Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

drinky Creative Commons License 2005.02.11 0 0 4206

Hát az messze van!

 

De valahol az ország közepén vagy a dunántúl közepén (innen vagyunk többen ahogy nézem) csinálhatnánk egy zasti talit.

indi2 Creative Commons License 2005.02.10 0 0 4205

2005.06.03-05. - Harmadik KGST Party Keleti-Autó Klubtalálkozó
Nyíregyháza, Sóstófürdő - NyírPlaza

A program még szervezés alatt, előzetes tervek:
Péntek:
Érkezés folyamatosan a kempingbe, éjszakai tájékozódási verseny, érintve a nyíregyi trabisok minden péntek este esedékes szent helyét:)) (ugyanis minden pénteken van nálunk találkozó)

Szombat:
Ébresztés, reggeli locsolás után irány a NyírPlaza. Nyitás 10.00 kor.
Program: börze, ügyességi versenyek, fellépők, BMX air ride arena, sörösrekesz-falépítés, autók díjazása, és ami még nem jutott eszünkbe
16.00 autós felvonulás rendőri felvezetéssel. Tervek szerint hosszú felvonulás!
Este a főhadiszálláson (Sóstófürdő Kemping) össznépi kajálás, főzés, zenélés, amolyan úttörőtábori feeling; a nap filmjének bemutatása

Vasárnap:
9.00 NyírPlaza parkoló újra
Autós ügyességi verseny, szlalom, engedéjezett gumifüstölés......
Búcsúpuszi és össznépi közös ülés:))))

A 2005-ös találkozó címében látható, hogy klubtalálkozó.
Szeretnénk, ha minden keleti autós klub résztvenne találkozón!
Minden Zasztist szerettel várnak!!!

További infó: http://veketto.cs.hu/index.html

vagy írjatok a fő szervezőnek: Pócsi "Simán" István mobyl@freemail.hu

 

Én biztos ott leszek!!!

_Bruce_ Creative Commons License 2005.02.10 0 0 4204
Hali, igazából pontosítani is tudok már, csak tegnap elfelejtettem felírni. Tehát a szitu, hogy csak 1 meg rüki nincs. Félrediagnosztizáltam, bocsi... Csak én voltam béna, és kettesben nem tudtam elindulni, de már kitapasztaltam, tehát 2-s van. Előtte minden rendben volt, a váltással, a hanggal sem volt semmi probléma. A váltóhoz nem nyúltak hozzá, a le-felszerelésnél nem voltam ott, de tudtommal nem volt gond akkor sem. Az egyik tartóbakot most cseréltem ki, nem lötyög a motor, "A váltómüben kapcsoláskor I-böl II-be nincs olyan érzésed, hogy"-nincs. Gyakorlatilag egyesbe és rükibe nem lehet betenni. Hallottam valami olyat, hogy ahol a váltókar lemegy az autó aljáig, és ha alulról nézem, ott van valami félkör alakú műanyag valami, és azzal lehet para. ??? köszi...
JOSEY Creative Commons License 2005.02.09 0 0 4203
Szia Bruce!

Ahogy elolvastam a hiba diagnózist, gyertyára nem lehet gondolni, mivel , hogy a gyertya porcelánja repedt, vagy az elektróda csontra levan égve az minden fokozatban produkálja a jelenséget.
Feltszek néhány hüle kérdést:
a motortartóbakok milyen állapotban vannak ?
Különbözö sebességi fokozatok kapcsolása esetén, ha a támasztókar, vagy bak enged, elöfordulhat, hogy olyan helyzetbe kerül a motor, hogy van gyujtás a hengerekben és másik fokozat kapcsolásakor meg nincs mert a kábel akkor nem képes a szikraátvitelre.
A tengelykapcsolószerkezet, tárcsa cseréjekor általában nem szokott megsérülni semmilyen tengely vagy alkatrész erre nem nagyon lehetne ráfogni a hiba okát, mivel bármelyik fokozatba kapcsolunk ugyanazon nyelestengelynek adja át a fordulatot a motor.
A váltómüben kapcsoláskor I-böl II-be nincs olyan érzésed, hogy a rükverc fogaskerekei visszafelé szeretnék hajtani a kocsit, egyszer tapasztaltam egy Zuk-on, az ügyes szerelök eltörték a létetövillát a váltóban és szerencsétlen autó elöre és hátra is akart menni, majdnem szétszakadt. :-(((
No meg a váltókar kulisszái milyen állapotban vannak, mert a Zatyiknál néha láttam már olyant is ugy lötyögött minden irányba mint biró s****ben a lóf*** .

