Taxisok és utasok: beszélgetőtopic cégekről, dolgozókról és kollégákról, vezetőkről és (meg)vezetettekről, egymásról és másról - konkrétan bármiről, de politikamentesen.
Miért lenne a Sas rosszindulatú???
Mert nem ért veled egyet?
Hajtogatja a saját véleményét mint te!:-)))
Tudod, én meg az összefogás, tárgyalás, megeggyezés szentháromságot hajtogatom:-)))
Más:
Palikám, neked meg egy taxis költségeiről nincs gőzöd se!!!
De most utánnanézek, és iderakom neked, hogy legyen miből kiindúlnod!
sajnos ilyen arányszámokat nem lehet fel állítani,mert nem kötelező a létszám nem is lehet kötelezni ha befizet dolgozhat ha nem akkor nem!! ár törvényt pedig nem fognak módósítani egy darabig az bíztos!!
az a baj hogy olyan rosszindulatú megjegyzések mérgezik a helyzeteket mint aSAS-é hiszen valószínüleg nem is tudja egy fúvar vállaló íroda milyen költséggel kell hogy dolgozzon Ő csak az ö 40.000ft -át sajnálja!! látod még téged is meg zavart pedig nem is vagy taxis!!
Véleményem szerint a tagdíj önmagában - a taxizás rendkívül költséges többi tételéhez képest - nem lenne fájdalmas tényező, ha a Társaságon belül a LÉTSZÁM, FUVARSZÁM, TAGDÍJ aránya normalizálódna.
Pl: ha a taxis napi bevétele 10.000 Ft és a tagdíj 30.000 Ft, vagy ha a napi bevétel 20.000 Ft és a tagdíj 60.000 Ft.
A jelenlegi jogszabályok között csak ebben az arány-hármas kidolgozásában és betartásában látok reális kiutat.
azt hiszem igy nehéz lesz érvelni,de én még is megpróbálom.
a tagdij vásárló értékét kellene neked taglalni.
én egyébként még soha nem egyeztettem a többi céggel a tagdijat hiszen más 850-fővel 44.000ft-gazdálkodni mint 550-fővel 36000.ft -al!! dehát ez az én nyomorom erről neked nem kell tudnod semmit !! ha egyszer vennéd a fáradságot és bejönnél hozzám megmutatnám míről is van szó azt hiszem soha többet nem beszélnél erről ilyen hangnemben!!
nekünk semmi nem lakossági minden duplája mint nektek!! meg triplája meg mit tudom én!!
egyetlen szám mert itt nem fogok semmilyen pénzekről beszélni!!
csak a telefon számlám 2m, ft!! -nem panaszkodom csak ezek tények!!
jo duma, nagyon jo
csak egyet felejtesz el
az aranytalansagok ismertetesenel az utolso pelda, ti. a tagdij, senkitol nem fugg es fuggott,csak toletek.
na ennyit errol
en megertem,hogy a tarifat nem lehetett emelni - azert ez is vicc- de azt mar nem,hogy a Te beveteli forrasodat pedig igen,nezz ra a szamokra (megha nem is pontosak) 8 ev alatt a tagdij 4x nott, az uzemanyag 2.4x
csak azt nem mond,hogy sajnaljalak....akkor fogadnam el,ha az utolso ismervnel 17000 ft lenne.
...jobb,ha valami mas indokot mondanal,mert ez igen santit.
ebben teljes mértékben igazad van az arányok
ám a lakosság folyamatos elszegényesedése a taxizás mind inkább el cégesedése és ennek elvtelen tarifázási versenye ide juttatott minket
sajnos a mai árversenyek még sokáig megmaradnak gondolj csak arra ,hogy a bakucz mit csesztetett minket még a sajtón keresztül is ,hogy miért nem 180-190--200-zal járunk micsoda taxis nyomorítók vagyunk most ő mennyivel is járatja a taxisait -vajón miért is???
csak közös elhatározásotok kellene lenni a tarifa mértéke egységesen lépni kellene nektek érte -de- mi lenne az egyébként tartalékkal nem rendelkező taxisokkal és családjaikkal???
nagyon össze tett probléma nem egyszerü még elméletben sem végig futtatni hát még élesben!!!
