Nem tudom most Szombathely ügyben hová jutottunk, vagy az ügy le van zárva?
Mert az szép hogy megtudjuk milyen hajó uszott el Pesten/Riverstb/ mármint a hidak alatt. De eredetileg mindenki fel volt lelkesedv és most csak konténerhajózásról hallottam valami vitát.
Ja a Video továbbra is érdekelne ha meg lehetne kapni másolásra./Mr Muggli/ A fiam Pesten tanul ha átadnád neki az eggyik példányt rögvest lemásolnám.Hogy már én is kérjek valamit.
A levelező listára miért kell külön jelentkezni.
Már bocs az okvetetlenkedésért stb, stb.
Szia Bf!
Megerősíthetem, a Pecalista nevű levelező listán is elhangzott, hogy a hétvégén nem tudtak a Turbinában pecázni, mert a Honvédség lezárta. Sajna csak ennyi az info, mert többet nem irt a pecatárs.
muggli
A Zsófia Főhercegnének szánt uszály állt ezen a helyen, ám azt a hiányos engedélyek miatt el kellett vinniük. A hely (pontonraszter) azonban az övéké. Ez egy sajátos módja a helyfoglalásnak, nehogy valaki megvegye az önkormányzattól alóluk. Ezért az otthagyott híd. Kultúr megoldás ugye? :)
A R.Symphonie-ról lemaradt valami azért állt meg az István park nemzetközin. Ott egyébként megállhat, csak vizsgálat nincs. Emiatt utas és áruforgalom nem engedélyezett.
dm/dv.
Admirálhorgony a logó Minisztériumtól kért választ a tiszai hajózás megszállottja
Hajóscímerek és -jelvények sokaságát tervezte a szegedi Gulyás Jenő. Mint egykori matróz, fontosnak tartja a tiszai hajózás újraélesztését: ez ügyben még a miniszternek is írt.
Privet gaszpagyin Bocman!
Haraso, haraso, Tyibja pravda! Nada ucsitszja csitaty pa ruszki. Sto ja piszal, eta bilo napiszani na vebszajta, i nye csital sto sztojit na fotografije.:-)))))))
Ha vidéken vagy, a mobilod azért nálad van, nem? Párszor hívtalak és a számkijelzésem be van kapcsolva. :-)))
muggli
A Mohács-Kalocsa-DUNADÖLDVÁR-Érsekcsanád bizony nagyon szép égszínkék-okkersárga színre festetten jött ki a gyárból!!
(Istenem, mit nem adnék, ha még egyszer moshatnám a kanizsellát, hogy közben csurog az ultrás víz a kezemre-nyakamba-képembe!!!!!)
A "vízbemártott test" meg a rejtélyes "15"-ösé volt. Ami ott kéklett egész télen. És az Érsekcsanád alja is kék volt, mostanra meg beszürkült. De miért? Szép és egyedi volt. Na mindegy, az a lényeg, hogy van melója:-)
Van 1 tervem, hogy összegyűjtöm az összes Magyarországon gyártott hajó képét... Szerintem reménytelen vállalkozás.
Ma itt járt a svájci River Symphony és nem a Nemzetközin, vagy annak környékén állt meg, hanem a Szt István parknál. Vajon miért? Pedig hely volt.
Nagyon köszönöm a lehetőséget, de ezt mai szemmel nem nehéz elveszteni..........
főképp ha megnézzük, hogy a dunai konténerforgalom mindkét irányban a mainál csak rendszeresebb lehet !!!
Azért nem hagyjuk lebeszélni magunkat a konténerhajózásról Elsava! Minden részletet nem fogunk persze feltárni - hiszen ezt a website-ot is bárki olvashatja - de szívesen kötök veled egy fogadást arra vonatkozóan, hogy két év múlva rendszeres konténerjáratok fogják a Szabadkikötőt érinteni. Üdv: c
Nem akarsz erről tartani egy előadást a Mindentudáson ?? Szerintem elsöprő sikered lehetne……
Eddig arra kerestünk választ, hogy mi szól az AD konténerfuvarozás mellett és ellene…………..
A Raján és Elbán évek alatt kiépült a rendszeres konténerszerviz. Menetrendszerű, megbízható, és olcsóbb mint a vasút. Megvan a műszaki és kikötői háttere. Igy már állja a versenyt a hajózással…..
A mi kis régiónkban ma még a vasút van versenyfölényben, mialatt a Dunán hiányoznak a spec. konténeres járművek és Mohács alatt a kikötői kiszolgáló háttér… A hajózások csak az unatkozó hónapokban mutatnak érdeklődést a konténerek iránt, mialatt főszezonban inkább a gabonaszállítás felé fordulnak…………..ezt pedig egyik konténeres megbízó sem díjazza………….
Namost, ha hozatsz 2 konténer gyémántberakásos arany Rolex karórát (á ~4.879.943 Ft 40 fillér + ÁFA), akkor marhájul mindegy, hogy mivel hozod, hiszen a 649.331 darab óra eladásához szükséges időtartamot az egy darab órára jutó mintegy 13 fillér pluszköltség nagy valószínűséggel nem fogja befolyásolni...
:-))
Ha viszont hozatsz 2 konténer kínai alsógatyát (összérték kevesebb, mint a folyami szállítási díj), akkor szinte biztos, hogy hajóval fogod hozatni. Ráadásul az sem igazán fenyeget, hogy a gatya kimegy a divatból az alatt a 4-5 nap alatt, amivel tovább tart a fuvar.