CSak a "fabetétet" karcolták össze a riasztó gombjának beszerelésekór, és az első vezető oldali ajtó zörög, más semmi. Nagyon megy a kicsike.. Ma találkoztam a Szistivel is a szalonban. Nincs egy szervezőzseni a topicban, aki összehozna egy találkát??? Sok 307-es sokra megy:))))
Nem szívesen mondom, de a Kovácséknál van egy 1.6 fekete presence automata kirakva, a szalon elött. Szerintem kipróbálható:))) De ne ott vedd meg:))))))))))))))))))))
Egy esetleges leendo 307 tulaj vagyok, aki a szep uj Tiptronic valtos gepen tori a fejet. Egy problemam van a geppel, megpedig a technikai adatok szerinit csigalassu gyorsulasa. A Tiptornicos verzio az 1.6-os motorral a kulonbozo site-okon talalt infok alapajan 13,5 - 15 sec korul van. Ami szinte rosszab barmelyik mas autonal a piacon. Ausztriaban lehet kapni pl. 2.0-as motorral, ami mar elfogadhatobb 11,5 sec. De ezek az adatok igy is boduletes rosszak.
Kiprobalni nem tudom a gepet, ugyanis az orszagban azt hiszem eddig egy darabot hoztak, valamelyik videki szalonba, en pedig Pesten leledzem, ha mas nincs le kell emiatt autoznom.
A kerdesem, szerintetek lehetne pontosabb adatokat szerezni a valtorol, pl. sport, vagy teli fokozatban mi az attetelezes, mekkora a fogyasztas, es persze a gyorsulas.
Csak megjegyzem a Stillo Abarth 8,3-as gyorsulast produkal Selespeed valtoval, szoval a nagy veszteseg a TipTronic-nak koszonheto ?? Es akkor miert hasznaljak ?
Peugeot 307: első Európában
2002 március 11 18:34 - Szerző: PT
Nem volt egyszerű: mindössze egyetlen pont előnnyel nyerte el Európa legrangosabb trófeáját a Peugeot 307.
Az utolsó pillanatig kiélezett versenyben a 307-es ellenlábasa a Mercedes SL volt. Végül a negyedik összehasonlítás döntött, a francia modell megelőzte a németek sportautóját, és ezzel megszerezte az AUTO 1-et, 2002 legjobb európai autójának járó díjat.
A döntésért 500 magasan kvalifikált zsűritag felelős, akiket ipari, sajtóbeli vagy sportolói teljesítménye alapján hívtak meg oda. A szavazást a Genfi Autószalon utolsó napján rendezték meg. A zsűri mellett egyébként a német Auto Bild magazin 13 országbeli kiadásainak mintegy 35 millió olvasója is szavazhatott az újságban.
Azt, hogy a díj mit jelent, Nick Scheele, a Ford vezetőségének tagja érzékeltette: "Tavaly a Mondeo volt a győztes, idén pedig 62 százalékkal megugrottak a modell eladásai. A trófea megszerzője hihetetlenül népszerű lesz."
Szerintem ne mondj le azonnal a Kovács szerviz igénybevételének lehetőségéről, mert a szerviz szerintem korrekt (bár nekem az értékesítéssel sem volt gondom...). Ha egyébként ők vannak lak- vagy munkahelyhez legközelebb, egy próbát meg fog érni.
Hosszú vajúdás után én is a 307 mellett döntöttem. Találtam is egy használtat (fél éves) jó árban. Holnap megyünk állapotfelmérésre, aztán ha minden rendben van akkor megveszem.
Egy kérdésem lenne: van vmelyikötöknek tetöablak az autóban? Csak mert ebben van, viszont vmiféle nagyon halovány csíkok vannak a kárpiton belülröl, ott ahol hátracsúszik az ablak. Alig látszik amúgy. Szervízben azt mondták, hogy nem beázás, mert az nem lenne ilyen szabályos (ebben van vmi), hanem valószínüleg a kárpitragasztó ütött át, mert ott a tetöablak miatt vhogy máshogy van felragasztva. Nem tudom, nektek van esetleg ilyen tapasztalatotok? Másnál is elöjött ez a kis szépséghiba? Ha igen megoldja mondjuk félévente egy kárpittisztítás?
At lehet alitani angolra is. A manualban benne van, de ha jol emlekszem akkor ugy, hogy a fed.comp. bal gombjat addig myomkodod amig nem er el a nyelv kivalasztashoz es akkor a jobb gombal lehet valtogatni.
Mas,
Lehet, hogy rosszul emlekszem de ugy remlik, hogy a radiok automatikusan mindig pontosan beallitja az idot a radioadok segitsegevel. Ez nekem azert kellene mert igencsak siet az ora. Nem tudjatok, hogy lehet ravenni a radiot, hogy ezt csinalja? Vagy en emlekszem rosszul?
Hmmm, ez a csúszás dolog nekem is nagyon ismerős... Csak éppen Leonis Kft.-vel, Szombathelyen... A 206-osom teljes árát átutalással lerendeztem 2001. augusztus 8-ára (ha jól emlékszem) és az autót 2001. október 4-én vehettem át (egyetlen napon múlott, hogy nem lett ügyvéd a dologból), miközben az átutalás pillanatában az autóm már a kereskedésben ott volt és meg is nézhettem (!). Azóta ez a cég megszűnt, legalábbis úgy hallottam. Szóval vannak ilyenek, sajnos... Pár ember szívesen forgatja más emberek pénzét, szerintem elég pofátlan és gátlástalan módon visszaélve a bizalmukkal, ne hagyjátok magatokat, ez a tanácsom!
