nem fogja tönkretenni. az automata mindig többet bír. Emlékszem a kilencvenes évek elején volt valami tuning merci, és megkérdezték az alkotót hogy miért automata, a válasz az volt a kézi váltók egyszerűen nem birták....
legfeljebb cserélj benne olajat (dexron III) aztán mehet.
Kellemes karácsonyi ünnepeket, dízel nyomatékban gazdag újévet kívánok minden topiclakónak és nézelődőnek!
szépjóeste szaknickek!:))
kérdésem lenne:
van egy 19.tdi a6-osom,(nagyon kiválló chiptunungos ismerősöm, aki anno az omegámból is sárkányt csinált,tuningolná)és érderkelne, hogy az automataváltót nem fogja-e tönkretenni a nagyobb lóerő,és nyomaték?
minden szakértő,és segitő választ, véleményt szivesen várok
Na, kiderült a turpisság! Két napja 150 volt a végseb, az érdi emelkedőn pedig nem bírt 110-nél többet. Bevittem szervízbe, ahol kiderült a hibakódból, hogy a turbónyomás-vezérlő szelep/relé(?) ad rossz adatot, úgyhogy nem engedi tölteni a levegőt a mociba. Kedden csere.
Bocsi hogy en is eltuntem par napra, csak komoly muhelyfejlesztesben vagyok.. ugy nez ki hogy jovore mar 160m2-en szerelek, es minden szarsagot kellett inztenem...
A rangatassal kapcsolatban sztem is adagolo. Hogy mi az nem tudom, szet kellene szedni...
A sajat autommal nem kicsit szopok.. :(( jovoheten szerdan-csutortokon megyek pestre dugattyukert, ugyhogy elintezem a kuplungokat is, es igy azt sem huzom tovabb es valaszt adok, hogy hol, ki es mennyiert...:))
Igen, igen, a lámpák. Sajnos azért nem lett belőle semmi mert kedvezményt inkább nagyobb rendelésre adnak, és mivel a BMW topicon belinkelt E34 stb lámpákra a kutya sem ugrott, pedig tényleg 0% haszonkulcsal árultam, ezért nem is rendeltem. Ügye ott mindenkinek kell-kell, és amikor rendelni kéne akkor meg semmi.
Küldtem neked egy mailt. Csatoltam árlistát. Böngészd át.
Biztos, hogy jó a tuningprogram? Előfordulhat, hogy rosszul írták meg a programot és kevés az anyag padló gáznál. Remegés közben megtorpan az autó vagy húz egyenletesen? Mert ha megy rendesen és közben remeg, akkor tényleg lehetséges, hogy mechanikai jellegű a hiba.
Na nekem olyat csinál (mint a Quattro 5hengeres TDI-k általában csippezés után) hogy 1800-2100 között padlógázas gyorsításnál remeg (!) a kocsi.
Ha nem padló gáz akkor nem, csip nélkül sem...
Állítólag váltó, de már hallottam kardánt is, valami 5let?
Akinek TDI-je van és már unja, hogy bizonyos fordulatszámoknál (nekem pl 1200 és 2100) berezonál a kipufogó rendszere, merem ajánlani egy 2. flexibilis cső beépítését a katalizátor után. Én már nagyon régóta próbáltam megoldást találni erre a problémára (állítólag tipushiba), olvastam külföldi fórumokat is. A gyári flexi csövet is már 2x cseréltem, de csak azt értem el, hogy a kritikus tartomány más fordulatoknál jelentkezett.
Tegnap hamvasat kollégával felhegesztettünk egy második flexi csövet, hát ne tudjátok meg!! Azóta kész öröm beülni az autóba, alapjáraton nem ráz és a magas fordulattartományban is megszünt az a bizonyos Aaarrrrgggggghhhhh.... hang.
Ja és semmibe sem került az egész, mert a régi flexi csövet használtam fel, a hegesztés meg ingyen volt :)
Kössz a "történetet". Viszont az az autó eredetileg volt cooleres. Kíváncsi lennék, hogy egy utólagos cooler mennyiben javítja a sima TD-t.
Csak érdekességképpen. Ha jól emléxem (3-4 hónapja) még beszélgettünk első fehér/sötétszürke indexbúrákról. Akkor azt mondtad majd lesz szállítás. Érdeklődnék, hogy aktuális lehet-e még ez az "üzlet".
Hanolfe
Csábítónak tűnik. Bár (kopp-kopp) jelenleg még jól üzemelnek a gyertyák. Csak az immo-m tiltotta le a kocsim izzitását. Így jelenleg míg el nem ballagok egy villanyászhoz, addig manuálisan izzítok.
A légtömegmérő tuti jó, raktam be újat, de azzal is csinálja. Szerintem is 99,9%, hogy adagoló, csaj gondoltam megkérdezem hátha valaki már tapasztalt ilyet. A vezérlőegység hibatárolója sem tartalmaz semmilyen hibát, turbónyomás van, légtömeg rendben.
Ebből adagoló csere lesz :(((
elég jót változik ha a töltést is utánaállítod egy kicsit.
Anno volt egy offtopic, bocsánat offnick verdám ami szintén td volt coolerrel gyárilag. De kilukadt. Mivel nem volt sehol, ezért beugrott egy cső a helyére, és ez ráadásul nyáron történt, hát nagyon ellustúlt, és kicsit füstölt is. Aztán visszakerűlt bele, és lám magához tért. Azzóta tudom mit is jelent a cooler megléte.
Hanolfe
Azon még torlólapátos légmennyiségmérő van? Lehet hogy annak az ellenáláspályálya kopott ki a leggyakrabban használatos üzemmód környékén.
Ez csak egy tipp, hal vagyok a VW-khez.
Bocs hogy közbeszólok, de szerintem is adagoló. Öreg Merci kisteherje is rángatott folyamatos haladásnál. Gyorsítás, lassítás (motorfék) minden jó volt. Az adagolóban kopott ki valami cucc. Én adagolóra szavazok.
Korabban mar irtam, hogy van egy olyan problemam a '94-es Golf 3 TDI-mel, hogy 5. sebessegben (neha 4.-ben is) az 1450-1500-as fordulatszam tartomanyban rangat az auto. De csak akkor ha folyamatosan ebben a tartomanyban tartom a fordulatot. Ha 1300-nal odalepek neki, akkor gond nelkul atmegy ezen a tartomanyon. En az adagolora gyanakszok. Vagy lehet, hogy a gazpedal potmeter van kikopva egy bizonyos pedal allasnal? Vennek egy bontott adagolot, de felek, hogy a hiba tovabbra is megmarad. Nem tudsz valahol kedvezo aron 028 130 109 H tipusu adagolot?
A hetvegen beszeltem egy sraccal, neki is pont ez a kocsijanak a hibaja ('94-es Passat TDI). Akkor ez valami tipushiba lehet? Talalkoztal mar hasonloval?
Keresek GT17-es turbinyát Golf 4-hez!!!!
3 csavaros a kipucső rögzítése, ez fontos mer van belöle vagy 4 fajta, nekem a pd tdi 130le golf turbója kell.
Csak uj és számlanélküli érdekel, szemtelenül olcsón..:)))