GÓRÉ001.
De Sas, pon t itt a bibi. Pali megpróbálta, de egyedül maradt. Utána a taxisok is elkezdtek más hova vándorólni. Főleg amikor 2-3 hónap tagdíjmentességet kaptál, ha a Palitól mentél más céghez.
Akkor Ő mit tehetett volna?
Akkor mi tehettünk volna azzal, hogy igenis én ezt a céget választom, mert itt normálisabb a tarifa.
Naakkor most simában menne.
MOndd ha nincs igazam?
Ami gondunk megszünt volna, ha a Pali cége megszünt volna??
Nem.
az orszag problemajahoz nem tudok, s nem is akarok hozzaszolni,egyesek szerint nem is olyan rossz.
ami itt a problema:
az aránytalanság
egyszeruen elcsusztak az aranyok,s ezt csak mi sz@ptuk meg....
nezzuk mire alapozom ezt:
1996.
1 km 100 ft (kb) ; 1 liter uzemanyag: 100 ft
tagdij: 10000 rugo/ho
2004
1km 170 ft ; 1 liter uzemanyag: 240 ft
tagdij: 40000/ho
s akkor a tobbi dologrol nem beszeltem,
elsosorban a TB rol ami ket even belul 300% al emelkedett.
Ha ezeket anno idoben attudtuk volna terhelni a vevoinkre, talan most nem sirnank.
De nem tettuk, ill. nem tettetek.
az ország helyzete leképeződik a taxis szakmára ami ott káosz az itt is káosz ott fekete seggüznek hát itt sem hagyják ki ,ott megosztanak hát itt még inkább. ott bevétel hiány van hát itt is ott ügyeletes zsenik nőnek ki hát csak gondoljunk ,veress, darázs, és a többire,
pedig ott is itt is hamar rendbe lehetne tenni a dolgokat csak ott nem politikai ideológia mentén kellene cselekedni hanem ország nemzet nép alapon mig nálunk egységessen egy közössen megalkotott szabályzók törvények egységes támogatottsággal lehetne elérni.-de vajon itt is ott is lesz-e ilyen??GÓRÉ001
De nem csak te szot@d meg Pali, hanem mi is, mert emlékszem még arra, hogy hajnali 4-től reggel 7-ig tisztességes pénzt lehetett keresni, amíg nem vágott át téged a többi cég és csak te emeltél be.
Ki is léptek vagy 100-an a cégtől. Érdekes, hogy mindig azok mennek el, akik a legjobban követelték, hog yemelj...aztán mentek az eddiginél olcsóbb tarifáju helyre.
Mondtam, addig kellene lefelé menni, amíg lehet és ezzel rávenni a többi céget arra, hogy normális árért dolgozzunk. A versenyhivatal meg......... de jó mélyen.
az oriási probléma ha azt hiszed ,hogy bármilyen problémátokkal nem vagyok tisztába.
azért mert felettem nem világít szabadjelző, azért én még tisztában vagyok mindennel.
de azt hidd el nem lehet egyedül világot válltani !
ha én most az álltalam támogatni akaró és tudó tarifát alkalmaznánk ,egy hónap alatt tőnkre menne a cég mert abban a pillanatban ,hogy nem lenne cím a taxis bármennyire jó a tarifa rőgtön elmenne az olcsóbba,mert ott meg pörög .
semmit nem lehet a taxisok nélkül megoldani.
hányszor de hányszor meg.....m már emiatt.GÓRÉ001
Legyél bőbeszédűbb, sas komám, mert csak azt értik amit a szájukbarágsz!!!:-(
Csogu!
Én nem haragszom a Palira, tőlem nem kell megvédened!!!
De Ő egy cégnek a vezetője! Tehát bizonyos dolgokban rajta is múlik, hogy mi itt mennyit kinlódunk!
És én bizony nem látom, hogy azokban a dolgokban is olyan lelkesen küzdene, mint ebben a droszt ügyben!
Amiért természetesen köszönet illeti!
De nem árt, ha tudja, hogy a nagy hozsannázások közepette, nekünk ezen kívül van még ezer bajunk!!!
Igen Pali és ehhez kellene a te vitalitásod és a te nem megvásárolhatóságod.