Ha tudsz valami friss infót még a hibákkal kapcsolatban, akkor dobd fel mi hamarabb.

Üdv: JOSEY
Előzmény: _Bruce_ (4201)
deerman Creative Commons License 2005.02.09 0 0 4202

Érdekes jelenség, de többet kéne tudni:

- előtte nem volt semmi gond?

- a váltó nem lett megbontva?

- akadálytalanul le- és felment szereléskor?

- ad-e rendellenes hangot?

- a kuplung egyébként normálisan működik, nem szaggat?

- csak egyes kettes szorul, hármas négyes nem?

- mi a helyzet a hátramenettel?

Valószínűleg sem kézrátétel sem az idő nem gyógyítja, kinéz egy váltószétszedés. Addig hiába bármilyen tanács.

 

Előzmény: _Bruce_ (4201)
_Bruce_ Creative Commons License 2005.02.09 0 0 4201
Sziasztok!!!
Rég jártam errefele, de sajna a 3932 sorszámú hozzászólásomra még senki nem reagált semmit. Senkinek nincs tippje???? Köszi

Nesa: Nagggyon komoly az a box...
drinky Creative Commons License 2005.02.09 0 0 4200

Engem kiborít a kicsike! Most voltam a karoszériásnál mert a bal elsö ajtóm sarka szinte a földet éri mikor kinyitom az ajtót, akkorát lóg! Az alsó csap el van törve és álítása szerinta zastin nem lehet ezt kiűtni mert mind a két vége el van kalapálva + a zsanér az ajtóra hegesztve van így zsanért sem lehet cserélni. És mivel se a flex se a fúró nem fér oda a csaphoz így csak ajtócserével lehet megoldani. Én ezt nem akarom elhinni és az is bizti, hogy nem fogok ajtót cserélni emiatt.

De kérdem én:-ha el van törve két felé az a csap akkor nem lehet kihúzni felfelé és

                        lefelé a két darabot külön külön................???

                       -vagy csak nekem tünik ez ilyen egyszerünek?

 

Járt már valaki így?? Mármint cseréltek valakinek is csapot a zsanérban?

4kerék Creative Commons License 2005.02.09 0 0 4199

Sziasztok!

Hát igen, engem is szivat a verda induláskor, de azért lassan beindult. De tegnap érdekeset művelt: már annyiszor indítottam, hogy a végére simán csak szivatóval beindult, de amint gázt akartam neki adni, leállt. Akkor megpróbáltam csak nyomkodni a gázpadált, akkor szépen fel-felpörgött egy kicsit, de nagyon kehesen. Szegényke, elég beteges.

Aztán van alatta olajfolt is reggelre, de szerintem ez csak a kartelgázt visszavezető csőből jöhet, legalábbis nekem úgy fest (meg van egy kicsit szakadva). Vagy mégis van valami összefüggés a két jelenség között? Szét kéne szedni. De olyan hideg van! :((

Lujbi Creative Commons License 2005.02.09 0 0 4198
Sziasztok.Indi én is igy szoktam inditani:-)Kivéve amikor meleg van.Ja köszönom a válaszokat.Sajna valami komolyan nem stimmel a verdával mert ma meg már BKV-val kellett bejönnöm mert nem indult be a zatyi.Csak köszörült és köszörült.Mint ami nem kap benzint.Ugyhogy ha darabokra szedem és átnézem a karbit na meg az AC pumpát és a vákum csövet is amit írtatok.Bár még arra is gondoltam hogy kezd meghalni az egyik gyertyám.De majd kiderül.A váltos dolgot majd megírom hogy hogy csináltam meg:-) Hali
indi2 Creative Commons License 2005.02.08 0 0 4197

Ja ! Majd el felejtettem engem érdekelne a vátólötögés megszüntetés részletesebben(hol kell menetet vágni, fúrni).ÉN A KEZDŐ ZASZTIS!!