Fent vagyok és vigyorgok:))) Most már azért örülök neki NAGYOK:))) Kovácsmentességet azt megigérhetem, de akkor ajánlatokat várok szervízekre, ahol emberként kezelnek engem és a kocsimat is. Ez a kocsi gyönyörű!!!! Még a sötétben is!!! És okos!!!
Egy kérdés... Mindenkinek francia nyelven írja ki, ha valamilyen funkciót aktivál??? Nekem pl komoly gondot jelentett az automata világítás (kilátás csomag???:)))) aktíválása, mert nem tudtam hogy mit irogat ki, és hogy mikor aktív ez a funkció:)) Angol nyelvű szoftver nincs?:))))))))
Nahh, ennyi bajom legyen:)))
Tigris!
Meg egyszer gratula!
Nagyon szep autod van es orulok, hogy eloben is talalkoztunk. Tenyleg jo az izlesed...:)
Nekem most (egy honapos csuszas utan) hetfot mondtak Kovacs "urek". Majd kiderul. Mondjuk a szerzodeseket ketszeri probalkozas utan sem tudta kinyomtatni a rendszer "fagyasa" miatt. Hmmmm.... High tech. rendelkezesre allas. Majd faxon. Persze...
A tiednek tenyleg orulunk, csak amit tavozoban mondtal az zavar, hogy a hercehurca utan nem tudsz igazan orulni... Remelem hamarosan megvaltozik a velemenyed es egy oromtol sugarzo arcu tigrist latok a topic talalkozon... Tenyleg lesz??????
Semmi kivetnivalót nem találtam, és képzeljétek, az átadásnál találkoztam forumtársainkkal!!!! Megkérdezték, hogy én vagyok-e Tigrislábkarom, és hogy örülök-e a járgánynak:)))))))) Még meg is nézegették:)))))) Remélem nem lesz vele gondom...az ülésfűtés működik, a fényszorómosót nem probáltam, mert nagyon tiszta a járgány:)))))) Remélem semmi nem lesz vele....Nagyon tetszik, de a Kovácsékat elfelejtem. Azt hogy tegyünk-e lépéseket az eljárásuk ellen, rátok bízom. Ha igen, akkor ott leszek mellettetek, és tüntetek!!! MTI-t meg szervezem tovább, egy cikket megér.
Na, most már aztán nagyon ideje volt. Gondolom, a boldogsághormonjaid csak úgy szárnyalnak :-)))!
Egy kérdés : megérte a sok bosszúságot, olyan, mint amire számítottál - vagy még annál is jobb :-)))?
Ma voltam tesztvezetni a Kovácséknál.
Nekem készségesek voltak, a főnök 1.6 premiumát vittem Szentendrére+vissza. 1500km van a verdában...Nagyon szépen megy a kocsi ámító a zajszigetelés...teljesn csönd van a fülkében, akárhogy tolod neki. Az audio tényleg olyan, hogy a leghalkabb 1es fokon is szinte hangos ... A motornak meg van egy speckó, kicsit brummogós, sportos hangja, amikor megnyomod a gázt.
Amúgy a premium belső nem tetszik (fabetét...),de motorikusan oké, a kezelés is rendben, habár nem a legegyszerűbb (irányjelző, ablaktörlő, cd vezérlő...)
A futómű szokatlanul keménynek, sportosnak tűnt - 16-os aluval és 205ös papucsokkal a rossz utakon egy kicsit ráz, de mindezt kárpótolja a szuper útfekvés...
Nekem azt ígérték ha jövő 7en megrendelem belekerül az ápr. elejei gyártásba és így máj.elején át tudom venni. Mi a véleményetek?
Tigriskarom, mik az első benyomások? rosszakat is mondhatod.......
Nekem még nincs tolató radarom, de valószínűleg lesz, miután a kereskedőm kocsijára felszerelték és azt megnézhettem, kipróbálhattam.
Addig is itt egy link ehhez a fajtához:
http://www.secalarm.hu/epsmicro.htm
Ha jól tudom, akkor ez rádió ferkvenciás, amelynek az az előnye az optikai és ultrahangos megoldáshoz képest, hogy nem kell állandóan tisztán tartani az amúgy érzékeny érzékelőket.
Az árkülönbségnél figyelembe vetted a fenntartási költségeket is? Mennyi a CASCO a Stilo-ra és mennyi lenne a 307-esre?
Mennyi a szervizköltség pl. mai árakon a 2 autónál?
Egy zavaró dolog megint előjött. A virító napsütésben nagyon tükröződik a műszerfal a szélvédőn. Polaroid napszemüveggel kompenzálható viszont akkor a központi kijelző nem látható. Normál(nem polárszűrős) napszemüveget használva is eltűnik a tükröződés?
Már hetek óta, pontosabban január óta nézem a topic-ot, de eddig nem sikerül nick-et csinálnom, úgyhogy nem tudtam hozzászólni a témákhoz. Ezetúl én is jövök...
Januárban vettem át a kocsimat, 1.6 Presence alapfehér szín, digit klíma és semmi más extra. Kicsit meglepődve olvastam, hogy többnyire ti 4m fölötti, elég sok extrával ellátott kocsival jártok, vagy szeretnétek járni ha megkapnátok végre a Kovácséktól. Bár nekem is jól esne pár dolog, például gondolkozom egy sima CD utólagos beépítésén, de vásárláskor úgy gondoltam, azt a pénzt már nem veszem el a családomtól, így is elég sokat kell a kocsira költeni.
Én egyébként a City-nél vettem át az autót, és intézték nekem, tehát nem ismerem az átvétellel kapcsolatos nehézségeket. Kinéztünk egy már meglévő kocsit a számítógépből ami felszereltségében nagyjából stimmelt az elképzelésemhez, aztán alig több mint egy hét múlva ültem is a kocsiban hazafelé...