Sziasztok!
Buheráltam kicsit a V63 gépek engjeit, mert engem eléggé zavart, hogy legyorsulta pl a Taurusokat, ami enyhén szólva irreális.
A következő dolgokat írtam át:
V63.001:
Súly: 120 tonna (az eredeti engben a sorozat
gépek 116 tonná súlya szerepelt)
Maximális Sebesség: 120 kmh
Indító vonóerő: 510 kN (ez maradt)
Állandó vonóerő: 299 kN (490 helyett... )
Maximális áram: 1200 Amper
1200 tonnás vonattal 118 km/h volt a max sebesség amit elért
V63-007:
Súly: 118 tonna
Maximális Sebesség: 133 kmh (133.5 km/h áttétel a nullszéria gépei alatt)
Indító vonóerő: 436 kN (ez maradt)
Állandó vonóerő: 248 kN (410 helyett... )
Max Amper: 1200
750 tonnás vonattal 134 km/h volt a max sebesség amit elért
V63 017, 028, 032, 041
Súly: 116 tonna (maradt)
Max. Seb: 140 kmh (Krupp forgóvázas gépek 140-es áttétellel készültek)
Indító vonóerő: 384 kN (140 km/h áttétel miatt)
Állandó vonóerő: 248 (szintén 410 helyett... )
Max Amper: 1200
575 tonnás vonattal 148 km/h a max
V63 150, 152, 156
A 152-es Gigant teljesítményét visszaírtam 3600 kW-ra, nemtudom honnan jött az 5200kW. Le-ben tényleg 5200, de úgy meg nem szokás vilany mozdonyt megadni...
Súly: 118 tonna (átalakítás során balaszt súlyt kaptak)
Max seb: 160 kmh
Indító vonóerő: 319 kN
Állandó vonóerő: 206 kN
Max amper: 1200
575 tonnás vonattal 164 km/h a max.
Így élethűbb lett a gépek a mozgása, bár jóval gyengébek lettek az eredeti engine fileokhoz képest.
Akit érdekel, le tudja tölteni a http://m63.oldstars.hu/msts/v63_eng_update.zip címről.
Gábor
ui: a Bp-Vác javított activgitikkel és a Bp-Püspökladány vonal legkésőbb holnap felkerül.
Ejnye már Árvai úr... Nem vagyunk már kisiskolások, hogy nevelni kelljen a szép magyar beszédre. Ha nem érti, kérdezzen rá! Máskülönben van a fórumnak moderátora, aki -ha szükségét érzi- kigyomlálja az oda nem illő, esetleg másokat sértő bejegyzéseket. A nem tetsző rész kihagyására pedig a következő megoldást javaslom: amint a nemkívánatos részhez ér a tekintete, egy gyors, vízszintes irányú szemtengely-, esetleg fejmozdulattal elrántani a tekintetét.
És elnézést, ha megsértettem...
Matiz: Azt hiszem egy társtopicon már ajánlottam az Ultrawebet, mostanság elég megbízhatóak.
WolfY, Ptrmarci és www.arvai.hu: A második letöltéskor indított SZMV11b.exe rendben lefutott, ami megerősíti azt a gyanút, hogy a tegnapi letöltéskor megsérült a 117 MB -os fájl.
Csak a vállalati gépen futtattam a mai letöltést, ezen ugyan nincs fenn az MSTS, de gondolom ha itt lefutott rendben, otthon is ezt teszi.
Köszönöm mindenkinek az elismerő szavakat és a megelőlegezett MVV vonal címet is. Nem számítottam ekkora sikerre :) de nagyon örülök, hogy elnyerte a tetszéseteket. A majom valójában akkor ugrik majd a vízbe, ha a pályát ki is tudjátok próbálni. Bízom benne, hogy július vége táján már lehetséges lesz; ha nem venne el egy hónapot a szabadidőmből a vizsgaidőszak nagyságrendre ennyivel hamarabb tudnám közreadni.
Addig is az újonnan elkészült szakaszokról mindig új képsorozatokat töltök majd fel.
OFF: Minden egyes fotóm CD-n van. Annyi a történet, hogy a tár.hu szervere bemondta az unalmast, és az összes képem törlődött.
Pár ezer fotóról van szó, nem egy-kettőről, mindenhonnan ahol csak jártam. Eddig majdnem hatszázezer látogatója volt a képtáramnak. A tár.hu toplistáján már jó ideje az első voltam.
