Keresés

Részletes keresés

1047 005-2 Creative Commons License 2004.11.23 0 0 145689

"Mél ment a képpel 1116 221-1-ról! "

 

Kérek én is!

Előzmény: v63 152 (145672)
radio100jozsi Creative Commons License 2004.11.23 0 0 145688

Tehát akkor 1 pár vonat üzemeltetése 72 ezer/nap.

Így a 145-ös vonal jelenlegi 5,5 pár vonata 396 ezer Ft/nap költségébe kerül a MÁV-nak.

 

Na már csak a bevételt kéne hozzá tudni... 

Előzmény: radio100jozsi (145685)
Andó Gergely Creative Commons License 2004.11.23 0 0 145687
A 2004-nyári utazásom archiválása igen lassan halad. Igen érdekes tényekre figyeltem fel a feldolgozás közben. Talán többen emlékeztek, hogy a TDK dolgozatom címlapján szereplő enschedei ütközőkön élcelődtem egyszer. A német és a holland vasút között hiányzott 60 cm sín és két ütközőbak volt hivatott megakadályozni az átjárhatóságot. Ezzel azt a látszatot kelthettem, hogy a nemzetközi vasúti szállítás leáldozóban van! A látszat azonban téves! A fent vázolt helyzet FEJLESZTÉS és nem pusztítás eredménye. Az 1990-es években NEM volt forgalom ezen a határátmeneten, személyvonati legalábbis biztos nem. Ma azonban 5 és 23 óra között félóránként közlekednek a (német) vonatok a hollandiai Enschede és a szomszédos német város (Gronau) között.

Ha már Észak-Rajna-–Vesztfália: három további esetben okozott nehézséget a vasúton megtett távolság megállapítása e térségben. A 483-as számú Rurtalbahnon Jülich és Linnich között indult újra a forgalom. Új, 482-es számmal Aachen és Stolberg Altstadt között van félóránként közvetlen vonat! Ez utóbbi egy 79 km hosszú vonal (Vennbahn) első négy km-re. Igaz, a pálya 45 km után Belgium területén folytatódik, ahova már 19 km-re Stolberg Hbf-től van egy kiágazás! Az előbbi vonalak nem szerepeltek a 90-es évek menetrendjeiben! Kölnből kiindulva a 459-es vonal Gummersbachba ért véget a 2002-es hálózati térképem szerint. Csodálkoztam is, hogy a vonat még ment 8 km-t Marienheidébe (ahonnan még kiváló állapotú pálya vezetett tovább!).

Azért Németországban sincs kolbászból a kerítés, ellenkező példa is van szép számmal főleg keleten…

Hollandiában az utolsó napomon sikerült a napi programot 25 átszállással teljesítenem! A szoros csatlakozások miatt sikerült így is 1043 km-t utazni 22 óra alatt!
DGKUm Creative Commons License 2004.11.23 0 0 145686
Ismét nem hagyhatom szó nélkül:

...pedig DGKUm állítólag látta is.

Nem állítólag.

...ha valakit valamilyen rossz élmény ér a vasutasok, ne adj isten a mozdonyvezetők hibájából, akkor már teljesen le kell ugatni...

Ez így tulajdonképpen nem igaz! Š Dr. Torgyán.

De ahol egyszerre többszáz ember egészségét veszélyezteti, ott igenis használja a sípot!

Ez egy igen alapos, a járműveket, és az adott helyzetet egyaránt ismerő kijelentés.

Külöben törvényt sért.

Milyent?

Szerintem Zsivány egy teljesen jogos kérdést tett fel, és az itt vele civakodók hergelték fel annyira, hogy kikeljen magából. Nem csodálkoznék, ha ő sem írna többet ide.

Csak nem biztos, hogy teljesen megfelelő stílusban. Viszont tényleg nem érdemes ide többet írni.
Előzmény: marslakó (145651)
radio100jozsi Creative Commons License 2004.11.23 0 0 145685
Egy új adat, napi 72 ezerbe kerülne az önkormányzatnak, hogy eme esti vonatok majd ismét járjanak dec.12.-től.
Előzmény: radio100jozsi (145684)
radio100jozsi Creative Commons License 2004.11.23 0 0 145684

Duna TV mindjárt a hiradóban!!!

