Keresés

Részletes keresés

M40 120 Creative Commons License 2004.07.05 0 0 128082
Üdv ! Bezony. [image1] Ha ez a szar IE 5 alól tudna képet betenni akkor látszódna is. Viszon emiatt nem állok át arra az ócska hatosra.
Előzmény: amicus (128003)
amicus Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128081

Hát ez borzasztó. :-(

Mármint nem a képek, hanem hogy ott egy vágány, siklasztó saruval, félig kiépített felsővezetékkel, de kiépített térközbiztosítással...

Előzmény: M40 120 (128075)
Hernyofan Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128080

OFF

Asszem tudom, miért nem megy neked ez. A képekkel én ugyanígy jártam. A böngésződdel lehet gáz. Én Operával nem tudtam képet kitenni, pedig mindent jól csináltam. Explorerrel tudok. 

Üdv.:G.B.

ON

Előzmény: M40 120 (128072)
M40 120 Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128079
Üdv ! A Bz-hez képest nem csak az MD, hanem a pusztametró is gázolajtemető, és a többi gép is. Viszont a pusztametróhoz képest az MD már nem gázolajtemető.
Előzmény: kkalmi (128017)
V43 1359 Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128078

Üdv!

 

Júliusi képek itt

 

Egy kis ízelítő:

 

Hodos

 

 

Zalalövő

 

 

M41 2302
radio100jozsi Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128077

Egy ismerős arc nagyon fotózta a remot dáciás győri vonatot Csopaknál:-)))

 

1047 005-2 Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128076
"Mennyi Usgyi jött már meg ?

A 23-nál lemaradtam."

 

Pár napja a Nyugatiban láttam a 024-t.

Előzmény: Törölt nick (127995)
M40 120 Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128075
Na ez nem megy. Akkor itt: http://kep.tar.hu/m40120/index.phtml?aid=27658563&pid=5495729 Ha esetleg vkit érdekel.
Előzmény: M40 120 (128072)
radio100jozsi Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128074

Megvolt a mai Balatonakarattya alagúttúra, ami fenomenálisan jól sikerűlt.

Kökiig szokás szerint késett a 2747 +10-et, de szerencsére a szegedi is jöcskán, így simán beértünk a debreceni 16907-es fürdővonat előt, ami szintén késett +8-at.

A vonat teljesen üres volt. Viszont a WC-ben víz és papírtörlő volt.

Mini topictali is volt a vonaton, külön öröm, hogy személyesen megismertem Carpy és marslakó tipictársat is.

Székesfehérvártól az M62 260 vitte tovább a vonatot, a késés már majd 20 perc is megvolt, de ez itt nem számít.

Balatonakarattyán leszállás után egy kis kéregjegy, majd irány az alagút.

Nagyon jó fotóhely, így a 9734-es vonatot az M41 2187-el, majd a 975-ös vonatot az M41 2105-el, és végűl a 974-es vonatot felűlről, így a csörgő psz.-át nem láttam.

Ezek után 9735-el vissza mentem Csajágig fotózni és kérgeket venni, innen Balatonfüredig a 9714-el mentem M41 2149-el az élén, amin két 1. oszt. kocsi is volt (?), és 7db 2.oszt., a vonat teljesen üres volt! Balatonalmádin kereszt a  9703-al, ez volt az első vonat, amin volt is pár álló utas.

Balatonfüreden a késésünk miatt már várt minket a M62 260-as szergej a debreceni fürdővel 16906, amint elment rögtön jött az M41 2143-al a szegedi fürdő 17506. Az állomáson a szombathelyi fürdő vonat(19606) pihent az M40 233-al az élén, és a vonatom a győri fürdő (39551) a remot dáliás M47 1307, ami egy BDt3xx és 2 Bhv-ból ált, a kocsik nagyon szépek, tiszták voltak.  Megnézve a kiállítást, van ott pár érdekes dolog, csak több idő kéne rá, és kár, hogy a képek alatt nincs információ az időről és helyéről.

Felszállva a győri vonatra, végre egy pontos vonat gondoltam indulás után.

