Keresés

Részletes keresés

VitézyDávid Creative Commons License 2005.01.12 0 0 102026

Peremkerületek összekötése: nyilván van ilyen igény a város több pontján is (reálisan ugye elsősorban a pesti oldalon lehet :-)), de ezek azért elég szerények. A 901-es sok helyen elég, mint legkülsőbb gyűrű; a 951-es beindításának a garázs elhelyezkedése adott löketet. Félő, hogy egy XV.-XVI. kerületi (nappal is csak elég sorvadtan létező) harántoló járat nagyon kihasználatlan lenne. Ismerve azonban azt, hogy Cinkotáról több szolgálati is tart Észak-Pest felé, ezek meghirdetésével, útvonaluk egyszerűsítésével legalább éjfél után és kora hajnalban 1-1 indulásban lehetne valamit nyújtani ebben az irányban is.

Üdv.:VD

DJ Troli Creative Commons License 2005.01.12 0 0 102025

DLala has right.

 

A külső kerületek közötti "gyűrűs" utazási igény van, de elenyésző. ez látszik az 1É-6É összehasonlításban is. Azonban vannak olyan szolgálatik, amik pontosan ilyen irányokban járnak. Ezeket pl. érdemes megtartani, de szvsz csak meghirdetéssel, és néhány fontos, nem túl távoli átfutási pont megjelölésével (tehát az adott pontban mindig megáll a busz, a köztes szakaszon fakultatív, igény szerinti útvonalon közlekedik) a részletes meghirdetés az általában bonyolult útvonal miatt amúgy sem célszerű.

 

Van egyébként a VEKE-tervben is ilyesmi, bevonva a hálózatba, pl. a 951 szépen pótol egy ilyen kapcsolatot. Más kérdés, hogy kompromisszumként dél-pestre betérve.

 

A hangolások kérdése viszont elég súlyos kérdés lesz, szerintem kissé sok elemből áll a hálózat (ez egyébként már egy részbeni bővítésnél is elő fog jönni). ott jön majd elő a "melyik ujjamba harapjak" effektus...

Előzmény: DLala (102008)
VitézyDávid Creative Commons License 2005.01.12 0 0 102024

NZA!

 

Köszönjük a jókivánságaidat, reméljük tényleg célbaérnek a javaslatok.

 

A Városüzemeltetési Bizottságnál van a labda, ők a Közlekedési Ügyosztálynak fogják lepasszolni, a BKV az ottani vizsgálatnál kerül majd képbe. Pozitív fogadtatás esetén (amit a BKV szándékait (mondjanak bármit) és az ügyosztályt ismerve nem zárok ki), a labda visszakerül a Bizottsághoz és akkor már az elfogadáson lesz a sor. A BKV egyelőre a várható, szokásos befeszítésnél tart, de ez szerintem fog még enyhülni. Mindenesetre - ahogy a 41-esnél is tettük - megpróbáljuk a lehető legtöbb fórumon képviselni a javaslatot. Megértem a BKV azon vezetőit, akik inkább kerülnék a szolgálati járatokhoz nyúlásból eredő konfliktusokat, de ezt nem lehet megkerülni. A szolgálatik kiváltása nélkül valódi hálózatfejlesztésre nincs mód (fedezet), ez S.L. indexnek adott interjújából is kiderül. A szakszervezetek a legutóbbi húzásuk után tényleg legjobb, ha csöndben maradnak; remélem ezt is teszik. Főleg, hogy nem romlik a jv.-k nagy többségének hazajutási lehetősége a változtatás hatására.

 

Üdv.:VD

 

Előzmény: NZA (101985)
BOROS-L Creative Commons License 2005.01.12 0 0 102023
Igazad van, zárjuk le a témát. :)
Előzmény: Törölt nick (102021)
BOROS-L Creative Commons License 2005.01.12 0 0 102022
Egy-egy kocsi néha elmehetne...
Előzmény: Törölt nick (102020)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.12 0 0 102021

ööö ez így nem igaz, de bizonyos helyeken nem olyan jók az adottságok.

 

na én itt befejezem.

Előzmény: Törölt nick (102020)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.12 0 0 102020
az egyáltalán nem biztos hogy úgy jó, és hát kint már ugye az úthálózat is ritkásabb
Előzmény: BOROS-L (102019)
BOROS-L Creative Commons License 2005.01.12 0 0 102019
Csak meg kell nézni a nappali járat útvonalát és így már könnyebb.
Előzmény: Törölt nick (102018)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.12 0 0 102018

nemtom, az az igazság, hogy nehéz lenne jól kitalálni egy még kijjebb menő kört.

bár én imádom az ilyen "monstre" járatokat (ez biztos valami perverzió:)

