De lehet. Ha valakinek nincs szerződése (non f1-esek), akkor azokat azonnal is lehet szerződtetni, vagy üres helyre, vagy meglévő pilóta helyére is. (Meg nemcsak pilóta, bármilyen személyzet.) Ilyenkor két gomb van, az aktuális, és a következő szezontól való kezdés.
Ha viszont valakit kidobsz év közben, nagyon valószínű, hogy soha többet nem fog hozzád szerződni...
Végigolvastam a topicot, tényleg nagyon sokat segített. S emiatt vettem meg a játékot is. A csalással csak egy kis munkát akartam megspórolni - commercial-, de ez van. Azt hiszem neki kezdek a McLarennel, aztán mikor már "mindent tudok", megyek a gyengébbek fele.
Van viszont egy kérdésem, év közben nem lehet senkit sem szerződtetni -értve itt az új embereket? (Lásd Benetton tesztpilóta)
Lejjebb már írtam a Minardival követendő utakról. (Mármint a reálisakról.)
Kezdőknek nem ajánlott. A Williams is jó kezdeni, kicsit több munka az elején, aztán könnyű megnyerni az első évet. A Minardival el lehet felejteni minden fejlesztést tesztet, stb. De erről már írtam.
Sajnos most nem tudom folytatni az évet, mert az elfüstölt gépem helyett kapott kölcsöngépemnek bekrepált a CD-meghajtója:-) Vagy inkább :-(
Valami lehet nálunk a szobában...
Igyexem rövidesen új gépet venni, és ismét játszani:-)
OK, igazad van. Egyébként a Williamsről mi a véleményed?
A Minardival próbálkozom, aztán kellett volna egy kis pénz, ott volt a trainer, ami állítólag 100k casht ad. Hát lehet, hogy téves utalás történt (Ferrari kapta), mert hozzám nem érkezett a lé. Még az OTP-s számlámat is megnéztem...
Csak a beállt csendben azt szeretném megkérdezni, hogy szerintetek mit bénázhatok, ugyanis nem működnek a cheatek, sem a név (Monopoly), sem a trainer. Az eredeti játék van meg.
Itt vagyok ám, csak olvasgatok:-)
Na szóval szerintem is erősebb csapattal kell kezdeni, 1-2 szezont lenyomni velük, megtanulni a játékot, aztán érdemes a stewart-tal szopni. De a stewartnál a lényeg: itt is a jövőt kell építeni, mert a jelen elég gyászos. Ehhez kell először is pénz, aztán pénz, és megint pénz. Szóval szerezze gy fizetős pilótát (Diniz lenne a legjobb választás), technikai szponozorokat, stb.
Az idei évben meg meg kell próbálni sokat tesztelni. Ehhez kel némi lé, így valószínűleg el kell adni részvényeket. A tesztelés eredményeit nem csak a set-upnál kell kamatoztatni, hanem az autó fejlesztésénél s. Egy kicsit lehet javítani az idei autón, és a motoron is. (Főleg a rigidity-t érdemes fejleszteni, mert akkor nem esik szét a kasztni, ha max agresszióval nyomod!!).
Aztán jöhet eső földindulás stb. Meg lehet a 6 pontot szerezni, nekem legalábbis a stewart-tal sikerült, még többet is.
Egyébként szerintem nem fognak kirúgni, az is lehet egy jó taktika, hogy idén takarékoskodsz, és koncentrálsz a jövőre. Mindenesetre igyekezz egy viszonylag olcsó, de jó (3-as de inkább 4-es) tervezőt szerződtetni.
eTomTom-nak: én kirúgnám a drága fiúkat, 4-es mérnököket lehet olcsón is kapni, és azok se rosszak. Az egyik pilótának meg felvenném Dinizt, fizet kb 9M USD-t, és még vezetni is tud.:-)
Az a baj, hogy kérdezel konkrét dolgokat, így nem tudok segíteni, főleg, hogy eddig én is csak Benettonnal nyomultam. A beállításnál a set-up pontok elosztására gondolsz? Én a gyorsabb pályákon a sebességre, a fékekre teszek általában setup pontot, a technikás páylák előtt pedig a tapadás, a felület, meg a fékek kapnak...
+ a rain, ha tudom, hogy az adott pályán gyakran esik...sok olyan dolog van a gpw-ben, amit ki kell tapasztalni, másképpen nehéz...
egyébként remélem, nem írtam nagy hülyeségeket, jó lenne, ha jönne vmelyik profi gamer, elvégre pár hónapik döglődött a topic, úgy látszik ismét beindul az élet itt...
ez a hat pont a stewarttal nekem soknak tűnik, csakúgy mint a Minardival az egy...
szerintem kezdetnek egy erősebb csapattal kezdjál, amivel kitapasztalhatod a gammár, pl a Williams! Vagy a Sauber, talán. Esetleg a Mclaren. A Ferrari túl erős, túl könnyű vele a játék :)))
ööö sajnos én nem vagyok annyira tapasztalt, mint pl Frank Williams, és nem is volt dolgom más csapattal, mint a Benetton...szal túlságosan sokat nem tudok segíteni :((
Stewarttal szerintem az esős versenyeken lehet pontokat szerezni, ha szerencséd van, lesz pár esős verseny...:)
Figyi, szerintem olvasd át a topicot, rengeteg infót találsz így, többek között Frank és kollégája megannyi hasznos tanácsát és tippgyűjteményét!!