Köszi!

Szia!

 

Előzmény: Lujbi (4189)
deerman Creative Commons License 2005.02.08 0 0 4196
Még egy eszembe jutott, a fékszervó vákuumcsöve. Az is tud szopatni ilyenekkel.
Előzmény: Lujbi (4190)
deerman Creative Commons License 2005.02.08 0 0 4195

Minden holdfázisban létező a probléma?

Az enyém általában mindig beindul, de most, hogy kétszer is minusz tizenhat volt az éjjeli csúcs, reggel ki kellett vennem a gyertyákat ( naná, hogy levertem a bőrt a kezemről )és gázon megmelegíteni.

Próbáld úgy, hogy nem nyomod, hanem nyomkodod a gázt miközben indítasz. Kihúzott szivató mellett persze. De vigyázz, mert így meg könnyen összetaknyolja a gyertyát.

Ha makacs a probléma nézd meg a karburátor talp csavarjait (kettő db 13-as anya) néha annyira kilazul pár hónap alatt is, hogy kézzel letekerhető. Viszont , ha meg nagyon megtéped, elgörbül a porlasztó alja, vagy rosszabb esetben megreped a hőszigetelő bakelit. Aztán még lehet ezer más is.....Ac probléma, gyújtás, szivató csappantyú vákuummembránja stb stb. Nameg a karburátor egyébként is kompromisszumos alkatrész.

Előzmény: Lujbi (4190)
indi2 Creative Commons License 2005.02.08 0 0 4194

Szia Lujbi!

 

Köszi a felvilágosítást box ügyben, majd próbálkozom a dologgal.

A kérdésedre reagálva, én így szoktam indítani, (legalábbis télen):

 

Alapból szivatóval állítom le.

Reggel mindenekelőtt 3-4 gázpedál lenyomás, szívató tökig ki,indítás.

Ha beröffen a szívató kicsit vissza( 5mm), hogy kapjon egy kis levegőt.

Ha nem indult elsőre akkor gázpedállal ugyanaz,de a szívatót már nem húzom ki teljesen.

A gázfröcsre fulladásról annyit, hogy szerintem minden zaszti ezt csinálja.

A gázpedált ilyenkor csak érzéssel.

Az alapjáratod szerintem már más tészta.Szerintem is fars levegő, de akkor az a hidegindítást is befolyásolja.

Előzmény: Lujbi (4190)
NORBERGER Creative Commons License 2005.02.08 0 0 4192
Szia vásárold meg nyugodtan a zasztis könyvet !!!!!!!!Minden ugyan az csak a végébe vannak az újítások a YUGO-ról.
Előzmény: Babss (4191)
Babss Creative Commons License 2005.02.08 0 0 4191
Pls segitsetek mert nem tudom h megvehetem-e ezt a könyvet , hogy jó legyen a kocsimhoz. zastava gtl55-höz a Zastava 101, Yugo Skala 101/55,65 javítási útmutató
Előzmény: Babss (4184)
Lujbi Creative Commons License 2005.02.08 0 0 4190

Valaki segitsen már.Amikor reggel kihúzom a szívatót és inditok akkor állandóan leáll a motor.Pedig felpörög a motor meg minden.És kb harmadikra rendesen elkezd járni.De ha nyomok egy kis gázt miközben a szivató ki van húzva akkor lefullad a verda.Persze ezt meleg motornál már nem csinálja.Mitől lehet ez?Ki pucoltam már a karbit is teljesen.És az alapjárat is mászkál.Nem az igazi.Farsot szív??

A segitséget előre is köszi.

Sziasztok.

Laja

Lujbi Creative Commons License 2005.02.08 0 0 4189

Szia Sumati.Én még amikor megvettem annó a verdát megcsináltam magamnak ugy a váltót hogy ne lötyögjön.Nem kellett más hozzá csak egy menet metsző.Ja és átfúrni a rudazatot.És már mehet is az anya na meg a jó öreg sas szeg:-)Kb 2-3 órás meló.És szerintem örökéletű:-)Az enyém is olyan volt régen minta buszban váltogattam volna.De most teljesen tökéletes már több mint 4 éve.Ja a váltás az teljesen jó igy.És nem akadályozza a lábam sem:-)

Sziasztok.

