A dízel-motor sok minden miatt leállhat.Sajnos ezek a motorok legtöbbje annyira kivan,hogy mindennaposak az olajnyomás problémák amik számtalan leállás okozoi. Induláskor pedig pont az lenne a lényeg,hogy a dm. nagyobb töltést kapjon (ezért is pörög fel indításkor),hogy utána leáll "lefullad"ahogy írod,az már más kérdés.
Koszi a listát is meg a választ is! Véletlenul nincs valakinek egy képe ebbol a CSD pályaszámos korszakból, gobdolom elég érdekes lehett Máv szinezéssel és CSD pályaszámmal, esetleg zománcozott pályaszámtáblákkal.
Hát nem sokkal,és az az érdekes az egészben,hogy az összevágásukkor voltak Fehérváron sokkal rosszabb állapotú Szergejek is.Pl a 221-es amit aztán később felállítottak a parajosból,de sok köszönet nem volt a müködésében.Lopakodónak is becézték,mert sokszor már álló motorral gurult be az állomásokra.
Dehogy kötöszködsz! Abban az időpontban olyan 10-12 éves voltam,egyszerűen ez "rémlett", a csíkos tuti,illetve a magyar psz.-ok, Neked van igazad ! Viszont az érdekelne,h amíg voltak hova voltak ezek állomásítva..??