Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

AlarmPeti Creative Commons License 2004.11.16 0 0 27

C4 robottá változik és táncol:

 

http://www.devazur.com/planete-citroen/public-html/c4/C4.wmv

:-)

 

godfrey Creative Commons License 2004.11.15 0 0 26

Hát nem ő lett... sajnos.

Mondjuk kiváncsi vagyok a Priusbol hányat adnak el itthon, 3 at vagy 4 et...:-)

Előzmény: Leadfoot (25)
Leadfoot Creative Commons License 2004.11.15 0 0 25
Sajnos nem lett a C4 az év autója. :-( Megelőzte (elég sokkal) a Toyota Prius. Azért annyira nem vagyok szomorú, legalább a környezetvédelem mellett tették le a voksukat az újságírók, ami pozitív dolog (még ha annyira nem is környezetbarát a Prius, amennyire sokan gondolják).
Leadfoot Creative Commons License 2004.11.15 0 0 24
Az Octavián kívül azóta se volt akkora csomagtér az 5ajtós alsó-közepesek között, pedig 1997 már elég rég volt ugye...
Előzmény: godfrey (23)
godfrey Creative Commons License 2004.11.15 0 0 23

Szerintem elég kicis az a raktér.

Azért  is vetetm elöszőr 6 éve Xsarát mert hatalma svolt a csomagtartója.

be is fér a 4 gumi a kalaptartó alá amikor cseréltetem őket tavasszal meg ősszel.

 

Előzmény: Leadfoot (22)
Leadfoot Creative Commons License 2004.11.15 0 0 22
A 352 már azért jobban hangzana, az már megütné a kategória átlagát. De a Citroen.hu-n 320-at írnak, és azért annyira csak nem rossz a marketing, hogy kevesebbet írnak...
Előzmény: godfrey (21)
godfrey Creative Commons License 2004.11.14 0 0 21

Hali!

 

Gondoltam én is a forma miatt, hogy kicsi lesz a csomagtér.

C3 vonalat követi a karoszéria, kicsit szebb orral.

Egy másik foto aláíráson 352 liter van irva, de ez is kevesebb mint a Xsaráé.

Azt hiszem jol döntöttem amikor azt választottam, bár tetszik nagyona  C4.

 

De az a tükörfűtés dolog...

 

 

 

Előzmény: Leadfoot (20)
Leadfoot Creative Commons License 2004.11.14 0 0 20
Kösz! Még nem ismertem ezeket a számokat. Úgy néz ki, ilyen szempontból illik a kategóriába... a legtöbb új autó az alsó-középben hasonló paraméterekkel rendelkezik. De 314 liter? Az hihetetlenül kicsi! Még a kacsafarú Megane csomagtere is 330 lityi...
Előzmény: godfrey (18)
AlarmPeti Creative Commons License 2004.11.14 0 0 19

Köszi!

 

Csomagtér: nem csak kicsinek tűnik, de az is (pont ma monta az öcsém, aki Xsarával jár és alaposabban megnézte a C4-et).

 

(Mondjuk a dízel BX-em 1000kg és 500 lityis a csomagtere, és elférnek benne 3-an hátul. Elöl-hátul tárcsa az stimmel.) :-)))

 

Előzmény: godfrey (18)
godfrey Creative Commons License 2004.11.14 0 0 18

Hali! 

 

méretadatok: hossz x szél x mag: 4273x1769x1471 vagy 4260x1773x1471  (5 ajtos 3 ajtos)

tömeg 1182-1381 kg

gumik 195/65 R15 től 205/50 R17

elöl hátul tárcsa,

csomagtér 314/1083  (hát ez elég kicsinek tünik a Xsarához képest)

tengelytáv 2578

 

Ha eddig nem tudtátok volna :-)

 

Flacika Creative Commons License 2004.11.13 0 0 17
A' jó, a lányaim szülinapjai (de télleg!!!).
Előzmény: AlarmPeti (16)
AlarmPeti Creative Commons License 2004.11.13 0 0 16

Nyílt hétvége: november 27-28.