Előzmény: sumati (4177)
drinky Creative Commons License 2005.02.08 0 0 4188

Ja! :o))))))

 

Még annyit, hogy allul az eredeti tálca van bent vagy az is másik?

Igérem többet nembobázlak ezzel?

drinky Creative Commons License 2005.02.08 0 0 4187

Bocs! az elöbb még nem mutatta hogy írtál.

 

Amugy ez egy az egybe zastiba való vagy vali másba? Mert a skodáké is valami hasonló nem?

 

KÖSZI A KÉPEKET!!!!

Előzmény: Törölt nick (4185)
drinky Creative Commons License 2005.02.08 0 0 4186

Nesa!

 

Az öregemék most jöttek meg Harkányból, és látták a haverod kék-fehér zastiát.

Ahogy hallom kihegesztett felnivel járnak mert 2perc alatt kb 5ször mondta el, hogy milyen széles kerekek voltak rajta. :o)))

Várom a képet!

Babss Creative Commons License 2005.02.08 0 0 4184
Sziasztok. a zastava gtl55-höz jo a Zastava 101, Yugo Skala 101/55,65. Javítási útmutató? Mert az már újabb kiadás
sumati Creative Commons License 2005.02.08 0 0 4183

Pont ahogy mondod, be is ázott, pontosabban bepárásodott és télen minden reggel egy csurom vízben állt az egész :))

 

De azóta is  működik a magnó, csak már a suzukinkban.

Előzmény: Törölt nick (4182)
deerman Creative Commons License 2005.02.08 0 0 4180

 

no comment

 

 

A zene a zene a zene a zene a zene kell...

deerman Creative Commons License 2005.02.08 0 0 4179
Most akkor szepen jol magyarul, vagy szépen jól magyarul? Mer' az uttoro csak tori az úttörő meg töri. ;-)
Előzmény: sjanius (4173)
*Steve Creative Commons License 2005.02.08 0 0 4178

HALI'

 

Rádió boxot  én   vékony rétegelt lemezből vágtam ki és lefujtam olyan szinre mint a műszerfal mert már akkor se lehetett kapni . Egyszerübb ha hullámpapirból kimodellezed az iveket a szögeket utánna lehet szabni a rétegelt lemezt .

 

üdv

 

Steve

sumati Creative Commons License 2005.02.08 0 0 4177

Hogy tudsz így 1-esbe és 3-asba váltani? :)))

 

Bocsesz, de nekem olyan zastim volt, ahol a váltó eléggé ki volt kopva és akkora útja volt mint egy ikarusz busznak ! :)

Előzmény: Lujbi (4169)
sumati Creative Commons License 2005.02.08 0 0 4176

A rádiót tedd bele a kesztyűtartóba :))

Anno mi is úgy csináltuk, mert egyszerűen nem lehetett kapni v. szerezni sehonnan ilyesfajta boxot :(

Legalább nem lopták ki a  rádiót :))

Előzmény: drinky (4164)
Joceee Creative Commons License 2005.02.08 0 0 4175
Nekem is ugyanilyen Carabox van a  kocsiban, csak nincs digitfényképezőm..
Előzmény: Lujbi (4169)
Lujbi Creative Commons License 2005.02.08 0 0 4174
Szeva Indi.Én kb. 4 éve vettem a 8 kerbe az egyik autós boltba.De lehet hogy az üllöin is találsz.Ott van egy autósbolt a volt Hunyadi mozitól nem messze.A telefonszám 281-10-22. Hátha van.De ha itt nincs akkor próbáld meg a forum autósboltot.Az eladó srácok kicsit bunkok de van mindenük.294-72-31 Ez meg a XVIII kerben ban.A régi Forum mozinál. Remélem tudtam valamennyit segiteni. Szia
Előzmény: indi2 (4170)
sjanius Creative Commons License 2005.02.08 0 0 4173
Ne vedd a szivedre:) Termeszetesen az uttoro segit ahol tud. De ez ne menjen a nyelv rovasara.
Előzmény: drinky (4168)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!