Nekem nagyon tetszik az új swift. Szeretnék is a közeljövöben vásárolni egyet.
Jó néhány kereskedőt végig jártam. Nagyon megdöbentett az egyes kereskedők köszti hatalmas árkülönbség (hitel felvétel esetén). Ezért megosztanám az eddig
általam talált legjobb ajánlatott. Kérem véleményzétek vagy ha tatáltatok jobbat osszátok meg velem.
nekem eddig 25l/100 km a pill. fogyi rekordom, 2-esben ful gázon. :) kormányról rádióléptetést nemtom, majd utánanézek.
Egyenlőre csak ezt az 1 jeleggörbét találtam 1 rövdebb keresés után. Innen mindenki - akinek jó a szeme :) - kimazsolázhatja mikor hogy kéne mennie a kocsinak...
no igen, igen, ilyesmi választ vártam. nekem nagy lépés a 68-hoz képest, bár lehet, az enyém ellustult az utóbbi időben. A 85 lovasok (16v) motorja uaz, mint a 8v, csak hengerenkénti befecsk., ez meg már másik motor. nekem tehát nagy lépés volt/lenne. azokra is vki azt írta, hogy magas fszámnál kezdenek csak élni, és hangoskodnak is ekkor...
jól tudom, hogy a wagon r-ben a vvt-sek már 93 lovasok? azokhoz képest van változás (azt olvastam, a swift II 1.3-asa nem vvt-s)?
+1 kérdés: poénnak szánta vki azt a hírt, hogy lesz 1.6-os GTI még az idén, vagy konkrétumra hagyatkozott. Mert ha igaz, akkor aztán lesz nemulass a szalonba vezet az első/második utam
"...egy gombnyomás (ajtón vagy távirányítón): vezető ajtó nyílik. Következő nyomás minden nyílik. 3. nyomás minden záródik...."
4. gombnyomás és reteszelődik a zár... :-)
Más: A kormányról vezérelve a rádiót, nem tudok (a leírással ellentétben) a beprogramozott 6 adó között le-föl léptetni. Nem átvált mondjuk az 1.-ről a 2.-esre, hanem megkeresi a következő elérhető adót. Nálatok mi a helyzet?
Azokhoz szól a kérdésem, akiknek 85 lovas a swiftjük, és próbálták már a 92 lovas swiftII-t. Van érezhető, jelentős különbség (jó, tudom, 7 lóerő.., anyagminőség) pl. szervóját, fékeit összevetve?
Nekem 68 lóerős a sedanom, tegnap vezethettem egy GLX-es 1.3-ast. Nem rossz…utolértünk egy octavia tesztautót, 5-6 km-es kergetőzésbe kezdtünk. Az út szűkös volt, fácánok mindenfelé, de 170-re nagyon gyorsan felgyorsult, tovább nem volt lehetősége. A futóműve pazar az enyémhez képest, a fék remek, tetszett nagyon.
egy gombnyomás (ajtón vagy távirányítón): vezető ajtó nyílik. Következő nyomás minden nyílik. 3. nyomás minden záródik. Kódkulcs: nem kell betolni sehova, elég ha nálad van. A kulcs helyén van egy fekete műanyag "pöcök" azt kell elfordítani, mindha kulcs lenne, de ha kell a kulcsot is bele lehet dugni (ha lemerülne a kódkártya). Anyósoldali ajtónyitásban én is belefutottam, és dühített is :(. Meg az is, hogy kódkulcs nélkül is el lehet füstölni, és nem tiltja le a kocsit az elektrónika :(
másik téma: Az alufelni nem csak azért jó, mert alu, hanem mert 15-ös, és a gumma is szélesebb, ami úttartás szempontjából nem mindegy. Meg amúgy az az 5 dolog, amit a GS-be pluszba adnak, szvsz megéri a +200k-t.
ui.: már kerek 78 km-nél tarok :) ui2.: nekem pl kifejezetten teccik a fehér GS-en a fekete kis mikrokapcsoló a kilincsen! Úgyhogy ez tényleg szubjektív...
Valóban jó dolog,hogy nem kell keresni a kulcsot,csak megnyomod a fekete pöcköt a kilincsen /ami szerintem 1 fehér GS-nek nem áll jól :((/ és már be is jutottál,de én úgy tudom,hogy a kulcs helyett a műanyag "tokot" kell a kulcs helyére betolni,majd UGYANÚGY EL KELL FORDITANI,MINT A HAGYOMÁNYOS INDITÁSNÁL A KULCSOT!!!!!Tehát elő kell,hogy kotord...És hogy berakod a kabátod és a másik ajtó már nem nyílik,ezt végképpen nem értem.Jól hangzik,de tényleg parasztvakitás és tényleg egy felesleges hibaforrás,legyen "csak" a beszállásról szó,vagy az indulásról...