Balatonalmádin lett volna kereszt a 9706-al, de a késése miatt így Balatonfűzfőn esett meg a dolog, így Csajágig pontosan ment a vonat. Erre a vonatra a BDt is magában elég lett volna, Csajágon velem eggyütt volt pár átszálló a 9701-es gyorsra, így Győr felé a BDt is sok volt már a vonaton...

Hát ez a 9701-es gyors is elég kényelmes volt, a vonat végén sok üres hellyel.

Székesfehérváron beterveztem, hogy átszállok a siófoki 18701-es gyorsra, ha nem sokat késik, és hamarabb jön el Fehérvárról ( menetrendszerint így lenne) a tapolcai gyorsnál. A topicon emlegettet hernyó érkezett BDVmot 016 +6 mellék+mot. Hol az 1.osztály?

A vonat amúgy teljesen üres volt.

A Délibe +8-al értünk be, így kényelmesen elértem metrózás után Kökin a 2528-at, ami megint posta Bhv volt (hol az 1.osztály?).

 

Nagyon jó volt ez a kis kirándulás, ebből leszűrtem, hogy a 29-esen nyáron menetrendszerint minden 10-20 percet késik, és Székesfehérvár is rendesen elveri a vonatokat, valamint a mesekonyvben a vonatok osztáyljelölése nem ér semmit.

De hol vannak a sokat írt heringes balatoni vonatok?

 

_nyunyuka Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128073
Jól tudod! Az angolok előre megrendelik a gépet, honnan meddig mi vigye, útközben cserék is! FOMA mesélte: Pécsett is jártak, megálltak a fűtőház előtt, egy fotó, kipipálták az állaglistát, aztán sipirc tovább. Pedig már nyitották ki a gépeket, hogy fölmehessenek rájuk, a vendégeket a dolog ezen része nem érdekelte. Bezzeg a szögedi gyermeknap! :-))))
Előzmény: radio100jozsi (128068)
M40 120 Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128072
Üdv Mindenkinek ! Pár kép a Békéscsaba-Murony létező/nemlétező 2. vágányról. [link1]
v_peti Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128071

Kazánkocsi. Kösz a képet!

Emlékeim szerint a géptéren némileg több ablak volt, mint ami ezen látható. Vagy a másik oldala?

Jó lenne kipofozni, kívűl-belül, aztán a Füstiben lenne a helye.

 

Előzmény: gumidani (127987)
amicus Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128070

Velem ugyan nem eteted meg, hogy a BDh csíkos volt :-))) (vicc!)

Köszönöm! Ez egy értékes darab.

Előzmény: rg7 (128069)
rg7 Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128069
Ma mit láttam!:)

IC821-ben volt egy darab csíkos paklikocsi....

Amicus-nak

50 55 81-27 002-0 BDh Sv/Sv 100 Sl 30.06.04.
radio100jozsi Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128068

Ez szerintem nem noszi Kft spórolás, hanem angol vasútmániások kérése, már úgy érkeznek, hogy előre leadják a rendelést, hogy milyen gépek kérnek a szerelvény elejére, itt a szöcske játszott.

Aki fizet, az dirigál:-)))

Előzmény: GaGe (128064)
rg7 Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128067
Saját megjegyzés: Tényleg ez a legegyszerűbb, és magam sem értem, hogy miért tapasztalok naponta fenn leírtakhoz hasonló jelenségeket!)

Nem is oly régen történt, hogy Kápolnásnyéken kifogtak egy szemétszállítóval, mert gázolás miatti egyvágányozás volt Gárdonyig. A géphez odajött a forgalmász, mondta a frankót. És itt meg is akadt az infó. 10 perc múlva, amikor már az utasok is elég rendesen zúgolódtak, szóltam neki, hogy talán lehetne valami tájékoztatást is adni a népeknek. Kb. 3 perc kellett neki, míg összeszedte magát, és elmondta a tényeket. A népek ettől pediglen megnyugodtak...:)
(Azzal indokolta a csendet, hogy azt nem mondhatja be, hogy gázolás van.... Miért nem?)
Előzmény: mattil (127996)
Hernyofan Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128066

Az bizony egy 2143-asnak, méghozzá a 2143 031-9 -nek a vezetőfülkéje.......

