Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2003.12.24 0 0 1221
KELLEMES ÜNNEPEKET BARÁTAIM!!
BMW Power Creative Commons License 2003.12.24 0 0 1220
nem fogja tönkretenni. az automata mindig többet bír. Emlékszem a kilencvenes évek elején volt valami tuning merci, és megkérdezték az alkotót hogy miért automata, a válasz az volt a kézi váltók egyszerűen nem birták....
legfeljebb cserélj benne olajat (dexron III) aztán mehet.

Kellemes karácsonyi ünnepeket, dízel nyomatékban gazdag újévet kívánok minden topiclakónak és nézelődőnek!

Előzmény: baal (1217)
baal Creative Commons License 2003.12.23 0 0 1219
ha én azt tudnám:))))
de esélyem sincs, hogy megtudjam,azért köszi:))
Előzmény: Pugfan (1218)
Pugfan Creative Commons License 2003.12.23 0 0 1218
Jó kérdés!

Meg kéne tudni az automataváltó pontos típusát, és utánanézni, mekkora _nyomatékra_ van méretezve, és a fölé nem vinni a tuningot!!!

A_Feri!
Köszönöm a címet, majd utánanézek!

Pugfan

Előzmény: baal (1217)
baal Creative Commons License 2003.12.22 0 0 1217
szépjóeste szaknickek!:))
kérdésem lenne:
van egy 19.tdi a6-osom,(nagyon kiválló chiptunungos ismerősöm, aki anno az omegámból is sárkányt csinált,tuningolná)és érderkelne, hogy az automataváltót nem fogja-e tönkretenni a nagyobb lóerő,és nyomaték?

minden szakértő,és segitő választ, véleményt szivesen várok

baal

A_Feri Creative Commons License 2003.12.22 0 0 1216
Hali

mgy:
Koszi szepen! Sajnalom mert ha az ott fog megrohadni akkor a szivem szakad meg.... :(((( Azert probalom meg elintezni a dolgot! :))
Meg 1x koszi

Feri

Előzmény: mgy (1215)
mgy Creative Commons License 2003.12.21 0 0 1215
Feri,
megkérdeztem az embert. Mondta, hogy minden lehet csak autó nem... :(
Előzmény: A_Feri (1212)
HDImi Creative Commons License 2003.12.21 0 0 1214
A_Feri
Kösz az infot.

Pugfan
Annak idején ezt a cimet adtam meg neked én is.

Előzmény: A_Feri (1212)
Hörbi Creative Commons License 2003.12.21 0 0 1213
Na, kiderült a turpisság! Két napja 150 volt a végseb, az érdi emelkedőn pedig nem bírt 110-nél többet. Bevittem szervízbe, ahol kiderült a hibakódból, hogy a turbónyomás-vezérlő szelep/relé(?) ad rossz adatot, úgyhogy nem engedi tölteni a levegőt a mociba. Kedden csere.
Előzmény: Hörbi (1210)
A_Feri Creative Commons License 2003.12.20 0 0 1212
Hali

Na itt a kuplungos ember elerhetosege :

Hajdu kuplung, fek center

1174 Budapest, Rakoshegy, Zsuzsanna u. 18
30/942-7139 30/933-5030

Ha lehet akkor ne az oreggel beszeljetek, mert az egy kicsit szalajt.. :)) A fia normalis.

Egyebkent ha nem irok akkor meghal a forum???? es ez minden nagykepuseg nelkul....

Feri

egybkent kellemes karacsonyt mindenkinek!

A_Feri Creative Commons License 2003.12.14 0 0 1211
:))

Feri

Előzmény: Hörbi (1210)
Hörbi Creative Commons License 2003.12.14 0 0 1210
Meggondoltam a dolgot, nem kell másik légtömegmérő. Igaz, hogy most gyengébb, de legalább kevesebbet fogyaszt.
Előzmény: A_Feri (1208)
A6Q Creative Commons License 2003.12.13 0 0 1209
Na tegnap éjszaka kipróbáltam,kb. 1800 tól csinálja és 3000ig huzattam addig megvolt a remegés, mondjuk a kocsi ment rendesen...
Előzmény: hanolfe (1204)
A_Feri Creative Commons License 2003.12.12 0 0 1208
Na hali

Bocsi hogy en is eltuntem par napra, csak komoly muhelyfejlesztesben vagyok.. ugy nez ki hogy jovore mar 160m2-en szerelek, es minden szarsagot kellett inztenem...

