1500 lada kombi bordó, 1993-as, friss műszakival eladó. Hétvégi bevásárlóautó volt a családnak, nem dohányzó, gondos tulajtól, garázsból. Nincs széthajtva, 90.000 km van benne. Lealkudtam, hogy Neked már ezt se kelljen, 280.000,-ft a vége, és ajándékba kaphatsz téli gumit+ pót alkatrészeket. Pest megye 20/445-7328
97'es alfa 146-osom eladó olcsón. 150 e ft befizetéstől. + havi 22e, 48 honapig. Extrák: klima, elektromos ablak-tükör, vhorog, 20 hónap műszaki, garantált 142e km. EU-s rendszám. Érd.: 30/525-3337
Olcsó használt autót lehetne esetleg keresni adatbázisunkba ahova akár magánemberek és cégek is ingyen rögzíthetik eladó vagy bérbeadó autójukat. http://www.iic.hu
Igazából vettem egy... és most jön a meglepetés... Volvo 480-ast. Nagyon meg vagyok vele elégedve, jó a motorja, a rugózása, az úttartása, a fékje, még az elektronikával sincs sok gond (az enyém 1992-es, az 1990 elôttiekkel állítólag sok probléma volt.)
700-ért vettem meg, és ennyiért nagyon jó állapotban van, kiváló gyári extrák vannak benne (alufelni, riasztó, elektromos ablakok és tükrök, tetőablak, fűtött ülés), és bivaly erős.
És persze volt hozzá szervizkönyv, és elég hihetően első tulajdonos, 117 000 km-rel.
Persze kell rá költeni, tömítéseket, ékszíjakat cserélgetni, olajakat cserélni, műszerfal-világítást, hátsó ablakmosót, jobb tükröt javítgatni, a legdurvább becslések szerint is kijön 200-ból.
Az alkatrészárak kicsit durvák lesznek, bár többen megnyugtattak már, hogy nem annyira vészes. Persze nem Opel Astra-színvonalra kell gondolni...
Na mindegy, örülök, hogy ráakadtam erre (ismerősön keresztül), ezt a kocsit lehet szeretni.
Hulladémon még mindig nem vettél semmit? Addig hezitálsz, míg a vadi új verdákat veszed meg 20 évesen? :-))) Túlzottan nem kell ezt megrágni, ha nem jön be a kocsi, akkor eladod és veszel másikat.
Seatról saját tapasztalat 0...
Egy barátomnak van Ibizaja, ő nagyon szereti,de csak alig használja, céges kocsival megy haza is. Jó ha ment az elmúlt 2 évben 5 ezer km-t vele. A céges Puntohoz, aztán Thaliahoz tudta hasonlítani, de nekei az ibiza sokkal jobban összerakott kocsinak érződik. Vezettem, teljesen jó. 1 milla volt, 94-es. Az 1,4 60 lovas motor elmegy 120-al hegyen völgyön át, de nem robbanékony az biztos, ellenben alul már elég nyomatékot is ad. De egy stift valszeg simán legyorsulja...
Különben kicsit rohadnak, az övé is, a küszöbnél, meg akkor valszeg sok nem látható helyen is.
Na, kb. ennyit a Seatrol.
Ja, még annyit, hogy azért nem adják olcsón sem.
Általánosságban VW koppintások. Szerintem nem rosszak, apám egy Cordobát hajt éppen, 180ezerkm de semmi baja. És eddig csak a kötelező szervizek dolgai+kuplung meg ilyesmik, de semmi komoly. Ja, az AC most szopatta meg rendesen, nem tudom, hogy ezenkívül volt-e már madzagon.
De bővebben majd a márkában jártasabbak.
Mivel én is éppen ilyesmin gondolkozom kapóra jön a topic.Én az www.autotrader.hu -n láttam egy két érdekes jónak tünö ajánlatot kiváncsi lennék hátha volt van vkinek tapasztalata vele hogy érdemes e venni ilyesmit."Egy 1988 TOYOTA CELICA 2.0I GT 16V 156 LE, vizsga érv. 2004. 06, világoskék",300e,1988 FORD SIERRA 2.3 D vizsga érv. 2003. 11.,299e,1988 FORD SCORPIO 2.9 GHIA vizsga érv. 2004. 04., ezüst, szervokormány, automata, napfénytetô, bôr, el. ablak ez is 299e,1989 VOLKSWAGEN SCIROCCO 1.8 GTI vizsga érv 1 év ez 325e... vélemények?
Nem hiszem hogy gyanusan olcsoak lennének. A daewoo nem a legértéktartóbb az első években de utána szépen beáll.
Hogy az uj lanos mennyi ..háát nemtom.
