Keresés

Részletes keresés

maszilvi Creative Commons License 2005.02.05 0 0 189
Tősgyökeres ferenci verda, hajdan "kormányzati" gép volt.
Előzmény: Sinbiciklis (71)
by-169 Creative Commons License 2005.02.05 0 0 188
Ez nagyon sokat járt a 101-es vonalon ott a hattérban a sok Vfk kocsikkal. Valamikor még zöld szinű fütűkocsit is hozott a Balti-orient vonattal.
Előzmény: mvjeno (170)
Soldato Creative Commons License 2005.02.05 0 0 187

"Vagy egyáltalán nem is kozlekedtek?"

 

De igen közlekedtek,és a mozdonyvezetők szerették is őket.A légsűrítő szállítóteljesítménye kisebb volt mint a MÁV gépeké,illetve a fékezőszelep volt még más típusú.

Előzmény: kisvautas (179)
maszilvi Creative Commons License 2005.02.05 0 0 186
És talán az egyetlen, amelyet nyílt vonalra nyugodt szívvel ki lehet engedni.
Előzmény: Bahn (139)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.05 0 0 185
Na látom mégis ide találtál.
Előzmény: 2M62U-0386 (184)
2M62U-0386 Creative Commons License 2005.02.05 0 0 184
Üdv mindenkinek!
maszilvi Creative Commons License 2005.02.05 0 0 183
Ezt úgy hívják, hogy körvasuti átállítós mozdony. Oda megy ahova küldik, mert éppen valami dolga van.
Előzmény: MBen (174)
M62-255 Creative Commons License 2005.02.05 0 0 182
Végre egy jó kép 161-ről,ami nem a házfal elött hészült:-)
Előzmény: by-169 (180)
M62-255 Creative Commons License 2005.02.05 0 0 181
Na ezt (196) vajon,hogy sikerült összehozni..? Nem volt elég szélesnyomközű éppen? Pedig van egy pár darab. Mostanában készült a kép? Mert akkor megértem,hogy miért kerül szombathelyi gép Záhonyba..... Köszi a válaszokat!
Előzmény: Bárdos Imre (177)
by-169 Creative Commons License 2005.02.05 0 0 180

Nemzetközi gyorssal Fonyód 1987. Fotó: Tasnádi Tamás

Eperjeske-rendezőn 1997 nyár Fotó: ??? Ákos

kisvautas Creative Commons License 2005.02.05 0 0 179
Akkor ezek pl. T679 1066 szám alatt kozlekedtek? Vagy egyáltalán nem is kozlekedtek?
Előzmény: V43 1298 (141)
kisvautas Creative Commons License 2005.02.05 0 0 178
Kérném szépen emilben azt a Szergejlistát! Koszonom!!!
Előzmény: Bárdos Imre (132)
Bárdos Imre Creative Commons License 2005.02.05 0 0 177

Úgy tudom elaludt a mozdonyvezetö a gurítóra való felhúzás közben, de (még) nem tudtam pontosan kinyomozni.

 

Egy félig széles Szergej középütközövel:

 

 

M62 196 széles forgóvázon
Előzmény: Marc Marc (171)
vasutTOM Creative Commons License 2005.02.05 0 0 176

066-osról nincs valakinek fotója? Eddig még sehol sem láttam róla képet!

 

Kérésed teljesül! Íme:

 

Előzmény: Törölt nick (169)
m61019andras Creative Commons License 2005.02.05 0 0 175
Gondolom Ő volt a tartalék és teherkocsikért ment.
Előzmény: MBen (174)
MBen Creative Commons License 2005.02.05 0 0 174

A Déli alagútjánál furcsa hangra lettem figyelmes.

 

M62 265

Nem tudjátok, mi dolga lehetett???

mvjeno Creative Commons License 2005.02.05 0 0 173

Hali.

