Keresés

Részletes keresés

424 009 Creative Commons License 2005.02.27 0 0 163458

A női járművezetés témához:

- a metrót vezető hölgyeknek minden hónapban jár egy un. eü nap, amelyet akkor

vehetnek ki amikor úgy érzik, hogy a munkájukat aznap nem tudják ellátni /menses/

-a metro vezetés szintén felelősségteljes munka, azonban pl. hibaelhárításra

nem sok szükség ill. lehetőség van, az is szinte mindig megoldható a vezető-

fülkében, a vonat " fekve maradása" szinte kizárt, a hat motorkocsiból valamelyik

biztosan üzemképes marad

-pályára lépni még segélyvonattal történő közlekedés esetén sem kell.../automata

csatlás/

-stb., de ezek csak a műszaki feltételek egy kis része, az emberi tényezőkről

csak annyit, hogy szerintem amíg a mozdonyvezetést csak egyszerű betanított

munkának tekintjük addig azt bárki képes ellátni nemtől és kortól szinte

függetlenül, attól a pillanattól azonban amikor a dolgok logikáját is firtatjuk,

szerintem általában egy férfinak nagyobb műszaki érzéke van az ilyen jellegű

munkához

-ez persze nem jelenti azt, hogy egy nő nem lehetne jó mozdonyvezető,

mint pl. az a hölgy aki a Siemenstől jött Ferencvárosba betanítani az itteni

szerelőket a Taurus javítás fortélyaira, és műszaki és mozdonyvezetési

tudásával mindenkit ámulatba ejtett...  /Ingrid/

 

A Moldova könyvében olvastam, hogy annak idején gőzösre fűtőnek

csak egy nő jelentkezett, azzal is néhány héten belül olyan "dolog" történt

a szerkocsin, ami miatt szülési szabadságra volt kénytelen menni, majd

kilépett a vasúttól. / ez csak úgy mellékesen jutott eszembe/

Előzmény: Törölt nick (163431)
exmv Creative Commons License 2005.02.27 0 0 163457

Háááát...

Pszichó bácsit szívesen elküldeném valamelyik kollégájához...

(Főiskolai pszichológia tanárom szerint az megy pszichológusnak, aki saját problémájára keres megoldást :)

Előzmény: Törölt nick (163449)
scsabi Creative Commons License 2005.02.27 0 0 163456
Előzmény: bodecsabi (163447)
Indul a bakterház Creative Commons License 2005.02.27 0 0 163455
Minden személyszállító vonaton, jegyváltás után. :-)))
Előzmény: Törölt nick (163454)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.27 0 0 163454

Menj  utasnak-- akkor mászkálhatsz!

 

Van felvétel?

Előzmény: Indul a bakterház (163453)
Indul a bakterház Creative Commons License 2005.02.27 0 0 163453

az ember csak felállna egy kicsit, arrébb menne.

Menj  utasnak-- akkor mászkálhatsz! :-)))

Előzmény: Törölt nick (163446)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.27 0 0 163452
Kedves Mérnök Úr! Én is elücsörgök a számitógépemen dolgozva egész nap ebben a forgó bőrfotelben. De ebben csak én ülök, meg a nejem néha (ergo nem egy lestrapált darab), aztán a talaj is 1986-ban mozgott utoljára alattam (azt hiszem, akkor volt Berhidán valami nagyobb epicentrum)
Előzmény: oldmumus (163450)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.27 0 0 163451
Minden gyakornok építse meg polygonokból a trakcióhoz tartozó pályákat. Ez legyen a beugró a mozdonyvezetői vizsgához.:-)
Előzmény: oldmumus (163440)
oldmumus Creative Commons License 2005.02.27 0 0 163450
Nezd az en egyik szakmam IT mernok, PC-k elott ultem az elmult 5-6 evben orakon at. Tehat az uldogeles sokaig sem gond.
Előzmény: Törölt nick (163446)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.27 0 0 163449

Aki fizikailag, pszichológiailag megfelel, hadd vezessen!

 

Hallottam erről a pszichológiai vizsgálatról. Vannak kérdőjelek, ha jól emlékszem.

Előzmény: exmv (163442)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.27 0 0 163448
Mi ez a fotomontázs!?!?!? :-)))))))
Előzmény: Mad Scientist (163445)
bodecsabi Creative Commons License 2005.02.27 0 0 163447
Itt van egy terkep a Parizs koruli vonalakrol. E szerint jol emlekeztem, a Parizs alatti deli atkotes nem vegig nagyseb.


http://www.railfaneurope.net/tgv/jpg/parismap.jpg

(Bocs, firefoxbol nem megy a linkeles)

Csabi

Előzmény: bodecsabi (163443)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.27 0 0 163446

Rohadt nagy fizikai megterhelés a lábadat egy pedálon tartani!!!!

