Keresés

Részletes keresés

contestant Creative Commons License 2003.06.23 0 0 3516
szia pedrofon, a hír igaz. elég olcsó volt, akkor meg miért ne? most regensburgban van, mivel nem a saját lábán jön, és "leültetve" megfelelő vízmélység kell neki. tehát várunk még egy fél méter vizet, azután jöhet haza.
más: a ddsg tillysburg-jából lett a pannon-cargo johann strauss-a. üdv: c
Előzmény: Pedrofon (3515)
Pedrofon Creative Commons License 2003.06.23 0 0 3515
Most olvastam, hogy a Mahart megvette a Sólyom III-at, méghozzá Hollandiából. És nagyon olcsón. Aki tud részleteket meséljen!
gumidani Creative Commons License 2003.06.23 0 0 3514
Egy régi képem van a Csobáncról:
http://kep.tar.hu/gumidani/index.phtml?aid=27552949&pid=2199770&beginnum=24
Használd fel belátásod szerint!
Előzmény: Tom_ (3513)
Tom_ Creative Commons License 2003.06.23 0 0 3513
Van valakinek digi képe a Csobáncról (BHRT) és a Balatonról (Vanyolai-féle kis hajó)? A Csobáncról annyit tudok, hogy a szezon eleje óta Keszthelyen van, a Balaton valószínűleg meg Füreden. Szinte minden balatoni hajóról van képen a Balatoni hajók oldalon. Ha tud valaki segíteni, akkor küldjön néhány képet, előre is köszönöm. Megj.: az ideális az lenne, ha olyan képek lennének, ahol előről, oldalról és hátulról van a hajó lefotózva. (Lehet, hogy túl sokat akarok, de a honlapomon minden hajóról így vannak a képek.)
Tom_ Creative Commons License 2003.06.23 0 0 3512
Tud nekem valaki segíteni a következő problémában? Be szeretném regisztráltatni a Balatoni hajók oldalamat a hajo.lap.hu linkgyűjteménybe, valamint rossz a Balatoni Hajózási Rt. linkje, ezt is ki kellene javítani. Kb. egy hónapja küldtem egy levelet az ott megadott címre, de semmi. A lap szerint 2002. novemberétől számítva 6 hónapig távol van szerkesztő, az már letelt. Nem reagált senki se frissítéssel, se válasszal.
Megjegyzés: Jó lenne, ha többiek képtárainak hivatkozásai is felkerülnének ide.
muggli Creative Commons License 2003.06.23 0 0 3511
Urak!
Megmozdult a képtár. Ismét néhány nosztalgia felvétel, 1973-ból, illetve egy tengeri kép 1977-ből.

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n] [A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n] [A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n] [A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

A bajai képeket este teszem fel.
Üdv: muggli©

muggli Creative Commons License 2003.06.22 0 0 3510
Szia FOMA!
Nem én voltam az első, hanem Viking kolléga, én a második becsapódásra reagáltam, illetve akkor én voltam az első. Ha lábra áll a képtár, akkor lesz nekem is újdonságom.
muggli
Előzmény: FOMA (3509)
FOMA Creative Commons License 2003.06.22 0 0 3509
Ugyan csak egyszer írtam, de úgy látszik, hogy a mail bolyongott egy jót a cybertérben, aztán méh egyszer megérkezett.:-)
Köszönöm, hogy feltetted, én meg igyexem pótolni a lemaradást, tátom, hogy volt itt szépen élet.:-)
Előzmény: muggli (3466)
viking star Creative Commons License 2003.06.22 0 0 3508
Pedro! Az a Volga :)
Előzmény: Pedrofon (3507)
Pedrofon Creative Commons License 2003.06.22 0 0 3507
Muggli!
Jók a koleszos képek!
Az 1. vagy a Tillysburg, vagy a Schaunburg.
A 2. meg nagy valószínűség szerint a Leitha, akit sohasem sikerült lekapnom:-)
Osztrákok mindketten. A burgok DDSG, a Leitha eredetileg DDSG, majd COMOS hajó lett.
A 3. vagy a Volga, vagy a Dnepr még szovjet színekben.
Előzmény: muggli (3506)
muggli Creative Commons License 2003.06.22 0 0 3506
Urak!
Nagy a csönd! Mindenki elutazott? :-)))))))))))))
muggli©
muggli Creative Commons License 2003.06.21 0 0 3505
"Indulhatnak a veszteglő dunai uszályok

NSZ • 2003. június 20. • Szerző: T. P.

Várhatóan ma elindulhatnak a román–szerb határon több mint egy hete a Dunán vesztegelő Mahart-uszályok, mert a szerb hatóság visszavonja a tranzitforgalmú hajókra a vámgarancia megfizetésének előírását. Egyelőre hivatalosan meg nem erősített információnk szerint egyedi esetekben a jövőben is kíséretet rendelhet a nagy értékű szállítmányok mellé, mint például cukor, szója, alumínium. Lapunk úgy tudja, még a rendelet visszavonása előtt, már ma megnyitják a vízi utat az Al-Dunán várakozó hajók előtt. A megállapodás – a szerb nagykövet budapesti meghallgatása és a Duna Bizottság korábbi tiltakozása után – vélhetően tegnap, a Duna Bizottság és a szerb kormány belgrádi megbeszélésén született meg.

