Taxisok és utasok: beszélgetőtopic cégekről, dolgozókról és kollégákról, vezetőkről és (meg)vezetettekről, egymásról és másról - konkrétan bármiről, de politikamentesen.
Ezt az egyszerű taxisokról írtam, most kicsit át fogalmazom.
Mert ilyenkor miként hat egy egyszerű utasra, hogy 100 ezrekről beszélnek???
Őrjítően.
Elkezd számolni, hogy mennyi is az ő fizetése?
Beszorozza és őrjöng, habzik a szája......
Ő eddig jut el, mert ő az egyszerű olvasó.
Félinformációval.
Viszont nem is érdekli, hogy mi a teljes igazság. Nem érdekli úgy, mint téged, hogy a Palinak havi 2 millió a telefonszámlája, csak az, hogy mennyi is 500x36000.....
Ezért butaság és felesleges dolog számokkal dobálózni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Hát, ha ennyire bátrak vagyunk, akkor én is lemerem írni, hogy havi 11.213 Ft-ot keresek. "
Szerinted melyik számmal ártottál többet, a kivűlállók szemében???:-(((
Mert szerintem egy reális szám, hihető, és hitelessé teszi azt aki leírja, míg egy baromság!!!:-(((
És én vagyok a buta
kártyás:-)
Tomajer, olyan vagy, mint az 5 éves fiam.
Anyuuuuuuuuu, anyuuuuuuuuuuuuu van egy titkom........tudom mit kapsz szülinapodra.....
Bár már ilyen nem lehetséges, mert megértette, hogy van, amit azért nem szabad elmondani, mert ...
1, nem tartozik mindenkire
2, nem mindent szabad mindenkinek tudni
3, azért, mert úgy nem lesz meglepetés
Igaz ő 6 éves:)))
Partizánnak örülsz.
Hát igen, a partizánok már csak ilyenek:o)))
Arról meg hogy ki mennyit keres felesleges képmutatóan kussolni.
Úgyhogy csak rajta, mindenki osszon-szorozzon, aztán kiderül végre mennyi az annyi.
Palikám, te mennyit keresel havonta?
Mert én még 100 rugót se vagyok képes jövedelemként kitermelni a vállalkozásomból
Hát, ha ennyire bátrak vagyunk, akkor én is lemerem írni, hogy havi 11.213 Ft-ot keresek.
Tomajer, ne haragudj meg rám, de te olyan vagy, mint a buta kártyás.
Pont az olyan emberek tudnak a legkevesebbet, mint te, mert amikor megjelenik egy ilyen mentalitásu ember a környezetemben, akkor én szépen elhallgatok.
Nincs kedvem másnap az újságokban olvasni az álltalam személyesen neki célzott üzeneteket.
Ha pókerede van, akkor is sikítozva kiabálsz és rohansz egy kört az asztal körül és csodálkozol, hogy mindenki passzol?
az altalanosban amit beolvasnak- szvsz minden cegnel ugyanazt- azt irjak,hogy a hasznalhatatlan drosztokat megszuntetik,tehat akkor meg kevesebb droszthely lesz,s fizetni ugyanugy kell,jo mi??
Ja es a javaslatok,kerdem en milyen komoly emberek ulnek ott,akik meg a varost sem ismerik,fogalmuk sincs rola,hol merre jonnek mennek az emberek 2004 ben??
Bar lejebb mar leirtam,hogy a jelenlegi taxizas nem a drosztokra epul, de lehet a t. uraknak ezt sem mondta el senki,magyarul olyan ugyben hoznak hatarozatot,alkotnak velemenyt,amihez fingjuk sincs,mondjuk nem is varhatunk mast,hiszen itt elunk Magyarorszagon.
S nekunk ez meg penzbe is kerul,mas idiotasaga,hozzanemertese.
Az iras vegen meg az igazi beeteto szoveg a letszamrol es a fix arrol, en szvsz picit unom, hogy hulyenek neznek.
goré001: "nem de ezt nem csak mi olvssuk nem tartozik senkire milliószór megmondtam semmi szám ne íródjon itt le mert soha nem tudod ki mikor ki ellen használja fel!!"
Szerintem meg mindenkire tartozik.
Nem kell púderezni, ugyanolyan a viszony taxis és taxicége között, mint az őstermelő és felvásárló között.
A taxicég képes megnyilvánulni, azaz van könnyen megjegyezhető telefonszáma, diszpécserközpontja, emblémája egyszóval infrastrukturája, még a taxisnak van a kocsija, taxiórája, rádiója, meg a munkaereje és ideje, hogy a cége által szervezett megrendeléseket tisztességgel kiszolgálja.
Ezzel a világon semmi baj, de nem tudom elfogadni amit mondasz Pali, miszerint 600 főnél tudsz gazdaságosan működni, neked is körül kell nézned a házad táján, min tudsz spórolni, mert ha csak 500 embert vagy képes kielégítő szinten kiszolgálni címmel, ebből eredően elegendő bevétellel, akkor 500-al szerződj, de tovább megyek, a kieső 100 ember befizetéseit lehet, hogy képes a maradék 500 fő kipótolni, mert nyilván a kieső száz által elvitt címek, bevételek megmaradnak az 500 embernek.
