az utas folyton kifogásol valamit, hülyeségeket kérdez, rossz helyen reklamál és még a vágányszámozást sem képes megérteni. A vasutasoknak meg nehezükre esik a vonatokat kitáblázni, a táblákat megfordítani a végállomásokon.
Ráadásul az elsőnek látszó vágány néha második.
Cegléden meg ha egy vonat egyszerre jön két vágányra, akkor még nem kell pánikba esni.
Mennyi az a pár méter ? Mert ha tényleg csak pár méter, akkor lehet a terelő csonka, a biztonság kedvéért (ha túlcsúszna a tilos jelzőn a vonat, ne a fővonalba csússzon bele).
Hát egy Malmö - Sassnitz komp valamivel kecsegtetőbb lenne, mint a Helsingör - Helsingfors. Szinte át is lehet kiabálni a túloldalra, túl sok idő nincs a bonyolódáshoz :-))
Ejha, Neked talan meseltem a tortenetet? :) Szoval a lanyokkal ezen a 25 perces komp-uton ismerkedtunk meg, majd bejartuk Norvegiat Bodo-ig, visszafele meg Malmo-Sassnitz (4 oras) kompon jottunk. Ott a sorulesek mellett (melyek kivaloan alkalmasak fekvesre is :) nagyon joszandeku felkaru rablo nyeroautomatak is voltak, igy nem sikerult elverni az utolso sved koronainkat, mert mindig tobbet adtak vissza, mint amennyit bedobtunk. :-)
a, valaki megsúgja előző este, hogy másnap nagy késés lesz-e a vonalon, vagy sem.
b, minden nap katonás nap - ennek köetkeztében a hölgyemény nagyszámú napon egy üzletekkel teletömött helyre érkezik meg idő előtt. Tisztában vagy azzal, mibe fog ez kerülni a vőlegényének ? :-))
Az imént jártam az épülő/készülő zegi deltaválvágánynál. (Kocsival) A zalalövői vonal és a delta "találkozásánál" úgy tűnt, hogy egy csonkavágány megy pár méternyit a lövőivel párhuzamosan, a Zala felőli oldalon. (A Kresz-parknál, ha mond ez valakinek valamit.) Mi lesz ez? Csak nem ide akarják az állomást? Elég "meredeken" ereszkedik a töltésről.
Hát egy Malmö - Sassnitz komp valamivel kecsegtetőbb lenne, mint a Helsingör - Helsingfors. Szinte át is lehet kiabálni a túloldalra, túl sok idő nincs a bonyolódáshoz :-))
Nincs más megoldás mint kicsit katonásísd a leányt .
Gondolom ismered a régi szolgálatvezetői mondást, ha a katona késett :......Katona !....Minden vonat ELŐTT van egy másik vonat is......: - ))))
Természetesen ha a 2-esre mindenképpen jönnek, a Balatont felejthetjük... Egy M41-1-2-2-2-2-2-2-2-P/K összeállítás helyett 3 csatolt Desiro nem túl nyerő ötlet.
Honnan jár hová dolgozni a hölgy ?
Nem cég név érdekel hanem az induló község/város és a munkahely címe ?
FSZ:
Ceglédről jár be (mint én) Budapestre. Munkahelye a WestendCiCiCenter, tehát a MÁV-on kívül mással nem utazik.
"Fordája" a munkarend szerint:
- nyitó (10-18 óráig): 7207-758
- köztes (12-20 óráig): 2715-6008
- záró (13-21 óráig): 717-2748
Sínhez kötötten de ezt játsza most a MÁV a Siemenssel is Desiro űgyben.
Egyetertek. Viszont amondo vagyok, engedjuk meg a MAV-nak, hogy jatszhassa ezt a jatekot. A Desirok beszerzesevel kapcsolatban ez az egyetlen dontes, ahol mozgastere lehet(ett) a MAV-nak. A tobbi feljebb dolt el.
Remelem, hogy sikerul olyan kialakitassal beszerezni a Desirokat, hogy valamire tenyleg jok legyenek. Almaimban ilyenkor egy atdontheto magas hattamlaju, illetve forgathato ulesekkel felszerelt jarmu jelenik meg.
