Sziasztok!
Nem tudja valaki véletlenül az Immobiliser Hungária telefonszámát? Ami a honlapjukon van azt két napja nem lehet felhívni, és a mailre sem válaszolnak.
Távkapcsolós 2 csatornás:
-1.csat. be-kikapcs.
-2.csat. tesztüzem (nagyon látványos ,nappal is jól látható kék íveket húz miközben csattog és szirénázik)
Van benne egy rezgésérzékelő (állítható) ,gyerekzár.
A maroktelefon egygombos tárcsázását kihasználva, a riasztó által vezérelt relé kontaktusa rá van kötve a mobiltel 1.gomjára.Az én mobilszámom meg elmentve az első memóriahelyre.A rejtett kihangositó miatt ráüvölthetek a tolvajra: 5 másodperced van és felrobban a kocsi 4 3 2 1 bummm:) A beépített DTMF dekóderrel (a telefonon egy kódot ütve) akármit lehet vezérelni.(+ sziréna,+relé,gázpatron , 50000V nagyfesz stb.)
A rejtett kihangosítót normál módon is használhatod:
A saját mobilod átirányitod a kocsi mobiljára ,ha autózol és bekapcsolod az automata hívásfogadást.
Nem vezethetsz áramot a kerítéseden belül a szőlődbe hogy megvédjen a tolvajtól. A megtámadott sem lépheti túl a fenyegetettség veszélyét. Tehát egy azonos súlycsoportú férfinak nem vághatod a szívébe a konyhakésedet a lakásodba behatolónak max. a lábába kezébe szúrhatod hogy elkerüld a további atrocitást. Egy vézna nő már tovább meheta késsel felfelé, de csak egyet szúrhat a második már nem önvédelem.
Bocs, már megleltem. Egy kicsit nem tiltott ez itthon, mint a sokkoló? Ez sem tud mondjuk sokkal többet, vszeg egy csípés és némi égett bőrfelület, bár a 130dB sziréna érdekes élmény lehet.
Próbáltad már magadon? Érdemes...
Barátnőm A3-asáról valami állat lelopta a fényszórómosó takarólemezét mindkét oldalról.
Ezt poénból csinálják vagy fel is használják valamire?
Az autó egyedi lila szinű, nem hiszem, hogy futna még egy ilyen az országban.
A Ventómból vagy 4 éve az első ködlámpákat szerelték ki, a Beetleről pedig az első napon lelopták a négy dísztárcsát.
Koris:
Voltak gyanús személyek, akik megnézték az autót?Mondjuk kérdezgettek a motorszámról, alvázszámról...Szóval,hogy betudják lőni az autót, és így letudják gyártatni a kulcsot hozzá.
nem olvastad vegig a topikot, igaz? ;-)) A _gyari_ immo es riaszto sz*rt sem er. Majd Zak kollega korrepetal :-))))
Koris,
a Fordod vedelme igen erdekes, kulonosen ez a rejtett telefon meg a nagyfeszultsegu kormanyzar tetszik. A TotalCartol megkerestuk ez utobbi forgalmazojat, de nem volt hajlando szoba allni velunk, pedig ingyen kapott volna publicitast a cucca...
Csak gyári immo volt ebben is:(
Az autó eladás előtt volt.Azt hittem többért megy el:) :(
A Gepárdosok meg nem bíztatnak semmivel.
Egyébként nem az én gépem volt , az egyik cimborámé.
Az én Fordomba a következő védelem van:
-infrás riacs
-kettős reteszelés
-utastéri sziréna
-beépített rejtett maroktel rejtett kihangositóval kombinálva
-50000 voltos kormányzár!!!!!!(külön szirénával és külön rezgésérzékelővel,távkapcsolós)
Az egyik rejtett kapcsoló relével a gyújtást vagy az ECU valamelyik kimenetét szakítja majd meg (ezt még csak tervezem), a másik az automata váltó vezérlésébe megy. Bekapcsolt állapotban a vezérlés azt hiszi, hogy a váltó "D"-ben van. Mivel indítás csak "P" vagy "N" pozícióban engedélyezett, a "szimulált D" ;-) miatt a TCU (Transmission Control Unit) tiltja a gyújtást és az indítómotort egyaránt. Ezt lehet kombinálni több kapcsolóval, egyik "D"-t szimulál, másik "R"-et, harmadik "2"-öt, stb. Ôszintén szólva nem ezt mertem, mert nemtom, hogy reagál a TCU, ha egyszerre kap az egyik bemenetére a "D"-tôl jelet a másikra meg az "R"-tôl. Elvileg nem szabadna bajt okozni, legfeljebb szervizüzemmódba kapcsol a TCU, de nem mertem kipróbálni. :-)
Uj Laguna II vasarlasat tervezem, kivancsi vagyok az ezzel kapcsolatos tapasztalatokra / informaciokra (mennyire lophato, milyen a gyari immo/riaszto stb)
Eszembe jut ilyenkor apám trükkös Trabant korszakbeli megoldása. Gyújtás rejtett kapcsolóval megszakít és egyben dudára köt. :) Indítózás helyett dudál az autó! :)
Az AK mit takar, nem ismerem. Autolokot én is tervezek. Nekem eddig gagyi pedálkormány összekötő van (ez volt kéznél...) + ultrás riasztó külső belső szirénával, saját akkuval. A rejtett kapcsolóval melyik áramkört tiltod? Relézett?
Nekem riasztóm nem volt; gyári immo, ami az elsô lopási kísérletnél tökéletesen működött, másodiknál már nem (valszeg gyorsan lecserélték az immo elektronikáját - nem nagy ügy, utólag tudom már) + kormányzár. Elég részletesen írtam elkeseredésemben annak idején ('99 karácsonya elôtt) errôl, ha van idôd, keresd vissza.
Koris, Zak: Irjatok pár sort, milyen biztonsági védelem volt az autókban? Csak hogy tudjuk mégis mit tudtak átverni 15 perc alatt. Milyen immob, riasztó?