Keresés

Részletes keresés

oldmumus Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162822
Engem erre emlekeztet, Fradi bejarat a Duna felol lehetne, de tul keves balrazOjektum. Meg amire emlekeztet Kobanya-felso kezdoponti bejarata.
Előzmény: exmv (162820)
sb2005 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162821

" Elkezdődött a 4-es metró építése"

 

Az igazság ezzel szemben az, hogy a kettes metró felújítása folytatódik aminek során megújul a kettes metró Baross téri felszini és mély létesítményei.

 

Előzmény: 1047 005-2 (162809)
exmv Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162820

:)

Az alapfelismerés jó volt: valóban egy alállomás előtti fázishatárnál készült a kép, de a hely nem stimmel. Mindenesetre a Duna jó oldalán keresgélsz.

Előzmény: oldmumus (162819)
oldmumus Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162819
Ehh elrontottam:-/

Szoval itt:

Szerintem itt
Előzmény: oldmumus (162818)
oldmumus Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162818
Terkepen a piros potty.

Szerintem itt
Előzmény: exmv (162814)
oldmumus Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162817
Szereny velemenyem szerint a Keleti es Fc kozott, Fc elott nem sokkal. Tegnap is jartam arra, az iv utan az egyenes kezdetenel van bal kez felol a menykubetaplalo telep.
Előzmény: exmv (162814)
v_peti Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162816

IC-IP:

1. Nem az volt a felvetés, hogy mindegyik IC-hez van-e IP-csatlakozás, hanem az, hogy az IP-k csatlakoznak-e valamelyik IC-hez, vagy csak "lógnak a levegőben".

2. Van egyáltalán olyan vonal, ahol mindegyik IC-hez van IP-csatlakozás?

 

 

 

Előzmény: M41 2202 (162782)
oldmumus Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162815
En megmondtam kendnek a 64 MB memoriammal is:P
,hogy Nagykanizsa felol takarja az orhaz es Bp. felol meg semmi sem takarja es forditva kellene kitablazni.
Előzmény: Törölt nick (162812)
exmv Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162814

Hol járunk?

 

?

M44-419 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162813

Nem azt kell megállapítani, hogy ki a hülyébb, mert azt nem lehet.

 

Csak gondolkodjon már el a T. mv. kolléga is, hogy nem biztos, hogy jó dologbva köt bele.

 

2 példa:

 

1. 83602-vel a koma nem indul az egyéni kj szabad jelzésére. Felsétálok, megkérdezem, jön az üvöltés: "Tán illene meneszteni!" Javasoltam neki, hogy olvasgassa a Vonatok felhatalmazása indításra c. fejezetet az F.2-ből.

 

2. Kb. 1 kocsival feljebb kellett volna húzni a CSM-es vonattal, hogy legyen oldás. Vkez. leküldve értesítés végett. Vkez 5' múlva csörög, hogy engem óhajt a vezér. íKiballagok, vezér szintén üvölt: "Tolatási jegyzéket kérek!" Fel kellett homályosítanom a t. kolléga urat, hogy mivel nincs mellette 2. dolgozó, aki átvehetné a tol. jegyzéket, ezért ilyennel nem szolgálhatok. Megnézte az F.2-őt is és elfehéredett: "Most baromságot csináltam!" Én pedig helyben hagytam a ténymegállapítását.

Előzmény: Z. Z. (162799)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162812

Irja csak kend az investigations results-t.

 

Hát nem is tudom. A táblák úgy vannak. Kanizsa felöl kék, Budapest felöl vörös sávozású. Csináltam képet a fényjelző-készülék oszlopától az út tengelyén visszafelé mért 1 méter távolságból, de hogy a rálátás a vasúti pályára, a pályára engedélyezett sebesség számértéke ötszörösének (5 V km/h-ban) megfelelő, méterben mért távolságban szabad-e vagy sem, ezt nem tudom eldönteni. (Ennek a hosszú szövegnek a 95%-a természetesen Ctrl C + Ctrl V)

 

 Északi oldal Kanizsa felé tekintve.

 

 Déli oldal Kanizsa felé tekintve.

 

 Északi oldal Budapest felé.

 

 Déli oldal Budapest felé.
Előzmény: oldmumus (162807)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162811

Mi az elsőre jöttünk. Volt egy ellenvonat ami a 2-dikra jött.

Előzmény: HLP (162788)
oldmumus Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162810
Sajnos ez van, kompromisszumot kell kotni valahol...
Előzmény: Törölt nick (162808)
1047 005-2 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162809
"Amilyen gyagya a sajtó,még el is hiszi,hogy ha a keleti csarnoka mellett megy majd le,"

Egy szakmainak tűnő oldal (itt.) szerint pedig ott kezdtek.
Előzmény: mcg (162769)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162808
Van itt némi ellentmondás. Minél több részlet, annál szebb, mégis annál kevésbé élvezhető?
Előzmény: oldmumus (162797)
oldmumus Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162807
Irja csak kend az investigations results-t. Vasuti dolog ez na amit en felvetettem.
Előzmény: Törölt nick (162804)
oldmumus Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162806
IT szakmaban azt jelenti amibe a kabeleket behuzod.
Előzmény: Törölt nick (162801)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162805
Pedig hányszor járt ilyen !
Előzmény: M44-419 (162803)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162804
Csak az 1195-öt vizsgáltam, de most kivárok egy-két hozzászólót, nehogy megint zurkraft aagrau -ban felmenjen a pumpa, hogy már-már chat-elünk.
Előzmény: oldmumus (162800)
M44-419 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162803

Ezeknél már csak az M62+VFK+By+tárcsa összeállítás tetszik.