Ezt egyébként a Citysek megcsinálták anno, és erre mindenki oda akart menni dolgozni.
Vajon miért?
Arról meg hogy ki mennyit keres felesleges képmutatóan kussolni.
Úgyhogy csak rajta, mindenki osszon-szorozzon, aztán kiderül végre mennyi az annyi.
Palikám, te mennyit keresel havonta?
Mert én még 100 rugót se vagyok képes jövedelemként kitermelni a vállalkozásomból, amire mondhatod, hogy akkor miért csinálom, mire én azt válaszolom, sajnos nincs más, máshoz nem is igen értek. Csinálom, még fel nem fordulok, mert szeretem.
Ez van.
na síránkozós banda :DD hozzak PZST? :DD na inkább itt van még egy kis siránkozni való...
most nyilatkozta a közterület felügyelet vezetője, hogy kezdeményezik az elszállítások helyett a kerékbilincset mindenhol NEM CSAK FIZETŐ ÖVEZETBEN!!!!! !!!!MERT NINCS PÉNZÜK FENNTARTANI A ELSZÁLLÍTÁSHOZ HASZNÁLT TELEPHELYET!!!
NA DE EZ MÉG MIND SEMMI!!!
"Lehet hogy a főváros felfüggesztette a drosztrendeletet DE A BIRSÁGOLÁST NEM!!!!! Ezentúl is feljelentünk minden taxist!"
Azéé létezik olyan fuvar:-)))
Tsak én sajnos, mindig csak hallottam róla!:-(
Viszont ez volt az egyetlen szám, amire felkaptad a fejed?:-(
Tényleg aktualizálni kéne, én viszont, mint rendes droid, tényleg nem igazán vagyok képben, hogy mennyi az annyi!
Egy taxitársaság - ha nem akar veszteséges lenni - üzleti tervében kiszámolja a költségeit. HP írta, hogy a Rádiótaxi 600 fő esetén rentábilis, ha jól emlékszem. Bármilyen kevés a cím, nem tud létszámstopot elrendelni, mert veszteséget termel.
Akkor is 2M a telefonszámla, ha 500-an vagytok.
De mivel az ő érdekeinek prioritása van - és ez most nem személyeskedés, mert ez mindegyik társaságra vonatkozik - ha nincs meg a létszám, tagdíjat emel.
Ha a társaság és a taxis érdekeinek közös prioritása lenne, akkor valósulna meg a létszám, fuvarszám, tagdíj ráta. :)
gore01:
hello
szinte gondoltam,hogy nem tudod megmagyarazni, egyebkent nem is vartam:))
nem ertem mi baj a hangnemmel,hiszen nem irtam semmi sertot,feltettem egy kerdest,ami foglalkoztat engem,s szerintem sok masik taxist,hogy mielott a nagy unneplesben es istenitesben,gorezasban elsiklanank a lenyeg felett,ez pedig a penz, s pont Te irtad lejebb,hogy erdeked, hogy akit "kizsakmanyolsz" az jol "felhizott" kizsakmanylando legyen, hat nem tudom,de pont nem ez tortenik, ezt bizonyitjak az altalam leirt aranyszamok.
"nekünk semmi nem lakossági minden duplája mint nektek!! meg triplája meg mit tudom én!! "
Te gore01 szerinted en 5 eves hulyegyerek vagyok,hogy ilyet megegyek, igy nehez komolyan venni, mar bocsanat.
Ez volt a rosszindulatu megjegyzes,ja vasarlo ertek, a havi tagdij siman fedezi egyhavi lakasrezsimet,errol ennyit,de nem szeretem innen megkozeliteni a dolgot,hanem inkabb a lejebb leirt peldan keresztul.
Hidd el Pali gore semmi bajom nem lenne, ha az idokozben felmerult koltsegeket en is attudtam volna haritani a vevoimre,azaz az utasokra, miutan ez nem tortent meg idoaranyosan, jelenleg szinte lehetetlen egyenesbe hozni a dolgokat, hiszen nem lehet 170 ft rol 300 ft ra emelni a tarifat egyik naprol a masikra.
Sajnos:((
Tökéletes példa!
És ez így megy hosszú évek óta!:-(
Vissza lehet olvasni a topicban, hogy mikor milyen tarifák miatt zokogtunk éppen!
Szépen egyenletesen maradunk le, miközben a költségeink bizony bizony....:-(((
Mellékesen hasznos lenne, ha valaki aki tisztában van a pillanatnyi számokkal, kijavítaná ezt a kis listát!
Nekem annál az általánosnál állt égnek a hajam mikor beolvasták, hogy jan. 1.-vel a szolgáltatás ÁFA tartalma 12-ről 15% ra nő ezért a TAGDÍJ 900 Ft-tal emelkedik a viteldíj meg marad ami volt...