Üdv.: G.B.

 

Előzmény: DGKUm (128039)
V63 026 Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128065
Na, akkor valami jót is a Cégről, azon belül Sl-ről! :)

Ma a páratlan Traianus késett 5'-et, bemondták, és azt is közölték, hogy forgalmi okok miatt. (Biztos Szajolban azt hitték, jön az ICR, és meg kell fogni... :)))

MaZo
GaGe Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128064

Spórol a noszi kft, avagy nosztalgia vonat Szöcskével:

 

 

 

Btx 002 Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128063
Megdöglött a szarvas, akit az MD-motorkocsi A-véggel gázolt?
Előzmény: jager (128058)
gyurmosz Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128062
Pedig lassacskán a szürke vezérlők mehetnének vissza hatvanba.
Előzmény: V63 026 (128060)
gyurmosz Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128061
Asszem a 16103 volt.
Előzmény: V63 026 (128059)
V63 026 Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128060
"Ma láttam Sl-en cca. 6 darab új vezérlőt egymás mögött,"

:(
Tegnap du. 4 körül 3 hagyományos és 5 felújított BDt helyettesítette a szögesdrótot... Van miből...
Előzmény: Deaf (128056)
V63 026 Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128059
"Láttam ma a 100-ason egy olyan debreceni gyorsvonatot, ami tkp. egy hagyományos szolnoki inga volt, de a végére feltettek egy 19-05-ös Ap-t."

Ez melyik vonat volt? A zajtai mentesítő? Mert az szokott ingaszerelvény lenni, az összes többi gyorsban kell lennie nyomokban a "normál" szerelyvénynek is - 20-57, 20-35, 20-37, meg ilyesmi.
Vasárnapi 6103 eleje amúgy rendszeresen egy szolnoki ingaszerelvény. Hogy mivel jön páros irányban, azt nem tudom, tán 16102-ként.

MaZo
Előzmény: gyurmosz (128055)
V63 026 Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128057
"Az MD-k kora lejárt."

Nagyvonalú kijelentés...
Ha leállítjuk holnap a debreceni MD-ket, a 106, 107, és 108 vonalakat gyakorlatilag be lehet csukni.
Jó, tudom, persze, amúgy is minden vonalat be kéne hinteni sóval, és különben is...

Ez a mondat úgy lenne igaz, hogy "Az MD-k kora lejárt, de még jó darabig kénytelenek lesznek üzemben tartani őket, ha a beszerzések ilyen sebességgel, és az Usgyikhoz hasonló hatékonysággal (kb. nulla) folynak."

MaZo

Előzmény: Törölt nick (127993)
Deaf Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128056

Ma láttam Sl-en cca. 6 darab új vezérlőt egymás mögött, nem csoda, hogy nincs, ha mind kerítés. "Érdekes" ez az új felület.

 

Deaf

Előzmény: V63 026 (128051)
gyurmosz Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128055
Láttam ma a 100-ason egy olyan debreceni gyorsvonatot, ami tkp. egy hagyományos szolnoki inga volt, de a végére feltettek egy 19-05-ös Ap-t. Nem tudom, szokott-e ilyen lenni máskor is, de nagyokat néztem :-)
Előzmény: V63 026 (128051)
Törölt nick Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128054

Döbb.

Már sok mindent hallottam, láttam a MÁV-nál, de megdöbbentett amit irtál.

Igy már értem a javaslataidat.

Előzmény: kkalmi (128022)
VJancsi Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128053

Akár 5627-5618 párost is csinálhatna szombat-vasárnap egy ingaszerelvény

 

Akkor esetleg az a csoda is megtörténhetne, hogy mindenki le tudna ülni.

Előzmény: V63 026 (128051)
Btx 002 Creative Commons License 2004.07.04 0 0 128052
Köszönöm! :-)
Előzmény: _nyunyuka (128049)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!