Nézd meg a hivatalos honlapjukat.
Hát rohadjon le a lábam:))) pedig énse vagyok (mindig) a padlógáz hive. 99 ben vetük de mindig ennyit evett:) A beltéri anyagok valóban nem olyanok mint egy volkswagenben de elviselhetők. Nem nagyon zörögnek kivéve a kesztyütartót de az valószniü egyedei eset mer ugykell becsukni mint a budiajtót:))
A gumik, de az nem kocsifüggő. Nekem a műanyagok nagyon de nagyon nem jönnek be, de nekik bevált, eddig nem volt vele semmi nagyobb gondjuk (most vilt valami 20ezres kütyü). Légzsákot hiányoltam.
Régi kocsijukat piaci ár fölött, hibás váltóval beszámították.
A Lanos motorja tényleg meglepően brutális (mármint az 1.6, mert az 1.5 valami régebbi fajta 8x lovas). De nekem az utastér (anyagok, stb.) nem igazán tetszik. De a tulaj elégedett vele, és ez a lényeg. Ő is megbízhatónak tartja. Az a 12 liter szerintem gyanúsan sok. Vagy tegyél be egy féltéglát a gáz alá, vagy nézesd meg valahol:)
Nem vagyok egy "vissza kettő padlógáz" típus, de az 1.5-ös is még elérhető áron van, nem is nagyon találtam 1.5i alattit. Szóval érdemes. Nem tartod gyanúsan olcsónak őket? Bár több helyről szdtem őket össze. Mennyi most egy új Lanos?
Nálunk van a családban lanos és mint már irtam kellemes csalodás a kocsi. Kötelezö szervizen kiivül 2 xer voltam szervizben apro hibákkal.101ezerkm van benne.(3 év alatt raktuk bele)
Viszon mindenéppen 1.5 mocival ajánlom vagy az 1.3 assal (bár az nemrég jött ki) mer a mi 1.6 unk 12 eszik klimával városban.Igaz megy mint a diszno (106 LE):)
Én nem részleteznék, ha valami lerohad, akkor kapásból két helyre kell fizetned, ami idegesítô...
Az 1.8 TD moci kicsit kevés abba a kasztniba szerintem. Nézz át a Ford topicba, ott szerintem mindenre válaszolnak.
Ja, a Mondeo elônye az Escorthoz képest, hogy SOKKAL nagyobb!
Egy 94-es Escort mennyivel trébb a Mondeónál? Utóbbit mindenki dícséri, de sajna nagy a fogyasztása az én ízlésemhez képest (no meg drága is egy cseppet).
Ha Mondeót vennék, persze sajna részletre, akkor az valszeg dízel lenne. Az, hogy 13+ alatt gyorsul százra, megbocsátható, fôleg, ha 6 liter dízelt eszik, nem 8 liter benzint nagy átlagban.
Szól valami egy 9-10 éves dízeles Mondeó ellen (az ártól eltekintve)? Kicsit rákattantam arra a típusra, a sok majdnem-luxus szolgáltatás miatt, de persze lehet, hogy leszállok a földre és Opelt veszek, kevesebbért.
Olyat is hallottam, hogy a 90-es években Opeléknél gondok voltak a minôséggel. Ebbôl mi igaz? Milyen típusok melyik évjárataitól kell óvakodni?
A sokat dícsért Sierrám kulpungja bedobta a törölközôt... 63e az új szett+kb 15e a javíttatás...
Ha bármit is veszel használtan, NAGYON nézesd át, ha nekem benéznek akkoriban a kuplungba, nem ért volna váratlanul a dolog, vagy nem veszem meg...
Vectra: 800-ért vadi újat (92-ig) kapsz, egyik haverom vett 550-ért frissen lakatolt-fényezett 1.6-ost, 89-est, ismerôstôl, mondjuk kapsból 100e ráment ugye a javítgatásokra+átírásra, de most tuti a járgány. De ilyen kis motorral nem kéne kocsi...
Utolsó szériás Sierrából kapsz ennyiért fullosat (Ghia), de olcsóbban is.
Változott a program, úgy néz ki, akad 800K Ft is KP. Úgy nézem, ezért fôleg Vectrák vannak (az Astrák mintha drágák lennének), de az igazán érdekes dolgok (pl. Mondeo) még mindig inkább 1-1.4 millánál kezdôdnek :-((
Vagy ti mit mondtok?
Olaszt, franciát nem merek venni, nyúl vagyok én ahhoz, hogy tökökkel izéljek.
A Ford akkoriban kifutó típusaiból vannak tíz év körüliek (Escort, Sierra), esetleg Mazda 323.