Mi nyeltük be megint nem a cégvezetők.
Ugyhogy tényleg nem tud érdekelni a 2m Ft-os tel számla.
Ne butáskodj Pali!
Ki mire használhatná föl a költségeinket?
Ki mire használhatná föl a bevételeinket?
Ezek olyan adatok, amiket egyáltalán nem baj, ha tudnak rólunk az emberek!!!
Hiszen pont az a baj, hogy mindenki azt hisz/ te is:-( / hogy százezreket keresünk havonta!!!:-(
Nem Pali, nem keresünk százezreket!
A Foxi.... féle ....ok, akik össze vissza hadoválnak, vagy:
nagyon jó taxisok;
nagyon szerencsések;
nagyon sokat dolgoznak;
nagyon hazudósak:-)))
Tehát, én úgy gondolom, hogy egy négy évvel ezelőtti költség lista, /pláne, hogy itt jelent meg anno:-) / nem okozhat semmilyen problémát!!!
nem de ezt nem csak mi olvssuk nem tartozik senkire milliószór megmondtam semmi szám ne íródjon itt le mert soha nem tudod ki mikor ki ellen használja fel!!
Nem most lesz itt először. Azt mondtad, hogy te végigolvastad a topicot!:-)))
Ezt, egy közös barátunk alkotta, négy évvel ezelőtt!!!
Tehát, a számokat aszerint kell aktualizálni:-(((
"toporgo bivaly válasz erre | adatok | e-mail 2000-07-10 08:30:25 (41)
Tisztelettel ide karcolnám egy évi kiadását egy abszolut átlagos budapesti taxisnak
A nem taxis topic látogatók számára a mi a sok, mi a nem sok kérdésben egy kis segítség.
egészségügyi hozzájárulás 12x3900,- 46800,-
tb 12x11000,- 132000,-
Szja 12x5000,- 60000,-
iparűzési adó kb 15000,-
Fuvarszervezésdíja(tagdij)12x30000,- 360000,-
Mosás (heti 2) 104x600,- 62400,-
Nyomtatvány,számlatömb 6000,-
Évenkénti müsz.vizsga 7500,-
Felkészítés a vizsgára min 30000,- 30000,-
Urh készülék javítása kb 3x3000,- 9000,-
Taxióra javítás,tarifaáll,hitelesítés 10000,-
Pacsi a különféle vendéglátó helyeken egészségügyi intézményekben napi 3, 300 munkanapon
mert heti 6 napot dolgozom az 900x150 135000,-(diszpécser így adja ki a címet köteles vagyok kifizetni)
üzem anyag költség 54000 km-re az autóm nagyvárosi hivatalos normája 12,1 l/100km 1,548,558,-
4 olaj csere olajjal szűrővel 36000,-
kötelező biztosítás 54000,-
utaskár biztosítás 3000,-
Casco vagy van vagy nincs 15000,-
jármű javítása szerényen számolva 180,000,-
Gumi optimális esetben 2db 50,000,- ( A taxin 3 mm profil mélységig használható)
Őrzött parkoló (2 autómat lopták el eddig tehát szükséges) 72000,-
A jármű pótlása vagy részletet fizetsz vagy félre KELL tenned az autócserére minimum havi 40000,-ft
az évi 480,000,- akkor 6 évente letudod cserélni a kocsit egy taxizásra alkalmas tipusra
nem suzukira
Összesen 3,312,258,-forintocska plussz ami nem jutott eszembe/300 nap=11,040/nap
és még nem vittél haza egy forintot sem, nem büntetett meg a rendőr, nem váltottál meg késést a cégednél
és a ballagó öltönyödben ülsz a kocsiban, nem törtek/törted össze magad (hogy mit fizet ki a biztosító az több
másik topictémája)
nem vittél be pénzt a cégedhez reklámra, a csekkek kifizetésére ahogy hallom (Rádió és City taxinál megtörtént)
nem jártál szállodánál rendelésen ahol reggel egy reptérért (szabott áron nem kaszálva)
pergethetsz 500-2500 forintig a mandínernek
Nem cseréltél autót ennek járulékos költségeit nem részletezem de a fiuk megerősítenek benne 100,000,-
Egy igen jó taxis kb 75% kihasználtságot tud elérni a kevésbé ügyes gumitaxis ( vissza jár ugyan arra a környékre
címet felvenni mert ott tud 2-3 perces kiállással dolgozni) 50% hasznos kilométerrel termel ha nem ég meg sehol! "
Miért lenne a Sas rosszindulatú???
Mert nem ért veled egyet?
Hajtogatja a saját véleményét mint te!:-)))
Tudod, én meg az összefogás, tárgyalás, megeggyezés szentháromságot hajtogatom:-)))
Más:
Palikám, neked meg egy taxis költségeiről nincs gőzöd se!!!
De most utánnanézek, és iderakom neked, hogy legyen miből kiindúlnod!