik" vagy "Mail ment". Ez ABSZOLÚT NEM ÉRDEKEL. Másrészt a guta megüt, hogy a vasutas fórumcsoport kettes számú legfontosabb, mondhatni anyatopikját, a Vasútmodellezést, tegnap a negyedik oldalon találtam, de kis lángocskával a pörgése miatt! Nevetséges! Itt szeretnék olvasn az újabb ABvmz fővizsgáról, a Samuk TGV-s BVh-s stb. szerepléseiről, az "Iker-Bz" Usgyi-csuklójáról, Badacsonytördemic-Szigliget muskátlijairól, M61 006 kővonatáról, egy új vasúti magazin születéséről, egy váltófelvágásról, Vendégsín szakszerű hozzászólásait is itt látnám a legszívesebben, itt olvasom az útibeszámolókat, lesem a képrejtvényeket (amiket többnyire nem fejtek meg), számolom a szegecseket és örülök az újabb házasságoknak, diplomáknak, unokáknak, (lány)-oknak, pantográfoknak, topiktaliknak és anekdotáknak. Hajrá VONATBUZULLS! Benbe ui. ez egy szerény vélemény. Kéretik nem figyelembe venni, a benne szereplő, sokatoknak talán ismeretlen témáknak nem új topikot nyitni. Tökön szúrom magam.
Előzmény: radio100jozsi (166114)
albertbahn.hu Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166490

Ez is helyes!

 

Akkor most jöhetnek a legalacsonyabbak!

Előzmény: VitézyDávid (166488)
Z. Z. Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166489

Gondoltam megörökítem a MÁV - nak.

Talán inkább az emberiségnek. Tegnap a vonatomra várva a másik vágányon megálló ellenvonat két különböző folyosóablakában ketten is dohányoztak, majd mindketten lazán elengedték a csikket, eszükbe sem jutott a hamutartóba helyezni.

Előzmény: seTTebello (166485)
VitézyDávid Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166488

A felszíni páros legmagasabbikára csak tippem van: talán Gornergrat, a maga 3089 méterével. 

Üdv.:VD

Előzmény: albertbahn.hu (166461)
V43-1145 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166487
Milyen színe lesz a V43-1145-nek ? A kékszínű lesz neki vagy ami volt ? 
v_peti Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166486

A firkálásoktól kinyílik a bicska a zsebemben. :(((

 

Előzmény: seTTebello (166485)
seTTebello Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166485
A tegnapi 6001 Debrecen - Budapest utolsó kocsijában utaztam. Gondoltam megörökítem a MÁV - nak. Amikor beértünk a Nyugatiba felszállt néhány munkás helyreállítási szándékkal, de esélyük sem volt.

v_peti Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166484

Miért nem lesz túranap?

 

Két okból: Már tavaly kifulladt az érdeklödés: a felénél kevesebben voltak a túrán és a különvonaton is. A lovasberényi polgármesternek tele lett a t..e ezzel a felhajtással...


M.

 

:(((((

 

-Kb. hány éves hagyományra rekint vissza ez a különvonatozás?

-Hány éves hagyománya van ennek a túranapnak?

-Hová tűnt a lelkesedés?

-Nem voltam ott tavaly, csak tavalyelőtt. Az időjárás milyen volt?

-Kik maradtak el inkább? A vasútmániások, vagy a túrázók? (Tudom, a két csoport között elég nagy átfedés van.)

-Nem lehetséges az, hogy szubjektív okok is közbeszóltak? Pl. Egy másik teljesítménytúra is arra a napra esett, és így megoszlott a társaság?

-Mi a baja a polgármesternek a túrázókkal?

-Vagy vannak egyéb okok is?

 

 

 

Előzmény: maczko (166439)
hmsoft Creative Commons License 2005.03.14 0 0 166483
marekp,

"Ezek a képek ezt cáfolnák, hiszen a növekvő festett sorszámokkal rendre csökkenek a vésett sorszámok."

1994-es MÁV Almanach:
Szabadbattyán-Siófok-Nagykanizsa, Déli Vasút, 1861.04.01.
Nagykanizsa-Murakeresztúr, Déli Vasút, 1860.04.24.