Tiszaalpári vicivonal lesz benne, Trafficc ezt neked is látni kéne.

DGKUm Creative Commons License 2004.11.23 0 0 145683
...
Előzmény: V43 2376 (145668)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.23 0 0 145682
Keletiből 17:40-es nem indul, kavar van. A gyorsítottak mindenütt megállnak, én meg megyek a busz helyett a páromért (nem fogja megvárni).
Előzmény: BAKTER (145671)
radio100jozsi Creative Commons License 2004.11.23 0 0 145681

Menetrendvadászat van kilátásban:-)))

A Nyugati poggyászmegörzőben a 2004/2005-ös menetrend megérkezett, de további intézkedésik még nem adhatóak ki.

 

Ki kapja az elsőt, vagy kinek lesz előszőr képpel bizonyítottan itt a topikon?

Arcképessel rendelkezőknek a versenyben való részvétel nem érvényes:-)))

BAKTER Creative Commons License 2004.11.23 0 0 145680

"A felsővezeték nem utasforgalom elől elzárt területen van?"

 

Különben meg hol van az előírva, hogy utasoktól elzárt területről/re készített fényképeket nem lehet közzétenni itt?

 

 

Előzmény: Dash 9 (145676)
BAKTER Creative Commons License 2004.11.23 0 0 145679

"A felsővezeték nem utasforgalom elől elzárt területen van?"

 

A francba! Észre se' vettem! Majd töröltetem a hozzászólást!

:-))

 

Előzmény: Dash 9 (145676)
radio100jozsi Creative Commons License 2004.11.23 0 0 145678
Szép, és még azt mondják, hogy csak a mozdonyok a szépek a vasútban:-)))
Előzmény: BAKTER (145673)
radio100jozsi Creative Commons License 2004.11.23 0 0 145677

nyunyuka kihelyezett vasútmániás tudósítónk jelenti a 903-as gyorsvonatról

 

Székesfehérvárról +20-al indultak tovább Bp-Déli pu felé.

Előzmény: radio100jozsi (145670)
Dash 9 Creative Commons License 2004.11.23 0 0 145676

A felsővezeték nem utasforgalom elől elzárt területen van?

 

:-)))

Előzmény: BAKTER (145673)
Dash 9 Creative Commons License 2004.11.23 0 0 145675

Üdv!

 

Ez naggyon jóó!

 

:-)

 

(Ez nem a kopasz ellen szólt.)

Előzmény: hmsoft (145500)
Indul a bakterház Creative Commons License 2004.11.23 0 0 145674

Elterelték a Tiszát...

A Vízügyi Hivatalban érdeklődtél már? :-)))

Előzmény: amicus (145665)
BAKTER Creative Commons License 2004.11.23 0 0 145673

Ma reggel ezt láttam:

 

 

 

 

Előzmény: radio100jozsi (145670)
v63 152 Creative Commons License 2004.11.23 0 0 145672

BAKTER

 

Mél ment a képpel 1116 221-1-ról!

 

v63 152

Előzmény: BAKTER (145669)
BAKTER Creative Commons License 2004.11.23 0 0 145671
Ezexerint a pénteki műsor folytatása ma este.
Előzmény: radio100jozsi (145670)
radio100jozsi Creative Commons License 2004.11.23 0 0 145670
nyunyuka kihelyezett vasútmániás tudósítónk jelenti a 903-as gyorsvonatról, hogy Veszprém-Székesfehérvár között írásbeliben előírva, hogy Vmax:60 km/h, és több útátjáró berendezés sötét.
BAKTER Creative Commons License 2004.11.23 0 0 145669

"Szombaton Sopronban a zsírúj 1116 221-et sikerült elkapni."

 

A mondás: "Messziről jött ember azt mond amit akar..."  Dokument jeszty?  :-)))

 

Amúgy meg: 

Tényleg nem fényképelted le?