Amennyiben te félre állsz, akkor szerintem évekig, esetleg évtizedekig nem lesz senki, aki ebben segíteni tudja a taxisokat.
Hibám és múlt beli, sőt jelenlegi hibáim nekem is vannak.
Nem hátra kellene már nézni, hanem előre.
Szerintem rendesen kivesézték mát (itt is), hogy ki mit csinál rosszul, most már a jó lépésekre kellene törekedni.
mélységesen egyet értek veled a rendszerváltás óta mindenki mindenért és mindenkivel fogcsikorgatva küzd!!
lassan mi leszünk a 10m depressziósok országa
mindenesetre közép európa legelcsigázottabb leg elkeseredettebb népe vagyunk.
agyon hajszoljuk magunkat és még bele is kergetünk másokat is.
politizálunk veszekszünk ,el rohanunk egymás melett , szidunk mindekit ha kell, ha nem mindig a másik ajó mindig máshol jó,
az hogy magunknak ott és akkor ahol és amikór vagyunk jót csináljunk az már nem megy!!
mindig a szomszéd füve zöldebb.
de ,hogy mi hogyan tudnánk zöldebbre festeni a sajátunkat az valamiért nem megy!!
hát ezen kellene sürgőssen változtatni mert ha erre nem vállalúnk sors közösséget akkor rövidesen el veszünk!! mert igy mindig kitudnak játszani mindenkit mindenki ellen!!GÓRÉ001.
Azt kéred, harcoljunk, küzdjünk mert igazunk van.
Tudjuk Pali, de fáradunk, fásulunk. Küzdünk egésznap. Küzdünk az utakon, küzdünk itthon, küzdünk az utassal, küzdünk a diszpécserekkel, küzdünk egymással, küzdünk a benzinért, küzdünk a tagdíjért, küzdünk a számlákkal, küzdünk a szerelőkkel, küzdünk az adósággal, küzdünk az előitéletekkel, küzdünk a rendőrőkkel, küzdünk a stopperrel, küzdünk........
Én nem katona vagyok. Én taxis vagyok. Én dolgozni szeretnék.
Tudod Pali, ez nem meglepő.
Bemutatom neked tomajert: Ő az egyszerű taxis, aki ért harcolsz és küzdesz.
Ő az a taxis, aki félinformációkkal rendelkezik és így ez az általa kialakult kép.
Ezért baj az, hogy ekkora a szakadék köztünk és köztetek.
Ezért örültem amikor itt megjelentél, mert ez a szakadék itt némileg csökkenthető.
Hiányzik köreinkből a taxis vezető.
Ne hidd, hogy azt várjuk el, hogy holnap beülj a bal1-be, de nincs olyan vezető, aki köztünk él. Aki megértse azt, hogy mi az amikor a KRT-on vársz az utasra 15 percet miközben mindenki szidja a mamáinkat és közben az imádkozol, hogy ne törjenek össze, mert akkor véged és jön az utas és már suhanunk is. Na nem messzire, csak pont 600 Ft-ért.
Mert ilyenkor miként hat egy egyszerű taxisra, hogy 100 milliókról beszélnek???
Őrjítően.
Elkezd számolni, hogy mennyi is a tagdíj?
Beszorozza és őrjöng, habzik a szája......
Ő eddig jut el, mert ő az egyszerű taxis.
Félinformációval.
Kellene közénk vki, aki itt is marad és nem egyből egy irodát kap és élből a polóból ingbe vedlik át.
Keressen többet, de maradjon egyszerű taxis és tényleg értse, hogy miről beszélünk és a mi "nagy" gondjainkat ne hesegesse el egy egyszerű "ez hülyeség" megjegyzéssel.
Mert nekünk igenis ezek a gondjaink és tessék tiszteletben tartani. A fiamnak az a gondja, hogy eltörött a kisautója, a lányomnak hogy elveszett a hajgumija, a feleségemnek, hogy sokat dolgozom. Nekem.......
Mindenkinek a maga gondja a legfontosabb.
Ha szeretem őket, vagy az ő érdeküket képviselem, akkor igenis tessék komolyan meghallgatni és komolyan venni.