Szia eTomTom.
1. évet nyomom a stewartal, de nem jön össze.
Következö évre jó a csapat"toyota motor is megvan",
de nem tudom kiprobálni a 2.évben! nem jön össze a 6pont és kirugnak! Az a baj, ha tartom az iramot ,nem birja a motor vagy valami más! Ha vigyázok és ovatossan hajtom a 2 szerencsétlen jobbágyot akkor 10.-töl helyezés!Az auto beállitást sem értem.
Na emberek :)) Habár 2001-es petchből úgy tűnik, nem lesz semmi, azért folytatgatom a benettonos szezonomat :)
2003 első versenyén vagyok túl. 98-ban Fisichella, a többi évben Wurz lett a világbajnok, 98-ban MSchumi, a többi évben asszem Riccardo Rosset (ő volt a másik pilótám 99-2001-ig), 2002-ben pedig Barrichello (szintén Benetton :-)) Szóval nem túl nehéz a játék egy idő után, sőt egyenesen könnyű vb-t nyerni, de meg akarom csinálni mind a tíz évet a kékekkel. Az első versenyen meglepődtem, mert tiszta versenyben megvert a williamsszes Frentzen :o) leigazoltam Barri helyére Fisichellát egészen a játék végéig, tehát az egyik pilótám atombiztos a továbbiakban. (Fisico egyébként eltöltött két sikertelen évet a Jordannél a vb-címe után, mivel szélnek eresztettem, aztán tesztpilóta lett a Ferrarinál) A gondot nekem most legfőképpen az okozza, hogy a technikai emberek rengeteg pénzt kérnek, pölö Bryne, vagy Newey, aki két év alatt 40 millát kaszál majd tőlem (másképpen nem maradt volna) + a többi költség, lásd prémiumok, etc.
A célom, hogy teljesítsek egy olyan szezont, ahol 16 benettonos kettősgyőzelem születik :)))
Év elején láttam, hogy van egy új motorszállító, a Toyota. Ők milyenek? Érdekes, hogy csak egy évet késtek a játékban :o))) Habár 99 óta Ferrari-motort használok (!!! abszurd...), ha idén nem jön össze, kipróbálom a Toyotát, az legalább kihívás lenne... :-)))
Ja igen. De emiatt nem fognak elzavarni, maximum nem leszel nagyon felmagasztalva. (Legalábbis azt hiszem, még nem próbáltam ki a "nem-teljesítést", a Minardinál nem látok esélyt az 1 pontra, egyszer már volt 8. helyünk, igyaz akkor 10-en értek célba:-)))))) Mondjuk a stewart-tal szerintem teljesíthető a 6 pont, mert van pénz tesztekre, és lehet a motort is fejleszteni, ergo az idény második felében lehet pontokat gyűjteni.
A 6 pont: Forditás szerint a Stewartnál az 1.év követelménye minimum 6 pont,és az első 9-ben végezzen a csapat! Ebből nekem a 6 pont hiányzik.
A Minardinál 1 pont a követelmény! Vagy rosszul tudom?
A topic-ban korábban már írtunk a beállítások jelentőségéről. Próbáld meg visszakeresni, mert én már régen böngésztem a kézikönyvet, a Minardival meg nincsenek ilyen gondjaim. :-))))))
Milyen 6 pont kellene?
szia:Frank Williams
Irtátok 1x, hogy a jó autó beállitás fél siker.
Na én össze zavarodtam a beállitásnál.
Mit,mikor,mennyire érdemes állitani? PL:gyors pályánál gondolom még több sebességet és nem kell sok tapadás. De mi van a felszin,utburkolat,piszok,melegedés,stb-vel?
Még megkérdezném nem e tudtok új magyarositást, mert sok mérnök,soför,stb panaszt nem étek.
Ja igen,egész kiváló csapatot raktam össze a 2.évre a stewartnál. Csak az a fránya 6 pont!!! Az nincs. Nem lehet valamit tenni ezellen?
A választ elölre is köszi. csertözolee
Na a Minradival túléltem eddig 6 futamot. Nem állok rosszul (na nem a versenyben, mert ott nincs pontom, szerintem nem is lesz), hanem az anyagiakban. Sikerült stabilizálni az idei büdzsét, 1M körül. Nincs teszt, nincs fejlesztés, csak a jövő évi autó. Az üres állásokat betöltöttem, viszonylag jó emberek is jöttek, még így is nullszaldó körül mozgok. Jövőre már van Dinizem, aki tejel mint a kiasangyal, ingyen motor, és minden részleg vezetőjére sikerült egy közepes, de olcsó embert találnom. A futamokon eddig mindig célba értem, így a FIA is előrébb sorolt, ez is hoz a konyhára. Jövőre már tudok pénzt gyűjteni talán.