 

Előzmény: v63 152 (145666)
V43 2376 Creative Commons License 2004.11.23 0 0 145668

"Ma reggel a 3417-es nagykátai vonat érkezése után a Keleti csarnok VI.-ra betoló V46 008 mozdonyvezetője síp helyett a kürt 10-15 másodperces megnyomásával figyelmeztette az utasokat a veszélyre. Persze azokat is, akik vétlenek voltak. A hang ereje elérte a fájdalomküszöböt. (Ezt onnan tudom, mert én a párom fülét fogtam be, akinek tele volt a keze szatyrokkal.)

 

El lehet-e érni valahogy, hogy a mozdonyvezetőt figyelmeztetésben, megrovásban részesítsék?

 

Az azért mégsem normális dolog, hogy a rendes utasnak is szétdudálják a dobhártyáját.

Ezzel nem vitát akarok nyitni, hanem kapcsolatot keresnék olyan emberrel, aki lépni is tud az ügyben. Van ötletetek, kihez forduljak?"

 

Nem akarok beleszólni a vitátokba,de szinte minden hétköznap járok azzal a vonattal,tegnap is hallottam ezt a kürtölést. Szerintem az a nagyobb gond,hogy ha ez a kátai személy rendes,akkor úgy ér be szinte mindig az 5.-re,hogy ugyanekkor indul az egri gyors mellette a 6.-ról.  A kátain rengetegen vannak mindig,és amikor megérkezik az 5.-re,a peron teljes szélességében tele szokott lenni emberrel. Az egri (5500) a menesztése után viszont nem állhat meg,előtte rohangál a nép,a peronon még ígyis nagyon sokan vannak,akiket igencsak könnyen el tud sodorni a vonat. Ezt csak úgy leírtam az eset kapcsán,de azért kíváncsi vagyok,hogy megvárják-e az első gázolást azzal,hogy mondjuk az egrit 3-4 vágánnyal távolabbra tegyék a 3417-estől. Nem értek ehhez,de szerintem biztosan megoldható,akkora nagy forgalom azért nincsen.

 

Más,de még a vitátokhoz tartozik:

 

Valaki írta,hogy inkább sípot érdemes használni,amelyik gépen van,mert így ijedtében sem esik senki gép,vagy szerelvény elé. Tényleg van olyan,amikor csak mélykürt van... Egyszer Ecseren majdnem szemtanúja voltam egy véletlen gyalogos gázolásnak. Szakadt az eső,így az utasok nagy része a váróteremben volt,sokan voltak,mert reggeli bejárós vonatra (3629) vártak. Amikor bemondták a vonat érkezését,mindenki elindult a peronon,szorosan voltak egymás mellett,hátrább felszállni a vonatra. Közben jött a vezérlő (régi 300-as),és rákürtölt egy emberre,amikor kb: 20km/h-val haladt. Az ember a peron legszélén ment a váróterem felé,háttal a vonatnak,az utasok miatt nem tudott beljebb jönni.. Éppencsak nem történt meg a baleset.

Na pl: ilyenkor lett volna nehéz eldönteni,két választás közül melyik lett volna a helyes. Ha nem mélykürtől rá,valószínűleg elsodorja,ha ha pedig igen,akkor ösztönös ijedségében vagy eléesik,vagy nem...   

  

Előzmény: Zsivany (145414)
Keleti VF Creative Commons License 2004.11.23 0 0 145667
Szia marslakó!
Részben igazad van de csak részeben...
Khamos és a többiek jogosan írták azt amit írtak.
Ha csak tényleg arról van szó hogy egy vasútbarát felírja hogy
"ez a hülye mv reggel megsüketített szerintetek miért kürtölt?"
akkor azzal nem is lenne semmi gond! de ő nem! ő már jelentgetni akart...
A legjobb mondat erre tényleg az hogy "verte a nyálát"!
Ennyi
ui: Gorillával is kürtöltünk már a csarnokban... :)
v63 152 Creative Commons License 2004.11.23 0 0 145666

Én is láttam ma reggel Veresegyházon egy Desirot! Gondolom ez is egy BDV-pótló-Usgyi-pótló volt...