"De adtam én korábban is. Pl. miskolci IC-k páros órákban való indítása Ms-ról, IC509 6:00-kor, vagy a fenti IC 516 is ilyen piros pont volt (nem tudom topikban vagy magánban, de emlékszem rá, hogy pozitívan reagáltam rá)."
E-mailben írtad. De, mindegy.
Én a megbízási szerződéseteket több szempontból is morális okokból nem nézem jó szemmel. Ez meg magánügy.
mdbz (73938) :
..."....Egyébként tudja valaki milyen lesz a "Mi" Desiron, his úgy tudom a késés oka az átszabások miatt van......"
traficc :
Magyar betegség lehet, ez az utólagos átszabási, át és meggondolási kényszer, hajlandóság.
A MALÉV-nek van 24-28 gépe.
Ebből kettő saját / magyar tulajdon, a többbi lízingelt.
Ezt a kettőt( kettő db 767-200) amikor vették, négyszer változtatták meg a megrendelés székezési konfigurációs részét.
Hogy hány db első osztályú, hány db bíznisz osztályú, hány db túrista szék legyen benne.
A Boeing gyárt évente kb 300 gépet, teli lehett a hócipőjük avval, hogy a magyarok 10-20 évente vesznek kettőt, arról a kettőről se tudják eldönteni, hogy mit és hogyan akarnak.
Sínhez kötötten de ezt játsza most a MÁV a Siemenssel is Desiro űgyben.
Nem ?
"Annál nagyobb butaságot, hogy több fűtőház üzemeltesse ... el sem tudok képzelni"
Szvsz Sv _vagy_ Tapolca is el tudná látni mind a 13-at munkával.
Sv: 5, 45, 46 vonalak
Tp: 26, 30b.
Mindkettőnél: 29.
Természetesen ha a 2-esre mindenképpen jönnek, a Balatont felejthetjük...
...."......Mindenesetre nekem volt szerencsem egyszer ott atkompozni egy Koppenhaga-Oslo vonattal. Es a kompon osszefutottunk 2 magyar lannyal, majd
...(CENZURA :-) ......."
OFF
traficc :
ilyenkor bezzeg nem hívsz magaddal.........: - ((((
Legközelebb Zegen Te, Kanizsán meg kiskavics fizeti a vilmosokat.........: - )))
Bocs, akkor az erre vonatkozó gonosz megjegyzésemet visszavonom. Illetve el kellene gondolkodni azon, hogy a vágányzár túllépést meddig követhetik el a kivitelezők büntetlenül. Sokkalta többször követik el, mint a tűréshatár. Kártérítést fizetnek miattuk?
Azert en nem szivesen huznek le tobb, mint 3 orat egy ilyen fapados vonatban... megha karfa is van az ulesen. (kb. sejtem, milyeneket terveznek beletenni..) Inkabb legyen 3 es fel, de normalis vonaton.
.....".....Most egy nagyon komoly kérdéssel fordulok hozzátok !!!
A menyasszonyom cégének kezd elege lenni abból, hogy már többször elkésett (eddig 3-4 alkalommal, ma is, és nem túl elnézőek, mert az üzletet 10-kor nyitni kellene).
Ha esetleg emiatt felmondanának neki, fordulhat-e kártérítési igénnyel.........."
traficc :
Honnan jár hová dolgozni a hölgy ?
Nem cég név érdekel hanem az induló község/város és a munkahely címe ?
"Esztergom fele viszont megfeleloek, kerdes, hogy ez elso osztalyu szakasszal mi lesz."
Az egész hozzászólásod ül. Azonban -azt hiszem- a MÁV a gyártótól olyan belső elrendezési és gépészeti változtatásokat kért, amely a szinte tökéletes elővárosi megfeleléstől a távolsági megfelelések irányába viszi el a konstrukciót.Így szerintem az 1. o. is ezek közé tartozhat.
Hiába, jobb lett volna a feladathoz keresni a járművet és nem fordítva. De ezen már kár keseregni.