"2. A lenti trolin belinkelt képen a kiírás nem román, hanem olasz! (Pta=Piazetta, azaz tér, terecske) "
Hát pedig ez tudtommal román. Hiszen a román és az olasz nyelv nagyon hasonló, sőt tudtommal vannak azonos szavaik (és most nem a WC szóra gondolok :-))
Ha jól rémlik, ez a kocsi volt próbázni Bukarestben (Szeged előtt), s ezt követően rendeltek a románok, ha jól tévedek, több IK415T-t.
"3. A 628-ról belinkelt kép, és a hozzá fűzött kommentár (azaz a szerző e-mailja) alapján öröm, hogy toipcunkat már Magyarországon túlról is figyelik..."
Hajjaj, így kezdődött már oly sok minden is. Lehet, hogy a Vörös térről és a Pennsylvania Avenue 72-ből is van megfigyelésünkre bosztva valaki :-)
Egy kicsit el vagyok havazva, így csak 3 gyors reflexió:
1. Ma délután kint voltam a CORÁ-ban, a hatalmas forgalom ellenére alig volt dugó (azaz olyan kocsi, amelyik nem fért át az első zöldön) a belváros felé. Köszönet mindenkinek, aki segített!
2. A lenti trolin belinkelt képen a kiírás nem román, hanem olasz! (Pta=Piazetta, azaz tér, terecske)
3. A 628-ról belinkelt kép, és a hozzá fűzött kommentár (azaz a szerző e-mailja) alapján öröm, hogy toipcunkat már Magyarországon túlról is figyelik...
Kaptam egy e-mailt melyben jelentkezett a 628-as kassai T6A5-ös villamos fotójának szerzője (készítője) A készítőtöl elnézést kérek Tehát:
A SZEGEDEN PRÓBÁZOTT KASSAI 628-as T6A5-öS VILLAMOS MOTORKOCSI FÉNYKÉPÉNEK KÉSZÍTŐJE JENS GECKS NÉMETORSZÁG
Emberek! Két kérdés:
Tulajdonképpen mióta is jár a 8-as a TESCO-hoz?
Szegeden mikor állt forgalomba az első felújitott ZIU (zöld-fehér)?
A válaszotok után holnap vagy holnapután lesz egy rejtvényem!
Akkora hülyeséget nem mondtál, (mindig ezt hozom föl példának) Drezdában jártak (gondolom ideiglenesen) T4D B-végükkel csatolva. Egyvágányú szakaszon jártak, ahol mindkét oldalon volt a megállókban peron.
Kissé pontatlanul fogalmaztam, de most helyesbítek: a beinduláskori időpont alatt a Tesco felé való módosítás időpontját értettem. Az utasszám növekedés pedig a Tesco felé való átirányítás utáni egy-két évhez képest szerintem szemmel látható.
B véggel csatolt Tátra. Nem gondoltam komolyan. Amúgy meg alaposan el is rontottam az egészet. :((( Ugyanis arról elfeldkeztem, hogy az ajtók így a másik oldara kerülnének az egyik szerelvényen, így eleve problémás lenne az egész. :((( Szóló Tátrát meg B vezetőállásról vezetni menetrendszerinti forgalomban meg nem lenne célszerű.
Valszeg vagy járt Romániában próbázni vagy készült oda, és már be volt programozva. Ilyen "becsapós" fotó akad néhány a neten, pl. debreceni KCSV miskolci viszonylatjelzéssel.
Én is azt vettem észre, hogy egyre több utas van a 8-ason. Pedig emlékszem még, mikor munkanapokon napközben, hétvégén meg egész nap 30 percenként járt az egy szem 8-as, igaz, nem a Tescóhoz, hanem Hont Ferenc utcába. Kíváncsi vagyok, milyen lesz így, 8 percenként az ünnep előtt.
Szkt honlapon az ünnepek előtti menetrendről van tájékoztató!!!
Aminek személy szerint a legjobban örülök, hogy a 8-as 8 percenként fog közlekedni majd két napon keresztül! Ez nagyon jó ötlet volt az Szkt részéről! Igazán járhatna a 8-as minden munkanap napközben 8 percenként! Csak az a szomorú, hogy erre kevés az esély! :(
Pedig úgy veszem észre egyre több az utas eme vonalon! Legalábbis a beinduláskori és az azutáni 1-2 évet alapul véve!
Infók mára:
1- 603-as skoda ma próbázott a városban! Több ismerősöm látta, és mindenkinek nagyon tetszett a fekete festéssel az ablakok között.
2- A 7-es troli építésében újabb fejezet kezdődött: a Bakay N. utcán a körforgalom és a villamostelep (régi trolitelep) között már az új sodronyok ki vannak húzva! Remélhetőleg a nagykörút és a körforgalom között is hamarosan megjelennek eme új sodronyok, illetve a munkavezeték is nemsokára felkerülhet.
3- 502, 507 is megkapta az új csúszófejeket.
NA EZT ELCSESZTEM! DE MAJD MOST!
Na felforgattam az egész lakásomat! És ime a szenzáció! Megtaláltam a képet a Szegeden próbázott T6A5-röl ami eme helyen közkincsé tétetik!
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Nem.
A = 1-oldalú, 6,7 m forgócsaptáv
B = 1-old., 7,5 m fcst.
C = 2-old., 6,7 m fcst.
D = 2-old., 7,5 m fcst.
A jelölés nem tartalmazza a vezetőállások számát.
v805!
Egy kérdés!
Láttam a képeket róla. Ha két irányú és két oldali ajtós akkor a tipusmegjelölése nem D?
Mármint hogy T6D5 lenne? Márcsak azért is mert én úgy tudtam, hogy az:
-xxAx= egyirányú, egyoldali ajtós, mint: T6A2,
-xxCx= egyirányú, kétoldali ajtós, mint: T5C5,
-xxDx= kétirányú, kétoldali ajtós, mint: KT8D5.
EZ NEM KÖTÖZKÖDÉS CSAK EGYSZERŰEN NEM ÉRTEM!
KÉREM VALAKI MAGYARÁZZA EL!