A rangatassal kapcsolatban sztem is adagolo. Hogy mi az nem tudom, szet kellene szedni...

A sajat autommal nem kicsit szopok.. :(( jovoheten szerdan-csutortokon megyek pestre dugattyukert, ugyhogy elintezem a kuplungokat is, es igy azt sem huzom tovabb es valaszt adok, hogy hol, ki es mennyiert...:))

na udv

Feri

A6Q Creative Commons License 2003.12.12 0 0 1207
?

Superchips, illetve annak a másolata...
Húz egyenletesen!

Előzmény: hanolfe (1204)
BMW Power Creative Commons License 2003.12.12 0 0 1206
OFF

Nekem-8 !

Igen, igen, a lámpák. Sajnos azért nem lett belőle semmi mert kedvezményt inkább nagyobb rendelésre adnak, és mivel a BMW topicon belinkelt E34 stb lámpákra a kutya sem ugrott, pedig tényleg 0% haszonkulcsal árultam, ezért nem is rendeltem. Ügye ott mindenkinek kell-kell, és amikor rendelni kéne akkor meg semmi.
Küldtem neked egy mailt. Csatoltam árlistát. Böngészd át.

Üdv.

ON

Előzmény: Nekem-8 (1201)
mgy Creative Commons License 2003.12.12 0 0 1205
Nekem is csinálja, de nekem tetszik. Megremeg az autó gyorsításnál. Olyan erős... ;-)
Előzmény: hanolfe (1204)
hanolfe Creative Commons License 2003.12.11 0 0 1204
A6Q!

Biztos, hogy jó a tuningprogram? Előfordulhat, hogy rosszul írták meg a programot és kevés az anyag padló gáznál. Remegés közben megtorpan az autó vagy húz egyenletesen? Mert ha megy rendesen és közben remeg, akkor tényleg lehetséges, hogy mechanikai jellegű a hiba.

hanolfe

Előzmény: A6Q (1203)
A6Q Creative Commons License 2003.12.11 0 0 1203
Na nekem olyat csinál (mint a Quattro 5hengeres TDI-k általában csippezés után) hogy 1800-2100 között padlógázas gyorsításnál remeg (!) a kocsi.
Ha nem padló gáz akkor nem, csip nélkül sem...
Állítólag váltó, de már hallottam kardánt is, valami 5let?
hanolfe Creative Commons License 2003.12.11 0 0 1202
Hi!

Akinek TDI-je van és már unja, hogy bizonyos fordulatszámoknál (nekem pl 1200 és 2100) berezonál a kipufogó rendszere, merem ajánlani egy 2. flexibilis cső beépítését a katalizátor után. Én már nagyon régóta próbáltam megoldást találni erre a problémára (állítólag tipushiba), olvastam külföldi fórumokat is. A gyári flexi csövet is már 2x cseréltem, de csak azt értem el, hogy a kritikus tartomány más fordulatoknál jelentkezett.
Tegnap hamvasat kollégával felhegesztettünk egy második flexi csövet, hát ne tudjátok meg!! Azóta kész öröm beülni az autóba, alapjáraton nem ráz és a magas fordulattartományban is megszünt az a bizonyos Aaarrrrgggggghhhhh.... hang.
Ja és semmibe sem került az egész, mert a régi flexi csövet használtam fel, a hegesztés meg ingyen volt :)

Üdv.:
hanolfe

Nekem-8 Creative Commons License 2003.12.11 0 0 1201
BMW Power

Kössz a "történetet". Viszont az az autó eredetileg volt cooleres. Kíváncsi lennék, hogy egy utólagos cooler mennyiben javítja a sima TD-t.

Csak érdekességképpen. Ha jól emléxem (3-4 hónapja) még beszélgettünk első fehér/sötétszürke indexbúrákról. Akkor azt mondtad majd lesz szállítás. Érdeklődnék, hogy aktuális lehet-e még ez az "üzlet".

Hanolfe

Csábítónak tűnik. Bár (kopp-kopp) jelenleg még jól üzemelnek a gyertyák. Csak az immo-m tiltotta le a kocsim izzitását. Így jelenleg míg el nem ballagok egy villanyászhoz, addig manuálisan izzítok.