A Mahart illetékesei remélik hogy a mostani vámgarancia eltörlése nem csak átmeneti állapot lesz déli szomszédunknál. Ebben az esetben visszaáll az Al-Dunán a korábbi közlekedési rend a formális – a forgalmat nem korlátozó – garanciával. Litvai Jánostól, a Mahart árufuvarozási üzletágának logisztikai vezetőjétől megtudtuk, hogy a romániai határ közelében várakozó három hajóvontájuk tegnap estig még nem indult el.

A szerb vámrendelet vélhetően a nagy értékű tranzitszállítmányok országon belüli eltűnése megakadályozása ellen született. Ilyen esetekben ugyanis senki nem fizette ki a hajórakományok vámját és egyéb hivatalos díjait. Litvai János szerint azonban nem valószínű, hogy valaki nyomtalanul el tudjon tüntetni több ezer tonna rakományt a hajóval együtt. A Dunán – a közúti fuvarozásban egyébként használatos – vámgaranciát egyik ország sem kér."

Ez van, de mi lesz?

Dunaföldvár: V. Gradiste fel beléptetésre vár.
Harta: V. Gradiste fel beléptetésre vár.
Csepel: Bezdan le beléptetésre vár.
Eger: V. Gradiste fel beléptetésre vár.

A hírhez képest ez a tegnap déli állapot.