Na itt bukott el a Józsi.
nem az a baja ,hogy nappalos ,meg hogy tomajer hanem az a baja ,hogy néha nem reálissan gondolkozik, ír,nem gondolja végig amit közölni akar vagy inkább ő is az utca nem mindig racionális ,nem mindig igaz hangját hallatja ez töle nekem nem tetszik. GÓRÉ001.
valamint hány és hány taxis ácsorog órákat a játék gépek elött ,hány és hány taxis ment ebbe tönkre. hány és hány család szakadt ezért sokfelé, mennyien kártyázzák el nap mint nap nehezen megkeresett pénzüket ,hány és hány taxis veri el lovin a családja helyett a pénzét.
és hány olyan taxisról halottál aki a 36.000.eft-45.000.ft-miatt vált kényszer vállalkozóvá????
na akkor most még valamit mert a tomajer felhúzott!!
1.velem nem háborúzni kell hanem velem vál vál vetve harcolni a szakmai jobbitásért!!
2.a nálam befektetett 36000-eft-ért bárhol mit kapsz , mennyi nyereséget számolnak neked érte !!
és a nálam lévő lehetőség mennyire ad neked esélyt /tudom ezért nagyon sokat kell seggelni/azért mégis melyik másik munkával lehet ennyi pénz befektetéssel ennyit keresni??
3.azt gondolom aki nem cégnél dolgozik csak azért kereshet annyit mint TE mert mindenkivel szemben olyan tarifát használ amilyent nem szégyel.
ha fix tarifa lenne akkor több ezer taxis alá menne a tarifának csak .hogy neki több fuvara legyen ,tőbbet keressen!! és máris szólnának a mobilok mégjobban mint most.
4. ennek ellenére én támogatom ,bár ha elolvasod a pénügy miniszter a volt gazdasági miniszter erre vonatkozó válaszait hát nem sok esély van rá.
legalább véget érne az ár verseny akkor meg az elvtelen igérgetések dominálnának./persze lefelé/
5.abba kéne már hagyni ezt a népnyomorított dumát ezt az elnyomó kizsákmányoló szöveget és lekéne ülni a tükör elé elővenni egy papirt ceruzát és a valóságot rávetni csodálkoznál!!!
6.nem kéne most sem neked taxisnak olyan elvtelen dolgot támogatni ,mint pl: vidék ingyenes kiállás meg 2.900ft reptér stb.és igy tovább és igy tovább. GÓRÉ001.
hány olyan kolléga van,aki sosem tudja időre befizetni a tagdijjat,valamiért mindig csuszik, sőt ki tudja hanyadik autóját bukja el....
a válasz nem kötelező itt dolgozni,ha nem tudod teljesiteni a kötelezettségeket,ugyanis van elég jelentkező.
az utcáról nem lehet megélni,akkor sem,ha lesz fix tarifa,s ilyen olyan drosztrendelet,ez ma már nem müködik, az emberek kényelmesek,megszokták,hogy a ház elé jön a taxi - ingyen, vár x percet is,ingyen- tehát senki nem fog sétálni,marad a telefon,telefonon keresztül pedig csak céges autót lehet hivni.
Vegyünk egy példát.
Te felveszel a kocsidra egy embert, aki csinál 1 hónap alatt 40 ezer forint kárt és nem bírja vinni a lovét.
Te kirúgod, mert van még emberanyag.
Ha ezt eljátszod 10 x, akkor neked annyi.
Vagyis lejjebb kell vinni a bérleti díjjat.
Vagyis neked nem megy annyira, mint szerednéd.
Ezt egyszerűen írtam le, de érzem, hogy megérted:)
Viszont! Amíg, áll a kapun kívül ezer munkanélküli, addig a tőkésnek, nem is olyan fontos az a dagatt munkás!!!:-)))
Tehát, a létszámstopp, se az érdeked!:-(
Szóval, ha az utcáról nem lehet megélni, akkor nektek bőven elég, a tengődő taxis is,!
Ha az utcán is lenne elég meló, és a kötöttséget nehezen tűrő kolegák visszamennének mezitlábasnak, akkor biza, bajban lenne az összes cégvezető úr!
Tehát, Fix tarifát, soha, kiállási díjat soha nem fognak támogatni:-(((