 

Már úgy hiányzott ez a stílus. Te sem vagy egy széles látókörrel megáldott mókus.

Megterhelő, és zavaró is lehet egy olyan lábpedál, ahol érintkezési gondok vannak (megj.: mesélték). Meg egy 40-es pályán zötyögve a nagy semmi közepén hosszú ideig, az ember csak felállna egy kicsit, arrébb menne.

Előzmény: Indul a bakterház (163439)
Mad Scientist Creative Commons License 2005.02.27 0 0 163445

Elenyészően kevés a nemzetközi légi forgalomban a hivatásos női pilóta.

 

Azér' akad :-)

A pesti villamosvezetők között akadnak igen finom falatok.

Őket szívesebben oktatná mdbz is :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bár szerintem ez a téma kissé darázsfészek, így hanyagolni köllene...

Előzmény: Törölt nick (163436)
bodecsabi Creative Commons License 2005.02.27 0 0 163444
Hmm, La Gare...

Csabi
Előzmény: Andó Gergely (163257)
bodecsabi Creative Commons License 2005.02.27 0 0 163443
""A központosított francia államnak hála minden út Párizsba vezet."

Már nem sokáig. Exportáljuk sb2005-öt és már épülnek is a Párizs-kihagyó delták. Kapcsiból villamosítva.
( :))) )
"

Nem kell ahhoz sb2005. Mar megvannak a Parizst elkerulo vonalak. Keletrol egy nagyseb. vonal keruli el Parizst, a Lyon-Parizs vonalbol kiagazva, ket allomas van rajta Marne-La-Valee, ott van a Disneyland es mindenfele uzleti kozpont (ez a vidamparki vasut Manhattani!) es CDG repter. CDG utan par kilometerrel csatlakozik be az eszaki nagzseb. vonalba. Orankent es iranyonkent 2-4 TGV vonat hasznalja.

Valamint van egy deli atkotes is (azt nem tudom, hogy vegig nagyseb.) a Lyoni es az Atlanti TGV vonal kozott. Vannak delrol jovo vonatok, amelyek elkruik Parizst, es mennek az atlanti TGV vonalra, megallnak Massy TGV allomason (kb. olyan, mintha a valaki altal javasolt Gyor-Pecs IC egy Erd-Biatorbagy vonalon kerulne el Pestet, es megallna Biatorbagyon...)

Termeszetesen a halozat olyan, hogy a ket atkotes kozott is kapcsolat van, mindenhonnan-mindenhova lehet menni. Pl. CDG repteren megallo vonatok kb. fele jon eszak felol, es megy az atlanti vonalra, mig a masik fele pedig delnek, Lyon fele.

Hozza kell tenni, hogy Franciaorszagban erre van igeny, itthon valszeg nincs...

Csabi
Előzmény: hmsoft (163360)
exmv Creative Commons License 2005.02.27 0 0 163442

Kicsit pontosítanék:

Nem vagyok híve a "férfi agy", "női agy" szelekciónak, ha el is ismerem, hogy gondolkodásmódban, meglátásokban vannak jelentős különbségek. A hangsúlyt én inkább az orvosi alkalmassági vizsgálatra fektetném. Aki fizikailag, pszichológiailag megfelel, hadd vezessen! (Fizikai teljesítőképesség miatt továbbra is motorkocsiban gondolkodva)

Előzmény: Törölt nick (163436)
oldmumus Creative Commons License 2005.02.27 0 0 163441
Eddig kopp-kopp szemelykocsival balesetmentesen vezette 13 evet es kb. 20-25eKm-t. A kocsi is pedallal megy:P
Előzmény: Indul a bakterház (163439)
oldmumus Creative Commons License 2005.02.27 0 0 163440
A kepzesrol jut eszembe, hogy en remenykedem es szeretnem ha bizonyos fazisaban a kepzesnek az altalunk fejlesztett elethu magyar palyakat es objektumokat felhasznalnak. Szoval amiket gyartunk MSTS ala.

Lehetne igy vonalismeretet gyakoroltatni (minden jelzo, utatjaro, stb.) jol bevesheto igy (lasd en mar kivulrol fujom Vors es Balatonvilagos kozott).

Vagy olyan helyzeteket szimulalni ami a valos eletben ritkan fordulhat elo.

Most vegeztem koze 40 fele vas T felsovez tarto oszloppal amin 2 megkerulovezetek tarto van. Utana jonnek az 1 megkerulovezetek tartos verziok, majd a megkerulovezetek tarto nelkuliek. Ez utan ugyen ez a garnitura csak sarga/fekete csikozas nelkul.