AlarmPeti Creative Commons License 2004.11.02 0 0 15

A méretadatok még a Párizsból hozott prosikban sincsenek megadva. :-(

 

Ezt találtam:

http://www.argusauto.com/pages/editorial/index.cfm?IDArt=93745

Avec une hauteur de 1,46 m (+ 5,5 cm par rapport à la Xsara), la Citroën reste dans des proportions raisonnables contrairement à la Peugeot 307 (1,51 m). De ce fait, elle avance le meilleur Cx (0,28) de la catégorie, au bénéfice des performances, de la consommation et de la pollution. Toutefois, pour suivre la tendance, la compacte de Citroën propose un gabarit à la hausse avec 8,5 cm de mieux en longueur, 6,4 cm en largeur et 7 cm en empattement, ce qui la positionne devant ses principales rivales, excepté la nouvelle Ford Focus (4,34 m). Le coupé, quant à lui, est plus large de quelques millimètres, mais moins long de 1,3 cm.

 

Előzmény: Leadfoot (13)
godfrey Creative Commons License 2004.11.01 0 0 14

Találtam egy cikekt C4ről... eszméletlen mit össze nem írnak róla....

 

"

ประสบการณ์สั่งสมจากการแข่งขันทัวร์นาเมนต์แรลลี่โลก ถูกพัฒนาขึ้นกลายเป็นซีตรอง C4 สองเวอร์ชันทั้งแบบซาลูน 4 ประตูและรุ่นคูเป้ 2 ประตู โดยรวมนวัตกรรมใหม่เข้าไว้ด้วยกัน เช่น ระบบแอโรไดนามิกส์ชั้นสูงและอุปกรณ์อำนวยความสะดวกมากมาย สำหรับรุ่น C4 คูเป้ มีการปรับปรุงดีไซน์เส้นคมดูปราดเปรียว ส่วนรุ่น C4 แฮตช์แบ็ก มีความโค้งมนมากกว่า โดยการออกแบบภายนอกเป็นไปตามหลักพลศาสตร์ และตัวเลขสัมประสิทธิ์แรงเสียดทานมีเพียง 0.28 ซึ่งช่วยประหยัดน้ำมันและลดมลพิษ "

 

Azért ez nem semmi :-)

 

Leadfoot Creative Commons License 2004.11.01 0 0 13

Hello!

 

Csak most hallottam Flacikától, hogy van külön C4 topic. Pedig már épp javasolni akartam a Xsara-topic lakóinak, hogy a forgalmazás megkezdésével neveztessük át Xsara I-II & C4 topicra :-)))

 

Oda is írtam, hogy én nem vagyok pesszimista az árakat illetően. Most nem másolgatom át a mindenféle ár-összehasonlításokat, mert nem mindig szokták szeretni az emberek az iylen száraz összevetéseket :-)) A lényeg, hogy a Megane egy kicsivel olcsóbb (100-150ezerrel talán), a 307-est most kezdik akciózni, hogy jön a C4 (ha jól emlékszem a Xsarát is akkor kezdték, mikor bejött a 307), viszont a németekkel és a japánokkal szemben még így is igen jelentős az árelőny. Hasonló motor és felszereltség mellett legalább 3-400ezer forint az előny mondjuk egy Golffal szemben.

 

Ha valaki tud méretadatokat, ne kíméljen lécci! :-)

godfrey Creative Commons License 2004.11.01 0 0 12
drága...:-(
Előzmény: Flacika (11)
Flacika Creative Commons License 2004.10.25 0 0 11

A belépő szint tényleg 3,46 millió, de ezért az X kivitelt kapod (1,4 16V 90 LE). Ebben nincsenek benne az alábbiak, amik az SX-ben 3,9 millióért már igen:

  • oldallégzsák függyönylégzsákkal (140e)
  • ködfényszórók (X-hez nem rendelhető)
  • manuális klíma (!) (260e)
  • belsőtér illatosító (?) (X-hez nem rendelhető)
  • CD-s rádió 6 hangszóróval (105e)

valamint más az üléshuzat és a dísztárcsa. Ráadásul a manuális klímához nem jár hővisszaverős szélvédő, ami a Xsaránál együtt volt 220e!

 

A fenti extrák ára összesen 505 ezer, tehát elvileg megérné az SX. A Xsaránál sajnos mindenesetre lényegesen drágább! Szomorú, hogy olyan extrák is nagyon drágák, amik a limitált Xsara szériákban benne van:

  • tolatóradar 80e (Xsara: 50e)
  • alufelni 140e (Xsara: 100e)
  • metál 90e (Xsara: 70e)

Szóval nagyon drágának találom, remélem, csak egyelőre. Az vigasztal, hogy annak idején a Xsara is viszonylag magas áron jött be, és aztán nem nagyon emelkedett az ára...