Előzmény: BOROS-L (102016)
BOROS-L Creative Commons License 2005.01.12 0 0 102017
Mondjuk én szívem szerint a 950-est kíhúznám Cinkota Hév Áll-ig.
Előzmény: BOROS-L (102016)
BOROS-L Creative Commons License 2005.01.12 0 0 102016
Valami ilyesmire gondoltam, csak még kijjebb.
Előzmény: Törölt nick (102011)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.12 0 0 102015
ja igen, na az is hasonló.
Előzmény: GABORBP (102013)
v86 Creative Commons License 2005.01.12 0 0 102014
976
Előzmény: Törölt nick (102012)
GABORBP Creative Commons License 2005.01.12 0 0 102013
976. Az egyszerre sugaras és körkörös.
Előzmény: Törölt nick (102012)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.12 0 0 102012
de van még kijjebb is, nem emlékszem hányas, ami a szarvas csárdához megy
Előzmény: Törölt nick (102011)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.12 0 0 102011
csak azért, mert a 951-es az pontosan egy ilyen "külső gyűrű"
Előzmény: BOROS-L (102010)
BOROS-L Creative Commons License 2005.01.12 0 0 102010
Elolvastam és drukkolok a Vekének hogy sikerüljön. Én úgyse szoktam éjjel közlekedni, Csak ezek a kérdések merültek fel bennem.
Előzmény: Törölt nick (102006)
v86 Creative Commons License 2005.01.12 0 0 102009

Jah és mire átér a másik végállomásra pont letelik a munkaideje a sofőrnek :)

Előzmény: BOROS-L (102005)
DLala Creative Commons License 2005.01.12 0 0 102008

Az Örsön át kell menni? Ez a legtöbb esetben nappal is csak így valósítható meg. Alig vannak keresztben járatok. Ájszakára a legjobb példa Varsó volt, ott bárhonnan bárhova egy átszállással el lehet jutni. Igaz, ehhez mindenkinek be kell mennie a főpályaudvarhoz. Viszont ez éjszaka gyors és pontos.

A lényeg, hogy biztos lehess benne, adott időpontban ott lesz a kocsi és tervezheted, hogy mikor érsz vele a célodhoz. Eközben kevésbé lényeges, hogy nem légvonalban haladsz a cél felé. Tudomásul kell venni, hogy az éjszakai forgalom döntő többsége sugárirányú. Sokkal inkább, mint a nappali, pedig az is főleg olyan.

Előzmény: BOROS-L (102001)
GABORBP Creative Commons License 2005.01.12 0 0 102007
Nem, olyat nem lehetne, hanem kéne csinálni. Egyszerűen borzalom, hogy ha a XV. vagy XVII. kerületbe akarok menni a XVI: központnak nevezhető részéről csak átszállással lehet a szomszédos kerületekbe eljutni. És akkor még nem vagyok a kerületen belül sehol! A IV. vagy a XVIII. kerületekről nem is beszélve.
Előzmény: BOROS-L (102005)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.12 0 0 102006

ember! én nem kampányolok a vekének, de elolvastad ezt az anyagot???

Előzmény: BOROS-L (102005)
BOROS-L Creative Commons License 2005.01.12 0 0 102005
Csak egy ötlet: Nem lehetne olyat csinálni hogy a peremkerületeket összekösse egy járat körútszerüen?
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.12 0 0 102004
akkor majdnem le vagy cseszve:))
Előzmény: GABORBP (102002)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.12 0 0 102003
lehet hogy a te konkrét problémádra nem nyújt megoldást, de pl épp az előbb tárgyalt 951-es ezt a célt szolgálja, és örvendetes lenne.
Előzmény: BOROS-L (102001)
GABORBP Creative Commons License 2005.01.12 0 0 102002
Most erre majdnem írtam valamit, de akkor azt mondtad volna, hogy kiforgatom a szavaidat:)
Előzmény: Törölt nick (101997)
BOROS-L Creative Commons License 2005.01.12 0 0 102001
Az ok! De azok akik a külső kerületek között akarnak közlekedni azoknak be kell menniük a városba. Ez pedig nem jó.
Előzmény: Törölt nick (101997)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2005.01.12 0 0 102000
"A három űszak lényege a 6-14 14-22 22-06 beosztás. S ezek azok az időszakok, amikor van közlekedés."

Akkor elnézést, hogy belecsobbanok, de olyan városban voltam forgalmi szolgálattevő annak idején, amelyik szinte teljesen a nehézipar 6-14-22-es ritmusának volt alárendelve. A legkormosabb időkben a hajnal hatos szirénaszó 22ezer embert szólított munkára csak a kohászatban, ezek nagyobb része a hajnal ötös szirénára ébredt, a többi vonaton, buszon özönlött a városba és ezt el kellett szállítani minden nap.

Ehhez képest nekem, akinek a busz- és villamosvezetőkénél jóval kevésbé variált munkarendem volt, ilyen időpontokra kellett szolgálatba jelentkeznem: 3.00, 4.00, 5.00, 8.20, 12.20, 14.00, 16.40, 22.00. Ezek a szokásos kezdések voltak a különböző szolgálati helyeken, vezénylés alapján más is előfordulhatott. Számban buszvezetőknél gyakorlatilaga akármi előfordulhatott, 0.30-as kezdés is.

Olvasnivaló:
Nincs megállás (Útravalók 9. rész)

/a/
Előzmény: at3sz (101971)
GABORBP Creative Commons License 2005.01.12 0 0 101999

Ezt először nappal kéne normálisan megoldani...

 

Egyébként erre lenne jó szerintem a lentebb vázolt 144é 2-es verzió.

Előzmény: BOROS-L (101996)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.12 0 0 101998
már úgy értve: ez az éjszakai tömegközlekedés velejárója, és ez a tervezet szerintem inkább javít ezen a téren mint ront.
Előzmény: Törölt nick (101997)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.12 0 0 101997
a gyaloglást sehogyse fogod tudni kihagyni belőle....
Előzmény: BOROS-L (101996)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!