Aztan a K tipusok es a vasbeton hengeres amibol a legkevesebb kulonbseguek vannak.
Előzmény: Törölt nick (163424)
Indul a bakterház Creative Commons License 2005.02.27 0 0 163439
Rohadt nagy fizikai megterhelés a lábadat egy pedálon tartani!!!!
Előzmény: Törölt nick (163434)
mattil Creative Commons License 2005.02.27 0 0 163438

"A tisztán, vagy túlnyomóan női topicok sokkal kisebb hozászólás számokat produkálnak mint a többségében fiúk uralta topicok."

 

Hááát....

Én az NlCafé fórumának hozzászólásszámaiból mintha mást olvasnék ki ;-))

Előzmény: Törölt nick (163435)
oldmumus Creative Commons License 2005.02.27 0 0 163437
Nekem8, nem kellene miattam atalakitani semmit sem!
Előzmény: Törölt nick (163434)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.27 0 0 163436

Ha felszállsz egy Airbus 330-ra, és  háromszád magaddal együtt, elrepülsz egy 6000 km-re lévő , melegtengeri szigetre akkor nemizgat ( mert legtöbbször nem is tudod), hogy aki ott elöl ül, szoknyában van, vagy nadrágban.

 

Elenyészően kevés a nemzetközi légi forgalomban a hivatásos női pilóta. Az Aero International, a német polgári repülés tekintélyes magazinja szeptemberi számában adta közre azt a nemzetközi felmérést, amely szerint az utóbbi időben valamelyest nőtt ugyan a női pilóták száma, de arányuk világszerte még mindig csupán 2,5 százalék. A korábbi női agyra vonatkozó beírásom, és exmv hozzászólása alapján valóban a nők azon 15%-ából kell válogatni, akik férfi aggyal rendelkeznek.

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (163431)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.27 0 0 163435
marep..:....

Aztán itt a fórumon is megjelennének .........az mvtimik, meg mvemesék, aztán hintenék itt az igét, a napi 3-400 hozzászólásból  lenne 1000, mert a nők tudnak ám pletyizni:-)

Előzmény: oldmumus (163417)

 

 

 

traficc :

 

Ilyeneket én is mondok ám, sűrűn.

 

A "gondság" vele, az, hogy NEM  IGAZ.

 

A tisztán, vagy túlnyomóan női topicok sokkal kisebb hozászólás számokat produkálnak mint a többségében fiúk uralta topcok.

Előzmény: Törölt nick (163425)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.27 0 0 163434

Egy villanykapcsoló, vagy nyomógomb, két madzag. Rákötni az éberségi vezetékeire, aztán a villany is úgy működik, mint a szergej (megj.: mesélték).

Előzmény: oldmumus (163432)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.27 0 0 163433

Többen kértétek a statisztikai gyorstájékoztatót.

 

Letölthető a KSH honlapról.

Baloldalon van egy "gyorstájékoztatók" című menüpont.

Oda kattints.

Ott keresd ki a "szállítási teljesítményeket".

 

Az ilyen gyorstájékoztatót negyedévente adják ki, ingyen letölthető.

 

 

oldmumus Creative Commons License 2005.02.27 0 0 163432
Mar tudhatna kend miotta a partra behuztak a mazzagot en villanymanias vagyok:P
Előzmény: Törölt nick (163430)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.27 0 0 163431

traficc :

Más ötlet ?

Honnnan tiltsuk még ki a lányokat ?

 

marekp..:

Esetleg a menzesz kérdésköre?

 

 

traficc :

Nem hiszem , hogy fiúk dolga aggódni a leányok havi ciklusai miatt.

Pilótának jó, ha menstruál ?

Bz-re nem ?

 

Ha felszállsz egy Airbus 330-ra, és  háromszád magaddal együtt, elrepülsz egy 6000 km-re lévő , melegtengeri szigetre akkor nemizgat ( mert legtöbbször nem is tudod), hogy aki ott elöl ül, szoknyában van, vagy nadrágban.

 

De ha ő vinné a Villány-Barcs EuroCityt akkor már riadozni kellene ?

 

 

Előzmény: Törölt nick (163420)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.27 0 0 163430
Te például járhatnál szergejjel, ahol nem kell folyamatosan nyomva tartani, és kézzel is könnyebb 1500 méterenként rácsapni a gombra.
Előzmény: oldmumus (163428)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.27 0 0 163429

Álláspontom szerint a szótagok száma dönti el, nem pedig az mv neme, de ez már off:

A Mari, A Mari, az MvMari...
A Mari, A Mari, az MvMari...A Mari, A Mari, az MvMari... :-)))))

on

Előzmény: oldmumus (163426)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!