8

Előzmény: BMW Power (1197)
hanolfe Creative Commons License 2003.12.11 0 0 1200
Dieseleseknek talan jol johet ilyen nagy hidegben:
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

hanolfe

hanolfe Creative Commons License 2003.12.10 0 0 1199
BMW Power!

A légtömegmérő tuti jó, raktam be újat, de azzal is csinálja. Szerintem is 99,9%, hogy adagoló, csaj gondoltam megkérdezem hátha valaki már tapasztalt ilyet. A vezérlőegység hibatárolója sem tartalmaz semmilyen hibát, turbónyomás van, légtömeg rendben.
Ebből adagoló csere lesz :(((

Üdv.
hanolfe

Előzmény: BMW Power (1197)
BMW Power Creative Commons License 2003.12.10 0 0 1198
ellenáláspályálya =ellenáláspályája

nyelvtanbol mindig 2-es voltam :-))

Előzmény: BMW Power (1197)
BMW Power Creative Commons License 2003.12.10 0 0 1197
Nekem-8

elég jót változik ha a töltést is utánaállítod egy kicsit.

Anno volt egy offtopic, bocsánat offnick verdám ami szintén td volt coolerrel gyárilag. De kilukadt. Mivel nem volt sehol, ezért beugrott egy cső a helyére, és ez ráadásul nyáron történt, hát nagyon ellustúlt, és kicsit füstölt is. Aztán visszakerűlt bele, és lám magához tért. Azzóta tudom mit is jelent a cooler megléte.

Hanolfe

Azon még torlólapátos légmennyiségmérő van? Lehet hogy annak az ellenáláspályálya kopott ki a leggyakrabban használatos üzemmód környékén.
Ez csak egy tipp, hal vagyok a VW-khez.

Előzmény: Nekem-8 (1193)
Nekem-8 Creative Commons License 2003.12.10 0 0 1196
Hanolfe

Bocs hogy közbeszólok, de szerintem is adagoló. Öreg Merci kisteherje is rángatott folyamatos haladásnál. Gyorsítás, lassítás (motorfék) minden jó volt. Az adagolóban kopott ki valami cucc. Én adagolóra szavazok.

8

Előzmény: hanolfe (1195)
hanolfe Creative Commons License 2003.12.10 0 0 1195
A_Feri!

Korabban mar irtam, hogy van egy olyan problemam a '94-es Golf 3 TDI-mel, hogy 5. sebessegben (neha 4.-ben is) az 1450-1500-as fordulatszam tartomanyban rangat az auto. De csak akkor ha folyamatosan ebben a tartomanyban tartom a fordulatot. Ha 1300-nal odalepek neki, akkor gond nelkul atmegy ezen a tartomanyon. En az adagolora gyanakszok. Vagy lehet, hogy a gazpedal potmeter van kikopva egy bizonyos pedal allasnal? Vennek egy bontott adagolot, de felek, hogy a hiba tovabbra is megmarad. Nem tudsz valahol kedvezo aron 028 130 109 H tipusu adagolot?

A hetvegen beszeltem egy sraccal, neki is pont ez a kocsijanak a hibaja ('94-es Passat TDI). Akkor ez valami tipushiba lehet? Talalkoztal mar hasonloval?

Ăśdv.
hanolfe

Előzmény: A_Feri (1192)
atiTDI Creative Commons License 2003.12.10 0 0 1194
Hi all!

Keresek GT17-es turbinyát Golf 4-hez!!!!
3 csavaros a kipucső rögzítése, ez fontos mer van belöle vagy 4 fajta, nekem a pd tdi 130le golf turbója kell.
Csak uj és számlanélküli érdekel, szemtelenül olcsón..:)))

06-20-316-6100
Köszönet

üdv

Nekem-8 Creative Commons License 2003.12.10 0 0 1193
Ugyanmár...csak mindenkinek "tökéletes" dízel autója van. Nincs probléma, nincs hozzászólás.

Azt hagy kérdezzem meg, egy I.Coolertől mennyit változik a vas. Érdemes erre pénzt áldozni?

8

Előzmény: A_Feri (1192)
A_Feri Creative Commons License 2003.12.10 0 0 1192
Meghaltunk, beke porainkra...........

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!