Szervó az enyémben nincs így azt nem tudom összehasonlítani.
A fékek már csak az ABS miatt is jobbak az újban, de különben is teljesen más karakterű. Sokkal keményebb, és (számomra) kevésbé adagolható mint az enyémben. Persze egy nyers autó még nem feltétlenül mérvadó iylen szempontból.
Azért biztos vagyok benne h. fékteszteken sokkal jobb eredményeket érne el az új Swift!
Megvolt a második tankolásom is, ebben kb. 200 országút (80-110 km/h) és 300 város volt, a fogyasztásom megint 6,5 literre jött ki. Tegnap megtettem egy Bp-Debrecen-Bp utat is - 150 km országút, 300 autópálya - most még nem tankoltam, de valahol 7-7,5 liter körül lesz a fogyasztás. Hazafelé a folyamatos erős oldal- és szembeszél miatt 8 liter feletti értéket mutatott a fogyasztásmérő.
Egyébként még mindig hímestojásként bánok a kocsival, az első 1000 kilométeren szinte csak 3000-ig pörgettem, a második ezren 4000-ig hajtom csak (most tartok 1500-nál). Szerintem megéri az első kétezer kilométeren kimélni anélkül, hogy a kocsi ellustulásától kellene tartani.
A fordulatszám 120-nál egy kicsivel több, mint 3200 (1.3-as motor), 140-nél forog a motor kb. 4000-et. Abszolút nem hangos, szél- és futóműzaj is minimális.
A motor egyébként igényli a pörgetést, lehet vele gyorsulni ötödikben, de akkor csak nagyon lassan akar a mutató felfelé kúszni.
Beprogramozott rádióadók közt a kormányon levő gombokkal nem lehet váltogatni, a gombok csak hangolásra használhatók (sajnos).
Nekem eddig két apróbb, a napi használatot nem befolyásoló problémám akadt: a jobb első ablak beragad az ajtókeretbe és egy nagy csattanással indul el a gomb megnyomására, és alapjáraton a kipufogóból valami olyasmi zaj jön ki, mint egy lefolyóból. Szerdán megyek ezres szervízre, akkor megnézetem a kereskedőnél.
Minden GS Swift 185/55R15 PremiumContact 82 H gumikkal van szerelve. Ilyenek vannak a Renault Clion is, nagyon jó gumik, de aránylag hamar kopnak. Hiába, a kiváló tapadásnak ára van...
Nem tudom hol laksz ,ha Budapesten vagy környékén kérdezz rá az ÁSZ-nál.
Nekünk a három évi CASCO dijat 224000ft -ot egyben beleszámolta a vételárba.
Ha ezt elosztod 36hó-val 6222ft jön ki.Az meg ugye nem ingyen van.
Ja és mikor számolgatásnál rákérdeztem,hogy akkor a törlesztésböl mennyi a CASCO
kb 3000ft mondott:((
Ez a kamatmentes részlet dolog engem is érdekelne, valamint a 3év ingyens casco is elég kecsegtető, mert így már eléggé csökkennének a havi kiadások , legalábbis 3évre:)
HA bárki tudna erről bővebbet az írjon, mert egyenlőre még nézem a márkakereskedések ajánlatait és megpróbálom kiválasztani a lehető legjobbat!
Bocsi hülyeséget irtam:))Tehát igy nézett ki a dolog:
1000000ft befizetés,a kocsi ára 2 820 000ft
kb 224 000 ft casco,60 000 a riasztó,72 havi részlet 33240ft cascoval együtt.
Mégegyszer bocs:)))
Sziasztok!Hétfő óta vagyok boldog tulajdonosa egy 1.3GLX AC CD-nek:))
Az autó ezüst metál,bár feketét szerettem volna a család nyomására nem azt választottam ,meg arra várni kellett volna.Rakattam rá gumicsikot a lökháritókra ,
nagyon klassz karakteres lett az eleje,meg én főleg városba használom,talán a parkolásoknál is véd valamit.Eddig nagyon jó a kis autó,bár még csak 200 km van benne.
A CASCO.Allianz havonta kb 8500,kötelező 1/2 évre 17500.
A Suzuki Ásznál mi is voltunk ,ott a 3 év Cascot egyben fizetve beleszámolták az autó vételárába,bár semmi kamat nem lett volna a 6 év futamidő alatt a felvett hitelre az én számitásom szerint,ezt az ajánlatot csak egy darab fecnire firkálva kaptuk meg.Nem náluk vettük a kocsit egyéb okok miatt.
Nekem nagyon tetszik az új swift. Szeretnék is a közeljövöben vásárolni egyet.
Jó néhány kereskedőt végig jártam. Nagyon megdöbentett az egyes kereskedők köszti hatalmas árkülönbség (hitel felvétel esetén). Ezért megosztanám az eddig
általam talált legjobb ajánlatott. Kérem véleményzétek vagy ha tatáltatok jobbat osszátok meg velem.
nekem eddig 25l/100 km a pill. fogyi rekordom, 2-esben ful gázon. :) kormányról rádióléptetést nemtom, majd utánanézek.
Egyenlőre csak ezt az 1 jeleggörbét találtam 1 rövdebb keresés után. Innen mindenki - akinek jó a szeme :) - kimazsolázhatja mikor hogy kéne mennie a kocsinak...
no igen, igen, ilyesmi választ vártam. nekem nagy lépés a 68-hoz képest, bár lehet, az enyém ellustult az utóbbi időben. A 85 lovasok (16v) motorja uaz, mint a 8v, csak hengerenkénti befecsk., ez meg már másik motor. nekem tehát nagy lépés volt/lenne. azokra is vki azt írta, hogy magas fszámnál kezdenek csak élni, és hangoskodnak is ekkor...
jól tudom, hogy a wagon r-ben a vvt-sek már 93 lovasok? azokhoz képest van változás (azt olvastam, a swift II 1.3-asa nem vvt-s)?
+1 kérdés: poénnak szánta vki azt a hírt, hogy lesz 1.6-os GTI még az idén, vagy konkrétumra hagyatkozott. Mert ha igaz, akkor aztán lesz nemulass a szalonba vezet az első/második utam
"...egy gombnyomás (ajtón vagy távirányítón): vezető ajtó nyílik. Következő nyomás minden nyílik. 3. nyomás minden záródik...."
4. gombnyomás és reteszelődik a zár... :-)
Más: A kormányról vezérelve a rádiót, nem tudok (a leírással ellentétben) a beprogramozott 6 adó között le-föl léptetni. Nem átvált mondjuk az 1.-ről a 2.-esre, hanem megkeresi a következő elérhető adót. Nálatok mi a helyzet?