Csütörtökön volt a EN Kálmán Imre fekete napja. Nem elég, hogy +90-nel indult a Keletiböl, a Duna-hídon magára szakította a vezetéket, úgyhogy gépcsere és +200 lett a vége.
Üdv !
Csak a Déliben a múltkor is hosszabb sor állt az információnál mint a pénztárnál, a pénztárhoz meg soronkívül odaállni csak Fekete Laci méretű emberként mernék.
Köszi.
arra a kijelentésedre ugrottam, hogy milyen jó az utasoknak, hogy nem megy be a nyugatiba a vonat, mert így több mindenre tudnak átszállni
Elnézést akkor a rossz megfogalmazásért, inkább úgy fejezném ki, hogy nem biztos, hogy mindenkinek rosszabb az átszállási lehetőség tömegközlekesére ebben a viszonylatban közlekedő vonatok esetében.
Üzletszabályzat szerint a telefonon megrendelt menetjegy kiadása, valamint a keletbélyegzés soron kívül jár! Ezt a sok puruttya utas nem tudja, némely öreglány hisztis rohamot kap, ha elésorolsz és mindenféle pofátlan bunkónak nevez, amikor csúcsidőben éppen két hétre elővételezik 8-10 emberkének. (Rákoshegy állomáson megtörtént eset, nyanyuci nagyon föl volt háborodva, hogy a pénztáros hölgy "kitérőbe tette" és az épp indulni készülő utasokat szolgálta ki. Panaszkönyv is lett a dologból, Andó Gergő tanítványa? :-)))
Ilyen atrocitások elkerülésére szoktam a Nyugatiban az információnál vagy az IC-pénztárban, Déliben az információnál, Keletiben pedig az árupénztárban bélyegeztetni.
A belvárosba meg megy vonat, nem is kevés, így a pár vonat ami elkerüli, azért még nem áll meg az élet.
ez így igaz, én arra a kijelentésedre ugrottam, hogy milyen jó az utasoknak, hogy nem megy be a nyugatiba a vonat, mert így több mindenre tudnak átszállni :/
...avagy mire is jó a B-betűsdi? :-))) Hosszú sorbanállás ellen!
Még mindig támogatom a keletbélyegző-automatákat!!! Olyanokat, amik pl. a K&H Bankfiókokban vannak, amikkel az ügyfelek sorszámozzák az átutalási megbízásokat. ELVILEG az összes fajta jegyet tudná bélyegezni! A kütyüt a Protokon gyártja.
Kívánom, hogy téged mindig Ferencvárosra vigyen a vonat, hogy onnan még jó sokat zötyöghess a helyi járatokon.
Képzeld, az utasok 95%-a azt szereti, ha a belvárosba viszi őket a vonat, és nem a rozsdaövezetben kell leszállni.,
Ha kitalálnák a BKSZ-nél, hogy a majdani Monor-Érd vonatok erre mennek, akkor nem problémáznék, hogy nem Zuglóban tudnék leszállni, pedig pont a megálló közelében dolgozok, hanem felszállnék az 1-es villamosra Zuglóban. Sőt még örülnék is a dolognak, ha lenne majd ilyen HÉV szerű vonat 25 percenként ebben a viszonylatban.
A belvárosba meg megy vonat, nem is kevés, így a pár vonat ami elkerüli, azért még nem áll meg az élet. De azt sem hiszem, hogy a Nyugatiból senki nem megy tovább sehova, így onnan is van helyi zötyögés.
Na de ez az én véleményem, így elfogadom a tiédet is, hogy ez neked nem jó.
Én arra gondoltam, hogy ha már iylen berendezésük lesz ezeknek a kocsiknak, nem ártana egy (egyébként hozzáértő :-)) kocsikísérő is, aki segít elhárítani a problémákat, és aki induláskor kiosztja, érkezéskor pedig összeszedi a fülhallgatókat. SZVSZ ez egy jó megoldás lenne.
Amúgy láttam ma a 064-est, a kaszniját már kijavították, épp a Nyugatiban várt valamire.
ma délelőtt a Keletiben 20-25 perces sorok voltak, +a jegyautomaták vagy nem működtek
Még jó, hogy én tudom, hol kell jegyet venni a Keletiben, hogy nem kell (nagy) sort kiállni, vagy netán nincs is sor (többnyire). De mivel ha elmondom, oda fog tódulni a tömeg, ezért nem mondom el:-))
A legjobb poén pedig amikor odatelefonálok valamelyik állomásra ilyen módon, szentül meg vannak róla győződve hogy vasutas vagyok :-))))).