Na későbbiekről később:-))
Ja a gépem elromlott, így most egy kölcsön P166-tal játszok. Isteni, próbáljátok ki:-)))
A stewart nem egy rossz autó. Az hogy egyszer megelőzted ms-t nem nagy dolog. De! Be is értél a célba? A végén is ász voltál? Aztán miben ült MS? Mert ha minardiban, akkor nem nagy dolog stewart-tal megelőzni:-) Szerintem a realizmussal nincsen gond. Persze ha a patch nélküli verzióban csak gyorsítással nézed a futamot, akkor lehetnek valótlanságok, de egyébként...
Nem fognak szerződést kötni. Ezek ilyenek nem kell velük kezdeni. Majd ha már ütős a csapat, akkor. Addig fontosabb az ingyen, vagy cash-sel támogatott technika (motor, gumi, benzin). A főszponzorokat a nagyon kis csapatnál nyugodtan cseréld cash-szponzorra, abból talán lesz valami. A fő gond az, hogy kis csapat=kevés ember, ráadásul kis hatékonyságúak, közepes vezetővel. Ezen csak fokozatosan tudsz változtatni, előbb biztos anyagi háttér kell.
Ha most kezdesz játszani, akkor próbáld meg előbb valamelyik erősebb csapattal, amíg belerázódsz.
En még régebben próbáltam ki a GPW-t. Tetszett, összetett játék. Csak egyvalamivel nem tudtam megbékélni: a top pilótákat túl könnyű megelôzni. Egyszer az egyik Stewarttal simán megelôztem M. umachert, semmi trükk nem kellett hozzá. A kocsit keveset teszteltem, es a tank is elég tele volt. Nincs olyan patch, ami kissé realisztikusabbá teszi az erôviszonyokat?
Welcome to http://gpworld.f1sims.co.uk/, part of the F1Sims Network.
The aim of this website is to bring enthusiasts of the Formula One management simulation Grand Prix World (GPW) together to collectively produce the best 2001 GPW patch available. From our combined efforts, we hope to create an accurate representation of the 2001 FIA Formula One World Championship. GPW was created by Edward Grabowski and published by Hasbro during February 2000.
The GP World Project is experiencing severe delays. Until we have created a patch program, no seasonal update will appear on this website. However, other updates are not out of the question. Please bookmark the site address for future reference and if necessary, you may also find alternative access through the F1Sims Network. Please use the menu icons on the right to browse the website and feel free to post your thoughts on anything related to the project in the forum.
NEWS : 13/December/2001 : Change of plan.
My apologies and thanks to all those who have shown great interest in this project. I was hoping that by now, the project would've been well towards acheiving the task that was originally planned, almost an entire year ago. That obviously hasn't been the case, so it's time I made some decisions on certain issues surrounding the project.
First off, no effort will be made (at least on my part) to research and collate information for a 2002 patch. This project already has a comprehensive (non-working) update for 2001 at the ready, and so I'm rather hesistant to spend time developing a 2002 patch when I still need a patch program. I'm sure many people would rather appreciate any update sooner than later, and if and when the 2001 patch is completed, then I may consider the possibilities for a 2002/2003 patch.
As far as the patch program goes, since I have not heard from the senior programmer for many months, I now have the time to put my own knowledge into creating a patch program that may update the game to a certain level. The plan at this stage, is to develop an update for the drivers, and then slowly release mini-patches that will gradually update the other areas of the game. I'm not willing to set a release date, as that would be more unrealistic than some of the release dates set earlier throughout the year. Work on the GPW ETFA Editor will be halted, so sorry for those who were hoping for multi-lingual and improved versions. Those features which were planned for this editor, may reappear in the patch program itself.
I'm also considering whether I should close down the forum or not. It has been a great asset to the project so far, but as it tends to malfunction now and then, and it's use is very limited, I believe that it would be better to remove it altogether and bring out a new forum in the future, when one is required. I will make a decision on this after Christmas.
Please do not hesistate to email me on any of the issues above, and I'll try to return an answer. Again, thanks to all the people who have made a contribution to the project, however significant that contribution might be. And sorry for leaving everyone in the dark about the project for so long.
And if your reading this DJ (the senior programmer), could you please send an email to me as soon as possible. Thanks.
Jork Wierdsma
jork@f1sims.co.uk
sziasztok.
latom nagyon leult a topic.
nezegettem mostanaban a webet, de ugy latom, nagyon leult a fejlesztes is... :((
igy hat csak varunk, varunk.... :((
gasoline, en elkepzelheto hogy tudok segiteni...
Sziasztok! Tud nekem valaki segíteni az örökzöld F1GP2 mexerzésében? Érdekelne, hogy honnan tudnám korrekt módon letölteni, vagy el tudná-e valaki küldeni nekem emilen (1 Mbyte alatti részekben)? Örök hála!