Előzmény: sznacsi (10)
sznacsi Creative Commons License 2004.10.25 0 0 10

Hja az télleg sok :(

Én olyan max. 3,5-re számítottam belépőszinten. Azért itt van 2 kép :)

 

 

 

 

Flacika Creative Commons License 2004.10.24 0 0 9
Kösz, bár az árak eléggé lelombozóak (1,4 16V SX: 3,9 milla...) :(((
Előzmény: AlarmPeti (8)
AlarmPeti Creative Commons License 2004.10.24 0 0 8
Tájékoztató jellegű árlista már van a www.citroenpasztor.hu -n.
Előzmény: Flacika (7)
Flacika Creative Commons License 2004.10.24 0 0 7
Nem baj!
Előzmény: Törölt nick (6)
Törölt nick Creative Commons License 2004.10.23 0 0 6

nem tudom, mikor válnak publikussá az árak, erre rá kell kérdeznem, de abban a pillanatban, hogy mehet, kiteszem ide.

ha nem baj.

:)))

sznacsi Creative Commons License 2004.10.19 0 0 5

Mint (leendő) C4 fan már vártam, hogy végre kijöjjön valami bővebb infó, főleg, hogy a citroen.hu oldal nagyon gagyi. Nos, a német honlap alapján Németországban november 26-án kezdődik meg az értékesítés, Ausztriában pedig az induló ára 14.650 euro lesz, ami az ottani Peugeot 307-es 15.500-as indulóárához képest egész jó. 

 

Itt a C4 hivatalos oldala: http://www.c4.citroen.com

 

És benne van a C4-es a 2005-ös Év autója mezőny 7 döntőse között :)

 

 

 

 

AlarmPeti Creative Commons License 2004.10.18 0 0 4
Köszönöm szépen!
Előzmény: fuge (3)
fuge Creative Commons License 2004.10.18 0 0 3
bekerult a pottyos e es a szepurl szebbe lett.
Előzmény: Mihaszna Zullott Naplopo (0)
Flacika Creative Commons License 2004.10.16 0 0 2

Mint (egyelőre még) Xsara tulaj, örülök a topicnak (is). Bár még csak 2 éves múlt a járgányom, a C4 máris az egyik lehetséges jelölt az utódok között. Türelmetlenül várom a hozzá kapcsolódó nyílt napokat és tesztvezetést! Bár a Xsarát nagyon szeretem...

AlarmPeti Creative Commons License 2004.10.16 0 0 1
Sajonos az az euml-ot simán beírta címnek, úgyhogy ideiglenesen így lett. Majd kisírok egy módosítást. Amúgy is az euml-os rossz verzió lefoglalta a szépurlt-is, azt is módosíttatom majd.
Előzmény: Mihaszna Zullott Naplopo (0)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2004.10.16 0 0 0
Hat, azert j0bban nezne ki a topik-cim ë-vel :)
Előzmény: AlarmPeti (-)
AlarmPeti Creative Commons License 2004.10.16 0 0 topiknyitó

Kedves leendő C4 tulajok és fanatikusok!

 

Ezt a topikot azért hoztam létre, hogy a C4-gyel kapcsolatos örömünket-bánatunkat megoszthassuk egymással és a külvilággal.

 

Figyelem! Ez a C4 nem robban (legalábbis reméljük). A bombaszakértők rossz helyen járnak. :-)

 

Komolyra fordítva a szót: a Xsara megy, C4 jön. A rally verziót már korábban bemutatták Genfben. Cikk a C4 WRC-ről:

http://totalcar.hu/tsport/tsporthirek/?main:2004.09.14.&193682

 

C4 WRC

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fotó: totalcar

 

Az utcai C4 bemutatására szeptemberig kellett várni, (a hazai forgalmazás novemberben kezdődik).

C4 cikk: http://totalcar.hu/rhirek/?main:2004.07.15.&186094

 

Új a forma, szerintem (és több ismerősöm szerint is) szépre sikeredett. A kupé és az ötajtós merőben más kinézetű.

Egyedülálló újdonság, hogy a kormány közepe egyedül áll, csak a külseje "tekeredik". Az ülésbe épített "vibrátor" beremeg, a megfeleő oldalon, ha indexelés nélkül váltunk sávot. A középső LCD kijelző háttérfényét a (C8-éhoz hasonlóan) a természetes fény adja. Aki pedig hajlamos a véletlen száguldozásra, az bekapcsolhatja a sebességkorlátozót.

 

Idén párizsi bemutatót személyesen is megtekinthettem, felejthetetlen élmény volt. Íme két (nem túl profi) kép, amit ott készítettem.

 

Párizs 1

 

Párizs 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Peti

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!