 

M62 501
Előzmény: Marc Marc (171)
M62-227 Creative Commons License 2005.02.05 0 0 172
Mai fotózásom Ferencvárosban:
Marc Marc Creative Commons License 2005.02.05 0 0 171

Uramisten, ez aztán a baleset! Hogy történt, nem tudja valaki? Mibe rohant bele, hohy ennyire feltúrta a földet? Amúgy meg itt egy Szergej 2004. szeptember 19-ről, a váci vasútállomáson. Valaki nem tudna nekem felrakni egy középütközős példányt?

 

 

 

 

 

Előzmény: Bárdos Imre (104)
mvjeno Creative Commons License 2005.02.05 0 0 170

Hali. Valamikor 1992-ben így nézett ki!

 

Itt még ladányi volt.
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.05 0 0 169
Nagyon jó fotók!!

066-osról nincs valakinek fotója? Eddig még sehol sem láttam róla képet!
by-169 Creative Commons License 2005.02.05 0 0 168
braun Creative Commons License 2005.02.05 0 0 167
 Az 5-ös kép járt a legjobban, mert nem csak a felirat, hanem maga a kép is lemaradt, akkor íme:
braun Creative Commons License 2005.02.05 0 0 166

 A feliratok lemaradtak:

 

 1. M62 011

 2. M62 091 Szeged VF-n

 3. M62 150 Vonyarcvashegy környékén 2000 nyarán

 4. M62 174 gyorsít Celldömölk állomásról

 5. M62 232 Vonyarcvashegy állomásról kijár Keszthely felé

 6. M62 002 selejtezve, mögötte a M62 231-es

 7. M62 062 Szeged Vf-en, vmikor 1994-ben

Törölt nick Creative Commons License 2005.02.05 0 0 165

1981. 04. 06. az utolsó képhez tartozott volna ha úgy hagyta volna a zindex ahogy én akartam.

 

Előzmény: Törölt nick (164)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.05 0 0 164

Üdv az új topiknak. Legalábbis nekem új. A forgalom óriásinak tűnik.

 

159-188 néhány használható alkatrészen kívül semmi nem menekült meg a gépekből a helyszínen vágták őket szét és vitte a vállalkozó a kohóba.

 

Nekem még fotóim sincsenek róluk. A gépekkel együtt a balesetben az egyik mv is szerencsétlenül járt. Sajnos életét vesztette.

 

Egy két kép amikor még ők hordták kivégzésre a gőzösöket.......

 

1981. 04. 13.

 

Amikor még az M62 volt a sztár

 

Valószinűleg 1981. 04. 06.

 

Brühü brühü (a gőzösökért sírok)

 

 

 

A 212-es is vitt egyet.
Előzmény: M62-255 (161)
braun Creative Commons License 2005.02.05 0 0 163

  Üdv  a topicnak!

 

 Egy kicsit kerregett a scannerem a mai délután, gondoltam, az redményt megosztom veletek:

M62 011 egy régi köntösbenM62 091 Szeged VF.enM62 150 Vonyarcvashegy környékénAZ erő veled van:-))M62 002 selejtezve Szegeden, mögötte a 231-es láthatóM62 062 Szeged VF.-en pihenőben

 

 Van még, majd azokat legközelebb.....

 

Braun

M62-227 Creative Commons License 2005.02.05 0 0 162
Sziasztok!
Kb. 10 perccel ezelõtt voltam Rákoson.




M62-255 Creative Commons License 2005.02.05 0 0 161
Úgy tudom,hogy a balesetben résztvevő 188-as eredeti pályaszáma 067 volt ! A 159-es meg olyan 96,97 körül rengeteget dolgozott a 29-esen, nagyon sokat láttam akkoriban. Sajnos nagyon szomorú sorsuk lett......:-((((((((((
Előzmény: m61019andras (157)
aeomega Creative Commons License 2005.02.05 0 0 160
Tegnap ezeket a járgányokat láttam:
(a győri gyorsra várók nem igazán díjazták a füstfelhőt, dehát ez van :))

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!