Az Almanach persze "szemérmesen" csak a jelenlegi határokon belüli részekkel foglalkozik.
De az a lényeg, hogy előbb indult "onnan", mint "innen". Vajon hol ért össze? Jó volna tudni, hogy akkor már mi volt meg az Adriai-tengertől "befelé" vezető vonalak közül. Ezek közül mi volt a helyzet Bécs elérésével.
...szóval Pragersko vagy Celje. Pragersko köré jobb sztorit tudnék elképzelni, ha tudnám, mi volt akkor a helyzet Graz-Bécs között.

hm
Előzmény: Törölt nick (166478)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.14 0 0 166482

....scsabi :..

 

...".......Szembe kell nézni azzal, hogy senki nem hajlandó a fáradtságot venni arra, hogy ellenőrizze azt, hogy az általa leírt szöveg jelentése megegyezik-e azzal amit leírni szándékozott.

 

Erre szoktam mondani, hogy a magyarok 80%-a írástudatlan, azaz képtelen a gondolatait úgy leírni, hogy az olvasó, pusztán a leírt szöveg alapján, képes legyen pontosan elképzelni, hogy mire gondolt az író..........."

 

 

 

traficc :......... * * * * *

 

 

Minden topic, de minden index olvasónak, fórumozónak, oda függeszteném a gépe fölé.

 

max , a senki szót helyettesíteném be, nagy többség-re.


Előzmény: scsabi (166366)
Sh2 Creative Commons License 2005.03.14 0 0 166481

   

 

 

Tekintettel a mai szép időre, hónom alá csaptam a fotómasinát, aztán lövöldöztem vele egy kicsit! :-D

 

Miközben lent a városban tavaszodik, fent a Széchenyi-hegyen néhol bokán felül ér a hó!

 

 

Pár kérdés a képekhez:

 

A "hosszú" szergejes tehervonat vajon merre ment? 9 óra körül indult, a gép visszatért és Fc felé indult kb. 9:50-kor. Sajnos nem láttam, hogy Klf után balra vagy jobbra kanyarodik, mert akkor be tudnám azonosítani.

 

A címeres Szili Kelenföld II.-n pihent ma reggel. Már többször láttam itt Sv-i, Ud-i gépet "parkolni". Mik lehetnek az okai az ilyen félreállásoknak? Pl.: vezér szolg. ideje lejár, a gép ráér még maradni a következő vonatáig, ilyesmi?

 

 

(Utsó két kép csak úgy.)

 

 

 

Üdv:

Sh2

maczko Creative Commons License 2005.03.14 0 0 166480

 

Mostantól letölthetö a 2000. évi hatvani jármübemutatom kiállított gépek rendezéséröl, és tolatásairól készült film:

18-as sorszámon

 

Üdv.: maczko.

 

U.I. Minden link müködik, de azonosítás szükséges, amely azonosítót az oldalon szereplö számra küldött SMSWEB MACZKO szövegü sms-re érkezö válaszban kapsz meg.

Törölt nick Creative Commons License 2005.03.14 0 0 166479
Én megkaptam, elolvastam.
Előzmény: maczko (166476)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.14 0 0 166478

Azért van rajta eredetileg 2298, mert máshonnan hozták át (nem volt raktáron).

 

 Ezek a képek ezt cáfolnák, hiszen a növekvő festett sorszámokkal rendre csökkenek a vésett sorszámok.

 

 

 Ez a kép viszont igazolná, hiszen pl. 1002-höz 21-et kell adni, hogy 1023-mat kapjunk, de 2298-ból csak 20-at kell kivonni, hogy 2278 legyen a végeredmény. Érdekes.

Előzmény: hmsoft (166363)
luggeriano Creative Commons License 2005.03.14 0 0 166477

Nem, az a szokatlan, hogy egyaltalan eletemben most lattam ilyen szemelykocsit.....

A kocsimosos affer csak a raadas...:DDDD

Előzmény: albertbahn.hu (166475)
maczko Creative Commons License 2005.03.14 0 0 166476

Traffic, Matiz!


Mail indult felétek!

albertbahn.hu Creative Commons License 2005.03.14 0 0 166475
Mármint az a szokatlan, hogy Ljubljana-ban van, vagy hogy kocsimosóban? :-D
Előzmény: luggeriano (166474)
luggeriano Creative Commons License 2005.03.14 0 0 166474
 Ilyet is ritkan latni....A Makedon Vasutak (MZ) szemelykocsija Ljubljana kocsimosojaban.....

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!