Egyik alkalommal fölhívtam egy régi kéregjegyekkel bőven ellátott állomást. Megbeszéltem a forgalmász hölggyel, hogy szeretnék kicsit "szétnézni" a pénztárában, a régiségekből vásárolni. Egyeztettük a dátumot. Amikorra leérkeztem, ott volt a másik forgalmász hölgy is, aki kérdezte, hogy nem-e selejteznék az ő pénztárában is! :-)))). Nagyot csalódott, hogy nem a pénztárvizsgáló jött, én meg örültem, hogy mindkét pénztár ellátmányába bepillantást nyerhettem :-)))) Nagyon készségesek voltak mind a ketten.
Amúgy nem értem ezt a nagy problémát a 6108 Bp-Szolnok nyári szüneteltetésével. Amikor 18:25-kor a Keletiből ott a Tisza.
Kedves drága, annyi a bajom a Tiszával, hogy a változatos menetrendszerkesztésnek köszönhetően úticélomon, Törökszentmiklóson nem áll meg... Mert ugye az csak falucska mondjuk Kisújszálláshoz képest, és akinek a lakói imádják azt, hogy egyik menetrendi évben megáll náluk a Tisza, máskor meg nem...
(gyk. Törökszentmiklóson többen laknak, mint a Szolnok - Debrecen közti bármely településen, ráadásul az utasforgalma se olyan rossz - a távolsági se.)
Másrészt annyi a bajom a fürdős vonattal, hogy pénteki utazásomkor, mikor megrökönyödve tapasztaltam, hogy nincs 6-os vonat, kénytelen voltam felpréselni magam rá. Kicsinykét zsúfolt volt...
(mondjuk ugyanez igaz volt a szombat délelőtti Budapest-Debrecen/Debrecen-Budapest között közlekedő vonatokra is)
nem lett roszabb az eljutás, sőt még jobb is, mert Ferencben és Kelenföldön bőven van alternatíva Pesten belüli átszállásra
Kívánom, hogy téged mindig Ferencvárosra vigyen a vonat, hogy onnan még jó sokat zötyöghess a helyi járatokon.
Képzeld, az utasok 95%-a azt szereti, ha a belvárosba viszi őket a vonat, és nem a rozsdaövezetben kell leszállni.
***
Ja, és közben az is eszembe jutott, hogy ma délelőtt a Keletiben 20-25 perces sorok voltak, +a jegyautomaták vagy nem működtek, vagy elnyelték az érméket. De ezt már csak úgy mondom, hisz ez mindennapos eset.. Nem is értem, hogy kívánhatok mást..
Nem közcélú telefon van kitéve, hanem vasúti belső hálózatra kapcsolt telefon, így arról nehezen tudsz nemzetközi telefonhálózathoz tartozó ismerőst hívni. :-)
Állomási (torzított) helyszínrajzokat keresek. Nem tud valaki segíteni ebbe? Ezen a hatalmas hálón mely oldalakon találhatok ilyeneket? Magyarországi állomások érdekelnek elsösorban.
Király, akkor oda megyek bájcsevegni! :))) Szerzek egy kis meglepetést az egyik nemzetközi mobil távközlési vállalat szolgáltatásait élvező (vagy szenvedő) ismerősömnek, és felhívom, hogy kapjon 600 Ft-ot... :))
Az új expresszvonat =lepukkant sebesvonat + helyjegy.
Csak a pénz/bevétel számít , szolgáltatás nuku. Jók ezek a menedzserek, kiváncsi vagyok azokért a koszos vasútikocsi WC-k használatért, mikor kérnek pénzt.
Nem fázol rá, mehetsz nyugodtan. A MÁV által üzemeltetett vonatpótló autóbuszra a MÁV díjszabása érvényes. Iktasd be nyugodtan a menetvonalba. A lovasberényi túrán megismert offtopik hardcore kéregjegygyűjtő srác vett nekem idén Tamásiban teljesárú 140km-es jegyet, pedig mióta gumivasút a 49-es? :-))))