 

Röviden: nyáltemető.

Előzmény: nohab (162762)
1047 005-2 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162802
"Ha tudnád, hogy milyenek az újonnan kikerült váltókezelők, mert neked kellene velük együtt dolgozni, nem sírnál ennyit!"

Nem sírtam.Pár kérdést tettem fel.Vannak a déli térségeben is váltókezelők akikkel tolatás közben együtt dolgozik az ember.

Kocsirendező-váltókezelő vizsgázik a "bizottságról" szakad a víz.Utolsó mentőkérdés:

-Mi a szoros kapcsolás?

-Összetekerem ameddig birom meg még kettőt.



Előzmény: M44-419 (162795)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162801
Úgy hiszem, a műtárgy szó nem volt helyes. Traficc engem is biztosan mindjárt visszaküld a szakközépiskolába. A műtárgy ugyanis az alépítmény egyik lehetséges válfaja.
Előzmény: oldmumus (162797)
oldmumus Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162800
Apropo!!! Mi van az utatjaro jelzok elhelyezese es a belathatosag miatt az AS 1175 es az AS 1195 eseteiben?
Előzmény: Törölt nick (162783)
Z. Z. Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162799

Most hallgassunk meg egy váltókezelői véleményt is.

 

Továbbá: hozzunk létre független vizsgálóbizottságot annak megállapítására, melyik társaság a hülyébb?

Előzmény: M44-419 (162795)
FOMA Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162798
Emlékeim szerint pécsi kocsikból állt. Hogy pontosan mettől, meddig és milyen kocsik voltak Pécsre állomásítva, azt nem tudom, valszeg a szomszádban van róla dokumentáció. Jelenleg a nemlétező influenzajárvány miatt otthon nyomom az ágyat (pontosabban a forgószéket), így most nem tudok rákérdezni.
Előzmény: amicus (162784)
oldmumus Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162797
Nem irt kend hulyeseget ugy, sok munkaora van benne, de egy ilyen orhaz is + 20-22 poligon es minel tobb a poligon annal jobban szaggat majd.
Előzmény: Törölt nick (162792)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162796
Jó nagy marhaságot írtam:-)
Előzmény: Törölt nick (162792)
M44-419 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162795

Még mielőtt nagyon eldurvulna a hangnem:

 

Nekem az bökte a csőrömet, hogy egyesek nagy hanggal nekiállnak köpködni az fszt-ket, csak éppen arról feledkeznek meg, hogy a saját portát kellene előbb rendbe tenni.

 

Az ilyet viszont rettenető mód utálom.

 

Miért nem tűnik fel nekik,hogy egy ismeretlen vonatszámú vonatnak kértek engedélyt tőle,amiről neki nincs is menetrendje?

 

Mert az önállósítón azért rugdosták át egy elégségessel, mert az oktatója sírt, könyörgött a vizsgabiztosnak, hogy nincs ember!

 

Ha tudnád, hogy milyenek az újonnan kikerült váltókezelők, mert neked kellene velük együtt dolgozni, nem sírnál ennyit!

 

Csak 1 szóval tudom jellemezni: KATASZTROFÁLIS!

Előzmény: 1047 005-2 (162688)
FOMA Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162794
Természetesen a Pécsről indulókra írtam, hogy sok volt közöttük a bevásárlóturista.
Előzmény: Z. Z. (162786)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162793

Máshol is születnek - hogy fííínom legyek - "érdekes " gondolatok..

 

 

........"......A mellékvonalak üzemeltetői elsősorban a kisvasutak üzemeltetőiről vehetnek példát. Ugyan a kisvasutakról a legtöbb embernek a kirándulóvonatok jutnak eszébe, ezek valójában a HÉV-ek mintájára (többnyire úgynevezett Gazdasági Vasút) néven, teljesen hasonló funkciókkal jöttek létre. A kisvasutak egyszerűsített szolgálati rendjükkel, a túlbiztosítottság hiányával, jóval kevesebb alkalmazott foglalkoztatása mellett ma már gyakran hatékonyabb szolgáltatók, mint a MÁV a mellékvonalakon. A Nyírségi Regionális Kisvasút például jópár mellékvonalnál nagyobb forgalmat bonyolít le, és némi korszerűsítés után a versenyképességéről szóló tanulmány a jelen tömegközlekedési támogatási rendszert figyelembe véve évi 100 milliós költségszintet és 103 milliós bevételi szintet prognosztizált (lásd a letöltéseknél)..........."

 

 

 

traficc :

 

 Ez olyan mint mikor nem számoljuk bele a béreket, vagy kihagyjuk a közterheket, vagy nincs a költségek között - vasútnál  gépészeti/vontatsi költség.

 

anno nekem is megküldték a Nyíregyi kisvasútról készült tanulmányt, de oly humorosnak aláltam, hogy nem is válaszoltam rá.

 

S erre most, kormány portálon is, mint jó példát népszerűsítik...........:-((((

 

 

De szeretnék 30 évvel fiatalabb lenni, mert akkor nem szégyellném, és most úgy káromkodnék mint egy bolhói kocsis.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!