A kereskedésben az alvázszámból kifolyólag néztek utána, és akkor olvasták, hogy a torokizzításon kívül van még valami előmelegítő is a gépben, de nem tudtak semmit mondani róla.
Erről kéne infó, ahogy nézegettem megy egy kábel a gázolajszűrő tetejére, majd csinálok képet róla, hátha akkor ráismer valaki.
Hi!11-12liter.580km körül szoktam menni egy tankal.A csúcs 608km volt-A gyári adat szerint 68lityi a teli tank. Turbós korában nagyon ment ponyva és spojler nélkül 150volt a vége.Ponyvával120.Azért gondolom hogy jól megy az új trafó mert volt hogy úgy ment el mellettem mint állat. Pedig az enyém is jól ment.Most csak kb 80le és 100 a vége.A fogyasztásomhoz hozzá tartozik még hogy ezt a távot egy nap alatt tehát optimális körülmények között vidéki túra alatt mérem.(végig üzemmeleg a gép)Bajai gép volt?axiálos?
Hali Trafo2000!
Kössz szépen, látszik aminek látszani kell. Ami a beszerelést illeti nemtom lesz e belőle valami mert hát fatheré az oltó és hát majd ő megmondja hogy mi lesz.
Egyelőre még a ködlámpát kéne rárakni mert még anak is csak a bekábelezését csináltam meg.mert hát mindig megy a gép, főleg ilyenkor karácsony táján. :))
Na még egyszer köszi. (de címet ha tudod megadthatod )
Egyébként,nem egy versenyautó az új típusú motor ellenére ! Néha odaléptem kicsit neki,100-110-es tempót is jöttünk maximum,de igazából azt érezni rajta,hogy a nyugis 80-90 bőven elég neki...amit viszont hiányolok belőle,hohy 90 körül szívesen kérne egy hatodikat :))). Egyébként megnéztem a használati könyvében,ez a legnagyobb létező transit,eléjétől a végéig 658 cm.
Tényleg trafo,neked mennyit fogyaszt a magasponyvás transitod ? ( az,amelyik a képen van ) ... egyébként doktorbr kocsijával tuti valami gáz van,mert ennyit nem ehet egy új transit ! Hoztam haza Bajáról a gépet csütörtökön. Ponyva nem volt rajt,csak a felépítmény,80-90 tempóknál evett kb 11 litert
Helo.20-25liter?Nemzetköziben jártam 7,5tonnás DAF teherautóval az 17-18litert evett.A 40tonnás nyerges elment 30-35 literrel.Non stop belvárosban megy az autód?vagy valami gáz van vele.Nézesd meg szervízben.Én rendszeresen túlterhelem az enyém, már légrugó beszerelésen gondolkodom mert ül mint a fene de a felét fogyasztja a tiédnek.Az egyik fehér ford szín pl:B3 de az autó festék boltos megnézi a kocsid adattábláját és kikeveri számítógéppel 1-2decit is.
Helo.Nem tudom mennyire látszik a képen mi van.Telefonnal csináltam.Az a fűtés cső ami a hengerfej elejéből ment a radiátorba lett bevezetve az előmelegítőbe.Ez persze a régi trafó itt nincs útba a szervó szivattyú.Melegítéskor fordítva áramlik, a fűtőradiátorból jön a hideg víz a meleg áramlik a hengerfejbe.Kulön szivattyú nem kell, a termoszifonos elv érvényesül.Egy órával indulás előtt bedugom és felmelegíti a mocit.Természetesen időkapcsolóval is lehet kombinálni.Nagyon hálás dolog mikor nem indul semmi verda az enyém meg pöcc röff.Sokat beszereltem már mindenki elégedett vele.Kecskeméten vettem ha kell előbányászom a címet.
Helló, a miénkben mibil1 ful szintetikust tesznek örökké hány l azt nem tom. speckó, az enyém az zilesedik, 20-25 l /80-100 utobbi ritka. De 3 tonnát is el lehet vinni vele. Általába nem szoktam tulterhelni. nemtud senkisem fehér szinkódot?
helo.Az izzítás kb mínusz 7fokon kapcsol be.A relé nagyjából az első lámpa mögött van elég védtelen helyen ezért oxidálóthatnak az elektromos lábak ezért üzemképtelen lehet vagy még nem volt elég hideg.Izzításkor a gyertyára gázolaj folyik egy csőből ez ég a légtorokban és ezt szívja be a motor.Az enyémben nincs btcs-abs mert fapados kivitel. Ja én szereltem a gépembe elektromos előmelegítőt 220voltosat, mínusz ezer fokban is pöccre indul.És meleg a moci.(a hűtővizen keresztül melegíti a blokkot)
Helo.Nem tudom mennyit esznek a 2,4 motorok.Csak 2,5 motorok vannak a környéken én meg már csak azért is ilyet vettem mert ehhez sok tartalék alkatrészem van.Régóta transitozom ugyanis van 72-es billencsem(gyári kivitel kézzel kell tekerni a billentőt!!) 83as kicsi és egy 87es dula kerekü amiben 650000van és még gyári a mocija!A platósomban 133000van.Szerintem nem nagy munka 20cm emelni a ponyván.Nem hiszem hogy észre vehető a fogyasztáson 20cm. Szerintem a vezetési stíluson több múlik mert ezekkel az új 2,4ekkel sokkal gyorsabban lehet menni mint a régiekkel de épp ezért többet is ehet.Mohács .
Csak érdekesség képpen írok,van több tranzitom is egyik sem fiatal 90 es 88as De ami az érdekesség az a 85 ös duplakerekes hosszú magas gyári busz.Annak idején a Beatriche nevű rockbanda tulajdona volt.ezzel jártak koncertezni .Minimum450 ezer kilométer van benne,de kemény minuszokban is tökéletesen indul,bár olaj fogyasztása az van 10000/5l.A fogyasztása viszont 100-110es tempó mellett nem megy 9-10l fölé.
Mennyit futott a gép ? Azon,amit majd csütörtökön hozok el 2m magas felépítmény van,csak félek egy kicsit tőle ,hogy ez egy kicsit kevés . Igazából nekem az a magasság a szimpatikus,ami a tiéden is van(220 cm ).szerinted az a 20 centi fogyasztásban mennyire befolyásolja ? Egyébként azt hallottam,hogy ezek az újabb 2.4-es motorok kevesebbet fogyasztanak ,mint a régi 2.5-es.Hova valósi vagy ?
Helo.Igen ez még a régi vasblokkos.Az adagoló csere miatt lett jobb a fogyasztás,persze gyengébb is lett.Viszont sokkal megbízhatóbb és elhagyta azt az idegesítő szokást hogy gáz elvétel után még kb 1,5másodpercig pörgött a motor,gázadásra szintúgy gondolkodott.Ezért pl városban még fürgébbnek tűnik.A haverok trafóit is én javítom és úgy látom hogy a legbeváltabb a 95-2000évj bosch adagolós szívó diesel.A plató 4mhosszú 2,2m magas a ponyva.