Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Frosty Creative Commons License 2003.04.21 0 0 61
Na mivan uraim, megy a szekér? :-)
Pukimuki Creative Commons License 2003.04.16 0 0 60
Kedves vagy de elmondanám hogy a majdnem friss fejlesztésü aleko 2141 s -ünk 1,6-os lada motorral is elketyeget szebb napokon országuton 6,5 lityóval, ugyszintén 165-ös gumikkal. Mikor is fejlesztették ki 30 éve? vagy egy kicsit tőbb?

Visszakérdezek hol itt a fejlödés? /mellesleg 4 éves corollárol beszéltem, bár tudom ez nem nagyon tünik ki, de most se fogyasztanak kevesebbet az autok mint 4-5 éve, ráadásul pont azért hoztam fel az agyonmajmolt toyotát hogy legyen némi összehasonlitási alap. Mindegy

Előzmény: HITMAN (59)
HITMAN Creative Commons License 2003.04.15 0 0 59
Pukimuki,

az 1.3-as corolla már nem a legfrissebb fejlesztésű motor...
Ennyi erővel a 2107-hez is hasonlíthattad volna az említett fogyasztást, az is 1.3l + 165-ös gumit hord, és milyen sokat fogyaszt... :))

Előzmény: Pukimuki (47)
Pukimuki Creative Commons License 2003.04.15 0 0 58
Én is a Fortnál vettem a fruzsit.... igaz már február elején, akkor még nem volt ekkora konkurenciaharc. A horváth Attiát tudom ajánlani /majdnem ö az egyetlen kereskedő ott a könyveskálmánon/ Rendes srác, bár az ügyintézés elég döcögös, az anyagiakban lehet alkudozni. Én momentán egy rádiosmagnot és +1 év garancát kaptam ajándékba, illetve elengetek 10 eft az üzembehelyezésből. Megjegyzem a rádiót csak azért kaptam ajándékba mert nme tudták hogy benne van :-))
Előzmény: Zak (53)
kibicz Creative Commons License 2003.04.15 0 0 57
Halihó mindenkinek!
Ez a Fruzsi nagyon tetszik, lehet, hogy átveszem. :-)) Egyébként én nem találok benne semmi nőiest...
Egyébként jelentem, rájöttem a zörgés okára. A hátsó ülés nem lehetett rendesen a helyén, mert lehajtott üléssel csendben volt, és amikor visszacsuktam (jó alaposan), akkor is néma maradt. Érdekes, mert a piros jel a fogantyúnál először sem látszott. Mindenesetre visszaszívom az összeszerelés minőségére tett kijelentésemet.
A hétvégén egy autókiállításon majdnem minden autóba beültem, amelyek ebbe a kategóriába esett. Egyedül a Honda Jazz tetszett csak jobban a Fruzsinál... :-))
Előzmény: Pukimuki (46)
Frosty Creative Commons License 2003.04.15 0 0 56
A gyárlag előírt olaj van benne. Mi a Mobil-1-et preferáljuk vagy a Motorcraftot, de szerintem nincs nagy különbség egyik márka közt sem. Nem is igazán az olaj minősége a gond, hanem az icicpici fémforgácsok amik benne vannak. Ez a motor összekopásakor keletkezik, elsősorban ezek eltávolítása a cél.
Előzmény: Zak (55)
Zak Creative Commons License 2003.04.15 0 0 55
gyári olajat kicseréljük jobb minőségűre

Konkrétan mit jelent a "jobb minôség"? Mi van benne gyárilag? Milyen API-szint van elôírva? Esetleg valami tapasztalat pro vagy kontra olajmárkákkal? 1.4 16v-re gondolok.

Több kérdésem most nincs. :-))))

Előzmény: Frosty (54)
Frosty Creative Commons License 2003.04.15 0 0 54
Üdv újra! :-)

Igen, ajánlatos...bármennyire nem kell az új autókat bejáratni, azért kis odafigyelést az elején meghálálják. Mi 1500 után ajánljuk az olajcserét ami ugye nem kötelező, de legalább a gyári olajat kicseréljük jobb minőségűre, illetve olyanra amilyet a vevő szeretne, illetve preferál.

Ha egy éveben sokat mész akkor valóban egy oljcserével többet kell fizetned ami sajnos nem kevés pénz. De ha nem mész évi 30 000km-t akkor tulajdonképpen mindegy, egy évben egyszer úgyis cserélni kell. :-)

Ha bármi kédés van még szivesen segítek.

Előzmény: Pukimuki (52)
Zak Creative Commons License 2003.04.15 0 0 53
Hát hogy is volt...? Könyves Kálmán körúton, ott a Lurdy Háznál, asszem Auto Fort...? Ugye kerek 3M a kocsi, .26M a klíma, .08M a metál és valami .04M(?) a CD-s rádió. Ez 3.38M, amire én szemöldökráncolással és két "hajjajj" megeresztésével válaszoltam, erre ô megkérdezte hogy közalkalmazott vagy köztisztviselô vagyok,? Mondom jah, az; erre ô: na jó, akkor 3.2M, de pszt. :-)

A Kerepesi úton a Petrányis fazon a "hajjaj, ez bizony drága így..." mondatra, csak a 80e metálfelárat engedte el, meg amúgy se volt szimpi.

