Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162805
Pedig hányszor járt ilyen !
Előzmény: M44-419 (162803)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162804
Csak az 1195-öt vizsgáltam, de most kivárok egy-két hozzászólót, nehogy megint zurkraft aagrau -ban felmenjen a pumpa, hogy már-már chat-elünk.
Előzmény: oldmumus (162800)
M44-419 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162803

Ezeknél már csak az M62+VFK+By+tárcsa összeállítás tetszik.

 

Röviden: nyáltemető.

Előzmény: nohab (162762)
1047 005-2 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162802
"Ha tudnád, hogy milyenek az újonnan kikerült váltókezelők, mert neked kellene velük együtt dolgozni, nem sírnál ennyit!"

Nem sírtam.Pár kérdést tettem fel.Vannak a déli térségeben is váltókezelők akikkel tolatás közben együtt dolgozik az ember.

Kocsirendező-váltókezelő vizsgázik a "bizottságról" szakad a víz.Utolsó mentőkérdés:

-Mi a szoros kapcsolás?

-Összetekerem ameddig birom meg még kettőt.



Előzmény: M44-419 (162795)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162801
Úgy hiszem, a műtárgy szó nem volt helyes. Traficc engem is biztosan mindjárt visszaküld a szakközépiskolába. A műtárgy ugyanis az alépítmény egyik lehetséges válfaja.
Előzmény: oldmumus (162797)
oldmumus Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162800
Apropo!!! Mi van az utatjaro jelzok elhelyezese es a belathatosag miatt az AS 1175 es az AS 1195 eseteiben?
Előzmény: Törölt nick (162783)
Z. Z. Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162799

Most hallgassunk meg egy váltókezelői véleményt is.

 

Továbbá: hozzunk létre független vizsgálóbizottságot annak megállapítására, melyik társaság a hülyébb?

Előzmény: M44-419 (162795)
FOMA Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162798
Emlékeim szerint pécsi kocsikból állt. Hogy pontosan mettől, meddig és milyen kocsik voltak Pécsre állomásítva, azt nem tudom, valszeg a szomszádban van róla dokumentáció. Jelenleg a nemlétező influenzajárvány miatt otthon nyomom az ágyat (pontosabban a forgószéket), így most nem tudok rákérdezni.
Előzmény: amicus (162784)
oldmumus Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162797
Nem irt kend hulyeseget ugy, sok munkaora van benne, de egy ilyen orhaz is + 20-22 poligon es minel tobb a poligon annal jobban szaggat majd.
Előzmény: Törölt nick (162792)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162796
Jó nagy marhaságot írtam:-)
Előzmény: Törölt nick (162792)
M44-419 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162795

Még mielőtt nagyon eldurvulna a hangnem:

 

Nekem az bökte a csőrömet, hogy egyesek nagy hanggal nekiállnak köpködni az fszt-ket, csak éppen arról feledkeznek meg, hogy a saját portát kellene előbb rendbe tenni.

 

Az ilyet viszont rettenető mód utálom.

 

Miért nem tűnik fel nekik,hogy egy ismeretlen vonatszámú vonatnak kértek engedélyt tőle,amiről neki nincs is menetrendje?

 

Mert az önállósítón azért rugdosták át egy elégségessel, mert az oktatója sírt, könyörgött a vizsgabiztosnak, hogy nincs ember!

 

Ha tudnád, hogy milyenek az újonnan kikerült váltókezelők, mert neked kellene velük együtt dolgozni, nem sírnál ennyit!

 

Csak 1 szóval tudom jellemezni: KATASZTROFÁLIS!

Előzmény: 1047 005-2 (162688)
FOMA Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162794
Természetesen a Pécsről indulókra írtam, hogy sok volt közöttük a bevásárlóturista.
Előzmény: Z. Z. (162786)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162793

Máshol is születnek - hogy fííínom legyek - "érdekes " gondolatok..

 

 

........"......A mellékvonalak üzemeltetői elsősorban a kisvasutak üzemeltetőiről vehetnek példát. Ugyan a kisvasutakról a legtöbb embernek a kirándulóvonatok jutnak eszébe, ezek valójában a HÉV-ek mintájára (többnyire úgynevezett Gazdasági Vasút) néven, teljesen hasonló funkciókkal jöttek létre. A kisvasutak egyszerűsített szolgálati rendjükkel, a túlbiztosítottság hiányával, jóval kevesebb alkalmazott foglalkoztatása mellett ma már gyakran hatékonyabb szolgáltatók, mint a MÁV a mellékvonalakon. A Nyírségi Regionális Kisvasút például jópár mellékvonalnál nagyobb forgalmat bonyolít le, és némi korszerűsítés után a versenyképességéről szóló tanulmány a jelen tömegközlekedési támogatási rendszert figyelembe véve évi 100 milliós költségszintet és 103 milliós bevételi szintet prognosztizált (lásd a letöltéseknél)..........."

 

 

 

traficc :

 

 Ez olyan mint mikor nem számoljuk bele a béreket, vagy kihagyjuk a közterheket, vagy nincs a költségek között - vasútnál  gépészeti/vontatsi költség.

 

anno nekem is megküldték a Nyíregyi kisvasútról készült tanulmányt, de oly humorosnak aláltam, hogy nem is válaszoltam rá.

 

S erre most, kormány portálon is, mint jó példát népszerűsítik...........:-((((

 

 

De szeretnék 30 évvel fiatalabb lenni, mert akkor nem szégyellném, és most úgy káromkodnék mint egy bolhói kocsis.

Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162792
A véleményemre kíváncsi? Minél több műtárgy, annál jobb. Meg ha már annyi munkaóra benne van ...
Előzmény: oldmumus (162791)
oldmumus Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162791
Na de MSTS-esen (meg 3D-sen gondokodik kend):P

Akkor most bent legyen a palyaban vagy sem?
Előzmény: Törölt nick (162783)
Mad Scientist Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162790
Igen, az egész "sokáig" így volt.
Előzmény: HLP (162789)
HLP Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162789
Sőt kifelé Kelenföldön sem álltak meg.
Előzmény: Mad Scientist (162787)
HLP Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162788
Mondjuk azt nem értem, miért kellett mind a 3 vágányt lezárni, ha az esztergomi gázolt, ami általában a 3. legtávolabbiról indul. Egy szélső vágányon mindenképpen kellett volna engedni a vonatokat.
Előzmény: Törölt nick (162780)
Mad Scientist Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162787

Anno a Göcsej expressz is Füreden állt meg először (egy ideig), amíg az északi parton ment.

Aztán megállították Fehérváron, és 1 h 54' -re nőtt a menetidő Füredig. Botrány :-)

 

Pár (jópár?) éve a déli parti IC-k sem álltak meg fehérváron, szép látvány volt, ahogy 20-szal elszáguldottak a peron mellett... Aztán rájöttek, hogy ennyi erővel akár meg is állhat...

 

Előzmény: nohab (162776)
Z. Z. Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162786
Szerintem volt rajta utas Komáromból Nagyigmándra, és Kisbérre, Mórról, Bodajkról Fehérvárra, Fehérvárról Sárbogárdra, de még Felsőkörtvélyesre is, mert Sárbogárdról indult vissza a fehérvári személy.
Előzmény: FOMA (162781)
Btx 002 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162785
http://www.vm15.hu/inindex.html
Előzmény: gerpetya (162691)
amicus Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162784

Köszönöm a pontosítást. Jobban utánagondolva, tényleg régebben volt, mint 5 év... hogy repül az idő...! :-)

 

Emlékszel-e véletlenül, hogy milyen kocsikból állt a "régi" Sopianae? Pécsi kocsikból? Szerény tudomásom szerint Pécsett régen laktak 19-41, 20-41-es kocsik. (mennyi? meddig? - ezt már a kocsi csapattól kérdezem)

Előzmény: FOMA (162781)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162783

AS 1157-el a haznak hult helye van

 

 Elvtárs! Innen valóban eltűnt néhány polygon!!
Előzmény: oldmumus (162587)
M41 2202 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162782

InterCity járatok Szeged-Budapest, Budapest-Szeged között amelyekhez nem csatlakozik InterPici:

 

IC 709, IC 705, IC 701

 

IC 700, IC 704, IC 708

 

A 10 IC járatból tehát csak 4-hez van IP csatlakozás. Elég karcsú, nem gondolod? 

Előzmény: M40 120 (162605)
FOMA Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162781
A 4-5 évvel ezelőtti Sopianae már az IC 803 volt (a hét első munkanapját +előző napon 1803 bajai közvetlen kocsikkal, visszafelé öedig 816).

Viszont a korábbi Sopianae nemzetközi gyorsvonatnak 7köznapokon is volt bőven utasa, méghozzá jelentős számban csencselő aktív és nyugdíjas vasutasok. Ők Pécsről utaztak reggel - no nem Pozsonyba, hanem Komáromba - ott átsétáltak a hídon Komarno-ba, majd este vissza. Az árucikk elsősorban cipő, táska, édesség volt, amit kéz alatt, illetve a pécsi, komlói piacokon eladtak, mivel Szlovákiában nagyságrenddel olcsóbbak voltak ezek az áruk.
Előzmény: amicus (162761)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162780
Én úgy hallottam hogy részeg volt, akkor jött a kocsmából, és úgy lépett be az usgyi elé (18:15-s esztergom felé tartó személy.) még jó hogy én a 19:15 -sel mentem, bár +45-tel indult. Rákosrendezőn láttuk az ablakból a fekete nejlonzsákból kilógó lábakat.
Előzmény: M62 265 (162579)
M41 2202 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162779

A 63-41-es pusztametrót nevezed magasabb komfortfokozatú motorvonatnak? Ha Desiro közlekedne, akkor azt mondanám, hogy ok. Ha az Uzsgyi annyira komfortos mint, ahogy állítod miért nem azt hagyták meg Budapest-Esztergom között, a Szeged-Békéscsaba vonalra pedig jöhettek volna a Desiro-k.

 

A MD-ket pedig ne bántsd, mert azok mindig jobb motorvonatok lesznek a szememben, mint ezek a nyavalyás, szar Uzsgyik.

Előzmény: M40 120 (162606)
M41 2202 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162778

Egyetértek veled Marekp.

 

Nem közlekedéssel kapcsolatos iskolát végeztem, de amit látok ebben az országban a közlekedés területén, az egy közlekedéssel nem foglalkozó, laikus embernek is szemet szúr, hogy ezen a területen valami nagyon nem stimmel, főleg a vidéki közlekedéssel kapcsolatban. Hiába van az a rengeteg közlekedési szakember.

Előzmény: Törölt nick (162584)
oldmumus Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162777
Na ja, de annakidejen nem igy kellett atdocogni Fehervaron sem. Tegnap azt magyaraztam a havernak tele van lassujelekkel az egesz, raadasul a biztber is regi.
Előzmény: Z. Z. (162773)
nohab Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162776
Sőt, a 80-as években mezei gyors is volt (valszeg nyári pénteki mentesítő), ami nem állt meg Fehérváron. A déli partra biztosan, de szerintem északra is.
Előzmény: Z. Z. (162773)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!