muggli©


muggli Creative Commons License 2003.06.21 0 0 3504
Hogy ne sikkadjon el a dolog: Had fejezzem ki itt is hálás köszönetemet MALWIN Kollégának, aki segített minket a pontos navigálásban és ugye nem elfelejtendő, hogy ő fedezte fel a "Tatabánya" "lelőhelyét" is! Hajós köszönetünk a Nagyvasaknak! (Ő ugyanis az Index "Nagyvasak" topicjának az egyik prominens írója.)
Ha véletlen valaki szép régi "nagyvasat" azaz haszonjárművet lát, kéretik MALWIN urat informálni!:-)))))))))
muggli©
muggli Creative Commons License 2003.06.21 0 0 3503
Hát Jó Urak!
Most értem haza Bf4002 kollegával Bajáról. Ekkorát még soha nem égtem, még jó, hogy Bf velem volt! Képzeljétek el azt az ipsét, aki f... nélkül megy b.....! Vittem a fényképező gépemet, csak a memóriakártyát hagytam itthon!:-((((((((( Még tiszta szerencse, hogy rábeszéltem Bf urat, hogy jöjjön velem, legalább az ő gépe ott volt és harcképes volt.
No, szóval, mint mondtam ... . OK, értettem, hagyjam már abba a süketelést és térjek végre a lényegre! :-)))))
Igen, a Bányász Baján van, a Master Kft vette meg. Kívülről, szemre egyben van, talán csak a rozsda sokasodott egy kicsit, de még az sem lenne vészes. A sóderoson áll, a híd fölött úgy 150 méterrel. Képeket majd Bf kolléga prezentál, legyen övé a tisztesség, ha már én ilyen f... voltam. Találkozni nem tudtunk senkivel, aki tudott volna nyilatkozni, hogy mi lesz a sorsa a hajónak, de azt is megpróbálom kideríteni.
És még egy adósságom van a paksi Charon kft felé: hírt kaptam, hogy a "Sajó" ... "Rábca" sorozat ötödik tagja a "Zagyva" köszöni, jól van, nem tolósították, új motorokkal és még mindig turcsi orral túrja a habokat. Még egy idézet az e-mail-ből: "a topicban szereplő Sellő motoros évekig Gemencben volt, Kiss Feri bácsi tulajdonaként. Halála után (kb. 2 éve) adták el. A Dunakanyar „testvére”. Ezt onnan tudom, mert a Dunakanyar viszont a miénk volt, 1998 környékén értékesítettük Szlovákiába. Most Párkányban áll Balu néven."
Mára ennyit, jó éjt!
muggli©
Előzmény: jakyg (3500)
Tom_ Creative Commons License 2003.06.21 0 0 3502
Frissítettem a Balatoni hajók oldalt. Újdonságok: Bővültek a képek a Csopak vizibusszal, Új fejezetet írtam "Kötelek és kikötés" címen (képekkel), valamint feltettem néhány vízállással kapcsolatos hajózást érintő képet magyarázattal.
Tom_ Creative Commons License 2003.06.20 0 0 3501
Hírek a Balatonról. Ma volt a névadó ünnepsége a Fonyód nevű hajónak Fonyódon. Jelenleg Fonyód-Badacsony között közlekedik néhány napig, majd a tervek szerint a "G" járatot (Balatonföldvár-Badacsony) fogja csinálni. A Fonyód a Lelle testvérhajója, de korszerűbb. Ez egy orosz típusú tengeri vizibusz modell. Az alvázat vásárolta meg a BHRT, és közúton lett a Balatonra szállítva a az alacsony vízállás miatt. A Lelle és az épülő Fonyód képei a Balatoni hajók oldalon láthatók.
jakyg Creative Commons License 2003.06.20 0 0 3500
Ha a bányász tényleg Baján van, akkor lehet, már el is adták. Nyilatkozhatna valaki Csepel környékéről.
Előzmény: viking star (3499)
viking star Creative Commons License 2003.06.20 0 0 3499
Az jó lenne, ha tényleg ő lenne....
a végén még kiderül hogy szeretett vontatóinkat nem is vágták szét, hanem elhordták a Duna különböző szakaszaira, és a mi feladatunk hogy expediciókat szervezzünk a felkutatásukra :)))))
itt a horányi sarkantyú felett van egy kis öblöcske, amit lehet hogy holnap meglátogatok, mit lehet tudni, hátha ide is elrejtettek egyet :)))
Előzmény: muggli (3498)
muggli Creative Commons License 2003.06.20 0 0 3498
Szia MALWIN!
Hála a nagyvasaknak, ezt a hajót kerestük elég régóta. Sokan szerették, mert nagyon jó és kezes jószág. Most megpróbálok időt szaggatni az életemből és leugrok Bajára, megnézni, ha ott van még és lefotózni.
off
Nézd meg a mailboxodat
on
muggli©
Előzmény: MALWIN (3497)
MALWIN Creative Commons License 2003.06.20 0 0 3497
Muggli,
ha hiszed, ha nem, vezetés közben a szemem sarkából hirtelen csak a nevet tudtam olvasni-meg is lepődtem, mert olvaslak titeket, de ilyen nevű hajóról nem tettetek említést-visszafelé meg csak nagyvonalakban láttam a híd túloldaláról, de mintha tényleg vontató lett volna, legalábbis a faron lévő kötéltartó ívek vagy mik mián gondolom így..
Előzmény: muggli (3494)
ustbojt Creative Commons License 2003.06.20 0 0 3496
A város Struden, a Duna egyik ága a Strudel a jobb
oldali a Hössgang.
Előzmény: ustbojt (3483)
ustbojt Creative Commons License 2003.06.20 0 0 3495
Szia guberavera!Nagyon jonak találom amit csináltál:-))).Itt egy történelmi adat:az elsőgőzhajó a"CAROLINA"1818.Szerkesztő,üzembehelyező:Bernhard
Antal eszéki hidfelügyelő.Hordképesség 20 t.Seb.
áruval hegymenet 3.5,völgymenet 15 km/óra.Első
magyar hajózási társaság 1865-ben Győri Gőzhajózási rt.
Előzmény: guberavera (3467)
muggli Creative Commons License 2003.06.20 0 0 3494
MALWIN!!!
Te a vontatóhajó "Tatabányá"-ról beszélsz??? A "Bányász"-ról??? Baján???
Viking!
Köszi!
Előzmény: MALWIN (3493)
MALWIN Creative Commons License 2003.06.19 0 0 3493
Sajnos, ugyan volt nálam fényképezőgép, de a fényviszonyok nem tették lehetővé a fényképezést.(nameg nem tenne jót az egészségnek, ha a hídon autóval haladva nekiállnék fényképezni-mondjuk vezetés helyett..:-)
Előzmény: viking star (3491)
viking star Creative Commons License 2003.06.19 0 0 3492
Muggli! Nálam a képek között van 1 pár vontatós, Újpesten készült, meg van a Miskolc zsilipelése a konténerekkel, meg a rajzokat is lehet használni, és ha tudok, még szkennelek, és rajzolgatok, a Kossuth mellett a Bakonyt is elkezdtem, még nemtom mikor lesz meg, de azt is feltehetitek majd.
Előzmény: muggli (3486)
viking star Creative Commons License 2003.06.19 0 0 3491
Van Tatabánya nevű hajó?
Én csak a vontatóról tudok......amit ugyebár szétszedtek
vagy mégsem???
Előzmény: MALWIN (3490)
MALWIN Creative Commons License 2003.06.19 0 0 3490
Ja,ja.
Fartükrön világosan olvashatóan: TATABÁNYA.
Biza!
Előzmény: viking star (3489)
viking star Creative Commons License 2003.06.19 0 0 3489
Tatabánya??????????
Előzmény: MALWIN (3488)
MALWIN Creative Commons License 2003.06.19 0 0 3488
Adjisten, jóstét mindenkinek:
Mai (2 órával ezelőtti) bajai állapot:
Hid alatt 9-10 bárka horgonyon, gabonakikötőben rajnai nagy bárka, előtte a parton kígyónyi kamion.
A kavicskikötőnél a Tatabánya állt parthoz kötve, mellette-előtte uszályokkal.
Zoltika Creative Commons License 2003.06.19 0 0 3487
Én egy óra körül láttam a Lágymányosi hídról a Petőfi híd alatt azt a kamionszállítót, amit az újságok mutattak a "blokád" áldozataként. Most akkor a "blokád" szabadult fel, vagy az újság volt lusta hajó = hajó alapon? :-))
Előzmény: jakyg (3484)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!