Ehhez képest, amikor rákérdeztem, hogy hova tűntem, a válasz csak egy egyen-mail volt, hogy a szerverünk meghalt, visszaállítani nem tudjuk, bocsesz.
Hetekbe telne, mire mindent visszatöltenék és elrendeznék. De nem teszem meg, főleg nem a tár.hu-ra nem! Eddig volt némi bizadalmam bennük, de mára kiveszett ennek az utólsó morzsája is.
A hab a tortán az, hogy a születésnapomon történt. Még inkább tetézi a dolgot, hogy az első és egyedülálló GANZ gyűjteményünk, a kep.tar.hu/ganz is eltűnt a web színéről. Ezt sem két nap alatt gyűjtöttük össze, és sok képről semmilyen mentésem sincs (Például a malajziai IKARUS-GANZ sínbuszokról onnan jött mailben a kép, na azt nem mentettem el, csak a képtárban volt fent.)
Tudom, ezek csak képek, de sokat tököltem velük, sok embernek okoztam örömet velük, és tényleg több év munkája volt. OFFolás vége.
WolfY: "Persze, hogy nincs kifogásom ellene, de csak ha megadod nekem is az letöltési helyeket :-)"
A 303 -ashoz javasolt, NEM általam írt, de általam módosított kabin jelenleg is, az F7 módosítatlan kabin Nohabhoz ma délutántól letölthető a
http://virginbunny.uw.hu
főoldaláról. Ne lepődjetek meg a weblap tartalmán, eredetileg nem MSTS tárgyú lapnak indult, bár a blog rovatban több vasúti témájú írás is található, különösen az archívumban.
A nem animált dízelkabinokkal kezdek barátkozni, (végülis van Track Monitor) de a gőzöskabinokról határozottan az továbbra is a véleményem, hogy a működő vízállásjelző az abszolút minimum.
Ha valaki azt állítja, hogy ez meg az a kerék nem ott van és nem piros, annak igaza van. Egyedül a belső faborítás zavaró néhány helyen, de képzeljük el, hogy a mozdony üzemképessé tétele során ellátták azzal. (Szép álom, ennyi belefér a játékba.) Ezért kárpótolnak a működő műszerek és a vízállásjelző, továbbá a valósághű tűztérajtó, amit én "szereltem fel". Mint már írtam, van normál, nagylátószögű és éjszakai nézet is, azért ez se semmi.
Megjegyzem én jártam mind a 303.002 mind pedig a 424.287 vezetőállásában és ezek kabinjai sem egyformák.
A Nohab szerencsés eset. Svéd gyártmányú ugyan, de ízig vérig amerikai műszaki megoldásokat tartalmaz. Mivel jártam M61 vezetőfülkében is, tanúsítom az (animált) F7 kabinnal való hasonlóságot.
"Az MVV menetlevélben a menetrendbe a menetreni időt vagy az adott (esetleg késett) időt kell beírni?"
Az adottat kell.
MáTé:
Csak csatlakozni tudok a többiekhez, egyszerűen gyönyörű a pályád! Már alig várom, hogy felvehessem az MVV vonalak közé, de tudom, hogy addig még sok víznek kell lefolynia a Dunán.
CatKiller:
Ok... Jogos a php-s megjegyzésed. Akkor csak a cím megy ki.
baloghgabika66:
Nagyon jók az új modellek gratla hozzájuk. A textúrázása mennyiben fog még változni? Mert ha nem nagyon akkor elkezdenék pár átfestést gyártani.
Peti 19:
Majd megoldjuk valahogy :-)
Bocs, hogy ilyen hosszú lett, de hát most így sikerült. Jó éjt!
"Nagy a csend a 303 sor. gőzmozdony kabinjavaslatom körül.
Feltételezem nem sérti az MVV -t a szolgálatoknak módosított kabinú mozdonnyal történő megtétele. Vagy igen ? WolfY ?
Nálam a Nohab is egy animált amerikai F7 -es kabinnal rendelkezik (mely megszólalásig hasonlít a valódi M61 -es kabinra.)
Bár mint MVV tag, az igazgatói állásfoglalást természetesen el fogom fogadni a szolgálati utakra"
Bocs nagyon el vagyok havazva,per pillanat azt se tudom, hogy mennyi az annyi :-) Persze, hogy nincs kifogásom ellene, de csak ha megadod neke is az letöltési helyeket :-)
Aki letöltötte az M62-eseket, és anyázik, hogy fasz voltam, és nem tettem az M62-187 egyik oldalára a géptérre rácsot, az töltse le a javítást a www.train-sim.hu oldalról!