Ha sikerül elpasszolni valahol a Mitsumat, akkor megyek ide vissza, célom az ár 3.1M-re leszorítása :-) vagy az üzembehelyezési költség elengedése - ideális esetben mindkettô. :-))))

A szervizciklus szvsz nem szignifikáns, a garancia a legfontosabb. Mondjuk én most nem fogok tudni plusz garanciát venni, kénytelen leszek megvárni a gyári garancia lejártát a hosszabbítással.

Előzmény: Pukimuki (49)
Pukimuki Creative Commons License 2003.04.15 0 0 52
Nem nem, nem dölök be.....bár a pénztácámnak jobb lenne ha ritkábban kellene......de mivel hosszu távon akarom használni a fruzsit, igy jobb az odafigyelő gyakrabb gondoskodás. most tartok 2600-kilométernél, erősen foglalkoztat a dolog hogy elviszem egy olajcserére. /ajánlatos bejáratos autonál/
Előzmény: Frosty (51)
Frosty Creative Commons License 2003.04.15 0 0 51
Pukimuki!

Az lehet, hogy jól hangzik, hogy a többi asszondja 30000km a szervízintervallum, de sajnos ezt az olajok nem bírják, a 15-20 000 az ideális csereintervallum. Ne dőlj be a marketingdumáknak! :-)

Én is gyakran járok egy fullos 1.6-os Fusionnal, imádom. :-)

Előzmény: Pukimuki (49)
Pukimuki Creative Commons License 2003.04.15 0 0 50
természetesen 30 000 bocs
Pukimuki Creative Commons License 2003.04.15 0 0 49
"1.4i Trend+klíma+metálfény+CD gondolkodunk, nem túl sok alkudozás után egyelôre 3.2M-nél álltunk le"

Nem túl sok??? Hol van ez, visszem vissza az enyimet :-)))

Mennyit is alkudtál? 2-300-at?
Ja és már natur adják itt is a 2 év garanciát.

Az egyetlen ami a Ford ellen szól az a 20000-es szervizciklus..... opel, peugeot/citroen már csak 300000-ként irja elő

Előzmény: Zak (48)
Zak Creative Commons License 2003.04.15 0 0 48
jah, egyébként ez is egy komoly ok; van egy garnitúró 185/65R15 téli gumim a Mitsun, amit egy-az-egyben fel tudnék használni a Fusionra is - azért 60-100e között van a 4 gumi, és így nem lenne ez a pluszkiadás sem ôsszel. Különben 1.4i Trend+klíma+metálfény+CD gondolkodunk, nem túl sok alkudozás után egyelôre 3.2M-nél álltunk le.
Előzmény: Pukimuki (47)
Pukimuki Creative Commons License 2003.04.15 0 0 47
Ja a fogyasztás már csak azért is elfogadható mert 195-ös gumik vannak a kocsin, toyota corolla 1,3 16v is ugyanennyit eszik ráadásul 165-ös gumikkal, alacsonyabb felépitéssel.
Pukimuki Creative Commons License 2003.04.15 0 0 46
Kedves Zak.....

..... hát ne tudd meg........IMÁDOM A FUSION-t!!!!

Csak Fruzsizom :-)) Nekem egy tök fapados van, nincs benne semmi extra csak egy rádió. Szerintem nagyon eltalált egy darab. És a motor teljesitménye ezekre a magyar utakra bőségesen elegendő.

Nem beszélve rola hogy befér hátulra a betonkeverő, sőt a talicska is :-)) KI hinné??? /azért vigyázok ám rá/

Előzmény: Zak (45)
Zak Creative Commons License 2003.04.15 0 0 45
...meg kéne má' vennem... :-)
Zak Creative Commons License 2003.04.15 0 0 44
Köszi! Végülis ez nem egy rossz fogyasztás, sôt! 120-140-nél többet meg uccse nagyon megy az ember egy ilyen relatív magas építésű kocsival.
Előzmény: Pukimuki (43)
Pukimuki Creative Commons License 2003.04.15 0 0 43
120-nál 5-ben 1,4 16v kb 3200-pörög, itt adja le a motor a max nyomatékot, ugyhogy a 120 km/h nagyon felszik a kicsikének..... a fogyasztás kb 5,5-6 közé esik ilyenkor, pontosan nem tudtam megmérni én se, csak következtettek a benzinora állásából. Mentem már vele 160-at is, de nincs otthon benzinkut, ugyhogy nem nyomtam neki sokáig.
Egyébként az abszolut átlag eddig 6-7 liter között jött ki, a 6 liter 1/3 város 2/3 országut, a hét liter forditva
Előzmény: Zak (42)
Zak Creative Commons License 2003.04.11 0 0 42
Tényleg, az 1.4 16v motor mit forog ötödikben mondjuk 130-nál? Mi az a normál autópálya-tempó, amit tartani lehet vel? Fogyasztásokra is kíváncsi lennék, ha van már valakinek tapasztalata...