-A másik,a "melyik a jobb vétel:a GLX vagy a GS:
Igaz,hogy "csak" 200e HUF a különbség,de lássuk csak miről is van szó!?
Az alufelni kérdés:szerintem nem sokat ér egy olyan felni,amit szériában gyártanak és nem is nevezném egyedinek.100-120e HUF-ért már lehet jó felnit venni,amire rádobod a gyári gumi,azt télen veszel a lemezre téligumit...
A légzsákok jók,de tény ha szükség van rá az autó nagy valószinüséggel gazdasági totalcar lesz,igaz életet menthet.De még az is lehet,hogy majd feltörik az új suzikat,mint az audikat a lufikért... :)))
A ködlámpa utólag is beszerezhető,jóval olcsóbban és valóban kevés alkalom adódik,mikor jogos a használat,de szintén lehet hasznos!
Az ülésfütés szerintem jó dolog.Hajnalban járok melózni,abban az 5 percben is belefagyok a kocsiba.
EZEK SZUBJEKTÍV VÉLEMÉNYEK!!!/minden jog fenntartva ;) /
Szerintem a GLX AC/CD a slágergyanus...Ja és a nyáron érkező 3ajtósból,ami 100 e HUF-al olcsóbb,nem lesz GLX!!!!
Amúgy a munkahelyemen sokféle kulcsos autót vezetek: Mindenféle opelek, peugeot 206, 307, most jöttek új fiesták, focusok. Mindegyiknek van tipusra jellemző hibája. Pedig egyik sem olcsó...
Vagy mesélhetnék ismerősöm vadi új merci terepjárójáról, ami kizárt-letiltott-nemindult egy plaza parkolójában. Minden árkategóriában vannak bosszantó hibák.
Ezekhez képest az új sfiwt szerintem jobb, természetesen a maga korlátaival.
A barátnőm belerakot már több mint 1000 Km-t. Kétszeri méréssel kb. 6,6-6,8-as fogyasztást regisztráltunk. Igaz ő a 2-3 ezres fordulat/perc sávban "hajtja" a gépet.
Szerintem bejáratás után ez kb 5-5,5- liter lesz nála. De ugye egy óvatos nő...
A Lurdy-ban ki van állítva egy középszürke-metál, hát nagyon ütős.
Szerintem nagyon jól sikerült darab az új swift.
Írtam itt pár nem túl vonzó hozzászólást, de meg kell mondjam ez tényleg nagy durranás az előzőhöz képest, és egyenrangúvá kezd válni a kategóriatársakkal is.
Formavilágával, pedig kategóriája egyik legjobbja.
1. Erős fékezésnél a kalaptartó megemelkedik, majd "visszahuppan" a helyére. Elég röhejes.
2. A rádió érzékenysége elég kaki. Pomázról járok be Pestre dolgozni. Budakalásznál rendesen torzul néhány adó vétele. Az előző Swiftemben a legolcsóbb CD-s Sony volt. Sokkal jobb volt a minősége.
3. Kulcsnélküli nyitás.... Nekem tetszik, mert naponta ezerszer szálok ki-be és utálom a teletömött zsebeimben keresgélni a kulcsot. DE! Ha az anyósülésnél nyitom ki az ajtót, hogy a kabátomat berakjam (amiben a kulcs van) a vezetőülésnél már nem tudom az ajtót nyitni. A csomagtérajtónál nem tudom kinyitni az autót. Miért? Lehet, hogy előbb szeretnék berakodni. Persze ha a távirányítóról vezérlem akkor igen, de akkor már megint meg kell először keresnem a távirányítót...
4. Beindítottam az autót, majd kiszálltam, zsebemben az adóval. A kollégáim simán elmentek az autóval egy próbakörre. Röhejes...
5. Fogyasztás: Első tank. Már nullán áll a mutató és csak 430 km-t mentem városban, óvatosan. 45l-es a tank ha igaz. Ez kb 10l/100km-es fogyasztás. Nagyon sok.
Az előző 1.3-as sfiwtemet rendesen meghajtva is csak 6,5l volt.....
Észrevétel, tapasztalat ezekkel kapcsolatban?
Egyebek:
Ülésfűtés.
Egy hete amikor beültem, -13 fok volt. Jól esett a fenekemnek a langyosság. Én még kormányfűtést is elviselnék, mint egy merciben :-)
Azóta belerakták az állófűtést, az a tuti.
Légzsák.
Az A és B oszlopon oldalanként külön-külön függönylégzsák indító van. Akkor ez most 6 vagy 8 lufinak tekinthető? (2 első, 2 oldal, 2-2 függöny)
El kell,hogy keserítselek,mert sajna nem 1-2 hétről van szó,hanem hónapokról,ugyanis a 3 ajtóst csak kb. júliustól tervezik,ez az elmélet,a gyakorlat pedig biztos későbbre teszi.