 

Szombaton Sopronban a zsírúj 1116 221-et sikerült elkapni.

 

Tuti info: ÖBB-nél a friss vizsgás mv-k 1300 Euro nettoért melóznak havonta, 17 éve szolgáló kolléga, -aki mondta- 2100-t visz haza! Általánosan elmondható, hogy nem sikerült még olyan vezérrel beszélnem a sógoréknál, aki használná külföldi utakra a szabadjegyét, mindenki repülőzik nyáron valahová messze! Amikor megtudják, hogy itthon 500 EUR körül visznek haza a 15 éve gályázó kollégáik, mindig eldobják az agyukat! Hát ez van.

 

Azt is hallani, hogy a DB 101-es borzalmasan megbízhatatlan, elsősorban motor és szoftveres problémákkal marad fekve ausztriai kirándulások alkalmával. Nem szeretik! TAURUS ist the BEST! -mondják Ők!

Előzmény: P_Oli (145653)
amicus Creative Commons License 2004.11.23 0 0 145665

Elterelték a Tiszát...

Háromnegyed 3-kor még sehol sem járt, pedig 8.47-kor már illett volna a Keletiben lennie.

Tudja valaki, mi történt?

 

 

Lásd a felső sort...
P_Oli Creative Commons License 2004.11.23 0 0 145664
RwMan által írt szabályoknak engedve beszt helyett inkább azt írom hogy legjobb. Bár van egy olyan sanda gyanúm hogy nem pont ezt a pontot (a magyar nyelv használatát) szerette volna kiemelni :-)
Előzmény: P_Oli (145663)
P_Oli Creative Commons License 2004.11.23 0 0 145663
Hát a saját cuccával. Mer nemmondom esztétikus egy Selyem-mocikocsi a végén, de mégsem a beszt. Vagy én lemaradtam valamiről? Behalt a Samu-vezérlő? És azért megy BVh-val? Na hiába, a láma (én) akkor is láma marad :-)
Előzmény: benbe (145659)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.23 0 0 145662
a viselkedés írott iratlan szabályai az Interneten
1.szabály Szeresd felebarátodat és nyugodtan tegeződj 2.szabály Viselkedj úgy az Interneten, mint a valós életben 3.szabály Tudd, hogy hol vagy, a nick mögött _BÁRKI_ lehet! Magyar fórumokon használd a MAGYAR nyelvet, más fórumokon az angol ajánlott 4.szabály Légy figyelemmel mások idejére, ne "lógj" a neten, fogalmazz röviden 5.szabály Hidd el, többen olvasnak, mint írnak, Te azoknak is írsz, akiket nem ismersz 6.szabály Oszd meg tudásodat másokkal, segítsd a kezdőket, kérdezz bátran a tapasztaltabbaktól 7.szabály Kerüld a trágár szavakat, a fellángolásokat, ne hagyd, hogy indulataid befolyásoljanak 8.szabály Légy figyelemmel mások magánügyeire, érzéseire, neked is lehet rossz napod 9.szabály Ne élj vissza a hatalommal, a hatáskörhöz felelősség is társul 10.szabály Légy elnéző mások hibáival szemben, de figyelmeztetheted őket ezekre 11.szabály A szabályokat TE IS alakítod, javaslatodról értesítsd a rendszergazdát (moderátort) levélben
Előzmény: Törölt nick (145654)
V63 002 Creative Commons License 2004.11.23 0 0 145661

Szépen, jól magyarul: Tirgu Muresből érkezik az Ady Endre nemzetközi gyorsvonat (Bp Ny pu, hangosbemondó).

------------

Rákosrendezőn miért van a három új peronból kettő oly kellemetlenül messze a Szegedi úti átjárótól?

benbe Creative Commons License 2004.11.23 0 0 145659
És akkor mivel megy a Samu?
Előzmény: P_Oli (145657)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!