(ma délelôtt majdnem vettünk egyet, de nem számították be a Mitsumat - de azért még nem tettünk le a Fusioonról)

Pukimuki Creative Commons License 2003.04.08 0 0 41
Az enyém még első szériás, valószinüleg ennek köszönhetem hogy nem tapasztaltam összeszerelési hiányoságot. A hátsó ajtó takaró müanyagja/amin a fogodszkodo is van/ viszont valoban lehet a zörgés okozoja. Autoszalonban láttam olyan mintapéldányt amin rendesen logot a kasznról /teljesen elvált, a stift meg nem patant a helyére.

A kipufogot csak azért emlitettem mert inditás után nálam már elöfordult hogy zörgöt, igaz ezt is csak a kertből való kiállás során fedeztem fel, amikor kiszáltam bezárni a kaput.

Előzmény: kibicz (40)
kibicz Creative Commons License 2003.04.07 0 0 40
Én is gondoltam rá, de az rendesen le van fogatva egy "csavarral". A kalaptartót is kivettem próbaként, de akkor is megszólal. Csak 60 km/h alatt, döccenőkön(ami ugye most van egypár), és nem fordulatszámfüggő. A csomagtérajtó kárpitjára gyanakszom...
Más javaslat, vagy ötlet? :-))
Előzmény: Aewyn (39)
Aewyn Creative Commons License 2003.04.07 0 0 39
Nem lehet a pótkereket takaró fedéltől?
Előzmény: kibicz (37)
Zak Creative Commons License 2003.04.07 0 0 38
Önös érdekekbôl felhozom... :-)))

Friss ropogós infóm: Renault Mégane Classic 1.4 16v 2.990.000,- Ft: manuális klíma, el. elsô ablak, 4 lufi, ABS, kazettás rádió, egyéb pücükék. Kifutómodell, ezért ilyen óccsó. Szvsz korrekt ajánlat, kár, hogy nem annyira fexik nekem a Rönó. Bár még meglehet.

kibicz Creative Commons License 2003.04.07 0 0 37
Gratula! Szerintem megy az még lejebb is...:-)
Visszatérve a zörgésre. Nem a kipufogó, az elég stabilan áll. Hétvégén kipakoltam csomagtartót, és arra jutottam, hogy bizony ez a kárpit zörgése lehet, amivel asszem együtt kell élni. Azért ezt nem feltételeztem egy új autóról. Ennyit a Ford összeszerelési minőségéről... :-((
Előzmény: Pukimuki (36)
Pukimuki Creative Commons License 2003.04.07 0 0 36
Örömmel jelentem országuton sikerült elérnem az átlag 6 literes fogyasztást....... az az 5,5 lityó nagyon távolinak tünik :-))
Pukimuki Creative Commons License 2003.04.03 0 0 35
jaj bocsesz hülyeséget irtam

Van egy c3-unk is oda is irogatok/mármint a topikba/

természetesen 20000 kilométerenként kell szervizeltettni, vagy évente. Tegnap kérdeztem meg pont egy olajcserés rutin 22-27000 között van /Ford Top Győr/
Ja és természetesen a kilométer orás dolog se ide vonatkozik

Bocsika......idönként már nem tudom hol áll a fejem

Előzmény: kibicz (33)
Pukimuki Creative Commons License 2003.04.03 0 0 34
Nem valoszinü hogy a futomü...... inkább a kipufogó, alacsony fordulatszámnál / gondolom 60-nál ötödikbe/ az kb 1500-as fordulat..elképzelhetö hogy berezonál a kipufogo és hátul hozzáverödik valamihez.
Előzmény: kibicz (33)
kibicz Creative Commons License 2003.04.03 0 0 33
Még nem húztam 4000 fordulat fölé, úgyhogy bőven benn vagyok a 3/4-en belül. Én még 15000 km-t sem autózok egy évben, úgyhogy én az éves időintervallumhoz tartom magam. :-)
Most az foglalkoztat, hogy 60 km/h alatt valami zörgést, kotyogó hangot hallani a csomagtér felől, vagy a hátsó futóműnél. Még megnézem, nem-e a pótkeréknél zörög valami. Remélem nem a futómű szarakodik...
Előzmény: Pukimuki (32)
Pukimuki Creative Commons License 2003.04.03 0 0 32
Van!!!!

El kell olvasni a kézikönyvet, egyébként 30000 kilométer a szervizintervalum /ki is jelltzi a kilométerora gyujtáskapcsoláskor, egy kis kulcsal/
1500- km-ig nagyon finoman kell bánni a kicsikével, a max fordulatszám 3/4-ig szabad pörgetni csak a motort
Az elsö szerviz után /2000-2500 km/ már nyomhatod nyugodtan, és ha van horgod akkor vontathatsz utánfutót is

Előzmény: kibicz (31)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!